Tof.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:30 schreef heloef het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is ongeveer zo groot.
Allemaal op 1 avond?quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:32 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Ik stel voor om eerst een paar testsessies te houden om beetje te acclimatiseren en dan pas goed los te gaan.
Ik zeg doenquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]Mijn god wat slecht.
Is wel een mooie openingszin.
"He, ik ben Kaneelstokje. Wil je uitproberen of mijn stokje naar kaneel smaakt?"
Misschien heb ik meer succes dan met: "He meisje, wil je mijn slang zien?"
Niemand wil mijn lieve Jormundgandr zien..
Nee want ik knip het eerst tot een fatsoenlijke hoogte en dan scheer ik het bij.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Raakt je scheermesje niet verstopt dan met die krulletjes?
Ik woon in reserveduitsland, wij internetten ook nog via rooksignalen. Het is hier nog hoogzomer ffs, kan ik het helpenquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:33 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wist je serieus niet wat een afro was?
U woont in Twente?quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:34 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik woon in reserveduitsland, wij internetten ook nog via rooksignalen. Het is hier nog hoogzomer ffs, kan ik het helpen
Oefening baart kunst hoor ik al. Kun je in maart even langskomen dan om mij te helpen met het snoeien van mijn bos?quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:34 schreef heloef het volgende:
Nee want ik knip het eerst tot een fatsoenlijke hoogte en dan scheer ik het bij.
Nein. Achterhoekquote:
Tuurlijk, betaling is wel in natura.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:35 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Oefening baart kunst hoor ik al. Kun je in maart even langskomen dan om mij te helpen met het snoeien van mijn bos?
En al ik nou meerdere keer op een avond wil?quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:36 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Over zoveel avonden als we zin hebben
Dan kun je dat krijgenquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En al ik nou meerdere keer op een avond wil?
Is goed, mocht ie niet lekker zijn volstaat een pijpbeurt ook.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik zal eens oefenen met het bakken van een taart. Tegen die tijd moet dat wel lukken.
Dit gaat te makkelijk wat kan duiden op de volgende dingen:quote:
Je beschrijft nu zo'n beetje heel FOK!quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dit gaat te makkelijk wat kan duiden op de volgende dingen:
1) je bent wanhopig
2) je bent oerlelijk
3) je hebt geen ballen (meer)
4) je bent het type slijmbal/te lief
Tof, dat kan ik al goed. Dus scheelt oefenen. Ik zie alleen meer uitdaging in die taart, dus daar ga ik eerst voor, mocht dat falen, dan zetten we plan B wel in.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:40 schreef heloef het volgende:
Is goed, mocht ie niet lekker zijn volstaat een pijpbeurt ook.
Snap je nu waarom ik niet date met een fokkerquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:41 schreef heloef het volgende:
Je beschrijft nu zo'n beetje heel FOK!
Okido.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Tof, dat kan ik al goed. Dus scheelt oefenen. Ik zie alleen meer uitdaging in die taart, dus daar ga ik eerst voor, mocht dat falen, dan zetten we plan B wel in.
Vergeet niet je kwabjes op te tillen dan, of ga trainen. meneer van 17 die niet weet hoe je een bh losmaakt of 2x kan opdrukken gaat tof doen over pijpenquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Is goed, mocht ie niet lekker zijn volstaat een pijpbeurt ook.
Of gewoon goedquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dit gaat te makkelijk wat kan duiden op de volgende dingen:
1) je bent wanhopig
2) je bent oerlelijk
3) je hebt geen ballen (meer)
4) je bent het type slijmbal/te lief
Bh's zijn de hel.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:42 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
Vergeet niet je kwabjes op te tillen dan, of ga trainen. meneer van 17 die niet weet hoe je een bh losmaakt of 2x kan opdrukken gaat tof doen over pijpen
Ik kan gelukkig ook pijpen met BH aanquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:42 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Vergeet niet je kwabjes op te tillen dan, of ga trainen. meneer van 17 die niet weet hoe je een bh losmaakt of 2x kan opdrukken gaat tof doen over pijpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |