Daar heb je wel gelijk in. Maar dat is het voor mij ook. Ik heb nooit echt vrienden gehad. Tot mijn tiende had ik nog wel vrienden daarna eigenlijk niet meer. 1 vriend waar ik zo naartoe ga.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou je blijft een beetje in hetzelfde hangen he.
Je zegt altijd dat vrienden maken o zo moeilijk is en vrouwen zoeken buiten het internet heb je zo'n beetje uitgesloten.
Dan zit je volgens mij wel redelijk in een hoekje, zo komt het in ieder geval over op mij.
Trouwen?quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neehoor, ik zou daar geen moeite mee hebben. Ik vermaak me ook wel met een avondje op de bank en een pizza. Hoewel ik een terrasje altijd wel tof vind en hij het dan wel moet accepteren als ik nog uit ga met vrienden.
Wanneer vind je iemand dan wel saai? Voorbeeld?quote:Of iemand uitgaat zegt maar weinig over of iemand saai is.
Ja, ik ken datquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben alleen het tweede.![]()
De rest ben ik niet.
Het is niet per definitie 'en en en'.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Yes ik ben volgens jou saai, onzeker en vriendloos.
Okidokie.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:44 schreef benzin het volgende:
[..]
Trouwen?
[..]
Wanneer vind je iemand dan wel saai? Voorbeeld?
Oh ja dat soort mensen ken ik, ik was vroeger ook zo.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:45 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Het is niet per definitie 'en en en'.Serieus, de meeste mensen die niet uitgaan zijn vaak nerds en die zeggen dan dat ze uitgaan niet leuk vinden. Maar er zijn zoveel verschillende soorten van uitgaan dus hoezo alles niet leuk vinden? Je kunt mij niet vertellen dat je alles qua uitgaan per definitie niet leuk vindt. Vandaar dat ik denk; saai (in de zin van niks ondernemen), onzeker of vriendloos.
Nja, ik vind het best interessant om te ontdekken hoe vrouwen denken, moet zeggen dat ik er vaak wel depri van wordt omdat ze alles zo ingewikkeld lijken te maken voor mequote:Op zaterdag 5 november 2011 18:44 schreef heloef het volgende:
benzin lieverd je bent weer teveel aan het focussen op de meningen van vrouwen.
Applausje voor jezelf.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:50 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, ik vind het best interessant om te ontdekken hoe vrouwen denken, moet zeggen dat ik er vaak wel depri van wordt omdat ze alles zo ingewikkeld lijken te maken voor me![]()
Maar ik zal me wat minder van die meningen proberen aan te trekken hoor, heloefboefje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:02 schreef Sinji het volgende:
Ik zie hem al zittenDie snor en dat strikje staan me goed he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wij mannen gaan nooit uitvinden hoe vrouwen in elkaar zitten hahaha.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:50 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, ik vind het best interessant om te ontdekken hoe vrouwen denken, moet zeggen dat ik er vaak wel depri van wordt omdat ze alles zo ingewikkeld lijken te maken voor me![]()
Maar ik zal me wat minder van die meningen proberen aan te trekken hoor, heloefboefje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spreading the Word
Ik ben bang dat je gelijk hebt, maar wie weet krijg ik in elk geval een beetje een globaal idee. En ik denk dat het goed is voor mijn vrouwenangst om wat meer inzicht te krijgen in hoe ze in elkaar zitten en hoe ze denken. (en dan hopelijk te realiseren dat het eigenlijk net mensen zijn en ik niet bang hoef te zijnquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:05 schreef kree het volgende:
[..]
Wij mannen gaan nooit uitvinden hoe vrouwen in elkaar zitten hahaha.
Het is gewoon niet te begrijpen, je denkt dat je het weet, maar dat is niet zo
Die extra haren zorgen wel voor wat meer warmte in de komende barre tijden. Ik ga wel weer scheren als het lente wordt ofzoquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:05 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Verzorg je zelf gewoon en haal overbodige beharing als snorretjes gewoon weg
Chewbaccaquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:19 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Die extra haren zorgen wel voor wat meer warmte in de komende barre tijden. Ik ga wel weer scheren als het lente wordt ofzo
Heerlijk, zo'n woest primitief ingestelde vrouw die een echte Tarzan zoekt om het amazonewoud binnen te dringenquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:19 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Die extra haren zorgen wel voor wat meer warmte in de komende barre tijden. Ik ga wel weer scheren als het lente wordt ofzo
Jij ziet jezelf wel als zo'n Tarzan?quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:23 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Heerlijk, zo'n woest primitief ingestelde vrouw die een echte Tarzan zoekt om het amazonewoud binnen te dringen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |