Het is niet per definitie 'en en en'.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Yes ik ben volgens jou saai, onzeker en vriendloos.
Okidokie.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:44 schreef benzin het volgende:
[..]
Trouwen?
[..]
Wanneer vind je iemand dan wel saai? Voorbeeld?
Oh ja dat soort mensen ken ik, ik was vroeger ook zo.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:45 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Het is niet per definitie 'en en en'.Serieus, de meeste mensen die niet uitgaan zijn vaak nerds en die zeggen dan dat ze uitgaan niet leuk vinden. Maar er zijn zoveel verschillende soorten van uitgaan dus hoezo alles niet leuk vinden? Je kunt mij niet vertellen dat je alles qua uitgaan per definitie niet leuk vindt. Vandaar dat ik denk; saai (in de zin van niks ondernemen), onzeker of vriendloos.
Nja, ik vind het best interessant om te ontdekken hoe vrouwen denken, moet zeggen dat ik er vaak wel depri van wordt omdat ze alles zo ingewikkeld lijken te maken voor mequote:Op zaterdag 5 november 2011 18:44 schreef heloef het volgende:
benzin lieverd je bent weer teveel aan het focussen op de meningen van vrouwen.
Applausje voor jezelf.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:50 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, ik vind het best interessant om te ontdekken hoe vrouwen denken, moet zeggen dat ik er vaak wel depri van wordt omdat ze alles zo ingewikkeld lijken te maken voor me![]()
Maar ik zal me wat minder van die meningen proberen aan te trekken hoor, heloefboefje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:02 schreef Sinji het volgende:
Ik zie hem al zittenDie snor en dat strikje staan me goed he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wij mannen gaan nooit uitvinden hoe vrouwen in elkaar zitten hahaha.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:50 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, ik vind het best interessant om te ontdekken hoe vrouwen denken, moet zeggen dat ik er vaak wel depri van wordt omdat ze alles zo ingewikkeld lijken te maken voor me![]()
Maar ik zal me wat minder van die meningen proberen aan te trekken hoor, heloefboefje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spreading the Word
Ik ben bang dat je gelijk hebt, maar wie weet krijg ik in elk geval een beetje een globaal idee. En ik denk dat het goed is voor mijn vrouwenangst om wat meer inzicht te krijgen in hoe ze in elkaar zitten en hoe ze denken. (en dan hopelijk te realiseren dat het eigenlijk net mensen zijn en ik niet bang hoef te zijnquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:05 schreef kree het volgende:
[..]
Wij mannen gaan nooit uitvinden hoe vrouwen in elkaar zitten hahaha.
Het is gewoon niet te begrijpen, je denkt dat je het weet, maar dat is niet zo
Die extra haren zorgen wel voor wat meer warmte in de komende barre tijden. Ik ga wel weer scheren als het lente wordt ofzoquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:05 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Verzorg je zelf gewoon en haal overbodige beharing als snorretjes gewoon weg
Chewbaccaquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:19 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Die extra haren zorgen wel voor wat meer warmte in de komende barre tijden. Ik ga wel weer scheren als het lente wordt ofzo
Heerlijk, zo'n woest primitief ingestelde vrouw die een echte Tarzan zoekt om het amazonewoud binnen te dringenquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:19 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Die extra haren zorgen wel voor wat meer warmte in de komende barre tijden. Ik ga wel weer scheren als het lente wordt ofzo
Jij ziet jezelf wel als zo'n Tarzan?quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:23 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Heerlijk, zo'n woest primitief ingestelde vrouw die een echte Tarzan zoekt om het amazonewoud binnen te dringen
Jij begintquote:
Ben jij mijn Jane danquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:24 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij ziet jezelf wel als zo'n Tarzan?
Ruik je naar kaneelstokjes?quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, lekker onder de douche geweest. Leukere kleertjes aangetrokken. Ik ruik lekker. Heb een sexy 2 dagen stoppelbaardje.
Ik ben er klaar voor.
Neuh hij gaat er denk ik voor of na de kerstdagen af, dan word het echt te gortig.quote:
Ik kan je het adres van Myra wel geven dan heb je instant succes.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, lekker onder de douche geweest. Leukere kleertjes aangetrokken. Ik ruik lekker. Heb een sexy 2 dagen stoppelbaardje.
Ik ben er klaar voor.
Deal, ga lekker mee mee uit eten vanavond dan bespreken we de details evenquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Alleen als je een mowgli bij me maakt
Kan je niet beter vragen of zijn stok naar kaneel smaakt?quote:
Ja hoor en wie maakt deze grap weer.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kan je niet beter vragen of zijn stok naar kaneel smaakt?
Nee, naar een ruige man die sex wil.quote:
Hehe, nice.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan je het adres van Myra wel geven dan heb je instant succes.
Gezien de zakelijke overeenkomst lijkt me vd Valk wel een geschikte plek. Kunnen we misschien gelijk de deal afwikkelen in een hotelkamer.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:27 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Deal, ga lekker mee mee uit eten vanavond dan bespreken we de details even
Ikquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja hoor en wie maakt deze grap weer.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, nice.
Maar heb jij echt een afro? Vet, wou dat ik dat kon hebben.
Arm meisje ik wil je wel troosten hoor. Sorryquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
grap? GRAP? Ik moest janken zo slecht
quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kan je niet beter vragen of zijn stok naar kaneel smaakt?
Zie je schaamhaar er ook zo uit eigenlijk en je okselhaar?quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:30 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Het is ongeveer zo groot.
Ah, duidelijkquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:30 schreef heloef het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat zou er zo uit kunnen zien als ik het niet bijhield en nee.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zie je schaamhaar er ook zo uit eigenlijk en je okselhaar?
Ik stel voor om eerst een paar testsessies te houden om beetje te acclimatiseren en dan pas goed los te gaan.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Gezien de zakelijke overeenkomst lijkt me vd Valk wel een geschikte plek. Kunnen we misschien gelijk de deal afwikkelen in een hotelkamer.
Raakt je scheermesje niet verstopt dan met die krulletjes?quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:31 schreef heloef het volgende:
Dat zou er zo uit kunnen zien als ik het niet bijhield en nee.
Tof.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:30 schreef heloef het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Allemaal op 1 avond?quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:32 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Ik stel voor om eerst een paar testsessies te houden om beetje te acclimatiseren en dan pas goed los te gaan.
Ik zeg doenquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]Mijn god wat slecht.
Is wel een mooie openingszin.
"He, ik ben Kaneelstokje. Wil je uitproberen of mijn stokje naar kaneel smaakt?"
Misschien heb ik meer succes dan met: "He meisje, wil je mijn slang zien?"
Niemand wil mijn lieve Jormundgandr zien..
Nee want ik knip het eerst tot een fatsoenlijke hoogte en dan scheer ik het bij.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Raakt je scheermesje niet verstopt dan met die krulletjes?
Ik woon in reserveduitsland, wij internetten ook nog via rooksignalen. Het is hier nog hoogzomer ffs, kan ik het helpenquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:33 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wist je serieus niet wat een afro was?
U woont in Twente?quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:34 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik woon in reserveduitsland, wij internetten ook nog via rooksignalen. Het is hier nog hoogzomer ffs, kan ik het helpen
Oefening baart kunst hoor ik al. Kun je in maart even langskomen dan om mij te helpen met het snoeien van mijn bos?quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:34 schreef heloef het volgende:
Nee want ik knip het eerst tot een fatsoenlijke hoogte en dan scheer ik het bij.
Nein. Achterhoekquote:
Tuurlijk, betaling is wel in natura.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:35 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Oefening baart kunst hoor ik al. Kun je in maart even langskomen dan om mij te helpen met het snoeien van mijn bos?
En al ik nou meerdere keer op een avond wil?quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:36 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Over zoveel avonden als we zin hebben
Dan kun je dat krijgenquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En al ik nou meerdere keer op een avond wil?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |