Jij begintquote:
Ben jij mijn Jane danquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:24 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij ziet jezelf wel als zo'n Tarzan?
Ruik je naar kaneelstokjes?quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, lekker onder de douche geweest. Leukere kleertjes aangetrokken. Ik ruik lekker. Heb een sexy 2 dagen stoppelbaardje.
Ik ben er klaar voor.
Neuh hij gaat er denk ik voor of na de kerstdagen af, dan word het echt te gortig.quote:
Ik kan je het adres van Myra wel geven dan heb je instant succes.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, lekker onder de douche geweest. Leukere kleertjes aangetrokken. Ik ruik lekker. Heb een sexy 2 dagen stoppelbaardje.
Ik ben er klaar voor.
Deal, ga lekker mee mee uit eten vanavond dan bespreken we de details evenquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Alleen als je een mowgli bij me maakt
Kan je niet beter vragen of zijn stok naar kaneel smaakt?quote:
Ja hoor en wie maakt deze grap weer.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kan je niet beter vragen of zijn stok naar kaneel smaakt?
Nee, naar een ruige man die sex wil.quote:
Hehe, nice.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan je het adres van Myra wel geven dan heb je instant succes.
Gezien de zakelijke overeenkomst lijkt me vd Valk wel een geschikte plek. Kunnen we misschien gelijk de deal afwikkelen in een hotelkamer.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:27 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Deal, ga lekker mee mee uit eten vanavond dan bespreken we de details even
Ikquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja hoor en wie maakt deze grap weer.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, nice.
Maar heb jij echt een afro? Vet, wou dat ik dat kon hebben.
Arm meisje ik wil je wel troosten hoor. Sorryquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
grap? GRAP? Ik moest janken zo slecht
quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kan je niet beter vragen of zijn stok naar kaneel smaakt?
Zie je schaamhaar er ook zo uit eigenlijk en je okselhaar?quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:30 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Het is ongeveer zo groot.
Ah, duidelijkquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:30 schreef heloef het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is ongeveer zo groot.
Dat zou er zo uit kunnen zien als ik het niet bijhield en nee.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zie je schaamhaar er ook zo uit eigenlijk en je okselhaar?
Ik stel voor om eerst een paar testsessies te houden om beetje te acclimatiseren en dan pas goed los te gaan.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Gezien de zakelijke overeenkomst lijkt me vd Valk wel een geschikte plek. Kunnen we misschien gelijk de deal afwikkelen in een hotelkamer.
Raakt je scheermesje niet verstopt dan met die krulletjes?quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:31 schreef heloef het volgende:
Dat zou er zo uit kunnen zien als ik het niet bijhield en nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |