Vraag ik me ook af eigenlijk.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:39 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Op basis van wat koos je heloef uit dan?
Dit dus. Alhoewel het best aardig is om naar wedstrijden te gaan. Maar er zwaar gefrustreerd van raken is wat teveel...quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:44 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Mensen die een seizoenskaart hebben en wekelijks gefrustreerd huiswaarts keren omdat hun clubje weer verloren hebben en dan gaan klagen dat ze daar geen geld voor hebben betaald
Subtiel ben je wel, cactusquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wie kiest voor jou en waarom zit je hier dan te fokken ipv dat je aan het neuken bent?
Zorgzaam type denk ikquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat is zo ongeveer het enige wat ik niet ben
Goed teruglezen meid, heel goed teruglezen wat er gezegd is.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wie kiest voor jou en waarom zit je hier dan te fokken ipv dat je aan het neuken bent?
Voor mensen die het verdienen en waard zijn welquote:
Als ik het echt had willen weten, had ik het gedaan. Nu vond ik het gewoon leuk om te vragen waarom je niet aan het neuken bentquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:50 schreef heloef het volgende:
Goed teruglezen meid, heel goed teruglezen wat er gezegd is.
Omdat het kanquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:50 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Voor mensen die het verdienen en waard zijn wel
What's up met de? Jij post elke reactie met liefde?
Prachtig. Ga het nu maar weer aan elkaar vertellenquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:51 schreef Lokasenna het volgende:
Newbie en ik zijn net tot de conclusie gekomen dat we nog steeds van elkaar houden...
Maar hij gaat slapen nuquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:51 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Prachtig. Ga het nu maar weer aan elkaar vertellen
Je bent een man, dus ik verwacht ook niks anders. Van die aangepaste schoothondjes wordt niemand beterquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:51 schreef debeterebob het volgende:
Omdat het kanVerder ben ik gewoon een lompe boer hoor, die verkeerde uitspraken doet op verkeerde momenten.
Dus je hoort graag dat je dik bent?quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:52 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je bent een man, dus ik verwacht ook niks anders. Van die aangepaste schoothondjes wordt niemand beter
Omdat ik waarschijnlijk een te hoge standaard heb en laf ben.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:51 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Als ik het echt had willen weten, had ik het gedaan. Nu vond ik het gewoon leuk om te vragen waarom je niet aan het neuken bent
Als dat het geval was wel. Niks mis met de waarheidquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:53 schreef debeterebob het volgende:
Dus je hoort graag dat je dik bent?
Ik wel hoor, dat is een teken dat ik het me niet verbeeld enzoquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dus je hoort graag dat je dik bent?
Je moet kiezen uit één van die twee. Je mag ze niet beiden als reden aandragen. Dus welke wordt het?quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:54 schreef heloef het volgende:
Omdat ik waarschijnlijk een te hoge standaard heb en laf ben.
Daar heb je je antwoord meid.
He optie 3 daar ga ik voor.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:52 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Loos die pens heloef, krijg een vlotte babbel, blijf jezelf of wordt als benzin
Oh dan eerder twee.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je moet kiezen uit één van die twee. Je mag ze niet beiden als reden aandragen. Dus welke wordt het?
Wij gingen samen op de bank in elkaars armen FOK!ken (quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:55 schreef Myraela het volgende:
Het zou wat zijn als je aan het neuken en FOK!ken tegelijk zou zijn, goede relatie denk ik.
Ik ga het denk ik 1 keertje doen over een paar jaar, gewoon omdat het kan.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:55 schreef Myraela het volgende:
Het zou wat zijn als je aan het neuken en FOK!ken tegelijk zou zijn, goede relatie denk ik.
Mooie paraplu man.quote:
Natuurlijk, je zou ook eens een keer iets positiefs over jezelf zeggen hè?quote:
Ja dat heb ik ook wel eens gehad.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wij gingen samen op de bank in elkaars armen FOK!ken () en het draaide wel op neuken uit.
Een echte protip zie ik welquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wij gingen samen op de bank in elkaars armen FOK!ken () en het draaide wel op neuken uit.
Ik ben realistisch.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Natuurlijk, je zou ook eens een keer iets positiefs over jezelf zeggen hè?Je bent al een Benzin-in-de- dop
Mannen, scharrel ergens een FOK!ster op en ga samen je favoriete no-life hobby uitoefenen, het dak gaat er gegarandeerd af danquote:
Je hebt een FB invite gestuurd. Vond ik best dapper en valt mijns inzien onder proberenquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:59 schreef heloef het volgende:
Ik ben realistisch.![]()
Heb ik ooit wat geprobeerd bij een meisje? Nee. Conclusie ik ben laf.
Er zijn genoeg positieve dingen aan mij hoor.
Pas als je psychologische hulp hebt gevonden. Tot die tijd mag je me gewoon negeren.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:59 schreef benzin het volgende:
Jij wil ook op het lijstje 'lieve meisjes op FOK!' dat ik net schreef begrijp ik?
Ik heb je een keer gestuurd dat het in elk geval niet aan je uiterlijk lag dat je geen vriendin had.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:59 schreef benzin het volgende:
[..]
Jij wil ook op het lijstje 'lieve meisjes op FOK!' dat ik net schreef begrijp ik?
Bewijs. DM/PM staat openquote:Op zondag 6 november 2011 00:01 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb je een keer gestuurd dat het in elk geval niet aan je uiterlijk lag dat je geen vriendin had.
Mag ik er nu ook op?
't zou grappig zijn als't niet gewoon waar wasquote:Op zondag 6 november 2011 00:01 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Pas als je psychologische hulp hebt gevonden. Tot die tijd mag je me gewoon negeren.
Als ik een grap maak, zet ik er wel zoiets bij:quote:Op zondag 6 november 2011 00:02 schreef WokkelKardinaal het volgende:
't zou grappig zijn als't niet gewoon waar was
Vraag hem zelf maar om fotografisch bewijs, ik ga dat niet doen hoorquote:
Niet eens geheim, maar je moet je wel inschrijven via Evenementen, heb je geen uitnodiging gehad?quote:Op zondag 6 november 2011 00:08 schreef debeterebob het volgende:
Is er een geheime facebookorgie hier of zo?
Jij bent monogaam begrepen?quote:
Verdorie.quote:Op zondag 6 november 2011 00:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die belofte maak ik pas nadat ik seks heb gehad.
Ja, hier. Hoe dat zo?quote:Op zondag 6 november 2011 00:13 schreef Cactus1 het volgende:
Hoeveel Brabo's zijn er eigenlijk aanwezig nu?
Zo positief had ik het nog niet bekeken.quote:Op zondag 6 november 2011 00:00 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je hebt een FB invite gestuurd. Vond ik best dapper en valt mijns inzien onder proberen
Hier in ieder geval niet.quote:Op zondag 6 november 2011 00:13 schreef Cactus1 het volgende:
Oorspronkelijk een Brabander, maar behoorlijk verrotterdamt op het moment.quote:Op zondag 6 november 2011 00:13 schreef Cactus1 het volgende:
Ik ben import, maar wel gezelligquote:Op zondag 6 november 2011 00:16 schreef Cactus1 het volgende:
1,5 dus en ik denk wokkel ook? Iemand zin in polonaise?
Vanuit mijn stoel danquote:Op zondag 6 november 2011 00:16 schreef Cactus1 het volgende:
1,5 dus en ik denk wokkel ook? Iemand zin in polonaise?
niks te vieren daar met q-day begrijp ikquote:Op zondag 6 november 2011 00:18 schreef heloef het volgende:
Ik blijf voor de verandering als eckte Amsterdammert in een hoekje staan en laat dit idiote gedruis aan mij voorbij gaan.
Begin niet over dit onderwerp pls. Ik hoor niks anders op de radio momenteel. Alsof de wereld is vergaanquote:Op zondag 6 november 2011 00:20 schreef WokkelKardinaal het volgende:
niks te vieren daar met q-day begrijp ikwaarom kunnen amsterdammers gewoon echt helemaal niks
![]()
Als al die dorpbewoners niet zo massaal naar het centrum kwamen was dit niet nodig geweest.quote:Op zondag 6 november 2011 00:20 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
niks te vieren daar met q-day begrijp ikwaarom kunnen amsterdammers gewoon echt helemaal niks
![]()
Zo, ik mag zelfs leiden. Is ook voor het eerstquote:Op zondag 6 november 2011 00:20 schreef Cactus1 het volgende:
Nou Capstan aan de leiding dan maar. Heloef, ouwe rukker, doe eens niet zo ongezellig. Jij mag voor Myra lopen, kun je af en toe opeens ff inhouden en dan voel je 2 tieten in je rug.
Ik blijf die dag dan ook altijd in mijn eigen stad, waar de rest vd dorpsbewoners komen die niet naar A'dam gaanquote:Op zondag 6 november 2011 00:21 schreef heloef het volgende:
Als al die dorpbewoners niet zo massaal naar het centrum kwamen was dit niet nodig geweest.
We doen het eens anders, dan anders ja. Misschien bevalt het je welquote:Op zondag 6 november 2011 00:22 schreef Capstan het volgende:
Zo, ik mag zelfs leiden. Is ook voor het eerst
Zet je radio dan niet op 538.quote:Op zondag 6 november 2011 00:21 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Begin niet over dit onderwerp pls. Ik hoor niks anders op de radio momenteel. Alsof de wereld is vergaan
In een tent? Ben je gestoord ofzo? Q-day vier je op straat in de zon met bierquote:Op zondag 6 november 2011 00:23 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Q-day vier je in een tent, of die nou in amsterdam schubbekutteveen of New York staat.
Noem je mij nou oud?quote:Op zondag 6 november 2011 00:20 schreef Cactus1 het volgende:
Nou Capstan aan de leiding dan maar. Heloef, ouwe rukker, doe eens niet zo ongezellig. Jij mag voor Myra lopen, kun je af en toe opeens ff inhouden en dan voel je 2 tieten in je rug.
Als je maar mee doet. En ja, je rukt al te lang alleenquote:Op zondag 6 november 2011 00:25 schreef heloef het volgende:
Noem je mij nou oud?![]()
Kan ik niet achter haar lopen zodat ik tegen haar kont kan aan schuren?
Maar 5 jaar joh, valt best mee.quote:Op zondag 6 november 2011 00:26 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Als je maar mee doet. En ja, je rukt al te lang alleen
rukken is ook geen teamsport, wij kunnen niet simpelweg een kringbefsessie starten. it don't work like thatquote:Op zondag 6 november 2011 00:26 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Als je maar mee doet. En ja, je rukt al te lang alleen
En ik kan dat wel in mijn eentje?quote:Op zondag 6 november 2011 00:27 schreef WokkelKardinaal het volgende:
rukken is ook geen teamsport, wij kunnen niet simpelweg een kringbefsessie starten. it don't work like that
Weltrusten en ik ga het heel laat maken, gewoon omdat ik daar zin in hebquote:Op zondag 6 november 2011 00:27 schreef benzin het volgende:
Ik ga een polonaise mijn bed in doen.
Trusten! Maak het niet te laat
Tschuss!quote:Op zondag 6 november 2011 00:27 schreef benzin het volgende:
Ik ga een polonaise mijn bed in doen.
Trusten! Maak het niet te laat
Ik begon ooit zonder nog te weten wat de gevolgen waren.quote:
Was je er bang voor?quote:Op zondag 6 november 2011 00:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik begon ooit zonder nog te weten wat de gevolgen waren.![]()
Zelden zo bang geweest.
want niemand had je uitgelegd dat als je lang genoeg eraan trekt dat je dan doof werdquote:Op zondag 6 november 2011 00:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik begon ooit zonder nog te weten wat de gevolgen waren.![]()
Zelden zo bang geweest.
Dit word een te ranzig verhaal dus ik leg het je in de DM wel uit.quote:
Ik wil het ook weten.quote:Op zondag 6 november 2011 00:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit word een te ranzig verhaal dus ik leg het je in de DM wel uit.
Mijn gehoorproblemen zijn ineens een stuk minder verbazendquote:Op zondag 6 november 2011 00:33 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
want niemand had je uitgelegd dat als je lang genoeg eraan trekt dat je dan doof werd?
Doe 'm copy/paste naar mij. Want nieuwsgierig enzoquote:Op zondag 6 november 2011 00:33 schreef heloef het volgende:
Dit word een te ranzig verhaal dus ik leg het je in de DM wel uit.
heb jij wel eens zo'n tril-eitje gebruikt? schijnt echt geniaal te zijn hoor ik om me heenquote:Op zondag 6 november 2011 00:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn gehoorproblemen zijn ineens een stuk minder verbazend
Waarom?quote:Op zondag 6 november 2011 00:36 schreef Sephael het volgende:
Een goedenavond allen. Ik voel me ongelofelijk kut, hoe is het met jullie?
Best hoor.quote:Op zondag 6 november 2011 00:36 schreef Sephael het volgende:
Een goedenavond allen. Ik voel me ongelofelijk kut, hoe is het met jullie?
Is dat met afstandsbediening? Dat lijkt me best cool om een keer te doen. Mag jij 'm wel bedienenquote:Op zondag 6 november 2011 00:36 schreef WokkelKardinaal het volgende:
heb jij wel eens zo'n tril-eitje gebruikt? schijnt echt geniaal te zijn hoor ik om me heen
Ik heb het verhaal net van me afgeschreven in een ander topic: De kunst van het loslaten van je ex #173quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |