Wat goed van je!quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:11 schreef benzin het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
Omdat ze zo boos werden in het topic - omdat ik altijd negatief zou zijn - probeer ik een tijdje alleen positief te posten en om een of andere reden word ik daar zelf een stuk vrolijker van.
jij ziet er leuk uit! heel vrolijk de hele tijdquote:
Ik had het doorquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:21 schreef Newbie114 het volgende:
Loka kun je even dm'en? Msn doet het niet
thuis pakken we ze makkelijkquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:15 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zwolle is in staat om 14 punten voorsprong te verprutsen als het nodig is... Nu sta je er nog maar een stuk of 6 achter.
Ik denk dat jullie nu de trend van Sparta zullen navolgen. Eerste seizoen promotie net missen, daarna verder afzakken, naar de middenmoot.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:25 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
thuis pakken we ze makkelijk
Doe dat niet alleen op FOK! doe dat ook in het echt leven.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:11 schreef benzin het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
Omdat ze zo boos werden in het topic - omdat ik altijd negatief zou zijn - probeer ik een tijdje alleen positief te posten en om een of andere reden word ik daar zelf een stuk vrolijker van.
boeien, we hebben de tijd. we hebben voorheen al een jaar of 10 1e divisie gespeeld en dan weer jaar of 10 eredivisie. We komen er welquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:27 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie nu de trend van Sparta zullen navolgen. Eerste seizoen promotie net missen, daarna verder afzakken, naar de middenmoot.
Dankjewelquote:
Ik vind het in het echt lastig om dat zo te voelen, maar wie weet lukt dat me ook wel.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:27 schreef heloef het volgende:
Doe dat niet alleen op FOK! doe dat ook in het echt leven.
Benader eens alles positief in plaats van te doemdenken.
Als jij een meisje ziet moet je niet meer denken "die is gemeen" maar denk je "dat is vast een aardig meisje"
Moet je kijken hoe mooi de wereld er opeens uit ziet.
ik vind dat 'we' echt zo fascinerend hequote:Op zaterdag 5 november 2011 23:29 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
boeien, we hebben de tijd. we hebben voorheen al een jaar of 10 1e divisie gespeeld en dan weer jaar of 10 eredivisie. We komen er wel
je bent met 10.000 daar. Wij.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind dat 'we' echt zo fascinerend he
hoe we? heb jij daar gekeept dan of zo?
ik kan daar echt niet in mee gaan
(maar ik veroordeel het niet of zo hoor, dat bedoel ik niet)
Ben je maandag op kantoor ook de eerste die wordt gepest met voetbaluitslagen?quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:32 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
je bent met 10.000 daar. Wij.
Zij koos eerder mij uit.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:30 schreef benzin het volgende:
[..]
Dankjewel
[..]
Ik vind het in het echt lastig om dat zo te voelen, maar wie weet lukt dat me ook wel.
Voordat ik echt geloof dat meisjes aardig zijn moet ik eerst nog heel wat meemaken, maar het helpt dat Faye zo lief tegen me isJe hebt een goede smaak in vrienden
als je met 30 man tegelijk in de lidl staat is het toch ook niet 'wij' waren bedroeft omdat de wortels er sneu uit zagen?quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:32 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
je bent met 10.000 daar. Wij.
Oh, en Cassandra87, -Strawberry- en Myraela mag ik ook niet vergeten besef ik me net.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:30 schreef benzin het volgende:
maar het helpt dat Faye zo lief tegen me is![]()
Nee, dat doen ze dus gewoon niet.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:33 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ben je maandag op kantoor ook de eerste die wordt gepest met voetbaluitslagen?
Ik ben daar ook heel blij mee.quote:
Mensen die een seizoenskaart hebben en wekelijks gefrustreerd huiswaarts keren omdat hun clubje weer verloren heeft en dan gaan klagen dat ze daar geen geld voor hebben betaaldquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:42 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Enfin, van die laffe takken die roepen dat ze ergens supporteren en nooit in het stadion zitten kunnen dood vallen. Net als mensen die te beroerd zijn om te doen wat ze moeten doen. Van die ellendige bergjes mens die zich in hun eigen misselijke leventje rondwentelen en daar niks aan willen doen. Die apatische lui moeten verdelgd worden.
Ik zit nooit in het stadion van Ajax.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:42 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Enfin, van die laffe takken die roepen dat ze ergens supporteren en nooit in het stadion zitten kunnen dood vallen. Net als mensen die te beroerd zijn om te doen wat ze moeten doen. Van die ellendige bergjes mens die zich in hun eigen misselijke leventje rondwentelen en daar niks aan willen doen. Die apatische lui moeten verdelgd worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |