Meisje 1 is duidelijk, en ik snap het ook wel.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom maak je het allemaal zo moeilijk?
meisje 1: nu niet available en heeft heel duidelijk te kennen gegeven dat het niks gaat worden
meisje 2: je bent niet verliefd op haar, gaat ook niks worden dus
wat de fuck doet het er toe of ze verkracht is dan of niet?
ik bedoel lullig voor haar hoor daar niet van maar sinds wanneer doen dat soort dingen er toe op dit gebied?
Zeg maar vanaf 0 ervaring, maar lijkt me wel leuk om een keer zelf wat in elkaar te zettenquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ligt er aan wat je wil en of je al een beetje ervaring hebt met een naaimachine natuurlijk
Zoek iemand die er ervaring mee heeft, en maak je eerste kledingstuk samen, zodat je de beginselen wat onder de knie krijgt.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:02 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Zeg maar vanaf 0 ervaring, maar lijkt me wel leuk om een keer zelf wat in elkaar te zetten
Wel leuk die arrogantie van je voor de wedstrijdquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:03 schreef Keyos het volgende:
Gvd wat een kak begin van de avond, loop nu bij de Kuip vandaan verliezen we van fucking nec door een 2 meter buitenspel goal. Nu maar het verdriet wegzuipen in de stad, kijken of daar wat te beleven is.
@kree
Ah echt kut man, veel sterkte ermee.
maar dit strookt toch helemaal niet met wat je laatst zei? dat het je helemaal niks kan schelen wat je draagtquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
http://www.simplicity.com/p-1702-misses-costumes.aspx
En dan met een wat kreukelige satijn, zodat het wat minder formeel lijkt.
In diep donkerrood en zwart, maar hij wordt wel heel anders dan op de foto, een hele andere uitstraling.
Ik kan wel janken hier -_-.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:04 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wel leuk die arrogantie van je voor de wedstrijd
Nog msn of heb je geen zin?quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:06 schreef Moonwalk het volgende:
Ik ga het maar eens een keer proberen
ja sorry maar ik vind toch echt dat je het moeilijker maakt dan het isquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:02 schreef kree het volgende:
[..]
Meisje 1 is duidelijk, en ik snap het ook wel.
Meisje 2 is weer een ander verhaal.
Het maakt mij niet uit of ze verkracht is geweest, bedoel kut voor haar natuurlijk.
Maar ze is zo onzeker over haarzelf dat zie ik in smsjes enzo en mailtjes.
En ik zie haar gewoon niet als potentieel relatie materiaal om het maar hard te zeggen.
Maar zij mij wel, dat vertelde ze gister via msn.
En nu kreeg ik vandaag allemaal excuus sms dingen van dat had ik niet moeten zeggen enzo.
Terwijl het mij helemaal niet uitmaakt, ben eerder blij dat ze gewoon eerlijk is en dan kan ik ook eerlijk terugzeggen dat ik er nu nog effe niks in zie.
Of het wat kan worden? Misschien.......
Maar dat weet ik nu ook nog niet, niet zo inene in ieder geval.
En dat is het verschil wat ik had met dat meisje met die psychose, daar was ik wel gelijk verliefd op.
Ja rare situatie allemaal, weet het ook niet echt eigenlijk :S
lijkt me welquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:02 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Zeg maar vanaf 0 ervaring, maar lijkt me wel leuk om een keer zelf wat in elkaar te zetten
edit: enige ervaring is zeg maar iets vastnaaien met een naald op de basisschool![]()
Je moet alles leren maar vraag me af of het echt moeilijk is om te leren, of dat met een beetje interesse en doorzettingsvermogen al wat draagbaars te maken is
Het was mijn dwangmatige dwarsheid die me belemmerde kleren te dragen die ik leuk vind.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar dit strookt toch helemaal niet met wat je laatst zei? dat het je helemaal niks kan schelen wat je draagt
blijkbaar heeft dit je aan gesproken op de een of andere manier
is ie lastig?
ik ben deze aan het maken (zonder de sjaal)
[ afbeelding ]
zit op 1,5 dan denk, weet het nietquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja sorry maar ik vind toch echt dat je het moeilijker maakt dan het is
1. je vind haar niks
2. je vind haar nu niks maar wil best eens op een date gaan om er achter te komen of het wat kan worden
3. je vind haar nu al fantastisch
nou 3 is het niet, dan hou je dus 1 en 2 over
that's it
verder geen ingewikkelde dingen
ik bedoel je kunt het allemaal wel heel lastig maken maar in de basis is het dat dus gewoon echt niet
heb je een machine?quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:06 schreef Moonwalk het volgende:
Ik ga het maar eens een keer proberen
meen je dat?quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:07 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik kan wel janken hier -_-.
Prettige avond allemaal iig.
nah tof!quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het was mijn dwangmatige dwarsheid die me belemmerde kleren te dragen die ik leuk vind.
Ik denk toch dat ik hier wel heb ingezien dat het abnormaal en onnodig was hoe ik dacht, en ik ben nu al een maand bezig met het verleggen van mijn grenzen, en ik heb besloten een eigen stijl proberen te krijgen.
De lolmeter stond hier ook onder het vriespunt toen we gisteren verloren van fc fucking zwollequote:Op zaterdag 5 november 2011 23:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
meen je dat?
heel slecht van me maar ik kan me echt voor geen meter daarin verplaatsen
je zo een voelen met een team van het een of ander
Nou ja, ik naaide al eerder heel veel.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nah tof!
vooral als je er dan ook plezier in hebt om ze zelf te maken
weer een hobbie er bij
Gelukkigquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:09 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Gaat wel weer goed, met jou ook?
quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:11 schreef benzin het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
Omdat ze zo boos werden in het topic - omdat ik altijd negatief zou zijn - probeer ik een tijdje alleen positief te posten en om een of andere reden word ik daar zelf een stuk vrolijker van.
Misschien een hartje als Pi instellenquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:11 schreef benzin het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
Omdat ze zo boos werden in het topic - omdat ik altijd negatief zou zijn - probeer ik een tijdje alleen positief te posten en om een of andere reden word ik daar zelf een stuk vrolijker van.
ik moet er de hele tijd naar kijken hahaquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben deze aan het maken (zonder de sjaal)
[ afbeelding ]
Zwolle is in staat om 14 punten voorsprong te verprutsen als het nodig is... Nu sta je er nog maar een stuk of 6 achter.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:10 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
De lolmeter stond hier ook onder het vriespunt toen we gisteren verloren van fc fucking zwolle
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |