Ja ze ziet het zelf wel in ook maar ik vind het gewoon jammer.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Naja daar zal ze ook nog wel ff mee zitten lijkt me
alleen maar goed dus dat ze er zo serieus mee aan de slag gaat
en wie weet als jullie over een tijd allebei nog single zijn en het beter gaat met haar...
Wil haar er graag mee helpen, zelfs gewoon als vrienden.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:41 schreef Capstan het volgende:
[..]
Het zou fraai zijn als het wel wat geworden was en ze had daarmee haar problemen deels op kunnen lossen, maar zo werkt het natuurlijk niet.
Natuurlijk kun jij dat nietquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:45 schreef kree het volgende:
[..]
Wil haar er graag mee helpen, zelfs gewoon als vrienden.
Maar zij denkt dat dat niet kan.
Heb het echt met haar te doen. Nouja hoop dat ik afentoe in ieder geval nog wat hoor.
Ze had trouwens ook diagnose borderline dus daardoor wordt ik er ook al weer wat voorzichtiger mee.
ik zou er niet op gaan wachtenquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:43 schreef kree het volgende:
[..]
Ja ze ziet het zelf wel in ook maar ik vind het gewoon jammer.
Snap ook wel dat het op deze basis niks kan worden, ze moet haar eigen problemen oplossen eerst en gelukkig ziet ze dat zelf wel in.
Maar blijf het jammer vinden en ik houdt nog hoop ook dat het wat zou kunnen worden.
Maar dit kan nog jaren doorgaan en ik weet niet of ik daar wel op moet wachten (effe heel egoïstisch voor mezelf dan)
Kut situatie is het
Logisch, want dat is audrey kitchingquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:39 schreef debeterebob het volgende:
[..]
hap hap hap. Tuurlijk heb je gelijk. Het haar van die eerste is nog het mooist
Klopt maarja dat is verliefdheid natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zou er niet op gaan wachten
jij hebt ook een leven
en wat als je wacht en blijkt dat jullie toch niet bij elkaar passen bij nader inzien?
wie?quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Logisch, want dat is audrey kitching
*schijtquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:51 schreef kree het volgende:
[..]
Klopt maarja dat is verliefdheid natuurlijk.
En je vorige bericht, natuurlijk ik heb er scheit aan al die diagnoses en dingen.
Maar ze geeft het zelf aan dat ze het niet kan, nouja dat moet ik ook respecteren dan.
Kan haar moeilijk dwingen om wat met mij aan te gaan als ze er zelf niet klaar voor is.
Baah voel me gewoon al weer kut hierdoor.
Weet je kom ik eindelijk iemand tegen die ik echt (maar dan ook echt) leuk vindt en zij mij ook.
En dan loop ik tegen deze shit aan.
En dan komt het volgende meisje die mij weer leuk vind en die zit ook met problemen
ja maar wie is dat?quote:
Ze staat bekend om haar stijl, maakt haar eigen kleding en is gewoon tof.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar wie is dat?
ik bedoel waarom is zij 'iemand' ?
http://en.wikipedia.org/wiki/Audrey_Kitchingquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar wie is dat?
ik bedoel waarom is zij 'iemand' ?
Volgende meisje (is van afgelopen nacht dat ik erover vertelde hier)quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
*schijt
en wat voor problemen dan? welk volgende meisje?
en tja ieder huisje heeft zijn kruisje
aah tofquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze staat bekend om haar stijl, maakt haar eigen kleding en is gewoon tof.
waarom maak je het allemaal zo moeilijk?quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:54 schreef kree het volgende:
[..]
Volgende meisje (is van afgelopen nacht dat ik erover vertelde hier)
Die is dus weer verkracht geweest en niet echt mijn type.
Maar zij is verliefd op mij en ik weer niet op haar :S
Terwijl ik leuk met haar kan praten.
Zucht...... ik wordt er wel eens zo moe van allemaal
aah tof! wat ben je precies aan het maken (ja jurk, maar wat voor etc)quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:58 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben trouwens ook aan het werken aan mijn nieuwe jurk nu.
Naaien is best rustgevend.
Is dat eigenlijk heel moeilijk? Verder dan zelf een opdruk designen en op een t-shirt laten drukken kom ik nietquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
aah tof! wat ben je precies aan het maken (ja jurk, maar wat voor etc)
ik maak ook mijn eigen kleren
ik vind het mega tof
je kunt helemaal je eigen stijl bepalen op die manier en zo
ligt er aan wat je wil en of je al een beetje ervaring hebt met een naaimachine natuurlijkquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:00 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Is dat eigenlijk heel moeilijk? Verder dan zelf een opdruk designen en op een t-shirt laten drukken kom ik niet
http://www.simplicity.com/p-1702-misses-costumes.aspxquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
aah tof! wat ben je precies aan het maken (ja jurk, maar wat voor etc)
ik maak ook mijn eigen kleren
ik vind het mega tof
je kunt helemaal je eigen stijl bepalen op die manier en zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |