Ik ga het denk ik 1 keertje doen over een paar jaar, gewoon omdat het kan.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:55 schreef Myraela het volgende:
Het zou wat zijn als je aan het neuken en FOK!ken tegelijk zou zijn, goede relatie denk ik.
Mooie paraplu man.quote:
Natuurlijk, je zou ook eens een keer iets positiefs over jezelf zeggen hè?quote:
Ja dat heb ik ook wel eens gehad.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wij gingen samen op de bank in elkaars armen FOK!ken () en het draaide wel op neuken uit.
Een echte protip zie ik welquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wij gingen samen op de bank in elkaars armen FOK!ken () en het draaide wel op neuken uit.
Ik ben realistisch.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Natuurlijk, je zou ook eens een keer iets positiefs over jezelf zeggen hè?Je bent al een Benzin-in-de- dop
Mannen, scharrel ergens een FOK!ster op en ga samen je favoriete no-life hobby uitoefenen, het dak gaat er gegarandeerd af danquote:
Je hebt een FB invite gestuurd. Vond ik best dapper en valt mijns inzien onder proberenquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:59 schreef heloef het volgende:
Ik ben realistisch.![]()
Heb ik ooit wat geprobeerd bij een meisje? Nee. Conclusie ik ben laf.
Er zijn genoeg positieve dingen aan mij hoor.
Pas als je psychologische hulp hebt gevonden. Tot die tijd mag je me gewoon negeren.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:59 schreef benzin het volgende:
Jij wil ook op het lijstje 'lieve meisjes op FOK!' dat ik net schreef begrijp ik?
Ik heb je een keer gestuurd dat het in elk geval niet aan je uiterlijk lag dat je geen vriendin had.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:59 schreef benzin het volgende:
[..]
Jij wil ook op het lijstje 'lieve meisjes op FOK!' dat ik net schreef begrijp ik?
Bewijs. DM/PM staat openquote:Op zondag 6 november 2011 00:01 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb je een keer gestuurd dat het in elk geval niet aan je uiterlijk lag dat je geen vriendin had.
Mag ik er nu ook op?
't zou grappig zijn als't niet gewoon waar wasquote:Op zondag 6 november 2011 00:01 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Pas als je psychologische hulp hebt gevonden. Tot die tijd mag je me gewoon negeren.
Als ik een grap maak, zet ik er wel zoiets bij:quote:Op zondag 6 november 2011 00:02 schreef WokkelKardinaal het volgende:
't zou grappig zijn als't niet gewoon waar was
Vraag hem zelf maar om fotografisch bewijs, ik ga dat niet doen hoorquote:
Niet eens geheim, maar je moet je wel inschrijven via Evenementen, heb je geen uitnodiging gehad?quote:Op zondag 6 november 2011 00:08 schreef debeterebob het volgende:
Is er een geheime facebookorgie hier of zo?
Jij bent monogaam begrepen?quote:
Verdorie.quote:Op zondag 6 november 2011 00:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die belofte maak ik pas nadat ik seks heb gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |