abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104019167
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 01:12 schreef Sephael het volgende:

[..]

Leuk man.

Nogmaals, lees even mijn verhaaltje, dan neem ik het serieus. :)
Ik heb het zes keer gelezen, plus in een vergelijkend kader geplaatst met andere ervaringen uit het topic en op basis daarvan heb ik dat advies aan jou opgesteld.

Succes ermee.
Ron Paul 2012
pi_104019169
quote:
9s.gif Op zondag 6 november 2011 01:12 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Ja, dan ben je sowieso een beter mens. :')

[..]

Slaap lekker, denk aan mij.
Je wenst hem nachtmerries toe })
pi_104019191
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 01:13 schreef DigitalGirl het volgende:

Die van mijn heb je ook...
Van een mannelijke fokker met chick nick zonder ava? Dat is boeiend :')
  zondag 6 november 2011 @ 01:14:37 #79
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_104019193
Wat is dit, approval-day ofzo :')
Bij dezen mag cactus1 zich officieel geapprovalt voelen door mij w/
Spreading the Word
pi_104019227
Ik trek me niet zoveel aan van approval *O* Ik koester de rebel in mij met dagelijks 2 verschillende sokken *O*
pi_104019237
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 01:14 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Ik neem die van mij terug.

quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 01:14 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Je wenst hem nachtmerries toe })
Goed gezien. :7
pi_104019255
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 01:11 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Voor jou is het misschien al drie weken, maar zij heeft misschien langer nodig of ze wil het gesprek niet . 3 weken wat zijn gewoon te vers, gebruik je tijd om op andere dingen te richten en als je er dan nog zo over denkt probeer het dan, maar nu zoals ik denk is het veelste snel.
Ander type antwoord, wel goed verteld, wordt serieus genomen.

Als ik kijk naar hoe ze zich gedraagt denk ik dat zij er gewoon klaar mee is. Als ik kijk naar vorige relaties kon ik merken dat het langzaam beter werd na een paar weken. Ik was er niet klaar mee, maar het werd wel beter. Nu is dat absoluut niet zo. Ik betwijfel ook of dat nog gaat komen als ik geen duidelijkheid krijg. Zou het beter zijn als ik er nog is een maand bij aan plak voordat ik met haar ga praten?
  zondag 6 november 2011 @ 01:16:48 #83
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104019269
quote:
5s.gif Op zondag 6 november 2011 01:11 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Waarom hem zo pushen? Ben je een beter mens als je hebt geneukt ofzo? Jou heeft het iig geen goed gedaan :{w
Ach laat hem.
Als hij daar gelukkig van word.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_104019302
quote:
14s.gif Op zondag 6 november 2011 01:13 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ik heb het zes keer gelezen, plus in een vergelijkend kader geplaatst met andere ervaringen uit het topic en op basis daarvan heb ik dat advies aan jou opgesteld.

Succes ermee.
Fijn, dank u.

Nogmaals, dat advies ben ik op dit moment nog niet aan toe. Misschien als ik inderdaad nog even afwacht. Ik ga er is even over nadenken.

Oh en pics van het kader. :)
pi_104019340
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 01:16 schreef Sephael het volgende:

[..]

Ander type antwoord, wel goed verteld, wordt serieus genomen.

Als ik kijk naar hoe ze zich gedraagt denk ik dat zij er gewoon klaar mee is. Als ik kijk naar vorige relaties kon ik merken dat het langzaam beter werd na een paar weken. Ik was er niet klaar mee, maar het werd wel beter. Nu is dat absoluut niet zo. Ik betwijfel ook of dat nog gaat komen als ik geen duidelijkheid krijg. Zou het beter zijn als ik er nog is een maand bij aan plak voordat ik met haar ga praten?
Geef haar sowieso meer tijd en wie weet wil ze niet die optie moet je ook open houden . Dan zul je zelf die afsluiting moeten zoeken want soms kan een ander echt die afsluiting niet geven en zal je het voor jezelf moeten vinden.
pi_104019365
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 01:16 schreef Sephael het volgende:

Als ik kijk naar hoe ze zich gedraagt denk ik dat zij er gewoon klaar mee is.
En wat doe jij... als een bitch hier posten " :'( ik wil haar terug, jullie hebben het mis" . Dit is waar de man zich van de jongen onderscheidt.
Drama means nothing, it's part of the game.
pi_104019392
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 01:14 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Whoohoo O+ w/ En ik heb je nog niet eens gepijpt :7
pi_104019438
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 01:19 schreef DigitalGirl het volgende:

En wat doe jij... als een bitch hier posten " :'( ik wil haar terug, jullie hebben het mis" . Dit is waar de man zich van de jongen onderscheidt.
Want mannen hebben geen gevoel? :')
pi_104019440
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 01:18 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Geef haar sowieso meer tijd en wie weet wil ze niet die optie moet je ook open houden . Dan zul je zelf die afsluiting moeten zoeken want soms kan een ander echt die afsluiting niet geven en zal je het voor jezelf moeten vinden.
Ik vond deze afgelopen weken al een hel omdat ik geen woord van haar gehoord heb en geen blik heb gekregen. Ik moet echt mijn best doen om dat zo te houden.

Ik denk dat ze best naar mij wil luisteren. Als ze dat niet wil dan zie ik dat dan wel weer, dat is plan B zeg maar. Dan zal ik inderdaad zelf moeten zorgen dat ik het af sluit. Toch geeft dat wel weer aan hoe zij er over denkt, waardoor ik alweer een stapje verder ben.

Ik ga het er is met vrienden over hebben die haar ook kennen. Kijken wat die vinden. Misschien moet ik er inderdaad nog even mee wachten.
pi_104019470
Serieus, kijk het nog even een poosje aan. Het wordt vanzelf steeds iets minder. Ik weet wel dat als je een goed gesprek met iemand hebt, je het beter kan afsluiten. Tenminste, zo ervaar ik dat altijd. Maar goed, dat ligt maar net aan haar en aan hoe jij je over een poosje voelt.

Hey, als ik het zo lees is ze simpelweg klaar met jou. Hoe hard het ook klinkt.

Maar, weet iemand waarom de meet van vandaag niet doorging?
  zondag 6 november 2011 @ 01:23:30 #91
238453 hasjman
utter madness
pi_104019481
quote:
14s.gif Op zondag 6 november 2011 01:16 schreef heloef het volgende:

[..]

Ach laat hem.
Als hij daar gelukkig van word.
heloef, wanneer gaan wij nou eens chillen in Amsterdam?
  zondag 6 november 2011 @ 01:23:50 #92
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_104019492
quote:
17s.gif Op zondag 6 november 2011 01:20 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Whoohoo O+ w/ En ik heb je nog niet eens gepijpt :7
Das weer een andere fanclub :7
Spreading the Word
pi_104019497
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 01:23 schreef mrk.n het volgende:
Serieus, kijk het nog even een poosje aan. Het wordt vanzelf steeds iets minder. Ik weet wel dat als je een goed gesprek met iemand hebt, je het beter kan afsluiten. Tenminste, zo ervaar ik dat altijd. Maar goed, dat ligt maar net aan haar en aan hoe jij je over een poosje voelt.

Niemand had zin.
pi_104019503
Ze waren allemaal bang dat jij kwam mpj :+
pi_104019554
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 01:23 schreef mrk.n het volgende:

Goed, ik kijk het nog even aan. Dat wordt wel steeds moeilijker en dat is het verschil met eerdere relaties. Dat is wat mij verward en daardoor maak ik mezelf wijs dat zij toch wel echt speciaal moet zijn.
pi_104019575
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 01:24 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Niemand had zin.
Nou, ja, ik had best zin. Maar als de organisatrice zelf druk doende is en op dit moment niet zoveel enthousiasme kon opbrengen, lijkt het mij beter het niet te doen :P
pi_104019624
Goed, genoeg gezeurd. Bedankt voor jullie (soms uiteindelijk) serieuze input. :)
pi_104019690
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 01:25 schreef Sephael het volgende:

[..]

Goed, ik kijk het nog even aan. Dat wordt wel steeds moeilijker en dat is het verschil met eerdere relaties. Dat is wat mij verward en daardoor maak ik mezelf wijs dat zij toch wel echt speciaal moet zijn.
Even een hele brutale vraag maar waarom zit je dan in een topic van versieren. Ik denk meer dat je even juist de relatieperikelen los moet laten en er een manier zien te vinden om je leven weer op te bouwen. Ik denk ook dat je veel te snel wilt gaan en het haar kwalijk neemt dat zij verder gaat. Ik denk dat als je echt met haar wil spreken je eerst zelf moet verder gaan en haar niet verantwoordelijk houden voor jouw emoties .
  zondag 6 november 2011 @ 01:31:14 #99
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104019718
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 01:23 schreef hasjman het volgende:

[..]

heloef, wanneer gaan wij nou eens chillen in Amsterdam?
18de ga ik sowieso al de stad in dus u bent vrij om mee te gaan.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_104019723
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 01:27 schreef Sephael het volgende:
Goed, genoeg gezeurd. Bedankt voor jullie (soms uiteindelijk) serieuze input. :)
En als dat niet werkt kun je altijd nog smeken of ze je terug wilt.
Drama means nothing, it's part of the game.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')