zie dmquote:Op zondag 6 november 2011 03:02 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee nog niet, maar Kree mag me zijn foto dm'en als hij mijn mening wil en ik zal kijken of ik nog wat opbouwends kan meegeven of hem gelijk al goed keur
Ik zou je haar wat korter/vlotter laten knippen. Je beter scheren, want dit is een beetje half/half niks.quote:
Ja je hebt ook helemaal gelijk hahahaquote:Op zondag 6 november 2011 03:13 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik zou je haar wat korter/vlotter laten knippen. Je beter scheren, want dit is een beetje half/half niks.
En wat oprechter lachen. Dat was het wel denk ik. Je bent geen quasimodo ofzo. Het kan alleen allemaal wat vlotter.
Het is niet zo dat je die foto's net hebt gekregen? Dan vind ik het echt dikke bs van haar. Ik heb ook genoeg op mijn pc staan. Ga ik er ook niet afhalen voor iemand. Ik ga er ook niet uitgebreid naar zitten kijken waar iemand bij is, maar waarom zou je het weggooien?quote:Op zondag 6 november 2011 03:10 schreef mrk.n het volgende:
Het is onterecht. Kort samengevat; ze heeft per ongeluk foto's (seksueel getint) van een scharrel gezien op mijn laptop waar ze moeilijk over doet omdat ik de foto's nog heb.Ik wist niet eens dat ik die foto's nog had. Ik geef haar wel gewoon gelijk.
![]()
Schoothondje ga ik nooit worden.
Met andere woorden, hij moet haar nooit gelijk geven?quote:Op zondag 6 november 2011 03:05 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Als je echt serieus vindt dat het om niks is, moet je haar GEEN gelijk geven. Zo worden vrouwen verwend en word jij een schoothondje.
Ik wilde hem een keer het voordeel vd twijfel geven. Vrouwen kunnen soms zo onredelijk zijn namelijkquote:Op zondag 6 november 2011 03:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Met andere woorden, hij moet haar nooit gelijk geven?Want je gaat de ander ook geen gelijk geven als het wél echt ergens over gaat lijkt mij.
Nee, die foto's heb ik zelf gemaakt tijdens een vakantie. In mijn hotelbed toen. Gewoon voor de grap, maar de foto's zijn nu wel weg.quote:Op zondag 6 november 2011 03:15 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het is niet zo dat je die foto's net hebt gekregen? Dan vind ik het echt dikke bs van haar. Ik heb ook genoeg op mijn pc staan. Ga ik er ook niet afhalen voor iemand. Ik ga er ook niet uitgebreid naar zitten kijken waar iemand bij is, maar waarom zou je het weggooien?
Het is ook wel onredelijk vind ik, serieus.quote:Op zondag 6 november 2011 03:18 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik wilde hem een keer het voordeel vd twijfel geven. Vrouwen kunnen soms zo onredelijk zijn namelijk
Omdat...wat moet je met seksueel getinte foto's van je exen? Ik vind dat ook een beetje not done hoor.quote:Op zondag 6 november 2011 03:15 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het is niet zo dat je die foto's net hebt gekregen? Dan vind ik het echt dikke bs van haar. Ik heb ook genoeg op mijn pc staan. Ga ik er ook niet afhalen voor iemand. Ik ga er ook niet uitgebreid naar zitten kijken waar iemand bij is, maar waarom zou je het weggooien?
Ik wil jou heel iets anders gevenquote:Op zondag 6 november 2011 03:18 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik wilde hem een keer het voordeel vd twijfel geven. Vrouwen kunnen soms zo onredelijk zijn namelijk
omdat hij onhandig is met de computer en niet meer wist dat hij ze hadquote:Op zondag 6 november 2011 03:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat...wat moet je met seksueel getinte foto's van je exen? Ik vind dat ook een beetje not done hoor.
Omdat die met een digitale camera zijn op een vakantie en ik al die foto's gewoon op de computer heb gezet. Dus ook die foto's.quote:Op zondag 6 november 2011 03:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat...wat moet je met seksueel getinte foto's van je exen? Ik vind dat ook een beetje not done hoor.
Dit. Ik was het vergeten.quote:Op zondag 6 november 2011 03:20 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
omdat hij onhandig is met de computer en niet meer wist dat hij ze had
edit : kut het was niet de bedoeling om op jou te reageren, ik had me voorgenomen dat niet meer te doen.
Je mag een kaassouffle wel hebben hoor.quote:
Tja, kan me voorstellen dat ze hem niet direct gelooft. Vertrouwen is nog niet helemaal terug natuurlijk. Maar verder niet iets waar ik echt boos om zou worden. Meer van dat ik het niet fijn zou vinden. Ruzie is het al helemaal niet waard...quote:Op zondag 6 november 2011 03:20 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
omdat hij onhandig is met de computer en niet meer wist dat hij ze had
Geen idee. Heb hier ook nog wel half naakt foto's van mijn exen opstaan. Zit gewoon in mapje *naam* geen zin om uit te gaan zoeken welke wel netjes zijn en welke niet. Kijk er ook nooit naar, maar ga ze ook niet weggooien.quote:Op zondag 6 november 2011 03:19 schreef -Strawberry- het volgende:
Waarom dat nou weer?quote:Op zondag 6 november 2011 03:20 schreef mylifeisgrey het volgende:
edit : kut het was niet de bedoeling om op jou te reageren, ik had me voorgenomen dat niet meer te doen.
Ik bedoel maar.quote:Op zondag 6 november 2011 03:22 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Geen idee. Heb hier ook nog wel half naakt foto's van mijn exen opstaan. Zit gewoon in mapje *naam* geen zin om uit te gaan zoeken welke wel netjes zijn en welke niet. Kijk er ook nooit naar, maar ga ze ook niet weggooien.
Is het je wokkel?quote:Op zondag 6 november 2011 03:20 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Ik wil jou heel iets anders geven
Jij weet een vrouw in te pakkenquote:
Je maakt mijn dag.quote:Op zondag 6 november 2011 03:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
omdat ik alleen maar contact heb met jou volgensmij op fok.
en dat is zielig voor mij
Dus in plaats van contact met mij, heb je liever met niemand contact?quote:Op zondag 6 november 2011 03:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
omdat ik alleen maar contact heb met jou volgensmij op fok.
en dat is zielig voor mij
ja niet op of via fokquote:Op zondag 6 november 2011 03:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dus in plaats van contact met mij, heb je liever met niemand contact?
Ja dat is veel minder zielig voor jou. Die logica, echt...![]()
Bovendien dacht ik dat je ook contact had met Loka.
huh hoezo?quote:
Ieks, vrouwen die gedachten kunnen lezenquote:Op zondag 6 november 2011 03:23 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Is het je wokkel?
[..]
Jij weet een vrouw in te pakkenKaassoufflé
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |