Dat overkwam me dus en voordat ik het goed had was mijn lul niet meer stijf.quote:Op zondag 6 november 2011 02:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Kun je nagaan als je een toeschouwer hebt, het je eerste keer is, je wil doen alsof je dat al 100x hebt gedaan en je hebt me er verkeerd om opzitten en hij rolt niet af
Volgens mij verwachten sommige ook echt dat je condoom in je mond doet en 'm er even overheen schuiftquote:Op zondag 6 november 2011 02:12 schreef Myraela het volgende:
Ik heb dat nog nooit gedaan, 1 man wilde het mij laten doen en nadat ik hem heel dom aanstaarde deed die het toch maar zelf
Niet vanaf hier, jij wel dan?quote:Op zondag 6 november 2011 02:16 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Wat een verschil! Zie je vrouwen in de 30 zitten?
quote:Op zondag 6 november 2011 02:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Volgens mij verwachten sommige ook echt dat je condoom in je mond doet en 'm er even overheen schuift![]()
Had niks gezegd. Nu zie ik het oefenen al bijna niet meer zittenquote:Op zondag 6 november 2011 02:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat overkwam me dus en voordat ik het goed had was mijn lul niet meer stijf.
Word nog heel leuk later.
Laat maar.quote:Op zondag 6 november 2011 02:19 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Nee, zeg dat nou nietik...ik.... ik kan het uitleggen!
maar..maar...quote:Op zondag 6 november 2011 02:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Laat maar.8 maanden ouder is gewoon not done
![]()
Nee.quote:Op zondag 6 november 2011 02:17 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
Niet vanaf hier, jij wel dan?
Tuurlijk wel, kan niets fout gaan. Gaat het bij een meisje tenminste wel goed meteenquote:Op zondag 6 november 2011 02:20 schreef Capstan het volgende:
[..]
Had niks gezegd. Nu zie ik het oefenen al bijna niet meer zitten
Ach gewoon om lachen.quote:Op zondag 6 november 2011 02:20 schreef Capstan het volgende:
[..]
Had niks gezegd. Nu zie ik het oefenen al bijna niet meer zitten
Vooruit dan. Omdat je er zoveel vertrouwen in hebtquote:Op zondag 6 november 2011 02:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, kan niets fout gaan. Gaat het bij een meisje tenminste wel goed meteen
Ja, bij het oefenen nog welquote:
Wat moet ik hem uitleggen?quote:
Verschilt echt niet eens zoveel.quote:Op zondag 6 november 2011 02:27 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb haar facebook haaha
nee is andere naam
Geef jouw facebook eens. Ik weet toch al hoe je d'r uitziet.quote:Op zondag 6 november 2011 02:27 schreef kree het volgende:
[..]
nee is andere naam
Hoest met Maanloop? Wanneer gaan jullie neuken?quote:Op zondag 6 november 2011 02:27 schreef kree het volgende:
nee is andere naam
Doe eerst maar die van jou via dmquote:Op zondag 6 november 2011 02:28 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Geef jouw facebook eens. Ik weet toch al hoe je d'r uitziet.
vrijdag, wilde je meedoenquote:Op zondag 6 november 2011 02:28 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoest met Maanloop? Wanneer gaan jullie neuken?
Niks meer gehoord vanavond, maar we houden nog wel contact hoor.quote:Op zondag 6 november 2011 02:28 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Die van mij is privé.quote:Op zondag 6 november 2011 02:29 schreef kree het volgende:
[..]
Doe eerst maar die van jou via dm
Wil het best uitwisselen hoor zolang het maar niet allemaal hier neer gezet wordt
Sukkel, je snapt toch wel dat het niet gaat om jouw FB, maar om die van Myra te bekijken danquote:Op zondag 6 november 2011 02:29 schreef kree het volgende:
Doe eerst maar die van jou via dm
Wil het best uitwisselen hoor zolang het maar niet allemaal hier neer gezet wordt
Oh dan kom ik ook ff langs, zo rond 17u ya?quote:Op zondag 6 november 2011 02:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, dan ben ik al aan het neuken. Toch bedankt
Hoe kan ik die van haar bekijken als ik op die van hem zit?quote:Op zondag 6 november 2011 02:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Sukkel, je snapt toch wel dat het niet gaat om jouw FB, maar om die van Myra te bekijken dan
Hopen dat ie open staat voor vrienden-van- vriendenquote:Op zondag 6 november 2011 02:31 schreef mrk.n het volgende:
Hoe kan ik die van haar bekijken als ik op die van hem zit?
Vriendenlijst, duh.quote:Op zondag 6 november 2011 02:31 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Hoe kan ik die van haar bekijken als ik op die van hem zit?
Die directheid bevalt me wel.quote:Op zondag 6 november 2011 02:28 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Tschussquote:Op zondag 6 november 2011 02:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, Mirne.
Maar ik val even in slaap, houdoe.
Zover had ik geneens gedacht maargoedquote:Op zondag 6 november 2011 02:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hopen dat ie open staat voor vrienden-van- vriendenEn dan kun je sowieso profielfoto zien.
Thanks man! Doet me echt goed! Maar je kent me toch? Ik ben niet van de indirecte-hihi-quote:Op zondag 6 november 2011 02:33 schreef heloef het volgende:
Die directheid bevalt me wel.
Dus je bent geapproveled of wat dan ook.
nouja wat dat betreft heb ik er schijt aan of iemand het ziet.quote:
Heel goed, zouden meer mensen en vooral vrouwen moeten doen.quote:Op zondag 6 november 2011 02:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Thanks man! Doet me echt goed! Maar je kent me toch? Ik ben niet van de indirecte-hihi-- vraagjes. Gewoon BAM waar het op staat
Komt wel goed met jou en de vrouwen. Ah, je hebt me toegevoegd.quote:Op zondag 6 november 2011 02:37 schreef kree het volgende:
[..]
nouja wat dat betreft heb ik er schijt aan of iemand het ziet.
Wil alleen niet dat het zo hier vanuit het topic gelinked wordt ofzo.
Zoveel bijzonders staat er niet op bij mij
en als die dikke het zegt is het waarquote:Op zondag 6 november 2011 02:38 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Komt wel goed met jou en de vrouwen. Ah, je hebt me toegevoegd.![]()
Niet geloven, zeiden ze tegen mij ook altijd.quote:Op zondag 6 november 2011 02:38 schreef kree het volgende:
[..]
ja zeggen ze allemaal maar het werkt nog effe niet![]()
en julie zien wat ervan komt, lekker hoor julie hebben het goed voor elkaarquote:Op zondag 6 november 2011 02:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet geloven, zeiden ze tegen mij ook altijd.
Ik heb het verdomde goed voor elkaar ja.quote:Op zondag 6 november 2011 02:48 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
en julie zien wat ervan komt, lekker hoor julie hebben het goed voor elkaar
En wanneer heb jij voor het laatst geneukt, mijn beste?quote:Op zondag 6 november 2011 02:48 schreef WokkelKardinaal het volgende:
en julie zien wat ervan komt, lekker hoor julie hebben het goed voor elkaar
jaaaaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |