Wacht maar tot dat je het eens zonder hebt gedaan. Dan heb je echt geen zin meer in die verschrikkelijke dingenquote:Op zondag 6 november 2011 01:52 schreef heloef het volgende:
Ik gebruik later gewoon altijd een condoom.
Kan het in ieder geval nooit aan mij liggen.
Dit idd. Wil je natuurlijk voorkomen, maar wel een oplossing.quote:Op zondag 6 november 2011 01:55 schreef Myraela het volgende:
En zwangerschap kan altijd nog beëindigd worden. Om het maar even heel makkelijk te zeggen.
Ja maar ik ben verantwoordelijk en zo.quote:Op zondag 6 november 2011 01:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wacht maar tot dat je het eens zonder hebt gedaan. Dan heb je echt geen zin meer in die verschrikkelijke dingen
dommerdje, waar twee neuken hebben twee schuld.quote:Op zondag 6 november 2011 01:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar ik ben verantwoordelijk en zo.
Maar spreek je er nou ook over wanneer een vrouw de pil slikt of als ze de pil niet slikt en dan onveilige seks heeft?quote:Op zondag 6 november 2011 01:57 schreef formerjellybean het volgende:
Dat het bij jou niet voorkomt , wil niet zeggen dat dat bij een ander niet is. De ene vrouw is veel minder vruchtbaar dan de ander. Sommige doen er jaren over om zwanger te worden en bij andere lukt het wel degelijk bij een keer onveilige sex .
Ja en straks zit ik met een kind opgescheept omdat mevrouw het niet over haar hart kan krijgen om het te aborteren.quote:Op zondag 6 november 2011 01:57 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
dommerdje, waar twee neuken hebben twee schuld.
Aangepastquote:Op zondag 6 november 2011 01:57 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
dommerdje, waar twee neuken hebben twee schuld plezier.
Zelfs bij de pil komen wel eens ongelukjes voor .quote:Op zondag 6 november 2011 01:58 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Maar spreek je er nou ook over wanneer een vrouw de pil slikt of als ze de pil niet slikt en dan onveilige seks heeft?
Dat lijkt me verschrikkelijk.quote:Op zondag 6 november 2011 01:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja en straks zit ik met een kind opgescheept omdat mevrouw het niet over haar hart kan krijgen om het te aborteren.
Haha, zo herkenbaar ik heb wel eens gedacht dat het dan lijkt alsof ik een vies wijf ben en het niet waard ben om zonder mee te doenquote:Op zondag 6 november 2011 01:57 schreef Myraela het volgende:
Meestal zijn het de mannen die over condooms klagen, maar ik vind het juist echt vervelend. Het voelt belachelijk nep.
Zelfs zonder seks komen er ongelukjes voor. Staat in de bijbel, de bijbel liegt nooit.quote:Op zondag 6 november 2011 01:59 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Zelfs bij de pil komen wel eens ongelukjes voor .
wie steekt em nou in een cactusquote:Op zondag 6 november 2011 02:00 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Haha, zo herkenbaar ik heb wel eens gedacht dat het dan lijkt alsof ik een vies wijf ben en het niet waard ben om zonder mee te doen
Ja tuurlijk en ik ben zo'n bijbelliefhebberquote:Op zondag 6 november 2011 02:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zelfs zonder seks komen er ongelukjes voor. Staat in de bijbel, de bijbel liegt nooit.
De beste manier van anticonceptie is om een aspirientje tussen je knietjes vast et houdenquote:Op zondag 6 november 2011 02:01 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja tuurlijk en ik ben zo'n bijbelliefhebber
Hahaha, tjah doe wat je niet laten kan zeg ik dan.quote:Op zondag 6 november 2011 01:49 schreef Sephael het volgende:
[..]
Ik weet precies wat ik serieus moet nemen en wat niet. Dit komt op het stapeltje 'niet'.
Dat mogen véél minder mensen dan het aantal dat het zou willenquote:Op zondag 6 november 2011 02:01 schreef WokkelKardinaal het volgende:
wie steekt em nou in een cactus?!?!
ow maar dan wil ik het ookquote:Op zondag 6 november 2011 02:02 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat mogen véél minder mensen dan het aantal dat het zou willen
Ik kan prima seks hebben met mijn knietjes tegen elkaar.quote:Op zondag 6 november 2011 02:02 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
De beste manier van anticonceptie is om een aspirientje tussen je knietjes vast et houden
Vrouwen zijn gek en dat vind ik al genoeg reden om het met een condoom te doen.quote:Op zondag 6 november 2011 02:00 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Dat lijkt me verschrikkelijk.Heb je eens onveilige seks gehad met iemand waar je in het verdere leven helemaal niet op zit te wachten en dan krijg je zoiets. Ben ik wel eens bang voor geweest trouwens.
what am i readingquote:Op zondag 6 november 2011 02:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan prima seks hebben met mijn knietjes tegen elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |