Wie niet joh?quote:
Wat het rare is, als ik zo dat stomme webcam fotootje van me zie dan denk ik ik zie er niet uit.quote:Op zondag 6 november 2011 02:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet geloven, zeiden ze tegen mij ook altijd.
Wil je mijn eerlijke, ongezouten mening?quote:Op zondag 6 november 2011 02:51 schreef kree het volgende:
Wat het rare is, als ik zo dat stomme webcam fotootje van me zie dan denk ik ik zie er niet uit.
Maar toch zijn er nu 3 meiden geweest die het blijkbaar wel leuk vinden![]()
Weet het ook niet hoor
Doe je het beter dan ik.quote:Op zondag 6 november 2011 02:51 schreef kree het volgende:
[..]
Wat het rare is, als ik zo dat stomme webcam fotootje van me zie dan denk ik ik zie er niet uit.
Weet het ook niet hoor
weldoorvoed, alle kansen van de wereld om er wat van te maken, beschermd en geliefd. en dit is het beste wat jij terug kan gevenquote:Op zondag 6 november 2011 02:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb het verdomde goed voor elkaar ja.
Tja. Cactus heeft jouw facebook ook al?>quote:Op zondag 6 november 2011 02:51 schreef kree het volgende:
[..]
Weet het ook niet hoor
altijdquote:Op zondag 6 november 2011 02:51 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wil je mijn eerlijke, ongezouten mening?
Ik volg je niet helemaal.quote:Op zondag 6 november 2011 02:52 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
weldoorvoed, alle kansen van de wereld om er wat van te maken, beschermd en geliefd. en dit is het beste wat jij terug kan geven?
Niet dat ik weetquote:Op zondag 6 november 2011 02:52 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Tja. Cactus heeft jouw facebook ook al?>
veel blaten, geen wol. ondanks dat je van de hele wereld bij de 0,5% zit met de meeste kansen om wat met je leven te doen presteer jij helemaal niks. gaat heen en vermenigvuldigt uquote:
quote:Op zondag 6 november 2011 02:54 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
veel blaten, geen wol. ondanks dat je van de hele wereld bij de 0,5% zit met de meeste kansen om wat met je leven te doen presteer jij helemaal niks. gaat heen en vermenigvuldigt u
Ik doe wat met mijn leven.quote:Op zondag 6 november 2011 02:54 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
veel blaten, geen wol. ondanks dat je van de hele wereld bij de 0,5% zit met de meeste kansen om wat met je leven te doen presteer jij helemaal niks. gaat heen en vermenigvuldigt u
Gelijk geven is wel het makkelijkste, maar ik zou eerder ook boos worden.quote:Op zondag 6 november 2011 02:57 schreef mrk.n het volgende:
Ik heb trouwens ruzie met mijn vriendin. Moet ik haar gewoon gelijk geven om van de drama af te zijn of moet ik ook boos worden? Wat zeggen jullie.
TIps geven wat beter kan. Hoe weet jij hoe hij eruit ziet dan?quote:Op zondag 6 november 2011 02:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoe kan ik opbouwend zijn en tegelijk eerlijk zijn over iemands uiterlijk?
Zeggen wat je niet mooi vind en dan zeggen hoe het anders aan te pakken.quote:Op zondag 6 november 2011 02:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoe kan ik opbouwend zijn en tegelijk eerlijk zijn over iemands uiterlijk?
Waarom is ze boos?quote:Op zondag 6 november 2011 02:57 schreef mrk.n het volgende:
Ik heb trouwens ruzie met mijn vriendin. Moet ik haar gewoon gelijk geven om van de drama af te zijn of moet ik ook boos worden? Wat zeggen jullie.
Nee nog niet, maar Kree mag me zijn foto dm'en als hij mijn mening wil en ik zal kijken of ik nog wat opbouwends kan meegeven of hem gelijk al goed keurquote:Op zondag 6 november 2011 02:59 schreef mrk.n het volgende:
TIps geven wat beter kan. Hoe weet jij hoe hij eruit ziet dan?
Hangt er vanaf hoe belangrijk hetgeen is waar het over gaat.quote:Op zondag 6 november 2011 02:57 schreef mrk.n het volgende:
Als je echt serieus vindt dat het om niks is, moet je haar GEEN gelijk geven. Zo worden vrouwen verwend en word jij een schoothondje.quote:Op zondag 6 november 2011 03:04 schreef mrk.n het volgende:
Lang verhaal maar een beetje om niks. Ik geef haar wel gewoon gelijk ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |