Dan ben ik er ook, wel zwaaien heejquote:Op zondag 6 november 2011 01:31 schreef heloef het volgende:
[..]
18de ga ik sowieso al de stad in dus u bent vrij om mee te gaan.
Altijd condooms.quote:Op zondag 6 november 2011 01:31 schreef Cactus1 het volgende:
Zijn er nog mensen online die wel eens neuken? Ik vroeg me namelijk af hoe veilig jullie het altijd doen?
aaaaah chillen op een vrijdag, count me in. waar in amsterdam?quote:Op zondag 6 november 2011 01:31 schreef heloef het volgende:
[..]
18de ga ik sowieso al de stad in dus u bent vrij om mee te gaan.
En hoe zit dat met jou?quote:Op zondag 6 november 2011 01:31 schreef Cactus1 het volgende:
Zijn er nog mensen online die wel eens neuken? Ik vroeg me namelijk af hoe veilig jullie het altijd doen?
Brutaal zijn mag best, zolang het maar een beetje onderbouwd is.quote:Op zondag 6 november 2011 01:30 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Even een hele brutale vraag maar waarom zit je dan in een topic van versieren. Ik denk meer dat je even juist de relatieperikelen los moet laten en er een manier zien te vinden om je leven weer op te bouwen. Ik denk ook dat je veel te snel wilt gaan en het haar kwalijk neemt dat zij verder gaat. Ik denk dat als je echt met haar wil spreken je eerst zelf moet verder gaan en haar niet verantwoordelijk houden voor jouw emoties .
Ik heb een tering hekel aan condoomsquote:
Jijquote:Op zondag 6 november 2011 01:34 schreef WokkelKardinaal het volgende:
condoom heb je niks aan bij zon stekelig plantje natuurlijk
Dat weet ik ook nog niet.quote:Op zondag 6 november 2011 01:32 schreef hasjman het volgende:
[..]
aaaaah chillen op een vrijdag, count me in. waar in amsterdam?
Zucht..quote:Op zondag 6 november 2011 01:31 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
En als dat niet werkt kun je altijd nog smeken of ze je terug wilt.
Neem je je kast ook mee op stap dan of mee buiten de deur?quote:Op zondag 6 november 2011 01:36 schreef heloef het volgende:
Ik heb nog 11 condooms in de kast liggen, dus als het gebeurt heb ik het bij de hand.![]()
Waren ook de precieze woorden van mijn moeder.
De mijne komen per 12, waar is die ene heen?quote:Op zondag 6 november 2011 01:36 schreef heloef het volgende:
Ik heb nog 11 condooms in de kast liggen, dus als het gebeurt heb ik het bij de hand.![]()
Waren ook de precieze woorden van mijn moeder.
Maar jij neukt toch sowieso alleen als je een relatie hebt? Of heb ik dat verkeerd begrepen?quote:Op zondag 6 november 2011 01:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb een tering hekel aan condoomsWaarmee ik niet zeg dat ik ze wel/niet gebruik. Maar ik zit altijd een beetje met het volgende. Ik weiger echt iemand te pijpen met condoom, maar wat is dan nog de functie van wel neuken met condoom
Hij kwam ook in 12.quote:Op zondag 6 november 2011 01:38 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
De mijne komen per 12, waar is die ene heen?
En?quote:Op zondag 6 november 2011 01:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij kwam ook in 12.
Die ene was om te testen of het wel goed zat.
Nee de kast laat ik thuis, de condooms trouwens ook.quote:Op zondag 6 november 2011 01:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Neem je je kast ook mee op stap dan of mee buiten de deur?
Relatie hoeft niet persé, maar ik wil wel iemand heel erg leuk vinden. Was in het verleden wel anders. Maar kleine meisjes worden groot en dat zinloze rondneuken is gewoon mijn ding niet. Dan zit ik nog liever op zaterdagnacht op Fokquote:Op zondag 6 november 2011 01:38 schreef mrk.n het volgende:
Maar jij neukt toch sowieso alleen als je een relatie hebt? Of heb ik dat verkeerd begrepen?
Hij zat prima.quote:
jaja, dat zeggen ze altjd...quote:Op zondag 6 november 2011 01:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat weet ik ook nog niet.![]()
Maar ik laat het je wel weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |