Nee, doe maar na release in een volgend topic of zo.quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:33 schreef LeaderRoel het volgende:
Kan je ook info over de singleplayer campaign zetten in de OP, TS?
Waar?quote:
Hoezo moet er gedetailleerde info over sp missies in de op. Het leukste aan een SP is toch dat je niet weet wat er gaat gebeuren ?quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:01 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja dat lees ik ook her en der. Maar ik hoef nog geen gedetailleerde info over de SP te weten.
laten ontploffen !quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:27 schreef KrentebolHooft het volgende:
Hoe werken frags, semtex en claymores? Ik zie ze niet in de OP staan
Denk je nu tot je 1 week commander ofzo bent dan wil je toch weer een nieuwe ster voor je naam.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:46 schreef vandermar het volgende:
Wat gaan we aan het begin unlocken met de tokens? Ik denk extra classes want ga denk ik niet prestigen.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:20 schreef OverRated het volgende:
Ik kan niet veel langer meer wachten, zit nu BO te spelen. Kutspel is het toch ook
Dat denk ik ookquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:07 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Denk je nu tot je 1 week commander ofzo bent dan wil je toch weer een nieuwe ster voor je naam.
Hoe kan jij nu al MP spelen? Wordt je niet gebanned als ze erachter komen?quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:17 schreef tuut-chips het volgende:
Ik heb hem sinds gisteren, heb de campaign al uitgespeeld
Ben nu bezig met MP, level 28
Kutjanus.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:17 schreef tuut-chips het volgende:
Moet je verplicht 3 KS kiezen bij support strike en reset je KS ook bij attack strike package als je je 3de KS reward hebt gehaald (dus niet dood bent gegaan)?quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:17 schreef tuut-chips het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 58% gewijzigd door #ANONIEM op 05-11-2011 19:32:12 ]
Ik bedoel: werkt het als in MW2 of in BO.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:27 schreef KrentebolHooft het volgende:
Hoe werken frags, semtex en claymores? Ik zie ze niet in de OP staan
Indd wat een faalgamequote:Op zaterdag 5 november 2011 15:28 schreef Spelvout het volgende:
Ik dacht aan het begin van die filmpjes dat het Modern Warfare 2 was
quote:
Geef eens een definitie van noobs dan...quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:25 schreef Kutstudent het volgende:
Alsof CoD niet noobfriendly is sinds MW2.
Damn Jonah Hill is afgevallen... En was Sam Worthington niet de stem van het hoofdpersonage in Black Ops?quote:
Jouw man haalt de game bij de douglas?quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:02 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Mijn man gaat deze maandagnacht om 00.00 uur halen, krijgt ie een gratis parfummetje voor mij...dat jullie allemaal maar heel veel plezier mogen hebben van de game
De winkels hebben hem afgelopen week al binnen gehad. Tuurlijk zijn er dan een paar onwetende winkels die hem dan gaan verkopen. Zulke winkels verpesten ook de nachtverkoop van vele ketens. Morgen avond heb ik hem. Kan niet wachtenquote:
Verstoppertje spelen.quote:Op zondag 6 november 2011 07:00 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
[..]
Geef eens een definitie van noobs dan...
quote:Op zondag 6 november 2011 07:06 schreef KoningStoma het volgende:
Alstu.
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=noob
Blijkbaar toch niet zo makkelijk!quote:
Ja klopt, Alex Masonquote:Op zondag 6 november 2011 09:18 schreef Emi22 het volgende:
[..]
Damn Jonah Hill is afgevallen... En was Sam Worthington niet de stem van het hoofdpersonage in Black Ops?
Dat is in BO helemaal fantastisch. Lekker met een Camera Spike om het hoekje op je tegenstander wachtenquote:
Morgen is nachtrelease.quote:Op zondag 6 november 2011 13:05 schreef Baghdaddy het volgende:
Is 'ie morgenavond al te koop bij de meeste winkels?
Morgen om 24:00, de releasedate is 8/11/11quote:Op zondag 6 november 2011 15:31 schreef Zangetsu117 het volgende:
Ik heb nu 2x MW3 bestelt bij Gamemania.nl, maar moet ik hem vandaag om 24:00uur halen of morgen? Ik ben nu ff in de war...
Iemand die hier iets meer weet?
Oke, bedankt!quote:Op zondag 6 november 2011 15:34 schreef LeaderRoel het volgende:
Morgen om 24:00, de releasedate is 8/11/11
Dit.quote:Op zondag 6 november 2011 15:44 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik ga MW3 vrijdag pas kopen, anders komt het niet goed met mijn huiswerk
Verstandig. Ik krijg hem dinsdag, heb woensdag een tentamenquote:Op zondag 6 november 2011 15:44 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik ga MW3 vrijdag pas kopen, anders komt het niet goed met mijn huiswerk
nu al?quote:Op zondag 6 november 2011 16:05 schreef Baghdaddy het volgende:
Mediamarkt (Almere) : 39 EUR
En volgens hun genoeg voorraad voor weken.
Oops. Nee pas morgenavondquote:
Is dat wel de goede dan. Op de site van de media markt is de prijs voor alle platformen 55 euro behalve de ninteno DS die is 39 euro.quote:Op zondag 6 november 2011 16:05 schreef Baghdaddy het volgende:
Ja, je moet niet in de webwinkel kijken, maar in de flyer.quote:Op zondag 6 november 2011 17:04 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
Is dat wel de goede dan. Op de site van de media markt is de prijs voor alle platformen 55 euro behalve de ninteno DS die is 39 euro.
Ga je morgenavond ook?quote:Op zondag 6 november 2011 16:05 schreef Baghdaddy het volgende:
Zal wel de PC of DS versie zijn...goedkoopste die ik op dit moment tegenkwam voor releasedag is 54,99¤ (maar geen nachtopening)quote:Op zondag 6 november 2011 16:05 schreef Baghdaddy het volgende:
quote:Op zondag 6 november 2011 17:11 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Zal wel de PC of DS versie zijn...goedkoopste die ik op dit moment tegenkwam voor releasedag is 54,99¤ (maar geen nachtopening)
Ja, PS3 en XBOX versie.quote:Op zondag 6 november 2011 17:04 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
Is dat wel de goede dan. Op de site van de media markt is de prijs voor alle platformen 55 euro behalve de ninteno DS die is 39 euro.
Moet je idd effe in hun flyer kijken, want volgens mij is ie echt 40 euro, ook voor ps3 en 360quote:Op zondag 6 november 2011 17:11 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Zal wel de PC of DS versie zijn...goedkoopste die ik op dit moment tegenkwam voor releasedag is 54,99¤ (maar geen nachtopening)
Geen ideequote:Op zondag 6 november 2011 17:06 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ja, je moet niet in de webwinkel kijken, maar in de flyer.
[..]
Ga je morgenavond ook?
quote:Op zondag 6 november 2011 18:21 schreef Saekerhett het volgende:
[ afbeelding ]
Best goedkoop idd
Hoop dat die in Hengelo ook zo goedkoop wordt, maar ik denk het niet...
Helaas.quote:Media Markt Alkmaar
Media Markt Almere
Media Markt Alphen aan den Rijn
Media Markt Bergen op Zoom
Media Markt Breda
Media Markt Den Haag
Media Markt Eindhoven
Media Markt Heerlen
Media Markt Leeuwarden
Media Markt Middelburg
Media Markt Rijswijk
Media Markt Rotterdam Centrum
Media Markt Rotterdam Beijerlandselaan
Media Markt Zoetermeer
Ach, is zo vaak. Heel veel Media Markten staan gewoon 'los' van elkaar, allemaal hun eigen (inkoop)beleid.quote:Op zondag 6 november 2011 18:30 schreef mrPanerai het volgende:
Nu maar hopen dat het woordje vanaf niet is weggevallen.![]()
En in de Mediamarkt-folder van Breda staat ie voor 44¤....Wat een achterlijke prijzenpolitiek van MM.![]()
Lekker geografisch verdeeld ookquote:
Eindhoven is toch in het oosten?quote:Op zondag 6 november 2011 18:42 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Lekker geografisch verdeeld ook
Alsof ze het oosten van het land met opzet compleet vermijden.
Eindhoven is het zuiden en ruim twee uur rijden vanaf hier...quote:Op zondag 6 november 2011 19:02 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Eindhoven is toch in het oosten?
En de folders van Bergen op zoom en Eindhoven vermelden geen MW3
quote:Op zondag 6 november 2011 16:19 schreef tochweerhenk het volgende:
Heeft trouwens iemand plaatjes van de multiplayer maps?
ik heb hem daar ook gehaald, ik hoop dat ie dan ook geleverd wordt!quote:Op zondag 6 november 2011 15:38 schreef vandermar het volgende:
Ik heb hem bij gamesync besteld voor ¤50,- nu staat hij voor duurder op die site en is ie uitverkocht. In de reviews zie je wel snelle levering van hun dus hopelijk dinsdag
In bergen op zoom zou MW3 55,- gaan kosten! Jammer dit.. Wel krijgen wij er Call of Duty Classic HD bij en 4 uur dubbel XP.. Is dat hetzelfde in Almere?quote:
Je krijgt wel een goody bag, maar weet niet wat erin zit..iets met paintball.quote:Op zondag 6 november 2011 19:34 schreef Traxilletje het volgende:
[..]
In bergen op zoom zou MW3 55,- gaan kosten! Jammer dit.. Wel krijgen wij er Call of Duty Classic HD bij en 4 uur dubbel XP.. Is dat hetzelfde in Almere?
[ afbeelding ]
Kom er ook net achter dat ik moet pre-orderen voor de Steelcases.. Zucht. Morgen dus eventjes snel langs MediaMarkt fietsen.En dan 's nachts er weer heen..quote:Op zondag 6 november 2011 19:42 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Je krijgt wel een goody bag, maar weet niet wat erin zit..iets met paintball.
Mensen die hebben gepreorderd krijgen wel double xp, maar geen game volgens mij.
Geniaal gewoon, en dan te denken dat de bedrijven die dit doen een boete kunnen krijgen & de particulier die het krijgt ook een boete kan krijgen.quote:Op zondag 6 november 2011 19:52 schreef Blik het volgende:
Lol, kom net thuisvan een weekend weg. Ligt MW3 gewoon op de deurmat!!
Ik kan er natuurlijk weinig aan doen... Kan verder toch niet spelen vandaag, op zijn vroegst morgen pas.quote:Op zondag 6 november 2011 19:57 schreef Traxilletje het volgende:
[..]
Geniaal gewoon, en dan te denken dat de bedrijven die dit doen een boete kunnen krijgen & de particulier die het krijgt ook een boete kan krijgen.
Waar heb je hem gehaald? ^_^
En ik weet niet of je een 360 hebt, maar dan moet je je 360 effe offline zetten, anders kun je een ban krijgenquote:Op zondag 6 november 2011 20:10 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik kan er natuurlijk weinig aan doen... Kan verder toch niet spelen vandaag, op zijn vroegst morgen pas.
Maar besteld bij Gamedumper.
Wel lelijk dat het MW2 met nieuwe mappen en een iets andere HUD en killstreaks is.quote:
Inderdaad.quote:Op zondag 6 november 2011 20:51 schreef MilanILF het volgende:
MW2 beviel mij veel beter dan BO, dus maakt mij niet uit.
PCquote:Op zondag 6 november 2011 20:15 schreef LDS het volgende:
[..]
En ik weet niet of je een 360 hebt, maar dan moet je je 360 effe offline zetten, anders kun je een ban krijgen. Maar ben best jaloers haha
Gaan we deze opmerking nu elke 2 uur krijgen?quote:Op zondag 6 november 2011 20:37 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wel lelijk dat het MW2 met nieuwe mappen en een iets andere HUD en killstreaks is.
Neu. Ik ga 'm uiteindelijk ook wel halen hoor, maar ik zie het serieus als een veredelde DLC voor MW2.quote:Op zondag 6 november 2011 21:10 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Gaan we deze opmerking nu elke 2 uur krijgen?
Over 1 uur en 22 minuten zal het posten.quote:Op zondag 6 november 2011 21:10 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Gaan we deze opmerking nu elke 2 uur krijgen?
Ik speel nog dagelijks MW2 dus mij maakt het geen zak uit. Nieuwe mappen, nieuwe wapens, andere interface.quote:Op zondag 6 november 2011 20:37 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wel lelijk dat het MW2 met nieuwe mappen en een iets andere HUD en killstreaks is.
Daar heb ik hem ook besteld. Hopelijk ook lekker op tijd binnenquote:Op zondag 6 november 2011 20:10 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik kan er natuurlijk weinig aan doen... Kan verder toch niet spelen vandaag, op zijn vroegst morgen pas.
Maar besteld bij Gamedumper.
Dan pak je een rocker launcher en probeer je die dingen neer te halen.quote:Op zondag 6 november 2011 21:32 schreef gniffie het volgende:
Kills die je maakt met je KS rewards stacken dus weer zodat je met een AC130 makkelijk een choppergunner (variant) kan halen.
IW, wat een faalhazen
Een ac130?quote:Op zondag 6 november 2011 21:35 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Dan pak je een rocker launcher en probeer je die dingen neer te halen.
-Loopt huis uitquote:
Dit.quote:Op zondag 6 november 2011 21:45 schreef OverRated het volgende:
[..]
Paar stingers achter elkaar jeweet
mensen die geen cold blooded class voor zulke momenten hebbenquote:Op zondag 6 november 2011 21:43 schreef gniffie het volgende:
[..]
-Loopt huis uit
-Krijgt gelijk een bom op zijn hoofd
Goed plan
Inderdaad. Gewoon anti air class met stinger, cold blooded, en dat ene waarbij je meer damage op voertuigen doetquote:Op zondag 6 november 2011 21:57 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
mensen die geen cold blooded class voor zulke momenten hebben
Meid toch.quote:Op zondag 6 november 2011 22:06 schreef gniffie het volgende:
Speciale classes maken voor anti-air. Dan ga je ervan uit dat je dood gaat![]()
noobs
Toch genoeg classes over die ik niet gebruik. Handig als je toevallig dood gaat ff die harrier uit de lucht knallen. En als primary gewoon een ACR Grenade Launcherquote:Op zondag 6 november 2011 22:06 schreef gniffie het volgende:
Speciale classes maken voor anti-air. Dan ga je ervan uit dat je dood gaat![]()
noobs
You must be a noob.quote:Op zondag 6 november 2011 22:11 schreef OverRated het volgende:
[..]
Toch genoeg classes over die ik niet gebruik. Handig als je toevallig dood gaat ff die harrier uit de lucht knallen. En als primary gewoon een ACR Grenade Launcher
Zeg, MW3 ziet er wel heel erg hetzelfde uit als MW2.quote:Op zondag 6 november 2011 23:20 schreef Miertje88 het volgende:
Niet om te bashen ofzo, want ik heb zelf CoD 4, 5, 6 en 7 allemaal gekocht en gespeeld, maar nu ik die filmpjes van MW3 bekijk.. ik vind het zo'n kinderachtig, onrealistisch arcadespel![]()
Ik speel nu mijn eerste Battlefield game (Battlefield 3), en veel mensen zitten BF3 en MW3 over en weer af te zeiken, vooral over de graphics etc.. Maar die graphics vind ik nog tot daar aan toe, maar ik vind de gameplay van BF3 gewoon vele malen vetter/realistischer als MW3.
Ik twijfel sterk of ik MW3 ga halen![]()
Volgens mij is er een support en een assault Juggernaut.quote:Op zondag 6 november 2011 22:26 schreef tliciouz het volgende:
Ziet er leuk uit dit, maar had het toch wat anders verwacht. En ik mis het juggernaut geluidje.![]()
CoD = arcade. BF = realistisch. Ieder zijn ding.quote:Op zondag 6 november 2011 23:20 schreef Miertje88 het volgende:
Niet om te bashen ofzo, want ik heb zelf CoD 4, 5, 6 en 7 allemaal gekocht en gespeeld, maar nu ik die filmpjes van MW3 bekijk.. ik vind het zo'n kinderachtig, onrealistisch arcadespel![]()
Ik speel nu mijn eerste Battlefield game (Battlefield 3), en veel mensen zitten BF3 en MW3 over en weer af te zeiken, vooral over de graphics etc.. Maar die graphics vind ik nog tot daar aan toe, maar ik vind de gameplay van BF3 gewoon vele malen vetter/realistischer als MW3.
Nee, maar ik weet wel dat mensen die met grenade launchers rondlopen noobs zijn.quote:
quote:Op zondag 6 november 2011 23:27 schreef MilanILF het volgende:
[..]
CoD = arcade. BF = realistisch. Ieder zijn ding.
Saturn Groningen doet 49 voor xbox en ps3 en heeft ook nachtopeningquote:Op zondag 6 november 2011 17:11 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Je klinkt daadwerkelijk verrastquote:Op maandag 7 november 2011 04:42 schreef Catkiller het volgende:
Man man man, MW3 is net MW2 man dit dat alles hetzelfde.
je hebt 10x zoveel kracht als een normaal iemandquote:Op maandag 7 november 2011 07:58 schreef tuut-chips het volgende:
Er zijn twee juggernauts, eentje uit assault met een LMG en eentje uit support met een Riot Shield. Ze zijn allebei echt een bitch om dood te krijgen, ongeveer twee mags van mn PP90M1.
Ik deel je mening, alleen had ik mw3 al besteldquote:Op zondag 6 november 2011 23:20 schreef Miertje88 het volgende:
mja daar spawmd iemand gewoon bij zijn squad.quote:Op maandag 7 november 2011 09:40 schreef Spacevietnamees het volgende:
Dat slechte spawnen zie je hier ook op het eind in dit filmpje vanaf 1.03
Waarschijnlijk komt MW3 morgen pas binnen
Weet je dat je op bol.com gewoon vragen & antwoorden kunt bekijken. Het antwoord staat daar tussen maar ik heb het voor je gekeken lamzak. Je krijgt HE gewoon op releasedatum maar wanneer het ze niet lukt krijg je een cadeaubon erbij.quote:Op maandag 7 november 2011 09:43 schreef DSS24 het volgende:
Levert Bol.com de hardened edtion serieus de volgende dag? Of hebben jullie ervaringen dat je een uitstelbericht krijgt?
Bedankt bamibalquote:Op maandag 7 november 2011 09:52 schreef Spacevietnamees het volgende:
[..]
Weet je dat je op bol.com gewoon vragen & antwoorden kunt bekijken. Het antwoord staat daar tussen maar ik heb het voor je gekeken lamzak. Je krijgt HE gewoon op releasedatum maar wanneer het ze niet lukt krijg je een cadeaubon erbij.
Het staat er bij. Wat wil je nog meer? Dat ze je persoonlijk gaan opbellen om te vertellen dat je hem echt de volgende dag krijgt?quote:Op maandag 7 november 2011 09:55 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Bedankt bamibalMaar aan die onderzekerheid heb ik dus niks. Bij het product zelf staat, nu bestellen is volgende dag in huis. Waarschijnlijk is het dan zo hectisch met bestellingen dat het morgen fout gaat en ik een schrale cadeaubon krijg.
bwehehe, ik ben serieus bang dat ik hem niet op tijd krijg. Dus ik ben op zoek naar 3 dubbele bevestigingquote:Op maandag 7 november 2011 10:04 schreef mash_ het volgende:
[..]
Het staat er bij. Wat wil je nog meer? Dat ze je persoonlijk gaan opbellen om te vertellen dat je hem echt de volgende dag krijgt?Als je er zo bang voor bent dat je hem 1 dag later kan spelen dan moet je hem gewoon in de winkel halen.
Wat jij wil. In die class heb ik geen scavenger pro, dus een standaard ACR heeft veel te weinig ammo. 2 extra granaten komen dan goed van pas. Of jij dat nou noob vindt of niet.quote:Op maandag 7 november 2011 00:56 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet wel dat mensen die met grenade launchers rondlopen noobs zijn.
[..]
Je kiest zelf voor om daar te spawnen. Moet je maar ergers anders spawnen hequote:Op maandag 7 november 2011 09:40 schreef Spacevietnamees het volgende:
Dat slechte spawnen zie je hier ook op het eind in dit filmpje vanaf 1.03
Waarschijnlijk komt MW3 morgen pas binnen
het heet niet voor niks noobtubequote:Op maandag 7 november 2011 10:49 schreef OverRated het volgende:
[..]
Wat jij wil. In die class heb ik geen scavenger pro, dus een standaard ACR heeft veel te weinig ammo. 2 extra granaten komen dan goed van pas. Of jij dat nou noob vindt of niet.
Whaha, het is wel makkelijk om er iemand mee om te leggen ja. Maar dat weerhoudt mij er echt niet van om het soms te gebruiken. AC130 en Chopper Gunners vind ik ook behoorlijk noob. Om over een Predator Missile maar niet te sprekenquote:
Lees de reviews van MW2 maar, dan weet je ook hoe het wordt.quote:Op maandag 7 november 2011 11:30 schreef DennisDeBengel het volgende:
Waarom zijn er nog geen reviews terwijl de game over 12 uur uitkomt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I know, maar ik ben benieuwd wat voor cijfers hij gaat krijgen. Een 6je voor de moeite, een 7,5 omdat hij ok is, of een 9 omdat Activision betaald heeft. Ik gok dat laatstequote:Op maandag 7 november 2011 11:32 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Lees de reviews van MW2 maar, dan weet je ook hoe het wordt.
Aan user waardering krijgt ie toch wel een 9.5 van die gemiddelde leeftijd = 14 community.quote:Op maandag 7 november 2011 11:38 schreef DennisDeBengel het volgende:
[..]
I know, maar ik ben benieuwd wat voor cijfers hij gaat krijgen. Een 6je voor de moeite, een 7,5 omdat hij ok is, of een 9 omdat Activision betaald heeft. Ik gok dat laatste
Nou beter dan COD 2 en 4 zal het niet meer worden.quote:Op maandag 7 november 2011 11:40 schreef vandermar het volgende:
Ik denk dat het ook wel een goede game wordt, beter dan Black ops denk ik en misschien wel de beste COD ooit. Nu maar hopen dat ik hem morgen binnen krijg want woensdag heb ik vrij dus dinsdag hele dag spelen
Een 9+ op InsideGamer sowieso. 'Fantastische game, geweldige graphics, heerlijke nieuwe maps, epische singleplayer'quote:Op maandag 7 november 2011 11:38 schreef DennisDeBengel het volgende:
[..]
I know, maar ik ben benieuwd wat voor cijfers hij gaat krijgen. Een 6je voor de moeite, een 7,5 omdat hij ok is, of een 9 omdat Activision betaald heeft. Ik gok dat laatste
Black Ops heeft op Metacritic een userscore van 5.6, 5.8 en 4.2quote:Op maandag 7 november 2011 11:40 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Aan user waardering krijgt ie toch wel een 9.5 van die gemiddelde leeftijd = 14 community.
Ik koop het om die 10 jarigen in de lobby uit te schelden en om hun moeders te horen zeiken dat ze alweer aan het spelen zijn terwijl ze in janken uitbarsten.quote:Op maandag 7 november 2011 11:52 schreef vandermar het volgende:
Zolang het maar lekker wegspeeld dan ben ik tevreden. IK koop een spel niet voor graphics maar om het lekker weg te spelen.
Ik mute iedereen altijdquote:Op maandag 7 november 2011 11:55 schreef Spacevietnamees het volgende:
[..]
Ik koop het om die 10 jarigen in de lobby uit te schelden en om hun moeders te horen zeiken dat ze alweer aan het spelen zijn terwijl ze in janken uitbarsten.
Zo heerlijk om heen en weer te schelden om ze vervolgens helemaal te ownen tot ze ragequitten of gewoon helemaal flippen na het potjequote:Op maandag 7 november 2011 11:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik mute iedereen altijdik doe muziek aan en ga even spelen. Dat gejank van anderen hoef ik niet aan te horen
Nee ook weer niet waar want je moet een aantal kills met die tubes maken wil je bv shotgun willen vrijspelen.quote:Op maandag 7 november 2011 00:56 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet wel dat mensen die met grenade launchers rondlopen noobs zijn.
waar woon je?quote:Op maandag 7 november 2011 10:05 schreef DSS24 het volgende:
[..]
bwehehe, ik ben serieus bang dat ik hem niet op tijd krijg. Dus ik ben op zoek naar 3 dubbele bevestigingGeen een winkel heeft de hardened edition nog.
uh neequote:Op maandag 7 november 2011 12:03 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Nee ook weer niet waar want je moet een aantal kills met die tubes maken wil je bv shotgun willen vrijspelen.
Ik heb juist het idee dat je hem meer met cod4 moet vergelijken dan mw2.quote:Op maandag 7 november 2011 11:46 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nou beter dan COD 2 en 4 zal het niet meer worden.
Mijn ervaring met games die ze opsturen is dat je hem de dag na de release krijgt, dus ze sturen hem op de release dag op., Daarom haal ik ze voortaan zelf, een jaar geleden had ik twee keer Black Ops in huis, omdat ik geen geduld heb.quote:Op maandag 7 november 2011 12:39 schreef OverRated het volgende:
Stel dat ik hem vandaag zou krijgen. Zou ik dan gewoon de Single Player kunnen gaan spelen op m'n Xbox? Of moet ik dan de internetkabel er even uithalen of zo?
Ja dat zou ik ook kunnen. Heb m bij Gamedumper besteld, en sommige mensen die hem daar ook besteld hadden, hebben hem al binnenquote:Op maandag 7 november 2011 12:44 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
Mijn ervaring met games die ze opsturen is dat je hem de dag na de release krijgt, dus ze sturen hem op de release dag op., Daarom haal ik ze voortaan zelf, een jaar geleden had ik twee keer Black Ops in huis, omdat ik geen geduld heb.
quote:Op maandag 7 november 2011 12:44 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
Mijn ervaring met games die ze opsturen is dat je hem de dag na de release krijgt, dus ze sturen hem op de release dag op., Daarom haal ik ze voortaan zelf, een jaar geleden had ik twee keer Black Ops in huis, omdat ik geen geduld heb.
Moet kunnen MS mag jou als eindgebruiker NIET bannen omdat je eerder speelt. Doen ze dit wel, zeg je gewoon dat je hem binnen hebt gekregen en je van geen kwaad bewust was.quote:Op maandag 7 november 2011 12:39 schreef OverRated het volgende:
Stel dat ik hem vandaag zou krijgen. Zou ik dan gewoon de Single Player kunnen gaan spelen op m'n Xbox? Of moet ik dan de internetkabel er even uithalen of zo?
Gebruik je rechterhand.quote:
Dat is wel waar ja. Het wordt wss op het spel zelf op op de Xbox ook niet aangegeven dat je het niet voor de release mag spelen.quote:Op maandag 7 november 2011 13:03 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Moet kunnen MS mag jou als eindgebruiker NIET bannen omdat je eerder speelt. Doen ze dit wel, zeg je gewoon dat je hem binnen hebt gekregen en je van geen kwaad bewust was.
Ik vind het bullshit om de eindgebruiker te straffen als winkels e.d zo koppig zijn en de game vroeg opsturen.
Hehe, laatst hadden 2 ventjes van een jaar of 12 ruzie met elkaar in de lobby... meestal mute ik die handel maar dit keer heb ik me bijzonder zitten te vermaken met hun gescheld en bedreigingenquote:Op maandag 7 november 2011 11:55 schreef Spacevietnamees het volgende:
[..]
Ik koop het om die 10 jarigen in de lobby uit te schelden en om hun moeders te horen zeiken dat ze alweer aan het spelen zijn terwijl ze in janken uitbarsten.
Dat klopt, maar MS kennende wordt je gebanned en krijg je daarna een excuses en een maand gratis gold en kan je dus de eerst dagen of week niet spelen. Ik zou geen risico nemen of i.i.g de solo spelen en je internet eraf halen.quote:Op maandag 7 november 2011 13:03 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Moet kunnen MS mag jou als eindgebruiker NIET bannen omdat je eerder speelt. Doen ze dit wel, zeg je gewoon dat je hem binnen hebt gekregen en je van geen kwaad bewust was.
Ik vind het bullshit om de eindgebruiker te straffen als winkels e.d zo koppig zijn en de game vroeg opsturen.
True. Ik zou wel het risico nemen en vervolgens gaan klagen. Puur omdat het fout is wat ze doen.quote:Op maandag 7 november 2011 13:10 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar MS kennende wordt je gebanned en krijg je daarna een excuses en een maand gratis gold en kan je dus de eerst dagen of week niet spelen. Ik zou geen risico nemen of i.i.g de solo spelen en je internet eraf halen.
Idd, er is ook in iedere lobby wel zo'n ding aanwezigquote:Op maandag 7 november 2011 13:09 schreef OverRated het volgende:
Die piepstemmetjes ook altijdVerbod op dit soort games voor mensen onder de 18 steviger handhaven
Nah, denk het nietquote:Op maandag 7 november 2011 13:45 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
En dan pas Woensdag of Donderdag binnen krijgen, omdat PostNL weer een faalt
Nee is ook zo inderdaad, maar heb het zelf weleens mee gemaakt. Dat ik een spel op de release dag zou krijgen, maar door een fout bij TNT kreeg ik hem 2 dagen later.quote:Op maandag 7 november 2011 13:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nah, denk het nietis toch zelfde als TNT of niet? 99,99% van de tijd is het product een dag later hier
![]()
Als je een aantal pagina's terug kijktquote:Op maandag 7 november 2011 13:55 schreef CantFazeMe het volgende:
Bekijk deze video op YouTube:
Al bekend?
Het is BF nietquote:Op maandag 7 november 2011 14:17 schreef Baghdaddy het volgende:
Dat wordt nog leuk voor de servers deze dagen.
Als je hardened voor de PS3 wil kan het wel eens moeilijk worden bijna overal uitverkocht, ik heb 50 zaken gebeldquote:Op maandag 7 november 2011 13:50 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Welke versie hebben jullie gehaald mensen? Ik twijfel nog tussen de normale of de Hardened.
Kijk even bij de reclame, zit een Intertoys folder bij met een 15% kortingsbon op games.. Ik heb 'm ook gereserveerd bij Intertoys, met aanbetaling van 5 euro kreeg ik er een MW3 controller bij.. Moet ook wel zeggen dat ik nergenst anders heb gekeken voor de game, dus zie wel wat ik krijgquote:Op maandag 7 november 2011 13:16 schreef DSS24 het volgende:
[..]
In Amsterdam. Ik ga hem bij de Intertoys halen om 0.00.
Het zal ongetwijfeld nog dramatischer worden. Net zo vreselijk als bij de launch van MW2 en Black Ops.quote:
Ah, dan heb ik dus de tijd om uit te vogelen welk wapen ik het fijnste vindquote:Op maandag 7 november 2011 14:52 schreef gniffie het volgende:
Je kan pas equipment unlocken bij de 2de prestige
Optie krijg je pas na 1ste keer prestigen maar je stats zijn dan al gereset.
Gohquote:Op maandag 7 november 2011 14:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het zal ongetwijfeld nog dramatischer worden. Net zo vreselijk als bij de launch van MW2 en Black Ops.
He thanks! Nu ga ik op zoek naar een intertoys folder.quote:Op maandag 7 november 2011 14:51 schreef Timmos het volgende:
[..]
Kijk even bij de reclame, zit een Intertoys folder bij met een 15% kortingsbon op games.. Ik heb 'm ook gereserveerd bij Intertoys, met aanbetaling van 5 euro kreeg ik er een MW3 controller bij.. Moet ook wel zeggen dat ik nergenst anders heb gekeken voor de game, dus zie wel wat ik krijg..
Denk trouwens dat ik mijn token wil gebruiken voor een standaard unlock, wat zou de beste gun zijn om te unlocken?
Ik kan me echt niet herinneren dat ik serverproblemen ondervond de eerste nacht.quote:Op maandag 7 november 2011 14:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het zal ongetwijfeld nog dramatischer worden. Net zo vreselijk als bij de launch van MW2 en Black Ops.
Niet? De matchmaking was echt dramatisch als je met een party van 2 man of meer een server probeerde te joinen. Dat duurde een week of 2 voordat het fatsoenlijk gepatched wasquote:Op maandag 7 november 2011 15:09 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Ik kan me echt niet herinneren dat ik serverproblemen ondervond de eerste nacht.
je weet dat je pas een wapen kan unlocken nadat je ge prestiged bent he? Daarvoor kan je je bid tokens wel gebruiken alleen niet voor wapens en perks enzoquote:Op maandag 7 november 2011 14:51 schreef Timmos het volgende:
[..]
Kijk even bij de reclame, zit een Intertoys folder bij met een 15% kortingsbon op games.. Ik heb 'm ook gereserveerd bij Intertoys, met aanbetaling van 5 euro kreeg ik er een MW3 controller bij.. Moet ook wel zeggen dat ik nergenst anders heb gekeken voor de game, dus zie wel wat ik krijg..
Denk trouwens dat ik mijn token wil gebruiken voor een standaard unlock, wat zou de beste gun zijn om te unlocken?
Ja, preciesquote:Op maandag 7 november 2011 15:14 schreef mash_ het volgende:
[..]
je weet dat je pas een wapen kan unlocken nadat je ge prestiged bent he? Daarvoor kan je je bid tokens wel gebruiken alleen niet voor wapens en perks enzo
edit: laat maarwas je al verteld.
Bij BF3 ging het wel lekker wil je zeggen? Dat werkt nu nog steeds niet 100%quote:Op maandag 7 november 2011 14:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zei ik toch ook niet? Ik zei nog dramatischer dan bij BF3quote:Op maandag 7 november 2011 15:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Bij BF3 ging het wel lekker wil je zeggen? Dat werkt nu nog steeds niet 100%
Kan mij idd herinneren dat het bij BO toen niet zo lekker ging als je met je maten in een party zat, maar een game joinen in mij eentje heb ik voor de rest niet zoveel problemen mee gehad.quote:Op maandag 7 november 2011 15:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Bij BF3 ging het wel lekker wil je zeggen? Dat werkt nu nog steeds niet 100%
Black Ops was een lagfest de eerste week.... Heb er nog trauma's van.quote:Op maandag 7 november 2011 15:21 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
Kan mij idd herinneren dat het bij BO toen niet zo lekker ging als je met je maten in een party zat, maar een game joinen in mij eentje heb ik voor de rest niet zoveel problemen mee gehad.
dat zeg je alleen maar omdat je hem sowieso niet koopt en er niks mee hebtquote:Op maandag 7 november 2011 15:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zei ik toch ook niet? Ik zei nog dramatischer dan bij BF3
Op de 360?quote:Op maandag 7 november 2011 15:22 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Black Ops was een lagfest de eerste week.... Heb er nog trauma's van.
Ik koop hem wel hoorquote:Op maandag 7 november 2011 15:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
dat zeg je alleen maar omdat je hem sowieso niet koopt en er niks mee hebtWant hoe moeilijk kan het zijn dat als je met 4 man in een squad zit en je een lege server joint om met 4 man in 1 team te komen, precies dat werkt 9 van de 10x niet
Hetzelfde als bij MW2 toch?quote:Op maandag 7 november 2011 15:27 schreef Bootje84 het volgende:
Is er ergens een korte samenvatting hoe het een en ander werkt in MW3?
Ik heb MW2 en BO gespeeld, maar hoe unlock je nu perks, wapens, equipment etc? Bij BO moest je die dingen "kopen", wat ronduit kut was. Hoe gaat dat nu?
Die hebben wij ook te koopquote:Op maandag 7 november 2011 15:28 schreef OverRated het volgende:
Die speciale Xbox 360 MW3 versie ziet er ook wel vet uit moet ik zeggen
[ afbeelding ]
Ik wil wel zo'n controllerDie MW2 Madcatz controller leek me toen ook wel gaaf, iemand die daar ervaring mee heeft?
Als het goed is heeft Saturn Groningen nog wel?quote:Op maandag 7 november 2011 14:49 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Als je hardened voor de PS3 wil kan het wel eens moeilijk worden bijna overal uitverkocht, ik heb 50 zaken gebelden nergens kan ik 'm nog krijgen, dan maar de gewone en ik neem Elite er wel via de psn-store bij.
Voor Xbox zag ik 'm nog bij bol staan.
Moet je ook nog steeds voor xlive betalen? Maandelijkse kosten die de ps3 niet heeft?quote:Op maandag 7 november 2011 15:28 schreef OverRated het volgende:
Die speciale Xbox 360 MW3 versie ziet er ook wel vet uit moet ik zeggen
[ afbeelding ]
Ik wil wel zo'n controllerDie MW2 Madcatz controller leek me toen ook wel gaaf, iemand die daar ervaring mee heeft?
Wat is dezequote:Op maandag 7 november 2011 15:51 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Moet je ook nog steeds voor xlive betalen? Maandelijkse kosten die de ps3 niet heeft?
Goede verkoper ben jijquote:Op maandag 7 november 2011 15:40 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Die hebben wij ook te koopen een speciale MW3 headset van microsoft
[..]
Als het goed is heeft Saturn Groningen nog wel?
Kost dat, zo'n 360 controller?quote:Op maandag 7 november 2011 15:40 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Die hebben wij ook te koopen een speciale MW3 headset van microsoft
[..]
Special Edition Modern Warfare 3 controller kost geloof ik 50.quote:
Deel gewoon inside info + als iemand nog op zoek is zou het achterlijk zijn om niet te zeggen dat iemand hem nog heeft. Of moet ik iemand voor mij dat laten posten :pquote:
Ja, 40 euro voor 14 maanden of zo. Dat is nog niet eens 1 game per jaar. Lig ik niet wakker van, en bovendien werkt LIVE echt primaquote:Op maandag 7 november 2011 15:51 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Moet je ook nog steeds voor xlive betalen? Maandelijkse kosten die de ps3 niet heeft?
?? Ik had vroeger een xbox en daar moest ik maandelijks (naast internet) betalen voor xbox live, terwijl dat voor de PS2 niet hoefde.quote:
Hm, dat is wel behoorlijk prijzig. Ik heb ook al 2 controllers. Alleen die ene is een Limited Halo 3 ODST Edition. Spuuglelijkquote:Op maandag 7 november 2011 15:56 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Special Edition Modern Warfare 3 controller kost geloof ik 50.
Zit zo'n twistable D-pad op waar je kan schakelen tussen + en O D-pad
Oke, thanks..quote:Op maandag 7 november 2011 15:56 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ja, 40 euro voor 14 maanden of zo. Dat is nog niet eens 1 game per jaar. Lig ik niet wakker van, en bovendien werkt LIVE echt prima
10 euro meer dan de gewone :p en dan heb je een met zo'n draaibaar D-pad :pquote:Op maandag 7 november 2011 15:58 schreef OverRated het volgende:
[..]
Hm, dat is wel behoorlijk prijzig. Ik heb ook al 2 controllers. Alleen die ene is een Limited Halo 3 ODST Edition. Spuuglelijk
Hm, gewone haal je voor 25-30 euro uit Engelandquote:Op maandag 7 november 2011 15:58 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
10 euro meer dan de gewone :p en dan heb je een met zo'n draaibaar D-pad :p
Maar ik stop met posten want er zijn hier haters
Ow en vergeet die 50¤ die je voor een jaartje ELITE nog mag neertellen niet.quote:Op maandag 7 november 2011 15:56 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ja, 40 euro voor 14 maanden of zo. Dat is nog niet eens 1 game per jaar. Lig ik niet wakker van, en bovendien werkt LIVE echt prima
9 maanden elite bedoel jequote:Op maandag 7 november 2011 16:11 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Ow en vergeet die 50¤ die je voor een jaartje ELITE nog mag neertellen niet.
Ik bedoelde meer: hij geeft aan zo'n controller te willen en vraagt vervolgens of iemand er ervaring mee heeft. En dan zeg jij alleen, wij verkopen zequote:Op maandag 7 november 2011 15:56 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Special Edition Modern Warfare 3 controller kost geloof ik 50.
Zit zo'n twistable D-pad op waar je kan schakelen tussen + en O D-pad
[..]
Deel gewoon inside info + als iemand nog op zoek is zou het achterlijk zijn om niet te zeggen dat iemand hem nog heeft. Of moet ik iemand voor mij dat laten posten :p
ja klopt staat ook wel domquote:Op maandag 7 november 2011 16:12 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer: hij geeft aan zo'n controller te willen en vraagt vervolgens of iemand er ervaring mee heeft. En dan zeg jij alleen, wij verkopen ze
idd in de ELITE-wereld telt een jaar 9 maandenquote:
?!quote:Op maandag 7 november 2011 16:16 schreef Blik het volgende:
nou, MW3 aan het installeren. 14 gieg in totaal
Mensen die elite kopen.quote:Op maandag 7 november 2011 16:11 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Ow en vergeet die 50¤ die je voor een jaartje ELITE nog mag neertellen niet.
Zie vorige pagina.. Maar vooruitquote:Op maandag 7 november 2011 16:17 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
idd in de ELITE-wereld telt een jaar 9 maanden
en toch neem ik 'm maar denk ik.
Iemand trouwens een linkje naar de MW3-PS3-controller?
12 maanden elite, 9 maanden voor andere shizzal dan mappacksquote:
Nope, kreeg de game zaterdag al binnen. Maar was het hele weekend weg, dus kon ik er niks meequote:
Ik doelde meer op een online-shop ofzo.quote:Op maandag 7 november 2011 16:30 schreef Timmos het volgende:
[..]
Zie vorige pagina.. Maar vooruit
[ afbeelding ]
Maar het is wel een andere als deze in de post hier wat hoger (correct me if i'm wrong)quote:Op maandag 7 november 2011 16:32 schreef GlenSpey het volgende:
Zijn er nog ergens aanbiedingen waar je die MW3 controller (PS3) bij het spel kan krijgen voor nop? Tot nog toe deze aanbieding alleen bij Intertoys gezien maar daar is die gewoon zowat bij de prijs opgeteld
Zijn er dan al MP-servers online?quote:Op maandag 7 november 2011 16:28 schreef biertank het volgende:
Level 50 atm, game bevalt goed.
Opvallendste puntjes tot nu toe:
-Gameplay is ietsje langzamer (in elk geval dat idee heb ik).
-Graphics niet spectaculair veel beter, bf3 ziet er op filmpjes beter uit (zelf nooit gespeeld).
-Levels zijn groter en veel kleine en grote dingen die in het level liggen (denk aan auto's, kratten ed) hierdoor wel wat overzichtelijker, maar tot nu toe nog niet echt last gehad van campers.
-Scavender: geen nieuwe tubes en granaten (dank u!!).
-Er is een perk hierdoor komt de naam van de tegenstander in beeld als je redelijk zijn kant op richt, geeft me een beetje het idee van een wallhack.
-Shotgun class is terug, net als overkill perk (=2 primairy wapens).
-Reward systeem erg uitgebreid, je kan per class instellen.
En dan heb je keuze's uit 3 kill streaks: assault (de bekende), support (om je team te helpen uav ed) deze telt door ook al word je neergeknald en als laatste een perk systeem oid nog niet mee gepeeld maar lijkt erop dat je 3 extra perks kan halen met dit systeem (dus in totaal 6 ipv 3).
Al met al even wennen, maar wel een vermakelijke game.
Eigelijk zou niemand dat ervoor moeten betalen. Dan leren ze het wel af om zulke prijzen voor zo weinig tijd te vragenquote:Op maandag 7 november 2011 16:35 schreef rickyszz het volgende:
Aan de ene kant wil ik wel Elite gaan halen maar aan de andere kant ook weer niet.
Wel: Je krijgt alle DLC, exlusive dogtags, weapon camo, e.d. gratis.
Niet: ¤50,- voor maar 9 maanden.
Correct me if wrong maar;quote:Op maandag 7 november 2011 16:35 schreef rickyszz het volgende:
Aan de ene kant wil ik wel Elite gaan halen maar aan de andere kant ook weer niet.
Wel: Je krijgt alle DLC, exlusive dogtags, weapon camo, e.d. gratis.
Niet: ¤50,- voor maar 9 maanden.
Je krijgt 9 maanden lang DLC gratis.quote:Op maandag 7 november 2011 16:47 schreef Traxilletje het volgende:
[..]
Correct me if wrong maar;
Call of Duty® ELITE
One-Year Membership
Waar staat hier 9 maanden?Had eerst zelf de normale versie van de game besteld, maar na veel twijfelen heb ik toch besloten voor de Hardened Edition te gaan, gelukkig zijn er nog (maar) 20 van bij Mediamarkt!
Ah dat gedeelte.quote:Op maandag 7 november 2011 16:58 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Je krijgt 9 maanden lang DLC gratis.
En wss na die 9 maanden de vetste DLC uitbrengenquote:Op maandag 7 november 2011 16:58 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Je krijgt 9 maanden lang DLC gratis.
Heb hem since zaterdag toen waren ze online.quote:Op maandag 7 november 2011 16:35 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Zijn er dan al MP-servers online?
Waar doe je dat? Ik kan toch niet spelen maar ben nieuwsgierig.quote:Op maandag 7 november 2011 17:12 schreef rickyszz het volgende:
Ik heb net m'n Elite account geactiveerd en ik moet zeggen dat het best wel fijn is![]()
[ afbeelding ]
Je gaat naar http://www.callofduty.com/quote:Op maandag 7 november 2011 17:27 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Waar doe je dat? Ik kan toch niet spelen maar ben nieuwsgierig.
Duurt nog wel even dusquote:Op maandag 7 november 2011 17:29 schreef CantFazeMe het volgende:
Is elite ook voor de pc?
[quote]
Weve been working closely with Infinity Ward and Sledgehammer Games to customize a Call of Duty ELITE membership offering for the PC. Since the PC is an open platform, its difficult to provide the secure data and statistics necessary for the premium tier of Call of Duty ELITE. Because of this, there will not be an Call of Duty ELITE premium offering on the PC in the near future, but we are continuing to work towards a free Call of Duty ELITE offering and will continue to update the community with more information post launch. As we stated previously, Call of Duty Modern Warfare 3 will support dedicated servers for our PC community, and we will also continue to provide PC gamers the option to purchase downloadable content on the PC as we always have. We are working hard to provide our PC fans the best Call of Duty experience they have had to date
same here , ben wel benieuwd of er echt een lange rij is, maar dat verwacht ik niet echt van nederlanders, we zullen zien!quote:Op maandag 7 november 2011 17:37 schreef charmed_angel het volgende:
Vanavond om 5 voor 12 afgesproken bij een vriend, daarna lopen we naar de Saturn, om MW3 te halen
Nog nooit bij een nachtverkoop geweest, dus ik ben benieuwd
was het druk?quote:Op maandag 7 november 2011 17:51 schreef SoldMayor het volgende:
Heb vorig jaar black ops wel tijdens een nachtrelease gehaald.
ik ben ook echt benieuwd wat ik kan verwachtenquote:Op maandag 7 november 2011 17:50 schreef Bredemug het volgende:
[..]
same here , ben wel benieuwd of er echt een lange rij is, maar dat verwacht ik niet echt van nederlanders, we zullen zien!
deden ze nog wat speciaals? Of was het game kopen en wegwezen?quote:Op maandag 7 november 2011 17:51 schreef SoldMayor het volgende:
Heb vorig jaar black ops wel tijdens een nachtrelease gehaald.
Kim holland kwam.. = Xquote:Op maandag 7 november 2011 17:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
deden ze nog wat speciaals? Of was het game kopen en wegwezen?
Ligt eraan of het druk is, als ik snel weer weg ben, dan ga ik nog wel even gamen tot 1 uurquote:Op maandag 7 november 2011 17:54 schreef Traxilletje het volgende:
[..]
Kim holland kwam.. = X
Ga dit jaar ook voor het eerst naar een nachtrelease, weet nog niet of ik wel degelijk ga gamen 's nachts maar gaat mij meer om de leuke 'vibe'.
Daar denken we dan precies hetzelfde over! Kan echt niet wachten, ookal ga ik het niet spelen. Eventjes die winkel in, kijken of er nog bekenden rondlopen en dan weer opweg naar huis. Of het moest ineens een fameuze opening worden maar dat betwijfel ik.quote:Op maandag 7 november 2011 17:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ligt eraan of het druk is, als ik snel weer weg ben, dan ga ik nog wel even gamen tot 1 uurBen morgen toch vrij
![]()
maar ik ga meer om mee te maken hoe zo'n nachtverkoop nou is
Hier enkel Gamemania nachtopening, is altijd superdruk (half uurtje aanschuiven) en je kan enkel COD aankopen...quote:Op maandag 7 november 2011 17:58 schreef Saekerhett het volgende:
Lijkt me lachen als je ook allemaal andere shit gaat kopen 's nachts. Hele kar vol met elektronica-spul en dan lekker langzaam doen bij de kassa![]()
Dat kon vorig jaar niet bij de MM en dat zal dit jaar ook niet zo zijnquote:Op maandag 7 november 2011 17:58 schreef Saekerhett het volgende:
Lijkt me lachen als je ook allemaal andere shit gaat kopen 's nachts. Hele kar vol met elektronica-spul en dan lekker langzaam doen bij de kassa![]()
Vannacht tussen 00:00 en 01:00 uur in de Media Markt Almere voor 39 euro. Moet je uiteraard wel een beetje in de buurt wonenquote:Op maandag 7 november 2011 18:05 schreef TakAFCA het volgende:
Waar kan ik hem goedkoop binnenhalen?
En in euro's kan betalen wat een beetje betrouwbaar iss...
Waar kan je de prijs vinden bij verschillende Media Markten? Ik heb er 2 in de buurtquote:Op maandag 7 november 2011 18:07 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Vannacht tussen 00:00 en 01:00 uur in de Media Markt Almere voor 39 euro. Moet je uiteraard wel een beetje in de buurt wonen
Ik heb het vanmiddag gewoon even gevraagdquote:
moest je daar preorderen?quote:Op maandag 7 november 2011 18:09 schreef Traxilletje het volgende:
Hier bij mediamarkt is hij ook 44,- ( Bergen op Zoom )
Volgens mij kan dat niet zo heel makkelijk. Op mediamarkt.nl je eigen Media Markt kiezen en dan hopen dat hij ergens in de flyer staat of zo. Maar volgens mij kost hij in elke MM maximaal 55 euro, wat trouwens nogal een verschil is met 44 euro of zelfs 39 euro in andere Media Markten.quote:Op maandag 7 november 2011 18:08 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waar kan je de prijs vinden bij verschillende Media Markten? Ik heb er 2 in de buurt.
online prijs is 9 van de 10 x een andere prijs dan in de winkelquote:Op maandag 7 november 2011 18:14 schreef Saekerhett het volgende:
http://entertainment.mediamarkt.nl/productdetail/1507186
55 euro dus.
Nee is niet nodig, maar wel aanbevolen voor de gratis steelcase, cod 1 HD en 2* XP voor 4 uur wat je daar bij krijgt. ( PS3 / XBOX )quote:
ik denk dat je het beste even kunt mailenquote:Op maandag 7 november 2011 18:33 schreef Dirkos1987 het volgende:
Ik heb hem bij gamedumper ge preorderd, maar nog geen verzendmail ontvangen, ga ik het nu meemaken dat ik hem morgen niet heb? andere wel mail van hun?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |