Ik bedoel: werkt het als in MW2 of in BO.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:27 schreef KrentebolHooft het volgende:
Hoe werken frags, semtex en claymores? Ik zie ze niet in de OP staan
Indd wat een faalgamequote:Op zaterdag 5 november 2011 15:28 schreef Spelvout het volgende:
Ik dacht aan het begin van die filmpjes dat het Modern Warfare 2 was
quote:
Geef eens een definitie van noobs dan...quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:25 schreef Kutstudent het volgende:
Alsof CoD niet noobfriendly is sinds MW2.
Damn Jonah Hill is afgevallen... En was Sam Worthington niet de stem van het hoofdpersonage in Black Ops?quote:
Jouw man haalt de game bij de douglas?quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:02 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Mijn man gaat deze maandagnacht om 00.00 uur halen, krijgt ie een gratis parfummetje voor mij...dat jullie allemaal maar heel veel plezier mogen hebben van de game
De winkels hebben hem afgelopen week al binnen gehad. Tuurlijk zijn er dan een paar onwetende winkels die hem dan gaan verkopen. Zulke winkels verpesten ook de nachtverkoop van vele ketens. Morgen avond heb ik hem. Kan niet wachtenquote:
Verstoppertje spelen.quote:Op zondag 6 november 2011 07:00 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
[..]
Geef eens een definitie van noobs dan...
quote:Op zondag 6 november 2011 07:06 schreef KoningStoma het volgende:
Alstu.
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=noob
Blijkbaar toch niet zo makkelijk!quote:
Ja klopt, Alex Masonquote:Op zondag 6 november 2011 09:18 schreef Emi22 het volgende:
[..]
Damn Jonah Hill is afgevallen... En was Sam Worthington niet de stem van het hoofdpersonage in Black Ops?
Dat is in BO helemaal fantastisch. Lekker met een Camera Spike om het hoekje op je tegenstander wachtenquote:
Morgen is nachtrelease.quote:Op zondag 6 november 2011 13:05 schreef Baghdaddy het volgende:
Is 'ie morgenavond al te koop bij de meeste winkels?
Morgen om 24:00, de releasedate is 8/11/11quote:Op zondag 6 november 2011 15:31 schreef Zangetsu117 het volgende:
Ik heb nu 2x MW3 bestelt bij Gamemania.nl, maar moet ik hem vandaag om 24:00uur halen of morgen? Ik ben nu ff in de war...
Iemand die hier iets meer weet?
Oke, bedankt!quote:Op zondag 6 november 2011 15:34 schreef LeaderRoel het volgende:
Morgen om 24:00, de releasedate is 8/11/11
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |