Ik koop hem wel hoorquote:Op maandag 7 november 2011 15:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
dat zeg je alleen maar omdat je hem sowieso niet koopt en er niks mee hebtWant hoe moeilijk kan het zijn dat als je met 4 man in een squad zit en je een lege server joint om met 4 man in 1 team te komen, precies dat werkt 9 van de 10x niet
Hetzelfde als bij MW2 toch?quote:Op maandag 7 november 2011 15:27 schreef Bootje84 het volgende:
Is er ergens een korte samenvatting hoe het een en ander werkt in MW3?
Ik heb MW2 en BO gespeeld, maar hoe unlock je nu perks, wapens, equipment etc? Bij BO moest je die dingen "kopen", wat ronduit kut was. Hoe gaat dat nu?
Die hebben wij ook te koopquote:Op maandag 7 november 2011 15:28 schreef OverRated het volgende:
Die speciale Xbox 360 MW3 versie ziet er ook wel vet uit moet ik zeggen
[ afbeelding ]
Ik wil wel zo'n controllerDie MW2 Madcatz controller leek me toen ook wel gaaf, iemand die daar ervaring mee heeft?
Als het goed is heeft Saturn Groningen nog wel?quote:Op maandag 7 november 2011 14:49 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Als je hardened voor de PS3 wil kan het wel eens moeilijk worden bijna overal uitverkocht, ik heb 50 zaken gebelden nergens kan ik 'm nog krijgen, dan maar de gewone en ik neem Elite er wel via de psn-store bij.
Voor Xbox zag ik 'm nog bij bol staan.
Moet je ook nog steeds voor xlive betalen? Maandelijkse kosten die de ps3 niet heeft?quote:Op maandag 7 november 2011 15:28 schreef OverRated het volgende:
Die speciale Xbox 360 MW3 versie ziet er ook wel vet uit moet ik zeggen
[ afbeelding ]
Ik wil wel zo'n controllerDie MW2 Madcatz controller leek me toen ook wel gaaf, iemand die daar ervaring mee heeft?
Wat is dezequote:Op maandag 7 november 2011 15:51 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Moet je ook nog steeds voor xlive betalen? Maandelijkse kosten die de ps3 niet heeft?
Goede verkoper ben jijquote:Op maandag 7 november 2011 15:40 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Die hebben wij ook te koopen een speciale MW3 headset van microsoft
[..]
Als het goed is heeft Saturn Groningen nog wel?
Kost dat, zo'n 360 controller?quote:Op maandag 7 november 2011 15:40 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Die hebben wij ook te koopen een speciale MW3 headset van microsoft
[..]
Special Edition Modern Warfare 3 controller kost geloof ik 50.quote:
Deel gewoon inside info + als iemand nog op zoek is zou het achterlijk zijn om niet te zeggen dat iemand hem nog heeft. Of moet ik iemand voor mij dat laten posten :pquote:
Ja, 40 euro voor 14 maanden of zo. Dat is nog niet eens 1 game per jaar. Lig ik niet wakker van, en bovendien werkt LIVE echt primaquote:Op maandag 7 november 2011 15:51 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Moet je ook nog steeds voor xlive betalen? Maandelijkse kosten die de ps3 niet heeft?
?? Ik had vroeger een xbox en daar moest ik maandelijks (naast internet) betalen voor xbox live, terwijl dat voor de PS2 niet hoefde.quote:
Hm, dat is wel behoorlijk prijzig. Ik heb ook al 2 controllers. Alleen die ene is een Limited Halo 3 ODST Edition. Spuuglelijkquote:Op maandag 7 november 2011 15:56 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Special Edition Modern Warfare 3 controller kost geloof ik 50.
Zit zo'n twistable D-pad op waar je kan schakelen tussen + en O D-pad
Oke, thanks..quote:Op maandag 7 november 2011 15:56 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ja, 40 euro voor 14 maanden of zo. Dat is nog niet eens 1 game per jaar. Lig ik niet wakker van, en bovendien werkt LIVE echt prima
10 euro meer dan de gewone :p en dan heb je een met zo'n draaibaar D-pad :pquote:Op maandag 7 november 2011 15:58 schreef OverRated het volgende:
[..]
Hm, dat is wel behoorlijk prijzig. Ik heb ook al 2 controllers. Alleen die ene is een Limited Halo 3 ODST Edition. Spuuglelijk
Hm, gewone haal je voor 25-30 euro uit Engelandquote:Op maandag 7 november 2011 15:58 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
10 euro meer dan de gewone :p en dan heb je een met zo'n draaibaar D-pad :p
Maar ik stop met posten want er zijn hier haters
Ow en vergeet die 50¤ die je voor een jaartje ELITE nog mag neertellen niet.quote:Op maandag 7 november 2011 15:56 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ja, 40 euro voor 14 maanden of zo. Dat is nog niet eens 1 game per jaar. Lig ik niet wakker van, en bovendien werkt LIVE echt prima
9 maanden elite bedoel jequote:Op maandag 7 november 2011 16:11 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Ow en vergeet die 50¤ die je voor een jaartje ELITE nog mag neertellen niet.
Ik bedoelde meer: hij geeft aan zo'n controller te willen en vraagt vervolgens of iemand er ervaring mee heeft. En dan zeg jij alleen, wij verkopen zequote:Op maandag 7 november 2011 15:56 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Special Edition Modern Warfare 3 controller kost geloof ik 50.
Zit zo'n twistable D-pad op waar je kan schakelen tussen + en O D-pad
[..]
Deel gewoon inside info + als iemand nog op zoek is zou het achterlijk zijn om niet te zeggen dat iemand hem nog heeft. Of moet ik iemand voor mij dat laten posten :p
ja klopt staat ook wel domquote:Op maandag 7 november 2011 16:12 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer: hij geeft aan zo'n controller te willen en vraagt vervolgens of iemand er ervaring mee heeft. En dan zeg jij alleen, wij verkopen ze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |