Special Edition Modern Warfare 3 controller kost geloof ik 50.quote:
Deel gewoon inside info + als iemand nog op zoek is zou het achterlijk zijn om niet te zeggen dat iemand hem nog heeft. Of moet ik iemand voor mij dat laten posten :pquote:
Ja, 40 euro voor 14 maanden of zo. Dat is nog niet eens 1 game per jaar. Lig ik niet wakker van, en bovendien werkt LIVE echt primaquote:Op maandag 7 november 2011 15:51 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Moet je ook nog steeds voor xlive betalen? Maandelijkse kosten die de ps3 niet heeft?
?? Ik had vroeger een xbox en daar moest ik maandelijks (naast internet) betalen voor xbox live, terwijl dat voor de PS2 niet hoefde.quote:
Hm, dat is wel behoorlijk prijzig. Ik heb ook al 2 controllers. Alleen die ene is een Limited Halo 3 ODST Edition. Spuuglelijkquote:Op maandag 7 november 2011 15:56 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Special Edition Modern Warfare 3 controller kost geloof ik 50.
Zit zo'n twistable D-pad op waar je kan schakelen tussen + en O D-pad
Oke, thanks..quote:Op maandag 7 november 2011 15:56 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ja, 40 euro voor 14 maanden of zo. Dat is nog niet eens 1 game per jaar. Lig ik niet wakker van, en bovendien werkt LIVE echt prima
10 euro meer dan de gewone :p en dan heb je een met zo'n draaibaar D-pad :pquote:Op maandag 7 november 2011 15:58 schreef OverRated het volgende:
[..]
Hm, dat is wel behoorlijk prijzig. Ik heb ook al 2 controllers. Alleen die ene is een Limited Halo 3 ODST Edition. Spuuglelijk
Hm, gewone haal je voor 25-30 euro uit Engelandquote:Op maandag 7 november 2011 15:58 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
10 euro meer dan de gewone :p en dan heb je een met zo'n draaibaar D-pad :p
Maar ik stop met posten want er zijn hier haters
Ow en vergeet die 50¤ die je voor een jaartje ELITE nog mag neertellen niet.quote:Op maandag 7 november 2011 15:56 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ja, 40 euro voor 14 maanden of zo. Dat is nog niet eens 1 game per jaar. Lig ik niet wakker van, en bovendien werkt LIVE echt prima
9 maanden elite bedoel jequote:Op maandag 7 november 2011 16:11 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Ow en vergeet die 50¤ die je voor een jaartje ELITE nog mag neertellen niet.
Ik bedoelde meer: hij geeft aan zo'n controller te willen en vraagt vervolgens of iemand er ervaring mee heeft. En dan zeg jij alleen, wij verkopen zequote:Op maandag 7 november 2011 15:56 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Special Edition Modern Warfare 3 controller kost geloof ik 50.
Zit zo'n twistable D-pad op waar je kan schakelen tussen + en O D-pad
[..]
Deel gewoon inside info + als iemand nog op zoek is zou het achterlijk zijn om niet te zeggen dat iemand hem nog heeft. Of moet ik iemand voor mij dat laten posten :p
ja klopt staat ook wel domquote:Op maandag 7 november 2011 16:12 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer: hij geeft aan zo'n controller te willen en vraagt vervolgens of iemand er ervaring mee heeft. En dan zeg jij alleen, wij verkopen ze
idd in de ELITE-wereld telt een jaar 9 maandenquote:
?!quote:Op maandag 7 november 2011 16:16 schreef Blik het volgende:
nou, MW3 aan het installeren. 14 gieg in totaal
Mensen die elite kopen.quote:Op maandag 7 november 2011 16:11 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Ow en vergeet die 50¤ die je voor een jaartje ELITE nog mag neertellen niet.
Zie vorige pagina.. Maar vooruitquote:Op maandag 7 november 2011 16:17 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
idd in de ELITE-wereld telt een jaar 9 maanden
en toch neem ik 'm maar denk ik.
Iemand trouwens een linkje naar de MW3-PS3-controller?
12 maanden elite, 9 maanden voor andere shizzal dan mappacksquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |