Nah, denk het nietquote:Op maandag 7 november 2011 13:45 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
En dan pas Woensdag of Donderdag binnen krijgen, omdat PostNL weer een faalt
Nee is ook zo inderdaad, maar heb het zelf weleens mee gemaakt. Dat ik een spel op de release dag zou krijgen, maar door een fout bij TNT kreeg ik hem 2 dagen later.quote:Op maandag 7 november 2011 13:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nah, denk het nietis toch zelfde als TNT of niet? 99,99% van de tijd is het product een dag later hier
![]()
Als je een aantal pagina's terug kijktquote:Op maandag 7 november 2011 13:55 schreef CantFazeMe het volgende:
Bekijk deze video op YouTube:
Al bekend?
Het is BF nietquote:Op maandag 7 november 2011 14:17 schreef Baghdaddy het volgende:
Dat wordt nog leuk voor de servers deze dagen.
Als je hardened voor de PS3 wil kan het wel eens moeilijk worden bijna overal uitverkocht, ik heb 50 zaken gebeldquote:Op maandag 7 november 2011 13:50 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Welke versie hebben jullie gehaald mensen? Ik twijfel nog tussen de normale of de Hardened.
Kijk even bij de reclame, zit een Intertoys folder bij met een 15% kortingsbon op games.. Ik heb 'm ook gereserveerd bij Intertoys, met aanbetaling van 5 euro kreeg ik er een MW3 controller bij.. Moet ook wel zeggen dat ik nergenst anders heb gekeken voor de game, dus zie wel wat ik krijgquote:Op maandag 7 november 2011 13:16 schreef DSS24 het volgende:
[..]
In Amsterdam. Ik ga hem bij de Intertoys halen om 0.00.
Het zal ongetwijfeld nog dramatischer worden. Net zo vreselijk als bij de launch van MW2 en Black Ops.quote:
Ah, dan heb ik dus de tijd om uit te vogelen welk wapen ik het fijnste vindquote:Op maandag 7 november 2011 14:52 schreef gniffie het volgende:
Je kan pas equipment unlocken bij de 2de prestige
Optie krijg je pas na 1ste keer prestigen maar je stats zijn dan al gereset.
Gohquote:Op maandag 7 november 2011 14:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het zal ongetwijfeld nog dramatischer worden. Net zo vreselijk als bij de launch van MW2 en Black Ops.
He thanks! Nu ga ik op zoek naar een intertoys folder.quote:Op maandag 7 november 2011 14:51 schreef Timmos het volgende:
[..]
Kijk even bij de reclame, zit een Intertoys folder bij met een 15% kortingsbon op games.. Ik heb 'm ook gereserveerd bij Intertoys, met aanbetaling van 5 euro kreeg ik er een MW3 controller bij.. Moet ook wel zeggen dat ik nergenst anders heb gekeken voor de game, dus zie wel wat ik krijg..
Denk trouwens dat ik mijn token wil gebruiken voor een standaard unlock, wat zou de beste gun zijn om te unlocken?
Ik kan me echt niet herinneren dat ik serverproblemen ondervond de eerste nacht.quote:Op maandag 7 november 2011 14:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het zal ongetwijfeld nog dramatischer worden. Net zo vreselijk als bij de launch van MW2 en Black Ops.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |