Inderdaad. Gewoon anti air class met stinger, cold blooded, en dat ene waarbij je meer damage op voertuigen doetquote:Op zondag 6 november 2011 21:57 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
mensen die geen cold blooded class voor zulke momenten hebben
Meid toch.quote:Op zondag 6 november 2011 22:06 schreef gniffie het volgende:
Speciale classes maken voor anti-air. Dan ga je ervan uit dat je dood gaat![]()
noobs
Toch genoeg classes over die ik niet gebruik. Handig als je toevallig dood gaat ff die harrier uit de lucht knallen. En als primary gewoon een ACR Grenade Launcherquote:Op zondag 6 november 2011 22:06 schreef gniffie het volgende:
Speciale classes maken voor anti-air. Dan ga je ervan uit dat je dood gaat![]()
noobs
You must be a noob.quote:Op zondag 6 november 2011 22:11 schreef OverRated het volgende:
[..]
Toch genoeg classes over die ik niet gebruik. Handig als je toevallig dood gaat ff die harrier uit de lucht knallen. En als primary gewoon een ACR Grenade Launcher
Zeg, MW3 ziet er wel heel erg hetzelfde uit als MW2.quote:Op zondag 6 november 2011 23:20 schreef Miertje88 het volgende:
Niet om te bashen ofzo, want ik heb zelf CoD 4, 5, 6 en 7 allemaal gekocht en gespeeld, maar nu ik die filmpjes van MW3 bekijk.. ik vind het zo'n kinderachtig, onrealistisch arcadespel![]()
Ik speel nu mijn eerste Battlefield game (Battlefield 3), en veel mensen zitten BF3 en MW3 over en weer af te zeiken, vooral over de graphics etc.. Maar die graphics vind ik nog tot daar aan toe, maar ik vind de gameplay van BF3 gewoon vele malen vetter/realistischer als MW3.
Ik twijfel sterk of ik MW3 ga halen![]()
Volgens mij is er een support en een assault Juggernaut.quote:Op zondag 6 november 2011 22:26 schreef tliciouz het volgende:
Ziet er leuk uit dit, maar had het toch wat anders verwacht. En ik mis het juggernaut geluidje.![]()
CoD = arcade. BF = realistisch. Ieder zijn ding.quote:Op zondag 6 november 2011 23:20 schreef Miertje88 het volgende:
Niet om te bashen ofzo, want ik heb zelf CoD 4, 5, 6 en 7 allemaal gekocht en gespeeld, maar nu ik die filmpjes van MW3 bekijk.. ik vind het zo'n kinderachtig, onrealistisch arcadespel![]()
Ik speel nu mijn eerste Battlefield game (Battlefield 3), en veel mensen zitten BF3 en MW3 over en weer af te zeiken, vooral over de graphics etc.. Maar die graphics vind ik nog tot daar aan toe, maar ik vind de gameplay van BF3 gewoon vele malen vetter/realistischer als MW3.
Nee, maar ik weet wel dat mensen die met grenade launchers rondlopen noobs zijn.quote:
quote:Op zondag 6 november 2011 23:27 schreef MilanILF het volgende:
[..]
CoD = arcade. BF = realistisch. Ieder zijn ding.
Saturn Groningen doet 49 voor xbox en ps3 en heeft ook nachtopeningquote:Op zondag 6 november 2011 17:11 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Zal wel de PC of DS versie zijn...goedkoopste die ik op dit moment tegenkwam voor releasedag is 54,99¤ (maar geen nachtopening)
Je klinkt daadwerkelijk verrastquote:Op maandag 7 november 2011 04:42 schreef Catkiller het volgende:
Man man man, MW3 is net MW2 man dit dat alles hetzelfde.
je hebt 10x zoveel kracht als een normaal iemandquote:Op maandag 7 november 2011 07:58 schreef tuut-chips het volgende:
Er zijn twee juggernauts, eentje uit assault met een LMG en eentje uit support met een Riot Shield. Ze zijn allebei echt een bitch om dood te krijgen, ongeveer twee mags van mn PP90M1.
Ik deel je mening, alleen had ik mw3 al besteldquote:Op zondag 6 november 2011 23:20 schreef Miertje88 het volgende:
mja daar spawmd iemand gewoon bij zijn squad.quote:Op maandag 7 november 2011 09:40 schreef Spacevietnamees het volgende:
Dat slechte spawnen zie je hier ook op het eind in dit filmpje vanaf 1.03
Waarschijnlijk komt MW3 morgen pas binnen
Weet je dat je op bol.com gewoon vragen & antwoorden kunt bekijken. Het antwoord staat daar tussen maar ik heb het voor je gekeken lamzak. Je krijgt HE gewoon op releasedatum maar wanneer het ze niet lukt krijg je een cadeaubon erbij.quote:Op maandag 7 november 2011 09:43 schreef DSS24 het volgende:
Levert Bol.com de hardened edtion serieus de volgende dag? Of hebben jullie ervaringen dat je een uitstelbericht krijgt?
Bedankt bamibalquote:Op maandag 7 november 2011 09:52 schreef Spacevietnamees het volgende:
[..]
Weet je dat je op bol.com gewoon vragen & antwoorden kunt bekijken. Het antwoord staat daar tussen maar ik heb het voor je gekeken lamzak. Je krijgt HE gewoon op releasedatum maar wanneer het ze niet lukt krijg je een cadeaubon erbij.
Het staat er bij. Wat wil je nog meer? Dat ze je persoonlijk gaan opbellen om te vertellen dat je hem echt de volgende dag krijgt?quote:Op maandag 7 november 2011 09:55 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Bedankt bamibalMaar aan die onderzekerheid heb ik dus niks. Bij het product zelf staat, nu bestellen is volgende dag in huis. Waarschijnlijk is het dan zo hectisch met bestellingen dat het morgen fout gaat en ik een schrale cadeaubon krijg.
bwehehe, ik ben serieus bang dat ik hem niet op tijd krijg. Dus ik ben op zoek naar 3 dubbele bevestigingquote:Op maandag 7 november 2011 10:04 schreef mash_ het volgende:
[..]
Het staat er bij. Wat wil je nog meer? Dat ze je persoonlijk gaan opbellen om te vertellen dat je hem echt de volgende dag krijgt?Als je er zo bang voor bent dat je hem 1 dag later kan spelen dan moet je hem gewoon in de winkel halen.
Wat jij wil. In die class heb ik geen scavenger pro, dus een standaard ACR heeft veel te weinig ammo. 2 extra granaten komen dan goed van pas. Of jij dat nou noob vindt of niet.quote:Op maandag 7 november 2011 00:56 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet wel dat mensen die met grenade launchers rondlopen noobs zijn.
[..]
Je kiest zelf voor om daar te spawnen. Moet je maar ergers anders spawnen hequote:Op maandag 7 november 2011 09:40 schreef Spacevietnamees het volgende:
Dat slechte spawnen zie je hier ook op het eind in dit filmpje vanaf 1.03
Waarschijnlijk komt MW3 morgen pas binnen
het heet niet voor niks noobtubequote:Op maandag 7 november 2011 10:49 schreef OverRated het volgende:
[..]
Wat jij wil. In die class heb ik geen scavenger pro, dus een standaard ACR heeft veel te weinig ammo. 2 extra granaten komen dan goed van pas. Of jij dat nou noob vindt of niet.
Whaha, het is wel makkelijk om er iemand mee om te leggen ja. Maar dat weerhoudt mij er echt niet van om het soms te gebruiken. AC130 en Chopper Gunners vind ik ook behoorlijk noob. Om over een Predator Missile maar niet te sprekenquote:
Lees de reviews van MW2 maar, dan weet je ook hoe het wordt.quote:Op maandag 7 november 2011 11:30 schreef DennisDeBengel het volgende:
Waarom zijn er nog geen reviews terwijl de game over 12 uur uitkomt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I know, maar ik ben benieuwd wat voor cijfers hij gaat krijgen. Een 6je voor de moeite, een 7,5 omdat hij ok is, of een 9 omdat Activision betaald heeft. Ik gok dat laatstequote:Op maandag 7 november 2011 11:32 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Lees de reviews van MW2 maar, dan weet je ook hoe het wordt.
Aan user waardering krijgt ie toch wel een 9.5 van die gemiddelde leeftijd = 14 community.quote:Op maandag 7 november 2011 11:38 schreef DennisDeBengel het volgende:
[..]
I know, maar ik ben benieuwd wat voor cijfers hij gaat krijgen. Een 6je voor de moeite, een 7,5 omdat hij ok is, of een 9 omdat Activision betaald heeft. Ik gok dat laatste
Nou beter dan COD 2 en 4 zal het niet meer worden.quote:Op maandag 7 november 2011 11:40 schreef vandermar het volgende:
Ik denk dat het ook wel een goede game wordt, beter dan Black ops denk ik en misschien wel de beste COD ooit. Nu maar hopen dat ik hem morgen binnen krijg want woensdag heb ik vrij dus dinsdag hele dag spelen
Een 9+ op InsideGamer sowieso. 'Fantastische game, geweldige graphics, heerlijke nieuwe maps, epische singleplayer'quote:Op maandag 7 november 2011 11:38 schreef DennisDeBengel het volgende:
[..]
I know, maar ik ben benieuwd wat voor cijfers hij gaat krijgen. Een 6je voor de moeite, een 7,5 omdat hij ok is, of een 9 omdat Activision betaald heeft. Ik gok dat laatste
Black Ops heeft op Metacritic een userscore van 5.6, 5.8 en 4.2quote:Op maandag 7 november 2011 11:40 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Aan user waardering krijgt ie toch wel een 9.5 van die gemiddelde leeftijd = 14 community.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |