Nee, doe maar na release in een volgend topic of zo.quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:33 schreef LeaderRoel het volgende:
Kan je ook info over de singleplayer campaign zetten in de OP, TS?
Waar?quote:
Hoezo moet er gedetailleerde info over sp missies in de op. Het leukste aan een SP is toch dat je niet weet wat er gaat gebeuren ?quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:01 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja dat lees ik ook her en der. Maar ik hoef nog geen gedetailleerde info over de SP te weten.
laten ontploffen !quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:27 schreef KrentebolHooft het volgende:
Hoe werken frags, semtex en claymores? Ik zie ze niet in de OP staan
Denk je nu tot je 1 week commander ofzo bent dan wil je toch weer een nieuwe ster voor je naam.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:46 schreef vandermar het volgende:
Wat gaan we aan het begin unlocken met de tokens? Ik denk extra classes want ga denk ik niet prestigen.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:20 schreef OverRated het volgende:
Ik kan niet veel langer meer wachten, zit nu BO te spelen. Kutspel is het toch ook
Dat denk ik ookquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:07 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Denk je nu tot je 1 week commander ofzo bent dan wil je toch weer een nieuwe ster voor je naam.
Hoe kan jij nu al MP spelen? Wordt je niet gebanned als ze erachter komen?quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:17 schreef tuut-chips het volgende:
Ik heb hem sinds gisteren, heb de campaign al uitgespeeld
Ben nu bezig met MP, level 28
Kutjanus.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:17 schreef tuut-chips het volgende:
Moet je verplicht 3 KS kiezen bij support strike en reset je KS ook bij attack strike package als je je 3de KS reward hebt gehaald (dus niet dood bent gegaan)?quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:17 schreef tuut-chips het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 58% gewijzigd door #ANONIEM op 05-11-2011 19:32:12 ]
Ik bedoel: werkt het als in MW2 of in BO.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:27 schreef KrentebolHooft het volgende:
Hoe werken frags, semtex en claymores? Ik zie ze niet in de OP staan
Indd wat een faalgamequote:Op zaterdag 5 november 2011 15:28 schreef Spelvout het volgende:
Ik dacht aan het begin van die filmpjes dat het Modern Warfare 2 was
quote:
Geef eens een definitie van noobs dan...quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:25 schreef Kutstudent het volgende:
Alsof CoD niet noobfriendly is sinds MW2.
Damn Jonah Hill is afgevallen... En was Sam Worthington niet de stem van het hoofdpersonage in Black Ops?quote:
Jouw man haalt de game bij de douglas?quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:02 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Mijn man gaat deze maandagnacht om 00.00 uur halen, krijgt ie een gratis parfummetje voor mij...dat jullie allemaal maar heel veel plezier mogen hebben van de game
De winkels hebben hem afgelopen week al binnen gehad. Tuurlijk zijn er dan een paar onwetende winkels die hem dan gaan verkopen. Zulke winkels verpesten ook de nachtverkoop van vele ketens. Morgen avond heb ik hem. Kan niet wachtenquote:
Verstoppertje spelen.quote:Op zondag 6 november 2011 07:00 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
[..]
Geef eens een definitie van noobs dan...
quote:Op zondag 6 november 2011 07:06 schreef KoningStoma het volgende:
Alstu.
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=noob
Blijkbaar toch niet zo makkelijk!quote:
Ja klopt, Alex Masonquote:Op zondag 6 november 2011 09:18 schreef Emi22 het volgende:
[..]
Damn Jonah Hill is afgevallen... En was Sam Worthington niet de stem van het hoofdpersonage in Black Ops?
Dat is in BO helemaal fantastisch. Lekker met een Camera Spike om het hoekje op je tegenstander wachtenquote:
Morgen is nachtrelease.quote:Op zondag 6 november 2011 13:05 schreef Baghdaddy het volgende:
Is 'ie morgenavond al te koop bij de meeste winkels?
Morgen om 24:00, de releasedate is 8/11/11quote:Op zondag 6 november 2011 15:31 schreef Zangetsu117 het volgende:
Ik heb nu 2x MW3 bestelt bij Gamemania.nl, maar moet ik hem vandaag om 24:00uur halen of morgen? Ik ben nu ff in de war...
Iemand die hier iets meer weet?
Oke, bedankt!quote:Op zondag 6 november 2011 15:34 schreef LeaderRoel het volgende:
Morgen om 24:00, de releasedate is 8/11/11
Dit.quote:Op zondag 6 november 2011 15:44 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik ga MW3 vrijdag pas kopen, anders komt het niet goed met mijn huiswerk
Verstandig. Ik krijg hem dinsdag, heb woensdag een tentamenquote:Op zondag 6 november 2011 15:44 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik ga MW3 vrijdag pas kopen, anders komt het niet goed met mijn huiswerk
nu al?quote:Op zondag 6 november 2011 16:05 schreef Baghdaddy het volgende:
Mediamarkt (Almere) : 39 EUR
En volgens hun genoeg voorraad voor weken.
Oops. Nee pas morgenavondquote:
Is dat wel de goede dan. Op de site van de media markt is de prijs voor alle platformen 55 euro behalve de ninteno DS die is 39 euro.quote:Op zondag 6 november 2011 16:05 schreef Baghdaddy het volgende:
Ja, je moet niet in de webwinkel kijken, maar in de flyer.quote:Op zondag 6 november 2011 17:04 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
Is dat wel de goede dan. Op de site van de media markt is de prijs voor alle platformen 55 euro behalve de ninteno DS die is 39 euro.
Ga je morgenavond ook?quote:Op zondag 6 november 2011 16:05 schreef Baghdaddy het volgende:
Zal wel de PC of DS versie zijn...goedkoopste die ik op dit moment tegenkwam voor releasedag is 54,99¤ (maar geen nachtopening)quote:Op zondag 6 november 2011 16:05 schreef Baghdaddy het volgende:
quote:Op zondag 6 november 2011 17:11 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Zal wel de PC of DS versie zijn...goedkoopste die ik op dit moment tegenkwam voor releasedag is 54,99¤ (maar geen nachtopening)
Ja, PS3 en XBOX versie.quote:Op zondag 6 november 2011 17:04 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
Is dat wel de goede dan. Op de site van de media markt is de prijs voor alle platformen 55 euro behalve de ninteno DS die is 39 euro.
Moet je idd effe in hun flyer kijken, want volgens mij is ie echt 40 euro, ook voor ps3 en 360quote:Op zondag 6 november 2011 17:11 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Zal wel de PC of DS versie zijn...goedkoopste die ik op dit moment tegenkwam voor releasedag is 54,99¤ (maar geen nachtopening)
Geen ideequote:Op zondag 6 november 2011 17:06 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ja, je moet niet in de webwinkel kijken, maar in de flyer.
[..]
Ga je morgenavond ook?
quote:Op zondag 6 november 2011 18:21 schreef Saekerhett het volgende:
[ afbeelding ]
Best goedkoop idd
Hoop dat die in Hengelo ook zo goedkoop wordt, maar ik denk het niet...
Helaas.quote:Media Markt Alkmaar
Media Markt Almere
Media Markt Alphen aan den Rijn
Media Markt Bergen op Zoom
Media Markt Breda
Media Markt Den Haag
Media Markt Eindhoven
Media Markt Heerlen
Media Markt Leeuwarden
Media Markt Middelburg
Media Markt Rijswijk
Media Markt Rotterdam Centrum
Media Markt Rotterdam Beijerlandselaan
Media Markt Zoetermeer
Ach, is zo vaak. Heel veel Media Markten staan gewoon 'los' van elkaar, allemaal hun eigen (inkoop)beleid.quote:Op zondag 6 november 2011 18:30 schreef mrPanerai het volgende:
Nu maar hopen dat het woordje vanaf niet is weggevallen.![]()
En in de Mediamarkt-folder van Breda staat ie voor 44¤....Wat een achterlijke prijzenpolitiek van MM.![]()
Lekker geografisch verdeeld ookquote:
Eindhoven is toch in het oosten?quote:Op zondag 6 november 2011 18:42 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Lekker geografisch verdeeld ook
Alsof ze het oosten van het land met opzet compleet vermijden.
Eindhoven is het zuiden en ruim twee uur rijden vanaf hier...quote:Op zondag 6 november 2011 19:02 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Eindhoven is toch in het oosten?
En de folders van Bergen op zoom en Eindhoven vermelden geen MW3
quote:Op zondag 6 november 2011 16:19 schreef tochweerhenk het volgende:
Heeft trouwens iemand plaatjes van de multiplayer maps?
ik heb hem daar ook gehaald, ik hoop dat ie dan ook geleverd wordt!quote:Op zondag 6 november 2011 15:38 schreef vandermar het volgende:
Ik heb hem bij gamesync besteld voor ¤50,- nu staat hij voor duurder op die site en is ie uitverkocht. In de reviews zie je wel snelle levering van hun dus hopelijk dinsdag
In bergen op zoom zou MW3 55,- gaan kosten! Jammer dit.. Wel krijgen wij er Call of Duty Classic HD bij en 4 uur dubbel XP.. Is dat hetzelfde in Almere?quote:
Je krijgt wel een goody bag, maar weet niet wat erin zit..iets met paintball.quote:Op zondag 6 november 2011 19:34 schreef Traxilletje het volgende:
[..]
In bergen op zoom zou MW3 55,- gaan kosten! Jammer dit.. Wel krijgen wij er Call of Duty Classic HD bij en 4 uur dubbel XP.. Is dat hetzelfde in Almere?
[ afbeelding ]
Kom er ook net achter dat ik moet pre-orderen voor de Steelcases.. Zucht. Morgen dus eventjes snel langs MediaMarkt fietsen.En dan 's nachts er weer heen..quote:Op zondag 6 november 2011 19:42 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Je krijgt wel een goody bag, maar weet niet wat erin zit..iets met paintball.
Mensen die hebben gepreorderd krijgen wel double xp, maar geen game volgens mij.
Geniaal gewoon, en dan te denken dat de bedrijven die dit doen een boete kunnen krijgen & de particulier die het krijgt ook een boete kan krijgen.quote:Op zondag 6 november 2011 19:52 schreef Blik het volgende:
Lol, kom net thuisvan een weekend weg. Ligt MW3 gewoon op de deurmat!!
Ik kan er natuurlijk weinig aan doen... Kan verder toch niet spelen vandaag, op zijn vroegst morgen pas.quote:Op zondag 6 november 2011 19:57 schreef Traxilletje het volgende:
[..]
Geniaal gewoon, en dan te denken dat de bedrijven die dit doen een boete kunnen krijgen & de particulier die het krijgt ook een boete kan krijgen.
Waar heb je hem gehaald? ^_^
En ik weet niet of je een 360 hebt, maar dan moet je je 360 effe offline zetten, anders kun je een ban krijgenquote:Op zondag 6 november 2011 20:10 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik kan er natuurlijk weinig aan doen... Kan verder toch niet spelen vandaag, op zijn vroegst morgen pas.
Maar besteld bij Gamedumper.
Wel lelijk dat het MW2 met nieuwe mappen en een iets andere HUD en killstreaks is.quote:
Inderdaad.quote:Op zondag 6 november 2011 20:51 schreef MilanILF het volgende:
MW2 beviel mij veel beter dan BO, dus maakt mij niet uit.
PCquote:Op zondag 6 november 2011 20:15 schreef LDS het volgende:
[..]
En ik weet niet of je een 360 hebt, maar dan moet je je 360 effe offline zetten, anders kun je een ban krijgen. Maar ben best jaloers haha
Gaan we deze opmerking nu elke 2 uur krijgen?quote:Op zondag 6 november 2011 20:37 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wel lelijk dat het MW2 met nieuwe mappen en een iets andere HUD en killstreaks is.
Neu. Ik ga 'm uiteindelijk ook wel halen hoor, maar ik zie het serieus als een veredelde DLC voor MW2.quote:Op zondag 6 november 2011 21:10 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Gaan we deze opmerking nu elke 2 uur krijgen?
Over 1 uur en 22 minuten zal het posten.quote:Op zondag 6 november 2011 21:10 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Gaan we deze opmerking nu elke 2 uur krijgen?
Ik speel nog dagelijks MW2 dus mij maakt het geen zak uit. Nieuwe mappen, nieuwe wapens, andere interface.quote:Op zondag 6 november 2011 20:37 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wel lelijk dat het MW2 met nieuwe mappen en een iets andere HUD en killstreaks is.
Daar heb ik hem ook besteld. Hopelijk ook lekker op tijd binnenquote:Op zondag 6 november 2011 20:10 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik kan er natuurlijk weinig aan doen... Kan verder toch niet spelen vandaag, op zijn vroegst morgen pas.
Maar besteld bij Gamedumper.
Dan pak je een rocker launcher en probeer je die dingen neer te halen.quote:Op zondag 6 november 2011 21:32 schreef gniffie het volgende:
Kills die je maakt met je KS rewards stacken dus weer zodat je met een AC130 makkelijk een choppergunner (variant) kan halen.
IW, wat een faalhazen
Een ac130?quote:Op zondag 6 november 2011 21:35 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Dan pak je een rocker launcher en probeer je die dingen neer te halen.
-Loopt huis uitquote:
Dit.quote:Op zondag 6 november 2011 21:45 schreef OverRated het volgende:
[..]
Paar stingers achter elkaar jeweet
mensen die geen cold blooded class voor zulke momenten hebbenquote:Op zondag 6 november 2011 21:43 schreef gniffie het volgende:
[..]
-Loopt huis uit
-Krijgt gelijk een bom op zijn hoofd
Goed plan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |