Dit.quote:Op zondag 6 november 2011 15:44 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik ga MW3 vrijdag pas kopen, anders komt het niet goed met mijn huiswerk
Verstandig. Ik krijg hem dinsdag, heb woensdag een tentamenquote:Op zondag 6 november 2011 15:44 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik ga MW3 vrijdag pas kopen, anders komt het niet goed met mijn huiswerk
nu al?quote:Op zondag 6 november 2011 16:05 schreef Baghdaddy het volgende:
Mediamarkt (Almere) : 39 EUR
En volgens hun genoeg voorraad voor weken.
Oops. Nee pas morgenavondquote:
Is dat wel de goede dan. Op de site van de media markt is de prijs voor alle platformen 55 euro behalve de ninteno DS die is 39 euro.quote:Op zondag 6 november 2011 16:05 schreef Baghdaddy het volgende:
Ja, je moet niet in de webwinkel kijken, maar in de flyer.quote:Op zondag 6 november 2011 17:04 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
Is dat wel de goede dan. Op de site van de media markt is de prijs voor alle platformen 55 euro behalve de ninteno DS die is 39 euro.
Ga je morgenavond ook?quote:Op zondag 6 november 2011 16:05 schreef Baghdaddy het volgende:
Zal wel de PC of DS versie zijn...goedkoopste die ik op dit moment tegenkwam voor releasedag is 54,99¤ (maar geen nachtopening)quote:Op zondag 6 november 2011 16:05 schreef Baghdaddy het volgende:
quote:Op zondag 6 november 2011 17:11 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Zal wel de PC of DS versie zijn...goedkoopste die ik op dit moment tegenkwam voor releasedag is 54,99¤ (maar geen nachtopening)
Ja, PS3 en XBOX versie.quote:Op zondag 6 november 2011 17:04 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
Is dat wel de goede dan. Op de site van de media markt is de prijs voor alle platformen 55 euro behalve de ninteno DS die is 39 euro.
Moet je idd effe in hun flyer kijken, want volgens mij is ie echt 40 euro, ook voor ps3 en 360quote:Op zondag 6 november 2011 17:11 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Zal wel de PC of DS versie zijn...goedkoopste die ik op dit moment tegenkwam voor releasedag is 54,99¤ (maar geen nachtopening)
Geen ideequote:Op zondag 6 november 2011 17:06 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ja, je moet niet in de webwinkel kijken, maar in de flyer.
[..]
Ga je morgenavond ook?
quote:Op zondag 6 november 2011 18:21 schreef Saekerhett het volgende:
[ afbeelding ]
Best goedkoop idd
Hoop dat die in Hengelo ook zo goedkoop wordt, maar ik denk het niet...
Helaas.quote:Media Markt Alkmaar
Media Markt Almere
Media Markt Alphen aan den Rijn
Media Markt Bergen op Zoom
Media Markt Breda
Media Markt Den Haag
Media Markt Eindhoven
Media Markt Heerlen
Media Markt Leeuwarden
Media Markt Middelburg
Media Markt Rijswijk
Media Markt Rotterdam Centrum
Media Markt Rotterdam Beijerlandselaan
Media Markt Zoetermeer
Ach, is zo vaak. Heel veel Media Markten staan gewoon 'los' van elkaar, allemaal hun eigen (inkoop)beleid.quote:Op zondag 6 november 2011 18:30 schreef mrPanerai het volgende:
Nu maar hopen dat het woordje vanaf niet is weggevallen.![]()
En in de Mediamarkt-folder van Breda staat ie voor 44¤....Wat een achterlijke prijzenpolitiek van MM.![]()
Lekker geografisch verdeeld ookquote:
Eindhoven is toch in het oosten?quote:Op zondag 6 november 2011 18:42 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Lekker geografisch verdeeld ook
Alsof ze het oosten van het land met opzet compleet vermijden.
Eindhoven is het zuiden en ruim twee uur rijden vanaf hier...quote:Op zondag 6 november 2011 19:02 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Eindhoven is toch in het oosten?
En de folders van Bergen op zoom en Eindhoven vermelden geen MW3
quote:Op zondag 6 november 2011 16:19 schreef tochweerhenk het volgende:
Heeft trouwens iemand plaatjes van de multiplayer maps?
ik heb hem daar ook gehaald, ik hoop dat ie dan ook geleverd wordt!quote:Op zondag 6 november 2011 15:38 schreef vandermar het volgende:
Ik heb hem bij gamesync besteld voor ¤50,- nu staat hij voor duurder op die site en is ie uitverkocht. In de reviews zie je wel snelle levering van hun dus hopelijk dinsdag
In bergen op zoom zou MW3 55,- gaan kosten! Jammer dit.. Wel krijgen wij er Call of Duty Classic HD bij en 4 uur dubbel XP.. Is dat hetzelfde in Almere?quote:
Je krijgt wel een goody bag, maar weet niet wat erin zit..iets met paintball.quote:Op zondag 6 november 2011 19:34 schreef Traxilletje het volgende:
[..]
In bergen op zoom zou MW3 55,- gaan kosten! Jammer dit.. Wel krijgen wij er Call of Duty Classic HD bij en 4 uur dubbel XP.. Is dat hetzelfde in Almere?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |