Ik doelde meer op een online-shop ofzo.quote:Op maandag 7 november 2011 16:30 schreef Timmos het volgende:
[..]
Zie vorige pagina.. Maar vooruit
[ afbeelding ]
Maar het is wel een andere als deze in de post hier wat hoger (correct me if i'm wrong)quote:Op maandag 7 november 2011 16:32 schreef GlenSpey het volgende:
Zijn er nog ergens aanbiedingen waar je die MW3 controller (PS3) bij het spel kan krijgen voor nop? Tot nog toe deze aanbieding alleen bij Intertoys gezien maar daar is die gewoon zowat bij de prijs opgeteld
Zijn er dan al MP-servers online?quote:Op maandag 7 november 2011 16:28 schreef biertank het volgende:
Level 50 atm, game bevalt goed.
Opvallendste puntjes tot nu toe:
-Gameplay is ietsje langzamer (in elk geval dat idee heb ik).
-Graphics niet spectaculair veel beter, bf3 ziet er op filmpjes beter uit (zelf nooit gespeeld).
-Levels zijn groter en veel kleine en grote dingen die in het level liggen (denk aan auto's, kratten ed) hierdoor wel wat overzichtelijker, maar tot nu toe nog niet echt last gehad van campers.
-Scavender: geen nieuwe tubes en granaten (dank u!!).
-Er is een perk hierdoor komt de naam van de tegenstander in beeld als je redelijk zijn kant op richt, geeft me een beetje het idee van een wallhack.
-Shotgun class is terug, net als overkill perk (=2 primairy wapens).
-Reward systeem erg uitgebreid, je kan per class instellen.
En dan heb je keuze's uit 3 kill streaks: assault (de bekende), support (om je team te helpen uav ed) deze telt door ook al word je neergeknald en als laatste een perk systeem oid nog niet mee gepeeld maar lijkt erop dat je 3 extra perks kan halen met dit systeem (dus in totaal 6 ipv 3).
Al met al even wennen, maar wel een vermakelijke game.
Eigelijk zou niemand dat ervoor moeten betalen. Dan leren ze het wel af om zulke prijzen voor zo weinig tijd te vragenquote:Op maandag 7 november 2011 16:35 schreef rickyszz het volgende:
Aan de ene kant wil ik wel Elite gaan halen maar aan de andere kant ook weer niet.
Wel: Je krijgt alle DLC, exlusive dogtags, weapon camo, e.d. gratis.
Niet: ¤50,- voor maar 9 maanden.
Correct me if wrong maar;quote:Op maandag 7 november 2011 16:35 schreef rickyszz het volgende:
Aan de ene kant wil ik wel Elite gaan halen maar aan de andere kant ook weer niet.
Wel: Je krijgt alle DLC, exlusive dogtags, weapon camo, e.d. gratis.
Niet: ¤50,- voor maar 9 maanden.
Je krijgt 9 maanden lang DLC gratis.quote:Op maandag 7 november 2011 16:47 schreef Traxilletje het volgende:
[..]
Correct me if wrong maar;
Call of Duty® ELITE
One-Year Membership
Waar staat hier 9 maanden?Had eerst zelf de normale versie van de game besteld, maar na veel twijfelen heb ik toch besloten voor de Hardened Edition te gaan, gelukkig zijn er nog (maar) 20 van bij Mediamarkt!
Ah dat gedeelte.quote:Op maandag 7 november 2011 16:58 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Je krijgt 9 maanden lang DLC gratis.
En wss na die 9 maanden de vetste DLC uitbrengenquote:Op maandag 7 november 2011 16:58 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Je krijgt 9 maanden lang DLC gratis.
Heb hem since zaterdag toen waren ze online.quote:Op maandag 7 november 2011 16:35 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Zijn er dan al MP-servers online?
Waar doe je dat? Ik kan toch niet spelen maar ben nieuwsgierig.quote:Op maandag 7 november 2011 17:12 schreef rickyszz het volgende:
Ik heb net m'n Elite account geactiveerd en ik moet zeggen dat het best wel fijn is![]()
[ afbeelding ]
Je gaat naar http://www.callofduty.com/quote:Op maandag 7 november 2011 17:27 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Waar doe je dat? Ik kan toch niet spelen maar ben nieuwsgierig.
Duurt nog wel even dusquote:Op maandag 7 november 2011 17:29 schreef CantFazeMe het volgende:
Is elite ook voor de pc?
[quote]
Weve been working closely with Infinity Ward and Sledgehammer Games to customize a Call of Duty ELITE membership offering for the PC. Since the PC is an open platform, its difficult to provide the secure data and statistics necessary for the premium tier of Call of Duty ELITE. Because of this, there will not be an Call of Duty ELITE premium offering on the PC in the near future, but we are continuing to work towards a free Call of Duty ELITE offering and will continue to update the community with more information post launch. As we stated previously, Call of Duty Modern Warfare 3 will support dedicated servers for our PC community, and we will also continue to provide PC gamers the option to purchase downloadable content on the PC as we always have. We are working hard to provide our PC fans the best Call of Duty experience they have had to date
same here , ben wel benieuwd of er echt een lange rij is, maar dat verwacht ik niet echt van nederlanders, we zullen zien!quote:Op maandag 7 november 2011 17:37 schreef charmed_angel het volgende:
Vanavond om 5 voor 12 afgesproken bij een vriend, daarna lopen we naar de Saturn, om MW3 te halen
Nog nooit bij een nachtverkoop geweest, dus ik ben benieuwd
was het druk?quote:Op maandag 7 november 2011 17:51 schreef SoldMayor het volgende:
Heb vorig jaar black ops wel tijdens een nachtrelease gehaald.
ik ben ook echt benieuwd wat ik kan verwachtenquote:Op maandag 7 november 2011 17:50 schreef Bredemug het volgende:
[..]
same here , ben wel benieuwd of er echt een lange rij is, maar dat verwacht ik niet echt van nederlanders, we zullen zien!
deden ze nog wat speciaals? Of was het game kopen en wegwezen?quote:Op maandag 7 november 2011 17:51 schreef SoldMayor het volgende:
Heb vorig jaar black ops wel tijdens een nachtrelease gehaald.
Kim holland kwam.. = Xquote:Op maandag 7 november 2011 17:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
deden ze nog wat speciaals? Of was het game kopen en wegwezen?
Ligt eraan of het druk is, als ik snel weer weg ben, dan ga ik nog wel even gamen tot 1 uurquote:Op maandag 7 november 2011 17:54 schreef Traxilletje het volgende:
[..]
Kim holland kwam.. = X
Ga dit jaar ook voor het eerst naar een nachtrelease, weet nog niet of ik wel degelijk ga gamen 's nachts maar gaat mij meer om de leuke 'vibe'.
Daar denken we dan precies hetzelfde over! Kan echt niet wachten, ookal ga ik het niet spelen. Eventjes die winkel in, kijken of er nog bekenden rondlopen en dan weer opweg naar huis. Of het moest ineens een fameuze opening worden maar dat betwijfel ik.quote:Op maandag 7 november 2011 17:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ligt eraan of het druk is, als ik snel weer weg ben, dan ga ik nog wel even gamen tot 1 uurBen morgen toch vrij
![]()
maar ik ga meer om mee te maken hoe zo'n nachtverkoop nou is
Hier enkel Gamemania nachtopening, is altijd superdruk (half uurtje aanschuiven) en je kan enkel COD aankopen...quote:Op maandag 7 november 2011 17:58 schreef Saekerhett het volgende:
Lijkt me lachen als je ook allemaal andere shit gaat kopen 's nachts. Hele kar vol met elektronica-spul en dan lekker langzaam doen bij de kassa![]()
Dat kon vorig jaar niet bij de MM en dat zal dit jaar ook niet zo zijnquote:Op maandag 7 november 2011 17:58 schreef Saekerhett het volgende:
Lijkt me lachen als je ook allemaal andere shit gaat kopen 's nachts. Hele kar vol met elektronica-spul en dan lekker langzaam doen bij de kassa![]()
Vannacht tussen 00:00 en 01:00 uur in de Media Markt Almere voor 39 euro. Moet je uiteraard wel een beetje in de buurt wonenquote:Op maandag 7 november 2011 18:05 schreef TakAFCA het volgende:
Waar kan ik hem goedkoop binnenhalen?
En in euro's kan betalen wat een beetje betrouwbaar iss...
Waar kan je de prijs vinden bij verschillende Media Markten? Ik heb er 2 in de buurtquote:Op maandag 7 november 2011 18:07 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Vannacht tussen 00:00 en 01:00 uur in de Media Markt Almere voor 39 euro. Moet je uiteraard wel een beetje in de buurt wonen
Ik heb het vanmiddag gewoon even gevraagdquote:
moest je daar preorderen?quote:Op maandag 7 november 2011 18:09 schreef Traxilletje het volgende:
Hier bij mediamarkt is hij ook 44,- ( Bergen op Zoom )
Volgens mij kan dat niet zo heel makkelijk. Op mediamarkt.nl je eigen Media Markt kiezen en dan hopen dat hij ergens in de flyer staat of zo. Maar volgens mij kost hij in elke MM maximaal 55 euro, wat trouwens nogal een verschil is met 44 euro of zelfs 39 euro in andere Media Markten.quote:Op maandag 7 november 2011 18:08 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waar kan je de prijs vinden bij verschillende Media Markten? Ik heb er 2 in de buurt.
online prijs is 9 van de 10 x een andere prijs dan in de winkelquote:Op maandag 7 november 2011 18:14 schreef Saekerhett het volgende:
http://entertainment.mediamarkt.nl/productdetail/1507186
55 euro dus.
Nee is niet nodig, maar wel aanbevolen voor de gratis steelcase, cod 1 HD en 2* XP voor 4 uur wat je daar bij krijgt. ( PS3 / XBOX )quote:
ik denk dat je het beste even kunt mailenquote:Op maandag 7 november 2011 18:33 schreef Dirkos1987 het volgende:
Ik heb hem bij gamedumper ge preorderd, maar nog geen verzendmail ontvangen, ga ik het nu meemaken dat ik hem morgen niet heb? andere wel mail van hun?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |