Omdat er verschillende redenen daarvoor kunnen zijn.quote:
1.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Omdat er verschillende redenen daarvoor kunnen zijn.
1. Je vindt dat hij niet goed genoeg is.
2. Je vindt dat 'buitenlanders' niet in oranje mogen voetballen. Er mogen alleen echte Nederlanders in oranje.
Welke is het?
hij is beter dan Vlaar..quote:
mwah.. denk dat ie nog niet dat niveau heeft tbh.. matthijsen en heitinga schat ik toch wat hoger in.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:56 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Douglas zou zo mee kunnen met het Nederlands Elftal.
maar wie zouden er dan wel bij horen volgens jou, naast Matthijsen en Heitinga? (je hebt ook reserves nodig..)quote:
Gewoon wachten tot het WK 2014, dan mag Douglas.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:57 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Douglas mag toch niet mee naar het EK, tenzij ze dispensatie aanvragen als ik me niet vergis?
Mathijssen vind ik niet beter dan Douglas.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:57 schreef Eenskijken het volgende:
mwah.. denk dat ie nog niet dat niveau heeft tbh.. matthijsen en heitinga schat ik toch wat hoger in.
Ooijerquote:Op vrijdag 4 november 2011 20:57 schreef franklop het volgende:
[..]
maar wie zouden er dan wel bij horen volgens jou, naast Matthijsen en Heitinga? (je hebt ook reserves nodig..)
Goed punt, het ging me puur om z'n algemene kwaliteit, maar als Nederland hebben we eigenlijk geen hele goede centrale verdedigers helaas.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:57 schreef franklop het volgende:
[..]
maar wie zouden er dan wel bij horen volgens jou, naast Matthijsen en Heitinga? (je hebt ook reserves nodig..)
Bruma in potentie natuurlijk welquote:Op vrijdag 4 november 2011 20:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed punt, het ging me puur om z'n algemene kwaliteit, maar als Nederland hebben we eigenlijk geen hele goede centrale verdedigers helaas.
Tegen Brazilië niet onaardig. Hoe het kon, het is me een raadsel.quote:
maher spreekt al bijna vloeiend nederlands, die is hier nog korter...quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:59 schreef Roflpantoffel het volgende:
Voetbalt hier al 4 jaar..langer dan Toivonen en uit Toivonen zijn mond komt beter Nederlands. Jezus en dat wordt dan een Nederlander.. eugh.
Je hebt af en toe een vieze smeerlap in oranje nodigquote:Op vrijdag 4 november 2011 20:59 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Tegen Brazilië niet onaardig. Hoe het kon, het is me een raadsel.
Golden Retriever?quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:00 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Weet iemand het ras eigenlijk van de hond?
Maher speelt als sinds 1998 bij SV Diemenquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:00 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
maher spreekt al bijna vloeiend nederlands, die is hier nog korter...
De meeste Scandinaviërs praten bijna accentloos Nederlands, maar bij Brazilianen hoor je meestal een dik accent waardoor het lijkt alsof ze slecht Nederlands spreken.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:59 schreef Roflpantoffel het volgende:
Voetbalt hier al 4 jaar..langer dan Toivonen en uit Toivonen zijn mond komt beter Nederlands. Jezus en dat wordt dan een Nederlander.. eugh.
alsof alleen taal een criterium isquote:Op vrijdag 4 november 2011 20:59 schreef Roflpantoffel het volgende:
Wou het net zeggen, op 1 of andere manier hebben Spaans/Portugees taligen altijd moeite met goed Nederlands praten. Bij Scandinaviers gaat het makkelijkrquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:01 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
De meeste Scandinaviërs praten bijna accentloos Nederlands, maar bij Brazilianen hoor je meestal een dik accent waardoor het lijkt alsof ze slecht Nederlands spreken.
Voor Toivonen is Nederlands leren veel gemakkelijker dan voor Douglas. Kan me voorstellen dat je tegen moeilijkheden aanloopt als je een taal moet aanleren die niet tot dezelfde familie behoort.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:59 schreef Roflpantoffel het volgende:
Ik noem Toivonen taalkundig een Germaan, Douglas een Latino.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:01 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
alsof alleen taal een criterium isbovendien is Toivonen een scandinaviër.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |