Omdat er verschillende redenen daarvoor kunnen zijn.quote:
1.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Omdat er verschillende redenen daarvoor kunnen zijn.
1. Je vindt dat hij niet goed genoeg is.
2. Je vindt dat 'buitenlanders' niet in oranje mogen voetballen. Er mogen alleen echte Nederlanders in oranje.
Welke is het?
hij is beter dan Vlaar..quote:
mwah.. denk dat ie nog niet dat niveau heeft tbh.. matthijsen en heitinga schat ik toch wat hoger in.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:56 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Douglas zou zo mee kunnen met het Nederlands Elftal.
maar wie zouden er dan wel bij horen volgens jou, naast Matthijsen en Heitinga? (je hebt ook reserves nodig..)quote:
Gewoon wachten tot het WK 2014, dan mag Douglas.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:57 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Douglas mag toch niet mee naar het EK, tenzij ze dispensatie aanvragen als ik me niet vergis?
Mathijssen vind ik niet beter dan Douglas.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:57 schreef Eenskijken het volgende:
mwah.. denk dat ie nog niet dat niveau heeft tbh.. matthijsen en heitinga schat ik toch wat hoger in.
Ooijerquote:Op vrijdag 4 november 2011 20:57 schreef franklop het volgende:
[..]
maar wie zouden er dan wel bij horen volgens jou, naast Matthijsen en Heitinga? (je hebt ook reserves nodig..)
Goed punt, het ging me puur om z'n algemene kwaliteit, maar als Nederland hebben we eigenlijk geen hele goede centrale verdedigers helaas.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:57 schreef franklop het volgende:
[..]
maar wie zouden er dan wel bij horen volgens jou, naast Matthijsen en Heitinga? (je hebt ook reserves nodig..)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |