SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Hoe dominant is je move dan? Kom je als een bibberend, onzeker persoon naar voren in de hoop dat je haar lippen zult bereiken? Want dat is niet dominantquote:Op woensdag 2 november 2011 20:40 schreef Bartholomeus het volgende:
Uiteraard. En ik heb dan dus over het algemeen de pech dat de dominante move (of mijn poging daartoe, laten we het daar dan maar op houden) niet werkt en het dus inderdaad klaar is. De tijd dat ik dus maar zogenaamd vrienden met iemand bleef in de goeie hoop dát is echt al jaren voorbij
Ja en alle vrouwen die enkel bier drinken zijn lomp en mannelijkquote:Op woensdag 2 november 2011 20:40 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik drink bierWijnvrouwen zijn vaak het irritante soort vrouwen wat met elkaar loopt te klitten en saai is
Sinji, nu stel jij mij teleur, ik hoop dat dat een grap wasquote:Op woensdag 2 november 2011 20:46 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ja en alle vrouwen die enkel bier drinken zijn lomp en mannelijk
Neequote:Op woensdag 2 november 2011 20:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Precies, friendzone is dus de afgekeurden hoek
Niet mee eens.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee
afkeuren impliceert een bewuste actie of zo
dat is het echt niet
er was geen chemie, geen feromonen of zo die matchte met jou feromonen
dat hoeft niet meteen te beteken dat je die persoon verder niet mag of zo
daarom kun je best vrienden hebben van het andere geslacht
gewoon iemand die je mag maar die je onderbuik niet overhoopt mikt
Dat hoop ik nietquote:Op woensdag 2 november 2011 20:46 schreef Sinji het volgende:
[..]
Vrouwen die bier drinkenquote:Op woensdag 2 november 2011 20:46 schreef Sinji het volgende:
[..]
Maar met een scharrel heb je ook niks, en tock neuk je met hem?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee
afkeuren impliceert een bewuste actie of zo
dat is het echt niet
er was geen chemie, geen feromonen of zo die matchte met jou feromonen
dat hoeft niet meteen te beteken dat je die persoon verder niet mag of zo
daarom kun je best vrienden hebben van het andere geslacht
gewoon iemand die je mag maar die je onderbuik niet overhoopt mikt
laat me het omdraaien om het duidelijker te maken:quote:Op woensdag 2 november 2011 20:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet mee eens.
Afkeuren hoeft niet impliciet een bewuste gedachtengang te zijn
No shitquote:Op woensdag 2 november 2011 20:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoe dominant is je move dan? Kom je als een bibberend, onzeker persoon naar voren in de hoop dat je haar lippen zult bereiken? Want dat is niet dominant
Ik word oudquote:Op woensdag 2 november 2011 20:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
bedoel je die band? Een pakketje schroot
Inderdaad. Ik zeg toch ook niet dat iedereen die een uitkering heeft, per definitie een lapswans is.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:46 schreef Sinji het volgende:
[..]
Maar neuken doen vrouwen ook met mannen met wie ze juist helemaal geen emotionele binding hebben. Hoe kan dat nou?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
laat me het omdraaien om het duidelijker te maken:
liefde is sowieso geen bewust gedachten gang (feromonen ftw) dus heeft het niks met afkeuren te maken
je word verliefd of je word het niet
word je dat niet en de ander ook niet maar mag je die persoon wel kun je prima vrienden zijn
jaquote:Op woensdag 2 november 2011 20:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar met een scharrel heb je ook niks, en tock neuk je met hem?
Dat heet toch geilheid? Of lust?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar neuken doen vrouwen ook met mannen met wie ze juist helemaal geen emotionele binding hebben. Hoe kan dat nou?
Die is in ieder geval meer dan vrienden, daar heb je een sexuele klik mee en geen vriendschappelijkequote:Op woensdag 2 november 2011 20:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar met een scharrel heb je ook niks, en tock neuk je met hem?
Sarcasme, want wat zij zegt over vrouwen die wijn drinken klinkt even belachelijkquote:Op woensdag 2 november 2011 20:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
P
Sinji, nu stel jij mij teleur, ik hoop dat dat een grap was
Die komt dan in de sex-zonequote:Op woensdag 2 november 2011 20:50 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Die is in ieder geval meer dan vrienden, daar heb je een sexuele klik mee en geen vriendschappelijke
feromonen, geilheid en een goed lichaamquote:Op woensdag 2 november 2011 20:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar neuken doen vrouwen ook met mannen met wie ze juist helemaal geen emotionele binding hebben. Hoe kan dat nou?
Nee, ik doe niet aan fokmeetsquote:Op woensdag 2 november 2011 20:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zeg cactus, kom je nog naar de meet zaterdag?
inderdaadquote:Op woensdag 2 november 2011 20:50 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Die is in ieder geval meer dan vrienden, daar heb je een sexuele klik mee en geen vriendschappelijke
Dat geldt voor elk mens. Niemand vindt het leuk om afgewezen te worden.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:48 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk mannen een afwijzing veel persoonlijker zien dan dat het is .
Yep, ligt er ook een beetje aan hoe je attitude is. De een gaat er met de pakken bij neerzitten en aan zichzelf twijfelen, de ander denkt "fuck dat mens, ik kan wel een ander krijgen".quote:Op woensdag 2 november 2011 20:52 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat geldt voor elk mens. Niemand vindt het leuk om afgewezen te worden.
Niet in deze topicquote:Op woensdag 2 november 2011 20:53 schreef Keyos het volgende:
[..]
Yep, ligt er ook een beetje aan hoe je attitude is. De een gaat er met de pakken bij neerzitten en aan zichzelf twijfelen, de ander denkt "fuck dat mens, ik kan wel een ander krijgen".
Inderdaad, je hebt bij sommige vrouwen de poppen aan het dansen als ze worden afgewezen. Claws out and everything phuuhhquote:Op woensdag 2 november 2011 20:52 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat geldt voor elk mens. Niemand vindt het leuk om afgewezen te worden.
Ach als je niet single vindt ik het niet erg als je toch niet komtquote:Op woensdag 2 november 2011 20:51 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, ik doe niet aan fokmeetsMaar bedankt voor het vragen
Categorie 1 meld zich.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:53 schreef Keyos het volgende:
[..]
Yep, ligt er ook een beetje aan hoe je attitude is. De een gaat er met de pakken bij neerzitten en aan zichzelf twijfelen, de ander denkt "fuck dat mens, ik kan wel een ander krijgen".
Ik merk bij mezelf wel dat het ene keer het eerste is, en een andere keer weer het tweedequote:Op woensdag 2 november 2011 20:53 schreef Keyos het volgende:
[..]
Lust. Wordt er een 2e keer geneukt, dan is er wel emotionele binding aanwezig, bij mij dan althans.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ja en soms is een nee gewoon totaal niet persoonlijk , het maakt je niet minder als persoon, het betekend gewoon dat je niet op dezelfde golflengte zitquote:Op woensdag 2 november 2011 20:53 schreef Keyos het volgende:
[..]
Volgens mij komt er geen enkele vrijgezelle vrouwquote:Op woensdag 2 november 2011 20:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach als je niet single vindt ik het niet erg als je toch niet komt
er komt maar een vrouwquote:Op woensdag 2 november 2011 20:55 schreef Capstan het volgende:
[..]
Volgens mij komt er geen enkele vrijgezelle vrouw
Hier dus ook, vandaar dat ik in dit topic zit ^^.quote:
Bij jou, bij andere niet. Met andere woorden; 't is voor iedereen weer anders.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Lust. Wordt er een 2e keer geneukt, dan is er wel emotionele binding aanwezig, bij mij dan althans.
Ik ben single.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:54 schreef tijnbrein het volgende:
Ach als je niet single vindt ik het niet erg als je toch niet komt
Ik moest lachen.quote:
Dat zeggen de chatmeisjes van Kree ook altijd en weet je wat voor een advies ik hem dan geef? Flikker haar je lijst uit. Het is dat ik geen admin ben, anders had ik je verbannen voor deze onrelevante postquote:
Jupquote:Op woensdag 2 november 2011 20:57 schreef mrk.n het volgende:
Bij jou, bij andere niet. Met andere woorden; 't is voor iedereen weer anders.
Waarom? Stel ik zou met iemand chatten die ik leuk vind en ik word gebeld, ga ik het telefoontje niet laten schieten voor dat meisje. Wie weet hoe belangrijk 't telefoontje is dus vanwaar zo negatief denken.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat zeggen de chatmeisjes van Kree ook altijd en weet je wat voor een advies ik hem dan geef? Flikker haar je lijst uit. Het is dat ik geen admin ben, anders had ik je verbannen voor deze onrelevante post
Niet altijd maar wel gehad jaquote:Op woensdag 2 november 2011 20:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat zeggen de chatmeisjes van Kree ook altijd en weet je wat voor een advies ik hem dan geef? Flikker haar je lijst uit. Het is dat ik geen admin ben, anders had ik je verbannen voor deze onrelevante post
Je bent er al 17 mee geworden, aan jou de keus of je zo ook de komende 17 jaar wil doorbrengen. Van janken word je lelijk hoorquote:
Ik zie de post al voor me:quote:Op woensdag 2 november 2011 20:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Mooi ik ookquote:
Grand Theft Auto 5, een spel waar je mensen op straat kan neerknallen, batsen met hoeren en ze daarna neerknallen, rijden door steden en..... het is nog gaaf ook.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:01 schreef formerjellybean het volgende:
Welk spel is GTA V ?? Zie die afkorting en er zitten hier genoeg spelletjes nerds die het wel weten
Omdat ze niet meer terugkomen om te chattenquote:Op woensdag 2 november 2011 21:00 schreef mrk.n het volgende:
Waarom? Stel ik zou met iemand chatten die ik leuk vind en ik word gebeld, ga ik het telefoontje niet laten schieten voor dat meisje. Wie weet hoe belangrijk 't telefoontje is dus vanwaar zo negatief denken.
Het gaat hier om een MSN gesprek met een kennis van mij.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:01 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Kun je hier wat meer over vertellen?
Details?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Het gaat hier om een MSN gesprek met een kennis van mij.
Kom je dan even op de cam?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die laatste is wel geil hoor, vooral als hij erbij zou zeggen: ik zal aan je denken!
Oh ok iemand was er nog enthousiast over en meldde het 3 keer , dus vroeg het me even af.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:02 schreef Keyos het volgende:
[..]
Grand Theft Auto 5, een spel waar je mensen op straat kan neerknallen, batsen met hoeren en ze daarna neerknallen, rijden door steden en..... het is nog gaaf ook.
Ik moet ff schijten. Brb.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:02 schreef tijnbrein het volgende:
Mooi ik ookvertel eens wat over jezelf.
Gevalletje : "Die zie je nooit meer ...... terug".quote:Op woensdag 2 november 2011 21:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die laatste is wel geil hoor, vooral als hij erbij zou zeggen: ik zal aan je denken!
Oh, dan wordt het anders. Alhoewel ik niet meteen negatief zou denken als iemand niet terugkomt. Ik laat mijn msn namelijk vaak aanstaan terwijl ik met iemand in gesprek ben die ik wel interessant vind, word ik vervolgens gebeld voor 'n halfuur door familie uit het buitenland bijvoorbeeld, ga ik heen en weer lopen en vergeet ik vervolgens mijn msngesprek en ga ik andere dingen doen.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Omdat ze niet meer terugkomen om te chattenLees chatlogs maar na, dan snap je het wel. Ik ben absoluut niet negatief, maar weet wel wanneer dit excuus wordt gebruikt als manier om van iemand af te komen.
Ligt eraan, als je ook op hem geilt is het wel leukquote:Op woensdag 2 november 2011 21:05 schreef Keyos het volgende:
[..]
Gevalletje : "Die zie je nooit meer ...... terug".
Ik ben kree niet, ik ga geen chatlogs posten.quote:
Nee zou ik ook niet doen, grote fout van mij geweestquote:Op woensdag 2 november 2011 21:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben kree niet, ik ga geen chatlogs posten.
Oke, dat zal ik dan maar respecterenquote:Op woensdag 2 november 2011 21:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben kree niet, ik ga geen chatlogs posten.
Volgens mij is het technisch onmogelijk om feromonen te hebben die niemand aan trekkenquote:Op woensdag 2 november 2011 21:04 schreef Bartholomeus het volgende:
Meer categorie 4 hier denk ik. Volgens mij mis ik gewoon de chemie, verder ben ik een prima gozer voor zover je zoiets over jezelf kunt zeggen
Waar heb jij 't over?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:07 schreef heloef het volgende:
Het is wel een vrouw, maar gewoon een klasgenoot.![]()
Genoeg details lieve mensen?
ook gewone klasgenoten hebben een gewillige gleufquote:Op woensdag 2 november 2011 21:07 schreef heloef het volgende:
Het is wel een vrouw, maar gewoon een klasgenoot.![]()
Genoeg details lieve mensen?
Godver.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:01 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je bent er al 17 mee geworden, aan jou de keus of je zo ook de komende 17 jaar wil doorbrengen. Van janken word je lelijk hoor
Dat begreep ik dus precies goedquote:Op woensdag 2 november 2011 21:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Volgens mij is het technisch onmogelijk om feromonen te hebben die niemand aan trekken
maar ik ben geen expert
ow en bwt met catergorie 1 bedoelde ik niet dat je zelf geil bent
ik bedoel dat je door vrouwen als een geile kerel word gezien
Lol, alsof feromonen de enige factor zijn in attractie. Het heeft allemaal te maken met hoe je een vrouw kan laten voelenquote:Op woensdag 2 november 2011 21:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Volgens mij is het technisch onmogelijk om feromonen te hebben die niemand aan trekken
maar ik ben geen expert
ow en bwt met catergorie 1 bedoelde ik niet dat je zelf geil bent
ik bedoel dat je door vrouwen als een geile kerel word gezien
dan zit het in je houdingquote:Op woensdag 2 november 2011 21:09 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat begreep ik dus precies goedIk word volgens mij gezien als een wandelende teddybeer, type labrador, you name it. En zo zit ik ook best wel in elkaar, dus het is nog terecht ook. But it doesn't get me laid
chillquote:Op woensdag 2 november 2011 21:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Godver.
De confrontatie is altijd pijnlijk.
in principe zijn feromonen het enige dat er voor zorgt of iemand verliefd op je word jaquote:Op woensdag 2 november 2011 21:09 schreef Sinji het volgende:
[..]
Lol, alsof feromonen de enige factor zijn in attractie. Het heeft allemaal te maken met hoe je een vrouw kan laten voelen
quote:Op woensdag 2 november 2011 21:10 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
chill
http://www.eromarkt.nl/sh(...)cht_tot_40_jaar.html
oh verlopen
helaas
Het vervelende is ook dat het spontane weg is, vaak begint zo een chat onder het mom van "dan heb ik in ieder geval iets van mij laten horen". Ik heb ook wel eens naar dating sites gekeken bijvoorbeeld maar het is écht niets voor mij, alsof je dan jezelf niet meer bent.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:10 schreef formerjellybean het volgende:
Denk dat het best vermoeiend is om alleen maar te internetdaten en gesprekken via internet.
Ik moet zelf bekennen dat ik een hekel heb aan chatten
quote:Op woensdag 2 november 2011 21:10 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
chill
http://www.eromarkt.nl/sh(...)cht_tot_40_jaar.html
oh verlopen
helaas
Ik probeer juist wel mezelf te zijn op Paiq, maar dat doet het 'm dus ook niet echtquote:Op woensdag 2 november 2011 21:12 schreef Keyos het volgende:
[..]
Het vervelende is ook dat het spontane weg is, vaak begint zo een chat onder het mom van "dan heb ik in ieder geval iets van mij laten horen". Ik heb ook wel eens naar dating sites gekeken bijvoorbeeld maar het is écht niets voor mij, alsof je dan jezelf niet meer bent.
Het lijkt me sterk dat feromonen echt het enige zijn die daar aandeel in hebben.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
in principe zijn feromonen het enige dat er voor zorgt of iemand verliefd op je word ja
je kunt best een vrouw het bed in lullen met maniertjes en gladde praatjes maar de feromonen doen de rest
en dan ook maar voor maximaal 2 jaar geloof ik
Daarnaast als je valt op uitstraling zoals ik is een foto niet voldoende.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:13 schreef formerjellybean het volgende:
Daarom doe ik dus niet aan internet dating, het enige dat je doet in dan naar een schermpje kijken en ik kan mijn mening over een schermpje niet geven
Gladde maniertjes klinkt zo negatief. Als je een vrouw zich goed laat voelen is dat juist heel sympathiekquote:Op woensdag 2 november 2011 21:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
in principe zijn feromonen het enige dat er voor zorgt of iemand verliefd op je word ja
je kunt best een vrouw het bed in lullen met maniertjes en gladde praatjes maar de feromonen doen de rest
en dan ook maar voor maximaal 2 jaar geloof ik
Dat zeggen Flepke en Firefly ook altijd. Het is logisch ook.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:09 schreef Sinji het volgende:
[..]
Lol, alsof feromonen de enige factor zijn in attractie. Het heeft allemaal te maken met hoe je een vrouw kan laten voelen
Nog meerquote:Op woensdag 2 november 2011 21:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan zit het in je houding
minder knuffelen meer (seksueel) getint plagen en aanraken etc
Wat ik mij dan afvraag, als je op zo een site als Paiq actief bent zie je vaak van die openingszinnen, na tientallen matches gaat het spontane van je bij een match toch wel automatisch afnemen? Ik kreeg een paar keer van die zinnen waar ik van kon kotsen, gelijk weg ermee.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:13 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik probeer juist wel mezelf te zijn op Paiq, maar dat doet het 'm dus ook niet echt
natuurlijk komen er op lange termijn ook wel andere dingen bij kijken, bijvoorbeeld kan ik met deze persoon ook echt een gesprek voeren? passen onze manieren van leven bij elkaar etcquote:Op woensdag 2 november 2011 21:14 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat feromonen echt het enige zijn die daar aandeel in hebben.
Ik krijg alvast nooit openingszinnen, ik moet ze altijd zelf sturen. En daar gaat inderdaad na een tijdje de lol wel vanaf.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:15 schreef Keyos het volgende:
[..]
Wat ik mij dan afvraag, als je op zo een site als Paiq actief bent zie je vaak van die openingszinnen, na tientallen matches gaat het spontane van je bij een match toch wel automatisch afnemen? Ik kreeg een paar keer van die zinnen waar ik van kon kotsen, gelijk weg ermee.
Ik doelde op de korte termijn eigenlijk. Onderzoeken spreken elkaar nogal tegen hierop, dus ik ga het niet zomaar voor waar aannemen. Het orgaan dat die feromonen registreert schijnt bij mensen namelijk nogal onderontwikkeld te zijn.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
natuurlijk komen er op lange termijn ook wel andere dingen bij kijken, bijvoorbeeld kan ik met deze persoon ook echt een gesprek voeren? passen onze manieren van leven bij elkaar etc
maar die kriebels in je buik etc dat zijn feromonen
ik ben een film aan het kijken (/twitter) dus heb ff geen zin om het opzoeken maar er is een heel boeiende docu over en een prima te begrijpen netwerk uitzending ergens
Online flirten is leukquote:Op woensdag 2 november 2011 21:17 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb nooit echt online gedate maar wel wat af geflirt (niet het zelfde als live flirten daar niet van)
ik vond het een leuk tijdverdrijf
als het kijken van een film of fokken
vooral als je eigenlijk moet studeren en toch achter die laptop moet is het een leuk alternatief
Ik heb een onwijs toffe gast een keer moeten afwijzen omdat zijn feromonen echt te walgelijk waren. Het is wel degelijk een dealbreaker.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:09 schreef Sinji het volgende:
Vooral makkelijk.quote:
Elfjesquote:Op woensdag 2 november 2011 21:19 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
samen als elfjes strijden tegen het kwaad
ja
Je bent goed op de hoogte lees ik.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:19 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
samen als elfjes strijden tegen het kwaad
ja
hmm dat onderzoek ken ik nietquote:Op woensdag 2 november 2011 21:18 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik doelde op de korte termijn eigenlijk. Onderzoeken spreken elkaar nogal tegen hierop, dus ik ga het niet zomaar voor waar aannemen. Het orgaan dat die feromonen registreert schijnt bij mensen namelijk nogal onderontwikkeld te zijn.
Hmm... geloof je direct hoorquote:Op woensdag 2 november 2011 21:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geloof je het niet dan?
Samen LotRO spelen, romantisch hoor
Jammer dat er de laatste jaren alleen maar butt spelen uitkomen die LotR gerelateerd zijnquote:Op woensdag 2 november 2011 21:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geloof je het niet dan?
Harry Potter en dan ga ik haar betoveren met mijn toverstafquote:Op woensdag 2 november 2011 21:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geloof je het niet dan?
War in the North, moet ik nog kopenquote:Op woensdag 2 november 2011 21:23 schreef Keyos het volgende:
[..]
Jammer dat er de laatste jaren alleen maar butt spelen uitkomen die LotR gerelateerd zijn(er is toch recent een nieuwe uit).
Overigens voor deze categorie heb ik wel een leuke bezigheid :"Game of Thrones kijken" , werkt misschien nog aanstekelijk voor een nachtelijk avontuurtje ook want daar wordt een partij in gerampetampt.
Zekerweten ! Komt gelukkig in 2 delen ook, is het niet gelijk huilen geblazen na één bioscoopbezoek. Ik ga jammer genoeg geen tijd vinden voor War of the North, tentamenweek en Skyrim volgende week hebben mij even gereserveerd.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
War in the North, moet ik nog kopen![]()
Maar het was de afgelopen jaren juist wat stiller rondom LotR?
Binnenkort met The Hobbit gaat het weer los denk ik
Ikquote:Op woensdag 2 november 2011 21:26 schreef lanterfanteraar het volgende:
wie kan newbie omschrijven qua uiterlijk
Er is bijvoorbeeld een artikel over uit 2001, maar zo zijn er wel meer. Er zijn iig onderzoekers die vermoeden dat het orgaan niet eens functioneel is bij de mens, anderen denken dat het amper werkt en er zijn blijkbaar ook weer mensen die er het complete verliefdheid gebeuren aan toe schrijven.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hmm dat onderzoek ken ik niet
is het recent?
heb me er al een paar jaar niet mee bezig gehouden (mijn interesse werd toen gewekt door die docu dus was er wat over gaan lezen zo)
Ik ben eigenlijk meer benieuwd naar jouw uiterlijkquote:Op woensdag 2 november 2011 21:26 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:26 schreef lanterfanteraar het volgende:
Lanterfanteraar is knapquote:Op woensdag 2 november 2011 21:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk meer benieuwd naar jouw uiterlijk
ik geloof je meteenquote:Op woensdag 2 november 2011 21:27 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Er is bijvoorbeeld een artikel over uit 2001, maar zo zijn er wel meer. Er zijn iig onderzoekers die vermoeden dat het orgaan niet eens functioneel is bij de mens, anderen denken dat het amper werkt en er zijn blijkbaar ook weer mensen die er het complete verliefdheid gebeuren aan toe schrijven.
quote:Op woensdag 2 november 2011 21:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk meer benieuwd naar jouw uiterlijk
Je laat de ladies zich wel speciaal voepen heh. Playa playaquote:Op woensdag 2 november 2011 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Harry Potter en dan ga ik haar betoveren met mijn toverstaf
Iedereen weet dat als er zo'n opmerking in het topic staat, die alleen van Tijn kan zijnquote:Op woensdag 2 november 2011 21:32 schreef Sinji het volgende:
[..]
[..]
Je laat de ladies zich wel speciaal voepen heh. Playa playa
Ja het loopt dus allemaal nogal uiteen, maar ik geloof zelf in ieder geval niet zo dat de werking zo enorm groot is van die feromonen bij mensen. Sowieso zijn er allerlei theorieën over verliefdheid, lijkt me ook lastig zoiets goed te onderzoeken en echt iets vast te kunnen stellen erover.quote:
Hé , het gaat om het innerlijk héquote:
Het gaat om allebei.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:34 schreef Keyos het volgende:
[..]
Hé , het gaat om het innerlijk hé![]()
Blijft de grootste bullshit ooit
Lant PM/DM je foto eensquote:
ssst vertel dat nu niet.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Iedereen weet dat als er zo'n opmerking in het topic staat, die alleen van Tijn kan zijn
Uiteraard, ik kan bijvoorbeeld, hoe aardig een meid ook is, écht geen harde plasser krijgen als iemand tientallen kilo's meer weegt dan ik.quote:
Daar ben ik het dus niet mee eens. Sure, je moet het er wel op kunnen, om het maar even plat te brengen, maar ik vind de persoonlijke klik en karaktermatch veel belangrijker. Liever iemand die niet in positieve danwel negatieve wijze opvalt qua uiterlijk maar die wel heel goed bij mij past en met wie ik heel gelukkig kan worden dan een of andere bloedmooie vrouw waar ik eigenlijk niet mee door 1 deur kan. En nog eens wat: over 50 jaar zijn we allemaal oud en rimpeligquote:Op woensdag 2 november 2011 21:34 schreef Keyos het volgende:
[..]
Hé , het gaat om het innerlijk hé![]()
Blijft de grootste bullshit ooit
Het meisje wat ik leuk vind heeft zulk prachtig rood haar.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:38 schreef Keyos het volgende:
[..]
Uiteraard, ik kan bijvoorbeeld, hoe aardig een meid ook is, écht geen harde plasser krijgen als iemand tientallen kilo's meer weegt dan ik.
Altho rood haar veel zal fixen
Er op fappenquote:Op woensdag 2 november 2011 21:40 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
wat ga je daarmee doen dan
En je weet wat ze zeggen over meisjes met rode haren. En het is waar, kan ik je meldenquote:Op woensdag 2 november 2011 21:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Het meisje wat ik leuk vind heeft zulk prachtig rood haar.
Ik begin er langzaam een fetisj te voor ontwikkelen.
Zich er op aftrekken in de trein.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:40 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Join the club zou ik denken, bijna al mijn vorige vriendinnen zijn rood harige ( en dan ook natuurlijk rood) , kwam er laatst pas achter doen ik er eens goed aan dacht.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Het meisje wat ik leuk vind heeft zulk prachtig rood haar.
Ik begin er langzaam een fetisj te voor ontwikkelen.
Inderdaad. Uiterlijk is simpelweg heel belangrijk. Zie je altijd en overal weer terug.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:38 schreef Keyos het volgende:
[..]
Uiteraard, ik kan bijvoorbeeld, hoe aardig een meid ook is, écht geen harde plasser krijgen als iemand tientallen kilo's meer weegt dan ik.
Altho rood haar veel zal fixen
Wat?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:40 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En je weet wat ze zeggen over meisjes met rode haren. En het is waar, kan ik je melden
Gaat nog wat worden als de plaszakjes ingevoerd gaan wordenquote:
Ok, ik word dus serieus gewoon een ouwe lul, thank you very muchquote:
Want?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:41 schreef Supersoep het volgende:
Ga je Lanterfanteraar hosselen, Tijnbrein?
Iemand zou dat eens moeten doen.
Plaszak en zaadzak voortaan.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:41 schreef Keyos het volgende:
[..]
Gaat nog wat worden als de plaszakjes ingevoerd gaan worden
Ja waarom niet? Knappe blondine met blauwe ogen, grote tieten en grote kont. What's not to like.quote:
Innerlijk.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:43 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ja waarom niet? Knappe blondine met blauwe ogen, grote tieten en grote kont. What's not to like.
Zien of ze gelijk hebben. En ik ben onwijs nieuwsgierig hoe je eruit ziet.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:40 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nee cactusquote:Op woensdag 2 november 2011 21:41 schreef Supersoep het volgende:
Ga je Lanterfanteraar hosselen, Tijnbrein?
Iemand zou dat eens moeten doen.
Okee dus de ideale fuckbuddy.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:44 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ze is aardig, behulpzaam, naief en heeft altijd zin.
Niet iedereen ziet dat zo, jeweet.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:43 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ja waarom niet? Knappe blondine met blauwe ogen, grote tieten en grote kont. What's not to like.
Zolang ze maar niet zo een dikke varkenskop hebben, gadveredamme wat is dat lelijk, elke dag de Burger Zoo in je huis.quote:
Zak over haar kop en neuken maarquote:Op woensdag 2 november 2011 21:45 schreef Keyos het volgende:
[..]
Zolang ze maar niet zo een dikke varkenskop hebben, gadveredamme wat is dat lelijk, elke dag de Burger Zoo in je huis.
Je hebt het dus niet zo op dikke vrouwen, duidelijk.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:45 schreef Keyos het volgende:
[..]
Zolang ze maar niet zo een dikke varkenskop hebben, gadveredamme wat is dat lelijk, elke dag de Burger Zoo in je huis.
Dat lijkt me ook meer dan logisch.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:45 schreef Keyos het volgende:
[..]
Deze man. Waarom gooi jij je eigen ruiten altijd in?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zak over haar kop en neuken maar
Die NS plaszak komt nu handig van pas, wel even een naamverandering doorvoeren.quote:
Ik zeg het jullie denken hetquote:Op woensdag 2 november 2011 21:49 schreef Sinji het volgende:
[..]
Deze man. Waarom gooi jij je eigen ruiten altijd in?Succes met het regelen van de dames hier.
Oh hai, heb je vrijdagavond zin om wat te doen met mij?quote:
quote:Op woensdag 2 november 2011 21:43 schreef Supersoep het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 2 november 2011 21:44 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ze is aardig, behulpzaam, naief en heeft altijd zin.
En ik maar denken dat ik een botte lompe lul wasquote:Op woensdag 2 november 2011 21:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zak over haar kop en neuken maar
Tja, het kan wel klikken maar als je haar onaantrekkelijk vindt, heeft het weinig zin imo.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:49 schreef Keyos het volgende:
[..]
Die NS plaszak komt nu handig van pas, wel even een naamverandering doorvoeren.
@Mrk
Klopt, maar wie weet vind ik er ooit één hoor waar het mee klikt, ik laat mij verassen, al zijn de odds vrij laag.
Hahaha inderdaad zegquote:Op woensdag 2 november 2011 21:49 schreef Sinji het volgende:
[..]
Deze man. Waarom gooi jij je eigen ruiten altijd in?Succes met het regelen van de dames hier.
Waarom haal je mijn quotes er dan bij?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:53 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
En ik maar denken dat ik een botte lompe lul was
waarom zo lang wachten heloefquote:Op woensdag 2 november 2011 21:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh hai, heb je vrijdagavond zin om wat te doen met mij?
quote:
Op de vraag "what's not to like" antwoord jij "innerlijk". Je zult het getuige je reactie wel anders bedoeld hebben maar ik begreep eruit dat je haar karakter nou niet echt je van het vindquote:Op woensdag 2 november 2011 21:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom haal je mijn quotes er dan bij?
Is dit de doordenker ?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:54 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
waarom zo lang wachten heloef
nog een nacht zonder jou
dat trek ik niet
al trek jij misschien wel
Ze heeft wel humor die meid.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:54 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
nog een nacht zonder jou
dat trek ik niet
quote:Op woensdag 2 november 2011 21:54 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
nog een nacht zonder jou
dat trek ik niet
Oh het ging over haar.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:55 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Op de vraag "what's not to like" antwoord jij "innerlijk". Je zult het getuige je reactie wel anders bedoeld hebben maar ik begreep eruit dat je haar karakter nou niet echt je van het vind
Mooie ode aan het rukkenquote:Op woensdag 2 november 2011 21:54 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
nog een nacht zonder jou
dat trek ik niet
Wel aardig van je het alsnog zo te zeggenquote:Op woensdag 2 november 2011 21:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh het ging over haar.
Ik dacht gewoon bot van bot over vrouwen in het algemeen.
Verkeerd geïnterpreteerd.
Maar één keer per dag?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:58 schreef heloef het volgende:
En trouwens ik trek me niet, dat heb ik al gedaan.
Dank u vriendelijk.
Ja. Ik heb ook nog andere interesses en bezigheden dan aan mijn leuter zitten.quote:
2 keerquote:
Aan iemand anders z'n leuter zitten?quote:Op woensdag 2 november 2011 22:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja. Ik heb ook nog andere interesses en bezigheden dan aan mijn leuter zitten.
Nee aan een kut zitten.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:01 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Aan iemand anders z'n leuter zitten?
JEZUS CHRISTUSquote:
Als man niet denk ikquote:
Mogen vrouwen ook antwoorden? Maar dan met soppen?quote:Op woensdag 2 november 2011 22:03 schreef lanterfanteraar het volgende:
wat is de raarste plek waar je gerukt hebt
( aan ALLE mannen gericht!! hihi)
treinquote:Op woensdag 2 november 2011 22:03 schreef lanterfanteraar het volgende:
Het bed van mijn moeder.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:03 schreef lanterfanteraar het volgende:
Yep, de drempel om te gaan is vaak vrij hoog, zolang je maar loskomt op het moment dat je er bent, zolang het maar geen TomTom gesprek gaat worden, dan zit er een aardige error in.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:02 schreef Rockefeller- het volgende:
ik lees vooral veel herkenning in deze reeks topics. Ik kan van t weekend afspreken met echt een knappe en leuke meid, maar zie de bui al hangen voordat ik ga. Twijfel ook echt of ik zal gaan of niet aangezien de andere dates niet echt soepel gingen, maar ik wil het proberen. Anders komt er nooit wat van.
Zijn er mensen hier die ook zichzelf echt moeten motiveren om te gaan? Of dat je bang bent om het te verprutsen?
dat is wel een goede aanvulling van jou wijffiequote:Op woensdag 2 november 2011 22:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mogen vrouwen ook antwoorden? Maar dan met soppen?
Jij begint?quote:Op woensdag 2 november 2011 22:03 schreef lanterfanteraar het volgende:
TS begint, zou ik zeggen. Zelfs als je niet echt TS bentquote:Op woensdag 2 november 2011 22:03 schreef lanterfanteraar het volgende:
En jij waar masturbeer jij?quote:Op woensdag 2 november 2011 22:05 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
dat is wel een goede aanvulling van jou wijffie
ga je gang, Lokasenna!
Gaattie nog antwoorden ookquote:Op woensdag 2 november 2011 22:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
trein
huiskamer studentenhuis
buiten in het gras
in de tent op een festival
En jij qua handelingen? Waar allemaal? Waren er mensen bij?quote:Op woensdag 2 november 2011 22:05 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
dat is wel een goede aanvulling van jou wijffie
ga je gang, Lokasenna!
Dat staat er toch?quote:
Gelukkig had ik dit al verteld hier en /care als iemand daar een probleem mee heeftquote:Op woensdag 2 november 2011 22:06 schreef Sinji het volgende:
[..]
Gaattie nog antwoorden ook. Het is een strikvraag, de vlegel!
quote:Op woensdag 2 november 2011 21:54 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
nog een nacht zonder jou
dat trek ik niet
wat bedoel je precies met TomTom gesprek, ja ik klap snel dicht, dat is zo fucked up. Dat ik het gesprek niet meer kan sturen ineens.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:04 schreef Keyos het volgende:
[..]
Yep, de drempel om te gaan is vaak vrij hoog, zolang je maar loskomt op het moment dat je er bent, zolang het maar geen TomTom gesprek gaat worden, dan zit er een aardige error in.
Dat laatstequote:Op woensdag 2 november 2011 22:06 schreef Lokasenna het volgende:
Ik op een hotelkamer in aanwezigheid van mijn slapende ouders, in een koeienschuur, op de fiets toen ik kranten bezorgde (hele uitdaging nog trouwens).
Waaaa , ochtendkrantje ga ik vanuit ? Doe zelf een ochtendkrantje maar ik heb me hier gelukkig niet schuldig aan gemaaktquote:Op woensdag 2 november 2011 22:06 schreef Lokasenna het volgende:
Ik op een hotelkamer in aanwezigheid van mijn slapende ouders, in een koeienschuur, op de fiets toen ik kranten bezorgde (hele uitdaging nog trouwens).
Dat bed lag lekker.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:08 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Mja.... vraag me alleen af waarom je nou jezelf gaat rukken op het bed van je moeder
Ja, en hopen dat niemand wakker was en naar buiten keekquote:Op woensdag 2 november 2011 22:08 schreef Keyos het volgende:
[..]
Waaaa , ochtendkrantje ga ik vanuit ? Doe zelf een ochtendkrantje maar ik heb me hier gelukkig niet schuldig aan gemaakt
Ik dacht even dat ik de enige was.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:08 schreef Cactus1 het volgende:
wtf am I readingIk wil van sommige mensen niet eens denken aan dat ze fappen, laat staan dat ik wil weten waar ze het doen
Whyyquote:Op woensdag 2 november 2011 22:06 schreef Lokasenna het volgende:
Gewoon, alsof er totaal geen vaart of spontaniteit in het gesprek aanwezig is. Misschien moet je eens een meid zoeken die druk en enthousiast is, sleept je als het goed is helemaal mee ( en zo niet, maak je dan zorgen).quote:Op woensdag 2 november 2011 22:07 schreef Rockefeller- het volgende:
[..]
wat bedoel je precies met TomTom gesprek, ja ik klap snel dicht, dat is zo fucked up. Dat ik het gesprek niet meer kan sturen ineens.
Sorry schat, ik zal het niet meer doen.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:08 schreef Cactus1 het volgende:
wtf am I readingIk wil van sommige mensen niet eens denken aan dat ze fappen, laat staan dat ik wil weten waar ze het doen
Heb ik ook eens gedaan.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:08 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Mja.... vraag me alleen af waarom je nou jezelf gaat rukken op het bed van je moeder
Je benen over het stuur en wrijven maar terwijl je een heuveltje afgaat?quote:Op woensdag 2 november 2011 22:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nieuwsgierigheid? Drang om dingen uit te proberen?
Misschien moeten wij het gewoon gaan neuken. Dan zal ik niet meer vertellen waar ik allemaal fapquote:Op woensdag 2 november 2011 22:08 schreef Cactus1 het volgende:
Idd. dat helpt zeker, als het zo'n rustige meid is dan krijg je het moeilijk. Vooral als ze heel kortaf antwoord, maakt me al helemaal onzeker dan. Maar als een meid ook meepraat enz. en de klik is er, dan gaat het vanzelf. ik doe altijd eerst telefonisch contact goed.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:09 schreef Keyos het volgende:
[..]
Gewoon, alsof er totaal geen vaart of spontaniteit in het gesprek aanwezig is. Misschien moet je eens een meid zoeken die druk en enthousiast is, speelt je als het goed is helemaal mee ( en zo niet, maak je dan zorgen).
Hou op Tijn, dit soort opmerkingen werken niet bij jou.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien moeten wij het gewoon gaan neuken. Dan zal ik niet meer vertellen waar ik allemaal fap
Maar op een fiets? Dat je daar dan zin aan hebt. En zo'n spannende ervaring lijkt het me ook weer niet dat ik het zou willen uitproberen. Eerder enorm vervelend.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nieuwsgierigheid? Drang om dingen uit te proberen?
Tijn and his marvelous hosselpowers in action part 212343243quote:Op woensdag 2 november 2011 22:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien moeten wij het gewoon gaan neuken. Dan zal ik niet meer vertellen waar ik allemaal fap
Inderdaad, want hij meent het ook nog.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:11 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hou op Tijn, dit soort opmerkingen werken niet bij jou.
Ik heb wel eens een pornofilm gekeken op de tv van mijn ouders en toen op hun bed gemasturbeerd, was wel grappig om eens te hebben gedaanquote:Op woensdag 2 november 2011 22:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb ik ook eens gedaan.(niet rukken, je snapt me wel)
Want daar staat een tv. En dan lig je lekker te kijken...
Aha... mja heb tv en laptop ed allemaal op mijn kamerquote:Op woensdag 2 november 2011 22:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb ik ook eens gedaan.(niet rukken, je snapt me wel)
Want daar staat een tv. En dan lig je lekker te kijken...
Nee man.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad, want hij meent het ook nog.
En al die krantenlezers zich maar afvragen waar die krant toch naar ruiktquote:Op woensdag 2 november 2011 22:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar op een fiets? Dat je daar dan zin aan hebt. En zo'n spannende ervaring lijkt het me ook weer niet dat ik het zou willen uitproberen. Eerder enorm vervelend.
Wat kom je haten?quote:Op woensdag 2 november 2011 22:11 schreef Myraela het volgende:
Fappen in je ouders bed.Ik heb er wel seks gehad.
volledig ondergefapt en jaren niet gewassenquote:Op woensdag 2 november 2011 22:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat kom je haten?
Als je mijn bed had gezien toendertijd had je me begrepen.
quote:Op woensdag 2 november 2011 22:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een pornofilm gekeken op de tv van mijn ouders en toen op hun bed gemasturbeerd, was wel grappig om eens te hebben gedaan
Vooral dat ze dan nietsvermoedend 's avonds weer in bed gaan liggen enzo
Ik vind 't ranzig.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat kom je haten?
Vandaag bij de Telegraaf, gratis monstertje van L 'Orealquote:Op woensdag 2 november 2011 22:12 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En al die krantenlezers zich maar afvragen waar die krant toch naar ruikt
Ik stink heul niet!quote:Op woensdag 2 november 2011 22:12 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik heb er nooit zo over nagedacht. Ik was al lang blij als ik niet betrapt werd.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een pornofilm gekeken op de tv van mijn ouders en toen op hun bed gemasturbeerd, was wel grappig om eens te hebben gedaan
Vooral dat ze dan nietsvermoedend 's avonds weer in bed gaan liggen enzo
quote:Op woensdag 2 november 2011 22:13 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
volledig ondergefapt en jaren niet gewassen
we snappen het
Das eerste niet dat tweede wel.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:13 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
we snappen het
quote:Op woensdag 2 november 2011 22:12 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wat dan wel?quote:Op woensdag 2 november 2011 22:11 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hou op Tijn, dit soort opmerkingen werken niet bij jou.
Ik zou te snel denken aan ouders. En seks. enquote:Op woensdag 2 november 2011 22:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat kom je haten?
Ben je nooit betrapt dan?quote:Op woensdag 2 november 2011 22:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb er nooit zo over nagedacht. Ik was al lang blij als ik niet betrapt werd.
Jij mag blijvenquote:Op woensdag 2 november 2011 22:13 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
we snappen het
Niet van die seksistische opmerkingen iig. Doe je toch ook niet IRL? En je meent 't toch niet serieus trouwens?quote:
Ik ook, moet er niet aan denken.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou te snel denken aan ouders. En seks. en
Vast wel alleen nooit wat van gezegdquote:Op woensdag 2 november 2011 22:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ben je nooit betrapt dan?
Ik helaas wel een keer of zeven, volgens mij
Ik niet. Heb 18 jaar moeten doen zonder internet of tv op mijn kamer.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:12 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Aha... mja heb tv en laptop ed allemaal op mijn kamer
Volgens mij ben ik nooit betrapt, ik hoop het in ieder geval. Maar ik ben richting mijn ouders zo preuts als de kolere, je kunt niets zeggen of die ma van mij begint al te lachen.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
ik vind deze wel tofquote:
nee dat doe ik ook niet.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:15 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Niet van die seksistische opmerkingen iig. Doe je toch ook niet IRL? En je meent 't toch niet serieus trouwens?
Ik ben vandaag betrapt samen met m'n vriendin door mijn moeder, ik heb d'r nog steeds geen goed gevoel bij, maar vanaf nu klopt ze in ieder geval wel. Hoop ik.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
quote:
Mijn moeder heeft dan ook geen vriend gehad na mijn vader.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou te snel denken aan ouders. En seks. en
Ja wel betrapt maar dan deed ik alsof ik gewoon TV lag te kijken dus ik denk (hoop) dat ze het dan niet doorhadden.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je gaat er niemand online mee hosselen ben ik bang, Tijn.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
ik vind deze wel tof
[..]
nee dat doe ik ook niet.
Oh, dat scheelt.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:17 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Mijn moeder heeft dan ook geen vriend gehad na mijn vader.
Mja... dan moet je creatief zijnquote:Op woensdag 2 november 2011 22:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik niet. Heb 18 jaar moeten doen zonder internet of tv op mijn kamer.
Mensen die Ian_Nick UI's niet waarderen.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:18 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je gaat er niemand online mee hosselen ben ik bang, Tijn.
Met wat voor UI dan wel?quote:Op woensdag 2 november 2011 22:18 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je gaat er niemand online mee hosselen ben ik bang, Tijn.
Mijn ouders slapen in aparte kamers dus dan voelt het toch al anders of zo. Denk eerder dat ze het doen onder de douche dan in dat bed.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:18 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Mja... dan moet je creatief zijn
Maar het bed van mijn ouders lijkt me nog steeds ranzig
En ik ben gelukkig nog nooit betrapt
of iniedergeval niks van gehoord...
Nou en.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:17 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Mijn moeder heeft dan ook geen vriend gehad na mijn vader.
Iemand gaat jou heus niet 'beoordelen' op je UI als je gewoon leuk post en leuk overkomt blabla.quote:
Ik vind hem eerder saaiquote:Op woensdag 2 november 2011 22:20 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Die van mij is echt briljant. Donker, diep, klassiek, tikkeltje humoristisch.
Gelukkig niet inderdaadquote:Op woensdag 2 november 2011 22:20 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Nou en.
[..]
Iemand gaat jou heus niet 'beoordelen' op je UI als je gewoon leuk post en leuk overkomt blabla.
Mensen zonder UI neem ik standaard minder serieus. Het komt erg noob-achtig over.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:20 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Nou en.
[..]
Iemand gaat jou heus niet 'beoordelen' op je UI als je gewoon leuk post en leuk overkomt blabla.
Leuke kettingquote:Op woensdag 2 november 2011 22:22 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb wel een gave nieuwe ketting gekregen trouwens
[ afbeelding ]
Wil je soms vechten?quote:Op woensdag 2 november 2011 22:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vind hem eerder saaien verder helemaal niets
[..]
Gelukkig niet inderdaad
Waar is hij van gemaakt??quote:Op woensdag 2 november 2011 22:22 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ook. Ik zie de lol er ook niet echt van in. Het is wel een uitdaging om op het bed van je ouders te fappen als je al 10 jaar niet meer thuis woontquote:
Kom zaterdag maar naar de meetquote:
Dat meen je serieus?quote:Op woensdag 2 november 2011 22:22 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Mensen zonder UI neem ik standaard minder serieus. Het komt erg noob-achtig over.
Nee, bah. Ik zou ook niet willen dat mijn vader/moeder in mijn bed seks heeft. Het zou trouwens ook nooit in me op komen.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:23 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik ook. Ik zie de lol er ook niet echt van in. Het is wel een uitdaging om op het bed van je ouders te fappen als je al 10 jaar niet meer thuis woont
oeefff lieverd.. die camera had wel iets meer naar rechts gemogenquote:Op woensdag 2 november 2011 22:22 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
hehequote:Op woensdag 2 november 2011 22:23 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik ook. Ik zie de lol er ook niet echt van in. Het is wel een uitdaging om op het bed van je ouders te fappen als je al 10 jaar niet meer thuis woont
en datquote:Op woensdag 2 november 2011 22:23 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
oeefff lieverd.. die camera had wel iets meer naar rechts gemogen
Ik kan me leukere dingen bedenkenquote:Op woensdag 2 november 2011 22:23 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja hoor. Net zoals mensen die niet met hoofdletters typen of teveel leestekens gebruiken. Dat komt net iets minder over, zeg maar. Kan ik ook niks aan doen.quote:
Ik zie er een beetje raar uit nu ik net gedoucht hebquote:Op woensdag 2 november 2011 22:23 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
oeefff lieverd.. die camera had wel iets meer naar rechts gemogen
Iets ergers, fappen op het bed van je broer of zus.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:24 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik kan me leukere dingen bedenken
En als je homo bent of bi, dan wil je er vast wat instoppenquote:Op woensdag 2 november 2011 22:20 schreef Supersoep het volgende:
Die van mij is echt briljant. Donker, diep, klassiek, tikkeltje humoristisch.
O, oké, zo, maar je beseft je dan wel dat die mensen in real life niet zo zijn zoals jij denkt?quote:Op woensdag 2 november 2011 22:24 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ja hoor. Net zoals mensen die niet met hoofdletters typen of teveel leestekens gebruiken. Dat komt net iets minder over, zeg maar. Kan ik ook niks aan doen.
Haha... 't is een mooie kettingquote:Op woensdag 2 november 2011 22:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gepolijste steen in een metalen framepje, het is een Indonesisch symbool voor leergierigheid
Doe maar via PM/DM naar mij danquote:Op woensdag 2 november 2011 22:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zie er een beetje raar uit nu ik net gedoucht heb
Vraag maar een foto aan Newbie ofzoquote:Op woensdag 2 november 2011 22:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Doe maar via PM/DM naar mij dan
Een oudje.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat heb je met je ui gedaan?!?!?
Inderdaad. Dan is het alsof die persoon hier nog maar net komt posten.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:22 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Mensen zonder UI neem ik standaard minder serieus. Het komt erg noob-achtig over.
Ja dat besef ik me. Dat is dan altijd best een schok als ze ineens heel normaal kunnen praten.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:25 schreef mrk.n het volgende:
[..]
O, oké, zo, maar je beseft je dan wel dat die mensen in real life niet zo zijn zoals jij denkt?
Gelukkig maar. Oja, kan ik me voorstellen.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:27 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ja dat besef ik me. Dat is dan altijd best een schok.
Dat vind ik wel.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Inderdaad. Dan is het alsof die persoon hier nog maar net komt posten.
Ik kan nog steeds geen geschikte UI bedenken eigenlijkquote:Op woensdag 2 november 2011 22:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Inderdaad. Dan is het alsof die persoon hier nog maar net komt posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |