Dat meen je serieus?quote:Op woensdag 2 november 2011 22:22 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Mensen zonder UI neem ik standaard minder serieus. Het komt erg noob-achtig over.
Nee, bah. Ik zou ook niet willen dat mijn vader/moeder in mijn bed seks heeft. Het zou trouwens ook nooit in me op komen.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:23 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik ook. Ik zie de lol er ook niet echt van in. Het is wel een uitdaging om op het bed van je ouders te fappen als je al 10 jaar niet meer thuis woont
oeefff lieverd.. die camera had wel iets meer naar rechts gemogenquote:Op woensdag 2 november 2011 22:22 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb wel een gave nieuwe ketting gekregen trouwens
[ afbeelding ]
hehequote:Op woensdag 2 november 2011 22:23 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik ook. Ik zie de lol er ook niet echt van in. Het is wel een uitdaging om op het bed van je ouders te fappen als je al 10 jaar niet meer thuis woont
en datquote:Op woensdag 2 november 2011 22:23 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
oeefff lieverd.. die camera had wel iets meer naar rechts gemogen
Ik kan me leukere dingen bedenkenquote:Op woensdag 2 november 2011 22:23 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja hoor. Net zoals mensen die niet met hoofdletters typen of teveel leestekens gebruiken. Dat komt net iets minder over, zeg maar. Kan ik ook niks aan doen.quote:
Ik zie er een beetje raar uit nu ik net gedoucht hebquote:Op woensdag 2 november 2011 22:23 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
oeefff lieverd.. die camera had wel iets meer naar rechts gemogen
Iets ergers, fappen op het bed van je broer of zus.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:24 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik kan me leukere dingen bedenken
En als je homo bent of bi, dan wil je er vast wat instoppenquote:Op woensdag 2 november 2011 22:20 schreef Supersoep het volgende:
Die van mij is echt briljant. Donker, diep, klassiek, tikkeltje humoristisch.
O, oké, zo, maar je beseft je dan wel dat die mensen in real life niet zo zijn zoals jij denkt?quote:Op woensdag 2 november 2011 22:24 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ja hoor. Net zoals mensen die niet met hoofdletters typen of teveel leestekens gebruiken. Dat komt net iets minder over, zeg maar. Kan ik ook niks aan doen.
Haha... 't is een mooie kettingquote:Op woensdag 2 november 2011 22:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gepolijste steen in een metalen framepje, het is een Indonesisch symbool voor leergierigheid
Doe maar via PM/DM naar mij danquote:Op woensdag 2 november 2011 22:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zie er een beetje raar uit nu ik net gedoucht heb
Vraag maar een foto aan Newbie ofzoquote:Op woensdag 2 november 2011 22:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Doe maar via PM/DM naar mij dan
Een oudje.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat heb je met je ui gedaan?!?!?
Inderdaad. Dan is het alsof die persoon hier nog maar net komt posten.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:22 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Mensen zonder UI neem ik standaard minder serieus. Het komt erg noob-achtig over.
Ja dat besef ik me. Dat is dan altijd best een schok als ze ineens heel normaal kunnen praten.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:25 schreef mrk.n het volgende:
[..]
O, oké, zo, maar je beseft je dan wel dat die mensen in real life niet zo zijn zoals jij denkt?
Gelukkig maar. Oja, kan ik me voorstellen.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:27 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ja dat besef ik me. Dat is dan altijd best een schok.
Dat vind ik wel.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Inderdaad. Dan is het alsof die persoon hier nog maar net komt posten.
Ik kan nog steeds geen geschikte UI bedenken eigenlijkquote:Op woensdag 2 november 2011 22:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Inderdaad. Dan is het alsof die persoon hier nog maar net komt posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |