Vast wel alleen nooit wat van gezegdquote:Op woensdag 2 november 2011 22:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ben je nooit betrapt dan?
Ik helaas wel een keer of zeven, volgens mij
Ik niet. Heb 18 jaar moeten doen zonder internet of tv op mijn kamer.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:12 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Aha... mja heb tv en laptop ed allemaal op mijn kamer
Volgens mij ben ik nooit betrapt, ik hoop het in ieder geval. Maar ik ben richting mijn ouders zo preuts als de kolere, je kunt niets zeggen of die ma van mij begint al te lachen.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
ik vind deze wel tofquote:
nee dat doe ik ook niet.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:15 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Niet van die seksistische opmerkingen iig. Doe je toch ook niet IRL? En je meent 't toch niet serieus trouwens?
Ik ben vandaag betrapt samen met m'n vriendin door mijn moeder, ik heb d'r nog steeds geen goed gevoel bij, maar vanaf nu klopt ze in ieder geval wel. Hoop ik.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
quote:
Mijn moeder heeft dan ook geen vriend gehad na mijn vader.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou te snel denken aan ouders. En seks. en
Ja wel betrapt maar dan deed ik alsof ik gewoon TV lag te kijken dus ik denk (hoop) dat ze het dan niet doorhadden.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je gaat er niemand online mee hosselen ben ik bang, Tijn.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
ik vind deze wel tof
[..]
nee dat doe ik ook niet.
Oh, dat scheelt.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:17 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Mijn moeder heeft dan ook geen vriend gehad na mijn vader.
Mja... dan moet je creatief zijnquote:Op woensdag 2 november 2011 22:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik niet. Heb 18 jaar moeten doen zonder internet of tv op mijn kamer.
Mensen die Ian_Nick UI's niet waarderen.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:18 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je gaat er niemand online mee hosselen ben ik bang, Tijn.
Met wat voor UI dan wel?quote:Op woensdag 2 november 2011 22:18 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je gaat er niemand online mee hosselen ben ik bang, Tijn.
Mijn ouders slapen in aparte kamers dus dan voelt het toch al anders of zo. Denk eerder dat ze het doen onder de douche dan in dat bed.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:18 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Mja... dan moet je creatief zijn
Maar het bed van mijn ouders lijkt me nog steeds ranzig
En ik ben gelukkig nog nooit betrapt
of iniedergeval niks van gehoord...
Nou en.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:17 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Mijn moeder heeft dan ook geen vriend gehad na mijn vader.
Iemand gaat jou heus niet 'beoordelen' op je UI als je gewoon leuk post en leuk overkomt blabla.quote:
Ik vind hem eerder saaiquote:Op woensdag 2 november 2011 22:20 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Die van mij is echt briljant. Donker, diep, klassiek, tikkeltje humoristisch.
Gelukkig niet inderdaadquote:Op woensdag 2 november 2011 22:20 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Nou en.
[..]
Iemand gaat jou heus niet 'beoordelen' op je UI als je gewoon leuk post en leuk overkomt blabla.
Mensen zonder UI neem ik standaard minder serieus. Het komt erg noob-achtig over.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:20 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Nou en.
[..]
Iemand gaat jou heus niet 'beoordelen' op je UI als je gewoon leuk post en leuk overkomt blabla.
Leuke kettingquote:Op woensdag 2 november 2011 22:22 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb wel een gave nieuwe ketting gekregen trouwens
[ afbeelding ]
Wil je soms vechten?quote:Op woensdag 2 november 2011 22:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vind hem eerder saaien verder helemaal niets
[..]
Gelukkig niet inderdaad
Waar is hij van gemaakt??quote:Op woensdag 2 november 2011 22:22 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb wel een gave nieuwe ketting gekregen trouwens
[ afbeelding ]
Ik ook. Ik zie de lol er ook niet echt van in. Het is wel een uitdaging om op het bed van je ouders te fappen als je al 10 jaar niet meer thuis woontquote:
Kom zaterdag maar naar de meetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |