Maar één keer per dag?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:58 schreef heloef het volgende:
En trouwens ik trek me niet, dat heb ik al gedaan.
Dank u vriendelijk.
Ja. Ik heb ook nog andere interesses en bezigheden dan aan mijn leuter zitten.quote:
2 keerquote:
Aan iemand anders z'n leuter zitten?quote:Op woensdag 2 november 2011 22:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja. Ik heb ook nog andere interesses en bezigheden dan aan mijn leuter zitten.
Nee aan een kut zitten.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:01 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Aan iemand anders z'n leuter zitten?
JEZUS CHRISTUSquote:
Als man niet denk ikquote:
Mogen vrouwen ook antwoorden? Maar dan met soppen?quote:Op woensdag 2 november 2011 22:03 schreef lanterfanteraar het volgende:
wat is de raarste plek waar je gerukt hebt
( aan ALLE mannen gericht!! hihi)
treinquote:Op woensdag 2 november 2011 22:03 schreef lanterfanteraar het volgende:
Het bed van mijn moeder.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:03 schreef lanterfanteraar het volgende:
Yep, de drempel om te gaan is vaak vrij hoog, zolang je maar loskomt op het moment dat je er bent, zolang het maar geen TomTom gesprek gaat worden, dan zit er een aardige error in.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:02 schreef Rockefeller- het volgende:
ik lees vooral veel herkenning in deze reeks topics. Ik kan van t weekend afspreken met echt een knappe en leuke meid, maar zie de bui al hangen voordat ik ga. Twijfel ook echt of ik zal gaan of niet aangezien de andere dates niet echt soepel gingen, maar ik wil het proberen. Anders komt er nooit wat van.
Zijn er mensen hier die ook zichzelf echt moeten motiveren om te gaan? Of dat je bang bent om het te verprutsen?
dat is wel een goede aanvulling van jou wijffiequote:Op woensdag 2 november 2011 22:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mogen vrouwen ook antwoorden? Maar dan met soppen?
Jij begint?quote:Op woensdag 2 november 2011 22:03 schreef lanterfanteraar het volgende:
TS begint, zou ik zeggen. Zelfs als je niet echt TS bentquote:Op woensdag 2 november 2011 22:03 schreef lanterfanteraar het volgende:
En jij waar masturbeer jij?quote:Op woensdag 2 november 2011 22:05 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
dat is wel een goede aanvulling van jou wijffie
ga je gang, Lokasenna!
Gaattie nog antwoorden ookquote:Op woensdag 2 november 2011 22:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
trein
huiskamer studentenhuis
buiten in het gras
in de tent op een festival
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |