SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Hoe dominant is je move dan? Kom je als een bibberend, onzeker persoon naar voren in de hoop dat je haar lippen zult bereiken? Want dat is niet dominantquote:Op woensdag 2 november 2011 20:40 schreef Bartholomeus het volgende:
Uiteraard. En ik heb dan dus over het algemeen de pech dat de dominante move (of mijn poging daartoe, laten we het daar dan maar op houden) niet werkt en het dus inderdaad klaar is. De tijd dat ik dus maar zogenaamd vrienden met iemand bleef in de goeie hoop dát is echt al jaren voorbij
Ja en alle vrouwen die enkel bier drinken zijn lomp en mannelijkquote:Op woensdag 2 november 2011 20:40 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik drink bierWijnvrouwen zijn vaak het irritante soort vrouwen wat met elkaar loopt te klitten en saai is
Sinji, nu stel jij mij teleur, ik hoop dat dat een grap wasquote:Op woensdag 2 november 2011 20:46 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ja en alle vrouwen die enkel bier drinken zijn lomp en mannelijk
Neequote:Op woensdag 2 november 2011 20:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Precies, friendzone is dus de afgekeurden hoek
Niet mee eens.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee
afkeuren impliceert een bewuste actie of zo
dat is het echt niet
er was geen chemie, geen feromonen of zo die matchte met jou feromonen
dat hoeft niet meteen te beteken dat je die persoon verder niet mag of zo
daarom kun je best vrienden hebben van het andere geslacht
gewoon iemand die je mag maar die je onderbuik niet overhoopt mikt
Dat hoop ik nietquote:Op woensdag 2 november 2011 20:46 schreef Sinji het volgende:
[..]
Vrouwen die bier drinkenquote:Op woensdag 2 november 2011 20:46 schreef Sinji het volgende:
[..]
Maar met een scharrel heb je ook niks, en tock neuk je met hem?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee
afkeuren impliceert een bewuste actie of zo
dat is het echt niet
er was geen chemie, geen feromonen of zo die matchte met jou feromonen
dat hoeft niet meteen te beteken dat je die persoon verder niet mag of zo
daarom kun je best vrienden hebben van het andere geslacht
gewoon iemand die je mag maar die je onderbuik niet overhoopt mikt
laat me het omdraaien om het duidelijker te maken:quote:Op woensdag 2 november 2011 20:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet mee eens.
Afkeuren hoeft niet impliciet een bewuste gedachtengang te zijn
No shitquote:Op woensdag 2 november 2011 20:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoe dominant is je move dan? Kom je als een bibberend, onzeker persoon naar voren in de hoop dat je haar lippen zult bereiken? Want dat is niet dominant
Ik word oudquote:Op woensdag 2 november 2011 20:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
bedoel je die band? Een pakketje schroot
Inderdaad. Ik zeg toch ook niet dat iedereen die een uitkering heeft, per definitie een lapswans is.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:46 schreef Sinji het volgende:
[..]
Maar neuken doen vrouwen ook met mannen met wie ze juist helemaal geen emotionele binding hebben. Hoe kan dat nou?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
laat me het omdraaien om het duidelijker te maken:
liefde is sowieso geen bewust gedachten gang (feromonen ftw) dus heeft het niks met afkeuren te maken
je word verliefd of je word het niet
word je dat niet en de ander ook niet maar mag je die persoon wel kun je prima vrienden zijn
jaquote:Op woensdag 2 november 2011 20:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar met een scharrel heb je ook niks, en tock neuk je met hem?
Dat heet toch geilheid? Of lust?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar neuken doen vrouwen ook met mannen met wie ze juist helemaal geen emotionele binding hebben. Hoe kan dat nou?
Die is in ieder geval meer dan vrienden, daar heb je een sexuele klik mee en geen vriendschappelijkequote:Op woensdag 2 november 2011 20:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar met een scharrel heb je ook niks, en tock neuk je met hem?
Sarcasme, want wat zij zegt over vrouwen die wijn drinken klinkt even belachelijkquote:Op woensdag 2 november 2011 20:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
P
Sinji, nu stel jij mij teleur, ik hoop dat dat een grap was
Die komt dan in de sex-zonequote:Op woensdag 2 november 2011 20:50 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Die is in ieder geval meer dan vrienden, daar heb je een sexuele klik mee en geen vriendschappelijke
feromonen, geilheid en een goed lichaamquote:Op woensdag 2 november 2011 20:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar neuken doen vrouwen ook met mannen met wie ze juist helemaal geen emotionele binding hebben. Hoe kan dat nou?
Nee, ik doe niet aan fokmeetsquote:Op woensdag 2 november 2011 20:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zeg cactus, kom je nog naar de meet zaterdag?
inderdaadquote:Op woensdag 2 november 2011 20:50 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Die is in ieder geval meer dan vrienden, daar heb je een sexuele klik mee en geen vriendschappelijke
Dat geldt voor elk mens. Niemand vindt het leuk om afgewezen te worden.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:48 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk mannen een afwijzing veel persoonlijker zien dan dat het is .
Yep, ligt er ook een beetje aan hoe je attitude is. De een gaat er met de pakken bij neerzitten en aan zichzelf twijfelen, de ander denkt "fuck dat mens, ik kan wel een ander krijgen".quote:Op woensdag 2 november 2011 20:52 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat geldt voor elk mens. Niemand vindt het leuk om afgewezen te worden.
Niet in deze topicquote:Op woensdag 2 november 2011 20:53 schreef Keyos het volgende:
[..]
Yep, ligt er ook een beetje aan hoe je attitude is. De een gaat er met de pakken bij neerzitten en aan zichzelf twijfelen, de ander denkt "fuck dat mens, ik kan wel een ander krijgen".
Inderdaad, je hebt bij sommige vrouwen de poppen aan het dansen als ze worden afgewezen. Claws out and everything phuuhhquote:Op woensdag 2 november 2011 20:52 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat geldt voor elk mens. Niemand vindt het leuk om afgewezen te worden.
Ach als je niet single vindt ik het niet erg als je toch niet komtquote:Op woensdag 2 november 2011 20:51 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, ik doe niet aan fokmeetsMaar bedankt voor het vragen
Categorie 1 meld zich.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:53 schreef Keyos het volgende:
[..]
Yep, ligt er ook een beetje aan hoe je attitude is. De een gaat er met de pakken bij neerzitten en aan zichzelf twijfelen, de ander denkt "fuck dat mens, ik kan wel een ander krijgen".
Ik merk bij mezelf wel dat het ene keer het eerste is, en een andere keer weer het tweedequote:Op woensdag 2 november 2011 20:53 schreef Keyos het volgende:
[..]
Lust. Wordt er een 2e keer geneukt, dan is er wel emotionele binding aanwezig, bij mij dan althans.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ja en soms is een nee gewoon totaal niet persoonlijk , het maakt je niet minder als persoon, het betekend gewoon dat je niet op dezelfde golflengte zitquote:Op woensdag 2 november 2011 20:53 schreef Keyos het volgende:
[..]
Volgens mij komt er geen enkele vrijgezelle vrouwquote:Op woensdag 2 november 2011 20:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach als je niet single vindt ik het niet erg als je toch niet komt
er komt maar een vrouwquote:Op woensdag 2 november 2011 20:55 schreef Capstan het volgende:
[..]
Volgens mij komt er geen enkele vrijgezelle vrouw
Hier dus ook, vandaar dat ik in dit topic zit ^^.quote:
Bij jou, bij andere niet. Met andere woorden; 't is voor iedereen weer anders.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Lust. Wordt er een 2e keer geneukt, dan is er wel emotionele binding aanwezig, bij mij dan althans.
Ik ben single.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:54 schreef tijnbrein het volgende:
Ach als je niet single vindt ik het niet erg als je toch niet komt
Ik moest lachen.quote:
Dat zeggen de chatmeisjes van Kree ook altijd en weet je wat voor een advies ik hem dan geef? Flikker haar je lijst uit. Het is dat ik geen admin ben, anders had ik je verbannen voor deze onrelevante postquote:
Jupquote:Op woensdag 2 november 2011 20:57 schreef mrk.n het volgende:
Bij jou, bij andere niet. Met andere woorden; 't is voor iedereen weer anders.
Waarom? Stel ik zou met iemand chatten die ik leuk vind en ik word gebeld, ga ik het telefoontje niet laten schieten voor dat meisje. Wie weet hoe belangrijk 't telefoontje is dus vanwaar zo negatief denken.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat zeggen de chatmeisjes van Kree ook altijd en weet je wat voor een advies ik hem dan geef? Flikker haar je lijst uit. Het is dat ik geen admin ben, anders had ik je verbannen voor deze onrelevante post
Niet altijd maar wel gehad jaquote:Op woensdag 2 november 2011 20:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat zeggen de chatmeisjes van Kree ook altijd en weet je wat voor een advies ik hem dan geef? Flikker haar je lijst uit. Het is dat ik geen admin ben, anders had ik je verbannen voor deze onrelevante post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |