Haha ja, staat zo vreselijk onverzorgd op zo een jonge leeftijd, zeker als het proces van de baardgroei over het gezicht nog bezig. Net als mensen op die leeftijd met een kale kop, zie je er 1) uit alsof je gabber bent of 2) dat je een ziekte hebt.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:02 schreef Myraela het volgende:
Baarden op 17jarige staan gewoon stom.Goede baardgroei of geen baardgroei gaarne.
ik zeg niks meer voordat cactus weer over de zeik gaat.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat was toch het probleem, haar adem stonk naar kut.
Forceert zij dit of kies jij ervoor?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:10 schreef tijnbrein het volgende:
Maandag dat meisje van Paiq weer gezien weer bij een concert voor de veranderingErg gaaf concert. Wel een beetje gemengde gevoelens over het contact met haar. Ik denk toch dat er voorlopig alleen vriendschap inzit.
Friendszone dus?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:10 schreef tijnbrein het volgende:
Maandag dat meisje van Paiq weer gezien weer bij een concert voor de veranderingErg gaaf concert. Wel een beetje gemengde gevoelens over het contact met haar. Ik denk toch dat er voorlopig alleen vriendschap inzit.
Denk je dat je kans maakt om vanuit friendzone een relatie te krijgen? Het antwoord is namelijk NEE.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:10 schreef tijnbrein het volgende:
Mijn ervaring is dat die kans next to nothing is...quote:Op woensdag 2 november 2011 20:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Denk je dat je kans maakt om vanuit friendzone een relatie te krijgen?
Precies. Of 't moet seks met je ex zijn oid'squote:Op woensdag 2 november 2011 20:15 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat die kans next to nothing is...
Als een man bij mij in de friendzone beland, kan het vanaf daar alleen maar minder worden of gelijk blijven.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:15 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik krijg niet echt hoogte van wat ze nu precies wil en wat ze van mij vindt. En andersom weet ik wat ik nu van haar vind.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:11 schreef Sinji het volgende:
[..]
Forceert zij dit of kies jij ervoor?
Hoezo?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Friendszone dus?
Jammer...
Waarom?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:16 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Als een man bij mij in de friendzone beland, kan het vanaf daar alleen maar minder worden of gelijk blijven.
Want friendszone == ik wil geen intieme relatie met jouquote:Op woensdag 2 november 2011 20:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik krijg niet echt hoogte van wat ze nu precies wil en wat ze van mij vindt. En andersom weet ik wat ik nu van haar vind.
[..]
Hoezo?
next to nothing eh...quote:Op woensdag 2 november 2011 20:15 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Edit: ah, we zijn het eens
Als je nog steeds niet hebt gezoend dan is dan gaat dat ook niet meer gebeuren. Je hebt 2 kansen onbenut gelaten.quote:
Dan moetje je meer als een klootzak gedragen. Daar houden jongere vrouwen namelijk van. Zeker als 't een klootzak met een dikke wallet isquote:Op woensdag 2 november 2011 20:17 schreef Bartholomeus het volgende:
Maar toch ben ik er heel goed in op een of andere manier. Die friendzone houdt van mij ofzo
Inderdaad, friendszone hoeft niet verkeerd te zijn, alleen als één van jullie liever meer zou willen wordt het lastig, anders betekent het alleen maar dat je er een vriendschap aan overhoudt, wat ook zeker leuk is.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik krijg niet echt hoogte van wat ze nu precies wil en wat ze van mij vindt. En andersom weet ik wat ik nu van haar vind.
[..]
Hoezo?
Omdat als ik wel interesse in hem had gehad hij niet in de friendzone was beland, maar in mijn bedquote:
Mannen willen geen friendszone, tenzij daar een goeie reden voor isquote:Op woensdag 2 november 2011 20:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Inderdaad, friendszone hoeft niet verkeerd te zijn, alleen als één van jullie liever meer zou willen wordt het lastig, anders betekent het alleen maar dat je er een vriendschap aan overhoudt, wat ook zeker leuk is.
Als jij ooit een relatie zou krijgen met iemand uit je friendszone zou ik me een ongeluk schrikken denk ikquote:Op woensdag 2 november 2011 20:17 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
next to nothing eh...
dat klinkt dan niet echt hoopvol nee...
mja... zoiets dacht ik alquote:Op woensdag 2 november 2011 20:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als jij ooit een relatie zou krijgen met iemand uit je friendszone zou ik me een ongeluk schrikken denk ik
Dit doe jezelf. Jij laat je friendzonen. Jij accepteert ditquote:Op woensdag 2 november 2011 20:17 schreef Bartholomeus het volgende:
Maar toch ben ik er heel goed in op een of andere manier. Die friendzone houdt van mij ofzo
Nee hoor, zou juist heel leuk zijn, want daarmee geeft ze aan dat hij toch wel veel voor haar betekendquote:Op woensdag 2 november 2011 20:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als jij ooit een relatie zou krijgen met iemand uit je friendszone zou ik me een ongeluk schrikken denk ik
Spreek voor jezelf, ik heb juist een paar vrienden waarvan ik zeker weet dat ze nooit een relatie met me zouden willen, maar waarmee ik wel ontzettend kan lachen.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mannen willen geen friendszone, tenzij daar een goeie reden voor is
Een echte klootzak heeft geen geld nodigquote:Op woensdag 2 november 2011 20:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
Dan moetje je meer als een klootzak gedragen. Daar houden jongere vrouwen namelijk van. Zeker als 't een klootzak met een dikke wallet is![]()
![]()
Het zou mijn hele beeld van mijn vriendenkring nogal veranderenquote:Op woensdag 2 november 2011 20:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee hoor, zou juist heel leuk zijn, want daarmee geeft ze aan dat hij toch wel veel voor haar betekend
Hmm... hoeft niet altijd...quote:Op woensdag 2 november 2011 20:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mannen willen geen friendszone, tenzij daar een goeie reden voor is
Die willen of met je neuken, of vinden je te lelijk om mee te neuken. Sorrie, maar zo zit 't vaak in elkaarquote:Op woensdag 2 november 2011 20:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, ik heb juist een paar vrienden waarvan ik zeker weet dat ze nooit een relatie met me zouden willen, maar waarmee ik wel ontzettend kan lachen.
Klopt, als er een reden is van zijn kant af, kan de friendszone best wel hoorquote:Op woensdag 2 november 2011 20:21 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Hmm... hoeft niet altijd...
bij mij iniedergeval niet
Daar gaat het toch helemaal niet om?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
De friendszone van een vrouw is zeg maar het troosthoekje. Je hebt geen relatie, maar de troostprijs. Beland je daarna toch in de relatiezone, dan betekend het dat die vrouw toch wel meer om je geeft dan ze eerst zelf dacht
Zo onwaar. Klootzakken hier krijgen eerder een bitchslapquote:Op woensdag 2 november 2011 20:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan moetje je meer als een klootzak gedragen. Daar houden jongere vrouwen namelijk van. Zeker als 't een klootzak met een dikke wallet is![]()
![]()
Volgens mij heb je gelijk, maar evengoed vind ik niet dat het de goede weg is. Ik ben nou eenmaal een softe goedzak, en een toneelstukje opvoeren houd ik maar een beperkte tijd vol. En dan komt die ander erachter dat ik anders in elkaar zit dan ik heb doen vermoeden, en ben ik weer terug bij af. Leuk voor de ervaring misschien, maar ik zit op zulke oppervlakkige toestanden niet te wachtenquote:Op woensdag 2 november 2011 20:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
![]()
Niet helemaal mee eens. Troostprijzen doe ik niet aan. Mensen moeten ook genoeg te bieden hebben om vrienden te kunnen worden. Ik kan dan ook echt super veel van een vriend houden, het is alleen een andere manier van houden van, maar niet per definitie minder.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
De friendszone van een vrouw is zeg maar het troosthoekje. Je hebt geen relatie, maar de troostprijs. Beland je daarna toch in de relatiezone, dan betekend het dat die vrouw toch wel meer om je geeft dan ze eerst zelf dacht
Het is niet de goede weg, maar wel de snelle wegquote:Op woensdag 2 november 2011 20:22 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Volgens mij heb je gelijk, maar evengoed vind ik niet dat het de goede weg is. Ik ben nou eenmaal een softe goedzak, en een toneelstukje opvoeren houd ik maar een beperkte tijd vol. En dan komt die ander erachter dat ik anders in elkaar zit dan ik heb doen vermoeden, en ben ik weer terug bij af. Leuk voor de ervaring misschien, maar ik zit op zulke oppervlakkige toestanden niet te wachten
Het intieme houden van gun je hem niet. Dan is hij toch minder vind jequote:Op woensdag 2 november 2011 20:23 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens. Troostprijzen doe ik niet aan. Mensen moeten ook genoeg te bieden hebben om vrienden te kunnen worden. Ik kan dan ook echt super veel van een vriend houden, het is alleen een andere manier van houden van, maar niet per definitie minder.
Dat weet ik ook welquote:Op woensdag 2 november 2011 20:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Denk je dat je kans maakt om vanuit friendzone een relatie te krijgen? Het antwoord is namelijk NEE.
Ik weet niets eens zeker of ik iets voor haar voel dus in die friendzone zit ik eigenlijk niet.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Inderdaad, friendszone hoeft niet verkeerd te zijn, alleen als één van jullie liever meer zou willen wordt het lastig, anders betekent het alleen maar dat je er een vriendschap aan overhoudt, wat ook zeker leuk is.
Hmm... die kans zit er toch niet inquote:Op woensdag 2 november 2011 20:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het zou mijn hele beeld van mijn vriendenkring nogal veranderen
Nee ik vrees hetzelfde, sorryquote:Op woensdag 2 november 2011 20:24 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Hmm... die kans zit er toch niet in
Gunnen? Dat heeft niks met gunnen te maken hoor. Je stuurt niet echt op wie je verliefd wordt en op wie niet. Er hoeft niks mis met iemand te zijn, maar iemand kan ook gewoon geen match zijn in combinatie met mij. Die persoon is dan echt niet minder in mijn ogen. Rare gedachtengang hou jij er op na.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
Het intieme houden van gun je hem niet. Dan is hij toch minder vind je
Alsof je daar als kerel ook maar iets tegen kunt doenquote:Op woensdag 2 november 2011 20:19 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dit doe jezelf. Jij laat je friendzonen. Jij accepteert dit
Waarom belanden sommige mannen nooit in de friendzone en hebben tig scharrels rondlopen en andere mannen altijd? Nee, uiterlijk heeft er geen zak mee te maken. Geld ook niet en status ook niet.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:25 schreef Bartholomeus het volgende:
Alsof je daar als kerel ook maar iets tegen kunt doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |