Nee wat ik nu heb is goed.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wie wil er nu ook een baard op zijn 17e, dat ziet er toch nog niet uit
Amen.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:02 schreef Myraela het volgende:
Baarden op 17jarige staan gewoon stom.Goede baardgroei of geen baardgroei gaarne.
Het hoeft ook alleen met fatsoenlijke baardgroei he.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:02 schreef Myraela het volgende:
Baarden op 17jarige staan gewoon stom.Goede baardgroei of geen baardgroei gaarne.
Ja, maar dat is het nooit in het begin, dus je moet het sowieso in het begin gewoon scheren.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Het hoeft ook alleen met fatsoenlijke baardgroei he.
Het groeit nu gewoon lukraak op twee plekken.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, maar dat is het nooit in het begin, dus je moet het sowieso in het begin gewoon scheren.
Ik heb een goeie spamfilterquote:Op woensdag 2 november 2011 19:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik bedoelde die penisverleng mailtjes, geen idee van welk bedrijf. Krijg ik ook altijd.
eigen ervaring idd.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
En waar baseer je dat op? je eigen karakter?
Gebeurt echt ontzettend vaak hoor
vooral nu via social media en zo
Duh, je ziet mijn naam er toch links naast staan.quote:
For the love of God why?quote:Op woensdag 2 november 2011 19:18 schreef heloef het volgende:
Wie gaat er nog meer naar het All You Need is Love Concert?
Ik in elk geval nietquote:Op woensdag 2 november 2011 19:18 schreef heloef het volgende:
Ik weet niet, ik zag die commercial en ik schoot in de lach en moest aan dit topic denken.quote:
Dan gaan wij samen nietquote:
Ken ik niet, maar je hebt een goede muzieksmaak, dus kan wel misschienquote:Op woensdag 2 november 2011 19:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan gaan wij samen nietdan ga ik liever een keer naar de Atak in Enschede
IK! Samen?quote:Op woensdag 2 november 2011 19:18 schreef heloef het volgende:
In de Atak staat regelmatig metalquote:Op woensdag 2 november 2011 19:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ken ik niet, maar je hebt een goede muzieksmaak, dus kan wel misschien
Met jou altijd.quote:
Hoezo? Trek ik dan andere mensen aan?quote:Op woensdag 2 november 2011 19:50 schreef dawg het volgende:
poets je tanden volgende keer eerst even dan.
nvmd. het was een kutgrap.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:52 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoezo? Trek ik dan andere mensen aan?
Dat was toch het probleem, haar adem stonk naar kut.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |