Spongebob is baasquote:Op woensdag 2 november 2011 15:01 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Er is nu spongebob op nickelodeon.
ach ieder zijn dingquote:Op woensdag 2 november 2011 15:02 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Goed dat ik het niet tegen jou had dan.
Er gebeurt in de echte wereld toch niet evenveel grappigs als in Duckstad.quote:
ja daar kan ik je alleen maar gelijk in gevenquote:Op woensdag 2 november 2011 15:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er gebeurt in de echte wereld toch niet evenveel grappigs als in Duckstad.
Dus ik laat de tv zo staan.
Oh daar ben ik net ook naar gezaptquote:
Ik zag het ja.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh daar ben ik net ook naar gezapt
En dit is die aflevering waarmee ik gisteren in de war was btw
En een Nederlander die ze weg willen sturen.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:12 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Alles Griekenland wat de klok slaat he...
Ja financiėle crisis etc blabla. noujaquote:Op woensdag 2 november 2011 15:12 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Alles Griekenland wat de klok slaat he...
Je bent lief hoor kreequote:Op woensdag 2 november 2011 16:51 schreef kree het volgende:
Haha voel me niet zo snel aangevallen hoor.
Een discussie is prima, zelfs goed denk ik
Hoewel het ging wel wat ver af entoe maargoed
Hoe is het met volleybal meisje?quote:Op woensdag 2 november 2011 16:49 schreef heloef het volgende:
Ik heb nog nooit onaardig gedaan tegen kree.
Prima, hoe is het daar? Vloer weer gedweild?quote:Op woensdag 2 november 2011 16:38 schreef Cassandra87 het volgende:
Halloooo
hoe gaat het hier?
Zag even snel dat iedereen nog steeds erg lief is tegen kree
Dood topic is dood.quote:
Ik vind het leuk om bij te houden, maar iedere 2 uur een topic erdoor jagen zoals gisteravond dat gaat me ook veel te snel. Dan liever wat rustiger.quote:
Ben je er al achter hoe je Robin nog een keer kan spreken?quote:
Nee.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben je er al achter hoe je Robin nog een keer kan spreken?
Zover ik het kon beoordelen van een afstand ging het allemaal prima.quote:
Waarom heb je haar niet benaderd?quote:Op woensdag 2 november 2011 18:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Zover ik het kon beoordelen van een afstand ging het allemaal prima.
Omdat ik een lafbek ben, ik gok dat dat het is.quote:
Mwaah. Ben er de laatste tijd achter gekomen dat er wel een paar positieve uitschieters zijn, maar over het algemeen ben ik het niet eens met je.quote:
Waarom verander je dat niet?quote:Op woensdag 2 november 2011 18:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat ik een lafbek ben, ik gok dat dat het is.
Goede vraag.quote:
Eerder een paar negatieve uitschieters.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:15 schreef benzin het volgende:
[..]
Mwaah. Ben er de laatste tijd achter gekomen dat er wel een paar positieve uitschieters zijn, maar over het algemeen ben ik het niet eens met je.
Wat is er eng aan? De oppervlakkigheid waardoor je je enorm snel negatief beoordeeld voelt omdat je eigenwaarde op een nulpunt staat wat dus eigenlijk betekent dat het jouw schuld is en niet zozeer van de vrouwen?quote:Op woensdag 2 november 2011 18:15 schreef benzin het volgende:
[..]
Mwaah. Ben er de laatste tijd achter gekomen dat er wel een paar positieve uitschieters zijn, maar over het algemeen ben ik het niet eens met je.
Omdat ik geen antwoord heb.quote:
Vrouwen zijn niet eng joh.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:15 schreef benzin het volgende:
[..]
Waarom durf je er dan niet op af te stappen?quote:
Goede vraag. Ik vind vrouwen onvoorspelbaar, vaak gemeen en ze geven me gewoon een heel ongemakkelijk gevoel door in de buurt te zijn. Als het kan dan ontwijk ik ze meestal liever.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:16 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Wat is er eng aan? De oppervlakkigheid waardoor je je enorm snel negatief beoordeeld voelt omdat je eigenwaarde op een nulpunt staat wat dus eigenlijk betekent dat het jouw schuld is en niet zozeer van de vrouwen?
Briljante reactie.quote:
Hij durft niet eens tegen ze te praten.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:19 schreef Flepke het volgende:
[..]
Waarom durf je er dan niet op af te stappen?
Hoeveel meiden ken je nou eenmaal?quote:Op woensdag 2 november 2011 18:15 schreef benzin het volgende:
[..]
Zodra jij je extreem ongemakkelijk gaat voelen dan worden de mensen om je heen dat ook.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:19 schreef benzin het volgende:
[..]
Goede vraag. Ik vind vrouwen onvoorspelbaar, vaak gemeen en ze geven me gewoon een heel ongemakkelijk gevoel door in de buurt te zijn. Als het kan dan ontwijk ik ze meestal liever.
Ik voel me inderdaad snel negatief beoordeeld door vrouwen en dat ligt niet alleen aan mij. Ondanks dat je wel een beetje gelijk hebt dat ik me snel negatief beoordeeld voel, maar veel vrouwen maken het er ook naar.
Ik hoop dat ik ooit op een dag iets anders kan zeggen
Geldt dit eigenlijk niet gewoon voor mensen in het algemeen bij jou dan?quote:Op woensdag 2 november 2011 18:19 schreef benzin het volgende:
[..]
Goede vraag. Ik vind vrouwen onvoorspelbaar, vaak gemeen en ze geven me gewoon een heel ongemakkelijk gevoel door in de buurt te zijn. Als het kan dan ontwijk ik ze meestal liever.
Ik voel me inderdaad snel negatief beoordeeld door vrouwen en dat ligt niet alleen aan mij. Ondanks dat je wel een beetje gelijk hebt dat ik me snel negatief beoordeeld voel, maar veel vrouwen maken het er ook naar.
Als hij enorm gepest was geweest door een jongen ipv een meisje dan was het wellicht andersom geweest.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geldt dit eigenlijk niet gewoon voor mensen in het algemeen bij jou dan?
Je zei al eerder dat je het ook moeilijk vond om gewoon vrienden te maken, wat is dan het wezenlijke verschil tussen omgang met mannen of vrouwen voor jou?
Ik snap ook wel een beetje wat je bedoelt hoor, ik ga ook veel liever met jongens om dan met meiden, omdat ze gewoon overal wat nonchalanter in zijn. Ik ben gewoon benieuwd hoe jij dat dan ziet.
Jij hebt sowieso al heel snel het gevoel dat je aangevallen wordt, ook als dat niet het geval is. Neemt niet weg dat dat jouw gevoel is.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:19 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik snap niet (tot een bepaalde hoogte) wat er zo eng aan ze is.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:19 schreef benzin het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |