SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hierEmotionele exclusiviteit monogamie-adept
Kut voor je.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik was het woordje "niet" vergeten er voor te zetten.
Dus je wil iemand losweken die in een relatie zit, haar niet persé als vriendin en ze is een collega? Daar kan weinig positiefs uit voortkomen lijkt me zo.quote:
Daarom weet ik dus niet meer wat ik moet enzo.quote:
Ik kan haar nog niet goed genoeg om te zeggen dat zo'n relatie gaan werken.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dus je wil iemand losweken die in een relatie zit, haar niet persé als vriendin en ze is een collega? Daar kan weinig positiefs uit voortkomen lijkt me zo.
Jij en sex voor de sex gaan niet goed samen?quote:Op woensdag 2 november 2011 12:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kan haar nog niet goed genoeg om te zeggen dat zo'n relatie gaan werken.
Maar alleen sex gaat het niet worden, dat gaat niet goed (ligt geheel aan mij overigens).
Ik kan geen sex hebben met iemand die een vriend heeft nee.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:43 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij en sex voor de sex gaan niet goed samen?
Enig idee waarom ze dat deed?quote:Op woensdag 2 november 2011 12:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarom weet ik dus niet meer wat ik moet enzo.
Mijn gevoel voor haar valt niet eens te beschrijven, maar het voelt geweldig.
Ah op die manier. Is ook geen aanrader idd.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kan geen sex hebben met iemand die een vriend heeft nee.
quote:
Het komt ook wel een beetje raar over als iemand niks tegen je zegt, wel aankijkt en ineens een fb uitnodiging stuurt.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarom weet ik dus niet meer wat ik moet enzo.
Mijn gevoel voor haar valt niet eens te beschrijven, maar het voelt geweldig.
Altijd in de middag. Vanavond barst de hel weer losquote:Op woensdag 2 november 2011 12:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik open eens een topic en het bloedt gelijk dood.![]()
Heb net mijn nieuwe tweedehandse muzieksetje aangesloten. Nu even langs de apotheek.
Jaquote:Op woensdag 2 november 2011 13:19 schreef formerjellybean het volgende:
Nog eventjes danen dan een live minimeeting
Omdat ze me niet zo goed kent misschien.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Enig idee waarom ze dat deed?
Ik voeg meestal de mensen toe van die clinics, dus zo vreemd is dat niet.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:53 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Het komt ook wel een beetje raar over als iemand niks tegen je zegt, wel aankijkt en ineens een fb uitnodiging stuurt.
Mijn god, die tekst, kan het pijnlijker?quote:Op woensdag 2 november 2011 12:48 schreef Cactus1 het volgende:
Hier Heloef een crosspost uit een ander topic
[..]
En ze wil niet eens je beter leren kennen. Matige actie van hoor. Ik stel voor: probeer nog 1 keer met haar in contact te komen en als ze daar geen zin in heeft lekker vergeten.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat ze me niet zo goed kent misschien.
[..]
Ik voeg meestal de mensen toe van die clinics, dus zo vreemd is dat niet.
Lol; en degene die het niet gered hebben, hebben zelfmoord gepleegd?quote:Op woensdag 2 november 2011 13:34 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Topic heeft zn doel bereikt. Mental issues van het regelen zijn gefixt. Tegenwoordig is iedreen een baasje en gaat het over seks-ethiek.
Lang leve de vooruitgang
Bijles bij cactusje. Danny betaaldquote:Op woensdag 2 november 2011 13:57 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Lol; en degene die het niet gered hebben, hebben zelfmoord gepleegd?
Wat volgens mij het hele issue is wanneer je iemand niet echt kent, maar wel leuk vind (en wel op zo'n manier dat je er hier over gaat posten), je het al heel snel dramatiseert. Je maakt het te serieus; je laat je overmannen door gevoelens etc. Wil je echt kans maken bij een meid, dan moet je juist heel relax en jezelf kunnen zijn, met name in het begin. Hou het leuk en losjes...quote:Op woensdag 2 november 2011 13:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En ze wil niet eens je beter leren kennen. Matige actie van hoor. Ik stel voor: probeer nog 1 keer met haar in contact te komen en als ze daar geen zin in heeft lekker vergeten.
Ben geen liefdadigheidsinstellingquote:Op woensdag 2 november 2011 14:00 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Bijles bij cactusje. Danny betaald
Je bent een commerciele instelling...je wil geld voor seks?quote:Op woensdag 2 november 2011 14:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ben geen liefdadigheidsinstelling
Nee, ik wil liefde voor seksquote:Op woensdag 2 november 2011 14:05 schreef Axel1988 het volgende:
Je bent een commerciele instelling...je wil geld voor seks?
Effe voor de duidelijkheid, dat is dus eerst liefde hebben en dan seks?quote:
In tijden van crisis kun je beter vooraf laten betalen. Dat is hoe ik het tenminste doe.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:13 schreef kree het volgende:
[..]
Effe voor de duidelijkheid, dat is dus eerst liefde hebben en dan seks?
Of je wil wel seks en daar dan liefde voor terug krijgen?
Betalen in liefde of in seks?quote:Op woensdag 2 november 2011 14:16 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
In tijden van crisis kun je beter vooraf laten betalen. Dat is hoe ik het tenminste doe.
Of betalen met eiwittequote:
Of E1,50 voor een pak met eieren bij de supermarktquote:Op woensdag 2 november 2011 14:22 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Een hele bek vol kost bij mij een uurtje liefde.
Over 1,50¤ gesproken; heb je die oneliner nog gestuurd?quote:Op woensdag 2 november 2011 14:24 schreef kree het volgende:
[..]
Of E1,50 voor een pak met eieren bij de supermarkt
Ja werd gelijk gekicked daarnaquote:Op woensdag 2 november 2011 14:24 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Over 1,50¤ gesproken; heb je die oneliner nog gestuurd?
Wat bedoel je met gekicked? De oneliner wordt geaccepteerd of niet geaccepteerd; zo simpel is het.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:25 schreef kree het volgende:
[..]
Ja werd gelijk gekicked daarna![]()
Hahaha nouja, zie nog wel of er eens iemand komt die wel eerst wil praten
ze accepteerde me, maar nog voordat ik weer online was had ze me er al weer afgegooid.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:29 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Wat bedoel je met gekicked? De oneliner wordt geaccepteerd of niet geaccepteerd; zo simpel is het.
was gewoon een digibeet die op de verkeerde knop druktequote:Op woensdag 2 november 2011 14:54 schreef kree het volgende:
[..]
ze accepteerde me, maar nog voordat ik weer online was had ze me er al weer afgegooid.
Toch een beetje raar als je het mij vraagt
Zou kunnenquote:Op woensdag 2 november 2011 14:55 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
was gewoon een digibeet die op de verkeerde knop drukte
Nee hoor, maar dit is wel heel erg optimistisch.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:58 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
glas bij jou is altijd halfleeg?
Er is nu spongebob op nickelodeon.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee hoor, maar dit is wel heel erg optimistisch.
Tevens ben ik in een vage en chagrijnige bui nu.
quote:Op woensdag 2 november 2011 15:01 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Er is nu spongebob op nickelodeon.
half vol maarjaquote:Op woensdag 2 november 2011 14:58 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
glas bij jou is altijd halfleeg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |