als je gisteren goed opgelet had stond ik ook op het niet versierbare lijstje , Ik heb altijd in dit topic aangegeven dat ik niet date. Ik zie het gewoon als een gezellige manier om mensen die ik hier ken te ontmoeten maar niet als een date.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:41 schreef Sinji het volgende:
[..]
Uhuh. Jij bent single. Koffie in de magnetron ook. Dit is een versiertopic. En jullie hebben met elkaar afgesproken in een cafe.
Klinkt als een date, maar als je zegt van niet dan geloof ik je op je woord
Er komt niks uit bij jou?quote:Op woensdag 2 november 2011 11:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat dat voor mij onmogelijk is.
Jawel.quote:
Ik hoop voor je dat koffie dat ook zo zietquote:Op woensdag 2 november 2011 11:44 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
als je gisteren goed opgelet had stond ik ook op het niet versierbare lijstje , Ik heb altijd in dit topic aangegeven dat ik niet date. Ik zie het gewoon als een gezellige manier om mensen die ik hier ken te ontmoeten maar niet als een date.
Als zij dat duidelijk aangeeft dan weet koffie ook dat hij niks hoeft te proberen.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:49 schreef Sinji het volgende:
[..]
qoq
Ik hoop voor je dat koffie dat ook zo ziet
Dat is een waar punt.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Jawel.
Maar mijn versierskills zijn de beste anticonceptie die er is.
Dacht 't niet, dan heb je niet goed gelezenquote:Op woensdag 2 november 2011 11:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Over 9 maanden het geluid van trappelende voetjes.
EDIT: Bij jullie dan
Ook geen laptop waar je alsnog op het netwerk komt of heb je alleen een IPad ??quote:Op woensdag 2 november 2011 11:55 schreef Myraela het volgende:
Ik krijg mijn iPad niet op het schoolnetwerk. Ik faal. Hard.
Neem niet alles zo serieus kerel.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dacht 't niet, dan heb je niet goed gelezen
Zie het dan maar als ontmoeting en we wonen toevallig dicht bij elkaar, dus waarom niet?
Mijn laptop doet het wel, maar ik wil mijn clickable prototype demonstreren op de iPad.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:58 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ook geen laptop waar je alsnog op het netwerk komt of heb je alleen een IPad ??
Wees blij, mijn schoolnetwerk is 'beveiligd'. Voelt iemand zich geroepen om me te helpen met het netwerk neerhalen?quote:Op woensdag 2 november 2011 11:55 schreef Myraela het volgende:
Ik krijg mijn iPad niet op het schoolnetwerk. Ik faal. Hard.
Whow, waarom krijg ik altijd dit soort reacties?quote:Op woensdag 2 november 2011 11:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Neem niet alles zo serieus kerel.![]()
Veel plezier in ieder geval.
Misschien omdat je alles zo serieus lijkt te nemen?quote:Op woensdag 2 november 2011 12:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Whow, waarom krijg ik altijd dit soort reacties?![]()
Maar bedankt, zal vast wel leuk worden.
En 't is tenminste leuker dan bijvoorbeeld de hele dag op een forum rondhangen
Ik ben wel toe aan het ontmoeten van nieuwe mensen, vind het daarom wel jammer dat er zaterdag niet zo veel komen, maar er komen er tenminste wel een aantal
Gewoon doen, is gewoon effe gezellig zijn dan.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Whow, waarom krijg ik altijd dit soort reacties?![]()
Maar bedankt, zal vast wel leuk worden.
En 't is tenminste leuker dan bijvoorbeeld de hele dag op een forum rondhangen
Ik ben wel toe aan het ontmoeten van nieuwe mensen, vind het daarom wel jammer dat er zaterdag niet zo veel komen, maar er komen er tenminste wel een aantal
Ruilen? Hier is het weer een kutloze dag.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:06 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kon me er ook eindelijk weer toe zetten mijn bed uit te komen
En het is nu al een kutdag.
Jij mag helemaal niet op internet?quote:Op woensdag 2 november 2011 12:00 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Wees blij, mijn schoolnetwerk is 'beveiligd'. Voelt iemand zich geroepen om me te helpen met het netwerk neerhalen?![]()
(jk)
Waarschijnlijk heb jij nuttige dingen te doen, ik heb niet echt zin om wat te gaan doen vandaag.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ruilen? Hier is het weer een kutloze dag.
Alhoewel, ik heb het niet zo op kutten.
Welk liefdesleven ???quote:Op woensdag 2 november 2011 12:10 schreef heloef het volgende:
Ik vind het leven heel leuk nu.
Vreemd aangezien ik mijn liefdesleven alweer aan het verneuken ben.
Blijkbaar zorgt je liefdesleven er soms ook voor dat je het leven minder leuk vindtquote:Op woensdag 2 november 2011 12:10 schreef heloef het volgende:
Ik vind het leven heel leuk nu.
Vreemd aangezien ik mijn liefdesleven alweer aan het verneuken ben.
Mijn potentiėle.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |