Het ziet er niet uit. Goedkoop en hoerig rood. Smaken verschillenquote:Op woensdag 2 november 2011 02:52 schreef Flepke het volgende:
Als dat zo is dan ga ik even naar wat gothic feestjes toe
quote:Op woensdag 2 november 2011 02:51 schreef Cactus1 het volgende:
Hoe heet dat nieuwe nummer van Beyoncé. In het kader van kutmuziek. Wat is dat een afgrijselijk nr
Met een hooivork natuurlijk. Om jou concurrentie te spiesenquote:Op woensdag 2 november 2011 02:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het ziet er niet uit. Goedkoop en hoerig rood. Smaken verschillen
Hij is zo mogelijk nog walgelijkerquote:
Die dan?quote:Op woensdag 2 november 2011 02:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hij is zo mogelijk nog walgelijkerIk probeer m nog even te zoeken.
Eerst moet je geven en daarna moet je ze nemen.quote:Op woensdag 2 november 2011 02:55 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Serieus, probeer niet eerst zo enthousiast mij met cactusje op te zadelen om daarna je hand uit je broek te trekken om lingerie te posten en daarna cactus zelf te regelen
Ja maar bij haar is het dus de kunst om der goed te daten en dan dus niks te doenquote:Op woensdag 2 november 2011 03:01 schreef Flepke het volgende:
[..]
Eerst moet je geven en daarna moet je ze nemen.
Hoezo? Ze heeft geen salmonella hoor.quote:Op woensdag 2 november 2011 03:03 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
Ja maar bij haar is het dus de kunst om der goed te daten en dan dus niks te doen
Wel aan likken?quote:Op woensdag 2 november 2011 03:08 schreef WokkelKardinaal het volgende:
't is alsof je een snoepje krijgt dat prima is. De lol zit erin om em niet op te eten. Omdat het kan.
Dikke lol ja.quote:Op woensdag 2 november 2011 03:08 schreef WokkelKardinaal het volgende:
't is alsof je een snoepje krijgt dat prima is. De lol zit erin om em niet op te eten. Omdat het kan.
Die zijn ook nodig.quote:Op woensdag 2 november 2011 03:13 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
Hmja beetje raar uitgedrukt hmm
Maar: hoerdaten
Oh da's niet zo moeilijk, gewoon dreigen en hij gaat vanzelf.quote:Op woensdag 2 november 2011 03:16 schreef ValHallen het volgende:
Wacht, jaag ik nu serieus Flepke weg? Ik wist wel dat God me een kracht had gegeven.
Nouja ik snap hem wel. Hij is in de veronderstelling dat ik homo ben en hij durft zijn nummer niet te geven.quote:Op woensdag 2 november 2011 04:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh da's niet zo moeilijk, gewoon dreigen en hij gaat vanzelf.
PM met m'n nummer ontvangen?quote:Op woensdag 2 november 2011 04:31 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nouja ik snap hem wel. Hij is in de veronderstelling dat ik homo ben en hij durft zijn nummer niet te geven.
SORRY NEWBIE SPIJT ME ENORMquote:Op woensdag 2 november 2011 09:52 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Morgen. Doe niet zo schreeuwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |