SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
Oh ja, dat klopt. De enige keer.quote:Op woensdag 2 november 2011 01:48 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, toen met Kree. Toen je hem zielig vond en mij een opgefokt standje
ik weet niet of zoiets verstandig is in deze tijdenquote:Op woensdag 2 november 2011 01:55 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb wel net het patroon binnen gekregen voor een gothic jurkje dat ik deze week ga maken.
Ik weet nog niet of ik het durf aan te doen.
Dus jullie lebberen nu elkaar weer af enzo?quote:Op woensdag 2 november 2011 01:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh ja, dat klopt. De enige keer.
Laatst kreeg ik een mail van klasgenoot/collega en die opende met: hey lekkere rondborstige klasgenote. Blablablabla en sloot af met: PS: sorry voor mij vrijpostige aanhef.quote:Op woensdag 2 november 2011 01:54 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Ik weet het niet maar je bent de beste rondborstige kloon die een wokkel zich kan wensen
Zijn de tijden veranderd wat betreft gothic jurken?quote:Op woensdag 2 november 2011 01:57 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ik weet niet of zoiets verstandig is in deze tijden
Aardbei en ik hebben een non-fysieke verhouding met elkaar.quote:Op woensdag 2 november 2011 01:57 schreef Flepke het volgende:
Dus jullie lebberen nu elkaar weer af enzo?
Dag vieze kleinpiemelige onbeschofte lul,quote:Op woensdag 2 november 2011 01:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Laatst kreeg ik een mail van klasgenoot/collega en die opende met: hey lekkere rondborstige klasgenote. Blablablabla en sloot af met: PS: sorry voor mij vrijpostige aanhef.
Ik vond het best kut en wist niet hoe ik er op moest reagerenIk wist niet dat hij mij ooit op die manier zag, laat staan dat hij het zo zou zeggen
![]()
Ik heb maar inhoudelijk gereageerd en dat deel genegeerd.
Ik zie hem nog vaker en wil het niet ongemakkelijker maken. We moeten ook fysieke dingen met elkaar doenquote:Op woensdag 2 november 2011 02:00 schreef Flepke het volgende:
Dag vieze kleinpiemelige onbeschofte lul,
Wat heb je hem gestuurd?quote:Op woensdag 2 november 2011 02:01 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik zie hem nog vaker en wil het niet ongemakkelijker maken. We moeten ook fysieke dingen met elkaar doenHij is ouder en getrouwd
Hey XXX,quote:Op woensdag 2 november 2011 02:02 schreef Flepke het volgende:
Wat heb je hem gestuurd?
Geachte heer/mevrouw,
puppy ogen:quote:Op woensdag 2 november 2011 02:03 schreef Cactus1 het volgende:
Ik ben al veel te lang weer serieus, tijd voor wat anders:
[ afbeelding ]
Tering die dingen zijn eng van dichtbij
Wat was er kut aan danquote:Op woensdag 2 november 2011 01:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Laatst kreeg ik een mail van klasgenoot/collega en die opende met: hey lekkere rondborstige klasgenote. Blablablabla en sloot af met: PS: sorry voor mij vrijpostige aanhef.
Ik vond het best kut en wist niet hoe ik er op moest reagerenIk wist niet dat hij mij ooit op die manier zag, laat staan dat hij het zo zou zeggen
![]()
Ik heb maar inhoudelijk gereageerd en dat deel genegeerd.
Kledingstijl...je kan er in ieder geval op letten dat je dingen aantrekt die qua kleur bij elkaar passen.Voor de rest niet te strakke, wijde of korte kleding. Denk aan hoogwaterbroeken. En wellicht kijken welke soorten kleding bij je figuur passen. Dat is de basis.quote:Op woensdag 2 november 2011 01:55 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb wel net het patroon binnen gekregen voor een gothic jurkje dat ik deze week ga maken.
Ik weet nog niet of ik het durf aan te doen.
Weet jij waarom zijn vleugels zulke rare kleuren hebben op die foto? Zijn ze nat ofzo en dat er dan breking optreedt?quote:Op woensdag 2 november 2011 02:03 schreef Cactus1 het volgende:
Ik ben al veel te lang weer serieus, tijd voor wat anders:
[ afbeelding ]
Tering die dingen zijn eng van dichtbij
Hij is getrouwd, collega, studiegenoot, ouder, we moeten samen opdrachten maken en fysiek dingen doen, euhm en ik wil niet gezien worden als de rondborstige klasgenotequote:
Ik had mijn broek nog aan, verdomme!quote:Op woensdag 2 november 2011 02:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hey XXX,
blablablablabala
kusje op je piemel -Cactus-
Die ogen waren ook al pijnlijk om naar te kijken, mijn ogen doen echt zeer, ik denk dat er iets mis is met de kringspier van mijn pupillen, zodat ik de hele tijd teveel licht zie. Die theorie heb ik nu tenminste, omdat mijn ogen altijd veel te groot lijken en licht pijn doet. Net als jouw plaatje.quote:
Vliegen zijn geweldige huisdieren. Ik vind ze prachtig.quote:Op woensdag 2 november 2011 02:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Waarom heeft ie een honden snoet en zonnebril op dan?![]()
Olie, is waterafstotendquote:Op woensdag 2 november 2011 02:05 schreef Lokasenna het volgende:
Weet jij waarom zijn vleugels zulke rare kleuren hebben op die foto? Zijn ze nat ofzo en dat er dan breking optreedt?
Gothic jurken zijn altijd een beetje alto. Maar als het niet te extreem is en echt kleding is waar jij je lekker in voelt dan wordt het doorgaans wel geaccepteerd door 'de massa'.quote:Op woensdag 2 november 2011 01:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zijn de tijden veranderd wat betreft gothic jurken?
Hij is verder niet extreem hoor, gewoon een beetje in die stijl.
Dit roept 1001 vragen op. Getrouwde klasgenoten? Fysieke dingen? Waarom niet? Etcquote:Op woensdag 2 november 2011 02:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hij is getrouwd, collega, studiegenoot, ouder, we moeten samen opdrachten maken en fysiek dingen doen, euhm en ik wil niet gezien worden als de rondborstige klasgenote
Die ogen zijn wel echt mooi gemaakt door godquote:Op woensdag 2 november 2011 02:07 schreef Flepke het volgende:
Vliegen zijn geweldige huisdieren. Ik vind ze prachtig.
[ afbeelding ]
Dat beest heb ik heul niet gemaakt.quote:Op woensdag 2 november 2011 02:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Die ogen zijn wel echt mooi gemaakt door god
Volgens mij is het een redelijk normaal overkomend model, tot net onder knielengte en met een bovenkant die je kunt dichtrijgen.quote:Op woensdag 2 november 2011 02:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gothic jurken zijn altijd een beetje alto. Maar als het niet te extreem is en echt kleding is waar jij je lekker in voelt dan wordt het doorgaans wel geaccepteerd door 'de massa'.
Ik doe een cursus erotisch masseren om meer klanten te trekkenquote:Op woensdag 2 november 2011 02:08 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Dit roept 1001 vragen op. Getrouwde klasgenoten? Fysieke dingen? Waarom niet? Etc
Ze zit in de prostitutie. wist je dat nog niet?quote:Op woensdag 2 november 2011 02:08 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
Dit roept 1001 vragen op. Getrouwde klasgenoten? Fysieke dingen? Waarom niet? Etc
En jij hebt mij dat nog niet verteld omdat?quote:Op woensdag 2 november 2011 02:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik doe een cursus erotisch masseren om meer klanten te trekken
quote:Op woensdag 2 november 2011 02:09 schreef Cactus1 het volgende:
quote:Op woensdag 2 november 2011 02:10 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ze zit in de prostitutie. wist je dat nog niet?
In welk beroep mag dat wezenquote:Op woensdag 2 november 2011 02:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Inclusief happy ending?quote:Op woensdag 2 november 2011 02:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij niet geïnteresseerd bent in mij(n dingen) .quote:Op woensdag 2 november 2011 02:10 schreef Flepke het volgende:
En jij hebt mij dat nog niet verteld omdat?
Wat is er met olie waardoor je veel verschillende kleuren ziet als de zon erop schijnt? Zie je dan meer of minder kleuren dan als het water was geweest?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |