wijde broeken ja geen kettingen . Was altijd een beetje eigengereid in mijn kleding keuze ouders vonden het niets maar op een gegeven moment gaven ze het wel op.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:36 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ook van die broeken met wijde pijpen en kettingen draan?
Is wel erg breed, want ik kan niet elke vorm van humor waarderen. Intelligent is tof, maar niet als dat op zo'n studiebol manier is.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:34 schreef Sinji het volgende:
Élke vrouw houdt van grappig, intelligent, zelfverzekerd en sociaal vaardig.
Als ik zou spitten zou ik er wel een kunnen vinden denk ik. Maar dit is mijn ervaring. Vindt maar eens een vrouw die zulke eigenschappen niet aantrekkelijk vindt.quote:
Wat is een naar waakzaamheid?quote:Op woensdag 2 november 2011 10:40 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
wijde broeken ja geen kettingen . Was altijd een beetje eigengereid in mijn kleding keuze ouders vonden het niets maar op een gegeven moment gaven ze het wel op.
Was zelfs zo dat in de jaren negentig dat ik een naar waakzaamheid ging en toen had je een boel van die hippykleding met wijde pijpen etc en plateauzolen naar school ging en op mijn school zaten alleen maar kinderen die into rap waren . Ik werd daar op school ook met scheve ogen aangekeken maar het boeide me niet ik voelde me er lekker bij.
En dat is erg want?quote:Op woensdag 2 november 2011 10:29 schreef Sinji het volgende:
Dat is geen techniek, thats the normal guy way
Wat Myreala zegt, het is te breed gezegd.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:42 schreef Sinji het volgende:
[..]
Als ik zou spitten zou ik er wel een kunnen vinden denk ik. Maar dit is mijn ervaring. Vindt maar eens een vrouw die zulke eigenschappen niet aantrekkelijk vindt.
Waakzaamheid was een club die in de jaren 90 heel veel mellow housemuziek gedraaid werd en trok heel veel landelijk publiek net zoals de IT en de Roxy toenquote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:54 schreef formerjellybean het volgende:
Het is inderdaad dat je het wel moet kunnen hebben. Zoals Kat von D van La Ink die vind ik er geweldig in uitzien maar dat is ook gewoon omdat het haar eigen stijl is en bij haar past soms heb je ook wannabees die het wel willen dragen om er bij te horen maar het totaal niet past want je ziet gewoon dat ze er niet lekker bij voelen.
Hier ook redelijk uitgeslapen , was wel even nodig. Straks onze minimeet hierzoquote:Op woensdag 2 november 2011 11:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
Morgen allemaal, wat heb ik lang geslapen zeg..vaag
Tis lekker stil hier, ik ga me even klaarmaken en zo
Minimeet?quote:Op woensdag 2 november 2011 11:07 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Hier ook redelijk uitgeslapen , was wel even nodig. Straks onze minimeet hierzoben wel benieuwd
Inderdaad een date, haha nieuw stel, ben benieuwd wat eruit komtquote:Op woensdag 2 november 2011 11:18 schreef formerjellybean het volgende:
Ja magnetronkoffie en ik hebben om 14.00 afgesproken bij een eetcafe hier in de buurt
Ben ik even blij dat dat voor mij onmogelijk is.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Over 9 maanden het geluid van trappelende voetjes.
EDIT: Bij jullie dan
Whatever makes you sleep well at night hon.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:30 schreef formerjellybean het volgende:
Het is geen date maar een minimeet. Jullie zijn wel erg lekker met voorbarige conclusies trekken.
Uhuh. Jij bent single. Koffie in de magnetron ook. Dit is een versiertopic. En jullie hebben met elkaar afgesproken in een cafe.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:36 schreef formerjellybean het volgende:
ja ga vooral verder met denken dat elke jongen die gewoon met een meisje praat meteen een stelletje word. Ik word een beetje moe van dat soort dingetjesEn als dat zo was dan had ik ondertussen een harem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |