SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
Oh ja, dat klopt. De enige keer.quote:Op woensdag 2 november 2011 01:48 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, toen met Kree. Toen je hem zielig vond en mij een opgefokt standje
ik weet niet of zoiets verstandig is in deze tijdenquote:Op woensdag 2 november 2011 01:55 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb wel net het patroon binnen gekregen voor een gothic jurkje dat ik deze week ga maken.
Ik weet nog niet of ik het durf aan te doen.
Dus jullie lebberen nu elkaar weer af enzo?quote:Op woensdag 2 november 2011 01:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh ja, dat klopt. De enige keer.
Laatst kreeg ik een mail van klasgenoot/collega en die opende met: hey lekkere rondborstige klasgenote. Blablablabla en sloot af met: PS: sorry voor mij vrijpostige aanhef.quote:Op woensdag 2 november 2011 01:54 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Ik weet het niet maar je bent de beste rondborstige kloon die een wokkel zich kan wensen
Zijn de tijden veranderd wat betreft gothic jurken?quote:Op woensdag 2 november 2011 01:57 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ik weet niet of zoiets verstandig is in deze tijden
Aardbei en ik hebben een non-fysieke verhouding met elkaar.quote:Op woensdag 2 november 2011 01:57 schreef Flepke het volgende:
Dus jullie lebberen nu elkaar weer af enzo?
Dag vieze kleinpiemelige onbeschofte lul,quote:Op woensdag 2 november 2011 01:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Laatst kreeg ik een mail van klasgenoot/collega en die opende met: hey lekkere rondborstige klasgenote. Blablablabla en sloot af met: PS: sorry voor mij vrijpostige aanhef.
Ik vond het best kut en wist niet hoe ik er op moest reagerenIk wist niet dat hij mij ooit op die manier zag, laat staan dat hij het zo zou zeggen
![]()
Ik heb maar inhoudelijk gereageerd en dat deel genegeerd.
Ik zie hem nog vaker en wil het niet ongemakkelijker maken. We moeten ook fysieke dingen met elkaar doenquote:Op woensdag 2 november 2011 02:00 schreef Flepke het volgende:
Dag vieze kleinpiemelige onbeschofte lul,
Wat heb je hem gestuurd?quote:Op woensdag 2 november 2011 02:01 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik zie hem nog vaker en wil het niet ongemakkelijker maken. We moeten ook fysieke dingen met elkaar doenHij is ouder en getrouwd
Hey XXX,quote:Op woensdag 2 november 2011 02:02 schreef Flepke het volgende:
Wat heb je hem gestuurd?
Geachte heer/mevrouw,
puppy ogen:quote:Op woensdag 2 november 2011 02:03 schreef Cactus1 het volgende:
Ik ben al veel te lang weer serieus, tijd voor wat anders:
[ afbeelding ]
Tering die dingen zijn eng van dichtbij
Wat was er kut aan danquote:Op woensdag 2 november 2011 01:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Laatst kreeg ik een mail van klasgenoot/collega en die opende met: hey lekkere rondborstige klasgenote. Blablablabla en sloot af met: PS: sorry voor mij vrijpostige aanhef.
Ik vond het best kut en wist niet hoe ik er op moest reagerenIk wist niet dat hij mij ooit op die manier zag, laat staan dat hij het zo zou zeggen
![]()
Ik heb maar inhoudelijk gereageerd en dat deel genegeerd.
Kledingstijl...je kan er in ieder geval op letten dat je dingen aantrekt die qua kleur bij elkaar passen.Voor de rest niet te strakke, wijde of korte kleding. Denk aan hoogwaterbroeken. En wellicht kijken welke soorten kleding bij je figuur passen. Dat is de basis.quote:Op woensdag 2 november 2011 01:55 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb wel net het patroon binnen gekregen voor een gothic jurkje dat ik deze week ga maken.
Ik weet nog niet of ik het durf aan te doen.
Weet jij waarom zijn vleugels zulke rare kleuren hebben op die foto? Zijn ze nat ofzo en dat er dan breking optreedt?quote:Op woensdag 2 november 2011 02:03 schreef Cactus1 het volgende:
Ik ben al veel te lang weer serieus, tijd voor wat anders:
[ afbeelding ]
Tering die dingen zijn eng van dichtbij
Hij is getrouwd, collega, studiegenoot, ouder, we moeten samen opdrachten maken en fysiek dingen doen, euhm en ik wil niet gezien worden als de rondborstige klasgenotequote:
Ik had mijn broek nog aan, verdomme!quote:Op woensdag 2 november 2011 02:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hey XXX,
blablablablabala
kusje op je piemel -Cactus-
Die ogen waren ook al pijnlijk om naar te kijken, mijn ogen doen echt zeer, ik denk dat er iets mis is met de kringspier van mijn pupillen, zodat ik de hele tijd teveel licht zie. Die theorie heb ik nu tenminste, omdat mijn ogen altijd veel te groot lijken en licht pijn doet. Net als jouw plaatje.quote:
Vliegen zijn geweldige huisdieren. Ik vind ze prachtig.quote:Op woensdag 2 november 2011 02:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Waarom heeft ie een honden snoet en zonnebril op dan?![]()
Olie, is waterafstotendquote:Op woensdag 2 november 2011 02:05 schreef Lokasenna het volgende:
Weet jij waarom zijn vleugels zulke rare kleuren hebben op die foto? Zijn ze nat ofzo en dat er dan breking optreedt?
Gothic jurken zijn altijd een beetje alto. Maar als het niet te extreem is en echt kleding is waar jij je lekker in voelt dan wordt het doorgaans wel geaccepteerd door 'de massa'.quote:Op woensdag 2 november 2011 01:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zijn de tijden veranderd wat betreft gothic jurken?
Hij is verder niet extreem hoor, gewoon een beetje in die stijl.
Dit roept 1001 vragen op. Getrouwde klasgenoten? Fysieke dingen? Waarom niet? Etcquote:Op woensdag 2 november 2011 02:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hij is getrouwd, collega, studiegenoot, ouder, we moeten samen opdrachten maken en fysiek dingen doen, euhm en ik wil niet gezien worden als de rondborstige klasgenote
Die ogen zijn wel echt mooi gemaakt door godquote:Op woensdag 2 november 2011 02:07 schreef Flepke het volgende:
Vliegen zijn geweldige huisdieren. Ik vind ze prachtig.
[ afbeelding ]
Dat beest heb ik heul niet gemaakt.quote:Op woensdag 2 november 2011 02:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Die ogen zijn wel echt mooi gemaakt door god
Volgens mij is het een redelijk normaal overkomend model, tot net onder knielengte en met een bovenkant die je kunt dichtrijgen.quote:Op woensdag 2 november 2011 02:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gothic jurken zijn altijd een beetje alto. Maar als het niet te extreem is en echt kleding is waar jij je lekker in voelt dan wordt het doorgaans wel geaccepteerd door 'de massa'.
Ik doe een cursus erotisch masseren om meer klanten te trekkenquote:Op woensdag 2 november 2011 02:08 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Dit roept 1001 vragen op. Getrouwde klasgenoten? Fysieke dingen? Waarom niet? Etc
Ze zit in de prostitutie. wist je dat nog niet?quote:Op woensdag 2 november 2011 02:08 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
Dit roept 1001 vragen op. Getrouwde klasgenoten? Fysieke dingen? Waarom niet? Etc
En jij hebt mij dat nog niet verteld omdat?quote:Op woensdag 2 november 2011 02:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik doe een cursus erotisch masseren om meer klanten te trekken
quote:Op woensdag 2 november 2011 02:09 schreef Cactus1 het volgende:
quote:Op woensdag 2 november 2011 02:10 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ze zit in de prostitutie. wist je dat nog niet?
In welk beroep mag dat wezenquote:Op woensdag 2 november 2011 02:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Inclusief happy ending?quote:Op woensdag 2 november 2011 02:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij niet geïnteresseerd bent in mij(n dingen) .quote:Op woensdag 2 november 2011 02:10 schreef Flepke het volgende:
En jij hebt mij dat nog niet verteld omdat?
Wat is er met olie waardoor je veel verschillende kleuren ziet als de zon erop schijnt? Zie je dan meer of minder kleuren dan als het water was geweest?quote:
Dat zijn toch wel de details waarin ik als man ben geïnteresseerd.quote:Op woensdag 2 november 2011 02:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij niet geïnteresseerd bent in mij(n dingen) .
Dan weet je het bij deze als nog.quote:Op woensdag 2 november 2011 02:12 schreef Flepke het volgende:
Dat zijn toch wel de details waarin ik als man ben geïnteresseerd.
Het lijkt me best wel raar om te doen als werk eigenlijk.quote:Op woensdag 2 november 2011 02:12 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Als het binnen de tijd is. Als de wekker gaat en we zijn nog bezig is het een gewone ending
quote:Op woensdag 2 november 2011 02:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jammer, anders had je mij ook een paar van die ogen mogen geven
Niet extreem maar zoiets vraagt meer om een speciale gelegenheid dan voor naar de uni of iets dergelijks. Er staat zelfs costume bij.quote:Op woensdag 2 november 2011 02:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Volgens mij is het een redelijk normaal overkomend model, tot net onder knielengte en met een bovenkant die je kunt dichtrijgen.
Het is dit jurkje:
http://www.simplicity.com/p-1702-misses-costumes.aspx
Dat is niet te extreem, toch?
Kom je snuffelstage doen. Ze zoeken nog mensenquote:Op woensdag 2 november 2011 02:13 schreef Lokasenna het volgende:
Het lijkt me best wel raar om te doen als werk eigenlijk.
Maar ik zou het best een keer willen uitproberen, het lijkt me wel apart om te voelen.
Je mag mij best neuken voor 100 euro ofzo hoor. Weet je ook eens hoe het andersom voelt.quote:Op woensdag 2 november 2011 02:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het lijkt me best wel raar om te doen als werk eigenlijk.
Maar ik zou het best een keer willen uitproberen, het lijkt me wel apart om te voelen.
WTFquote:Op woensdag 2 november 2011 02:13 schreef Flepke het volgende:
[ afbeelding ]
Alsjeblieft. Zit nog wel een vlieg aanvast
Slaap je lekkerder als ik zeg dat het niet zo is?quote:
Weet jij hoe het voelt om 100 euro te betalen om te neuken dan?quote:Op woensdag 2 november 2011 02:14 schreef Flepke het volgende:
Je mag mij best neuken voor 100 euro ofzo hoor. Weet je ook eens hoe het andersom voelt.
Jaquote:Op woensdag 2 november 2011 02:15 schreef Flepke het volgende:
Slaap je lekkerder als ik zeg dat het niet zo is?
[ afbeelding ]
Dat weet ik nadat ik diezelfde 100 euro heb verdiend door te neuken. Moet wel in balans blijven natuurlijk.quote:Op woensdag 2 november 2011 02:15 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Weet jij hoe het voelt om 100 euro te betalen om te neuken dan?
Ik ken verder niet echt sites met patronen voor dit soort kleding...quote:Op woensdag 2 november 2011 02:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet extreem maar zoiets vraagt meer om een speciale gelegenheid dan voor naar de uni of iets dergelijks. Er staat zelfs costume bij.Als galajurk kan zoiets heel leuk zijn bijvoorbeeld.
Je bent echt nog maagd. How cutequote:Op woensdag 2 november 2011 02:16 schreef Flepke het volgende:
Dat weet ik nadat ik diezelfde 100 euro heb verdiend door te neuken. Moet wel in balans blijven natuurlijk.
Heb je wel eens gehoord van vliegvissen? die komen ook wel eens in je oog.quote:
Nuut. Ik ken alleen piemelvisjes en vissen die schimmel van je voeten af vretenquote:Op woensdag 2 november 2011 02:19 schreef Flepke het volgende:
Heb je wel eens gehoord van vliegvissen? die komen ook wel eens in je oog.
Een vliegvis is dit:quote:Op woensdag 2 november 2011 02:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nuut. Ik ken alleen piemelvisjes en vissen die schimmel van je voeten af vreten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die wil je niet in je oog hebben, en je wil er al helemaal geen foto's van zien als hij in iemands anders oog zit
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
quote:Op woensdag 2 november 2011 02:22 schreef Flepke het volgende:
Een vliegvis is dit:Das om andere visjes te vissenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik haat vis. Het stinkt en het is goor![]()
Nou aardig wat piemels floaten in mijn boatquote:Op woensdag 2 november 2011 02:23 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Mij lijkt het niks maar whatever floats your boat
Ruik eens tussen je benen danquote:Op woensdag 2 november 2011 02:23 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Das om andere visjes te vissen![]()
Ik haat vis. Het stinkt en het is goor
Kom een keer stage lopen bij haar dan. Openstaan voor nieuwe dingen enzo.quote:Op woensdag 2 november 2011 02:23 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Mij lijkt het niks maar whatever floats your boat
Ik ruik niks, maar dat is wel een reden waarom het me zo goor lijkt om te moeten beffenquote:
Ik kan je nog wel wat leren als je wil Wokkel.quote:Op woensdag 2 november 2011 02:24 schreef Flepke het volgende:
Kom een keer stage lopen bij haar dan. Openstaan voor nieuwe dingen enzo.
Niet dat ik vaak aan piemels zuig maar piemelbrie lijkt me ook geen delicatesse.quote:Op woensdag 2 november 2011 02:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik ruik niks, maar dat is wel een reden waarom het me zo goor lijkt om te moeten beffen![]()
![]()
![]()
Respect voor jullie mannen, maar mijn ding zou het niet zijn. Ik denk dat ik homo was gewerden als ik een man was geweest.
Jullie kennen elkander toch via fok? Denk dat ze best wel openstaat (quote:Op woensdag 2 november 2011 02:27 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Misschien wel cactus, maar zolang ik student ben ben jij te duur
Nog nooit gehad. Ik zoek blijkbaar alleen schone mannen uitquote:Op woensdag 2 november 2011 02:25 schreef Flepke het volgende:
Niet dat ik vaak aan piemels zuig maar piemelbrie lijkt me ook geen delicatesse.
Gratis? Dat zou dan bijna een date zijnquote:Op woensdag 2 november 2011 02:28 schreef Flepke het volgende:
Jullie kennen elkander toch via fok? Denk dat ze best wel openstaat () voor een vriendenprijsje / eventueel gratis.
Schone mannen zoeken jou uit.quote:Op woensdag 2 november 2011 02:28 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nog nooit gehad. Ik zoek blijkbaar alleen schone mannen uit
date =/= zakelijke ontmoetingquote:Op woensdag 2 november 2011 02:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Gratis? Dat zou dan bijna een date zijn
Was er bijna in getrapt.quote:Op woensdag 2 november 2011 02:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik leef liever in de illusie dat ik bepaal wie ik pijp
Je bent op me afgeknapt hè?quote:Op woensdag 2 november 2011 02:35 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Flepke, probeer je me nu een cactus te laten datenfoeiii
Je wilt het wel he? Geef maar toe.quote:Op woensdag 2 november 2011 02:35 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Flepke, probeer je me nu een cactus te laten datenfoeiii
quote:
quote:Op woensdag 2 november 2011 02:36 schreef Flepke het volgende:
Ze is een beest in bed en een plant buiten bed
Meh, stukje depersonalisatie. Als je een beetje goed bent in wat je doet moet je er prima uitzien. En dat vind ik dan weer zo boeiend dat de lol erin zou zitten om je idd te daten en erna zelfs niet te zoenen.quote:
Geen idee eigenlijk. Ik ben niet echt thuis in die kledingstijl, maar ik neem aan dat er ook wel gothic jurkjes zijn die een iets alledaagsere uitstraling hebben, en niet zo formeel. Maar voor het fantasyfestival lijkt mij er niks mis mee. In de stad zal ook niemand er echt om geven denk ik (alhoewel...enschede). Ik verwacht in ieder geval niet dat mensen je aan gaan staren of zo.quote:Op woensdag 2 november 2011 02:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ken verder niet echt sites met patronen voor dit soort kleding...
Maar het was ook in het bijzonder voor het fantasyfestival waar ik deze winter heen ga, daarheen is het best normaal om dat soort dingen te dragen. Ik vroeg me alleen af of het in bijvoorbeeld de stad raar zou zijn om te dragen. Wat voor soort dingen kan ik dan beter aan doen? Ik hou wel echt van de uitstraling van dit soort kleding, ik heb altijd bewondering voor mensen die het durven te dragen.
Hmm..quote:Op woensdag 2 november 2011 02:39 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Meh, stukje depersonalisatie. Als je een beetje goed bent in wat je doet moet je er prima uitzien. En dat vind ik dan weer zo boeiend dat de lol erin zou zitten om je idd te daten en erna zelfs niet te zoenen.
Dan antwoord jij dus niet. Tussen je 1na laatste en laatste zitten 4 dm'squote:
Niet gekregenquote:Op woensdag 2 november 2011 02:41 schreef Flepke het volgende:
Dan antwoord jij dus niet. Tussen je 1na laatste en laatste zitten 4 dm's
Wat is een gothic jurk? Zwart met bloed & messteken?quote:Op woensdag 2 november 2011 02:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Ik ben niet echt thuis in die kledingstijl, maar ik neem aan dat er ook wel gothic jurkjes zijn die een iets alledaagsere uitstraling hebben, en niet zo formeel. Maar voor het fantasyfestival lijkt mij er niks mis mee. In de stad zal ook niemand er echt om geven denk ik (alhoewel...enschede). Ik verwacht in ieder geval niet dat mensen je aan gaan staren of zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
Niet leuk van mij, maar misschien heeft flepke geld over en een stiffie van het ideequote:
Lets do it!quote:Op woensdag 2 november 2011 02:47 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
Niet leuk van mij, maar misschien heeft flepke geld over en een stiffie van het idee
quote:Op woensdag 2 november 2011 02:46 schreef Flepke het volgende:
Lijkt verdomme wel een wassenbeeld:Is dat gothic?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is stiffie?quote:Op woensdag 2 november 2011 02:47 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Niet leuk van mij, maar misschien heeft flepke geld over en een stiffie van het idee
Als dat zo is dan ga ik even naar wat gothic feestjes toequote:
Het ziet er niet uit. Goedkoop en hoerig rood. Smaken verschillenquote:Op woensdag 2 november 2011 02:52 schreef Flepke het volgende:
Als dat zo is dan ga ik even naar wat gothic feestjes toe
quote:Op woensdag 2 november 2011 02:51 schreef Cactus1 het volgende:
Hoe heet dat nieuwe nummer van Beyoncé. In het kader van kutmuziek. Wat is dat een afgrijselijk nr
Met een hooivork natuurlijk. Om jou concurrentie te spiesenquote:Op woensdag 2 november 2011 02:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het ziet er niet uit. Goedkoop en hoerig rood. Smaken verschillen
Hij is zo mogelijk nog walgelijkerquote:
Die dan?quote:Op woensdag 2 november 2011 02:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hij is zo mogelijk nog walgelijkerIk probeer m nog even te zoeken.
Eerst moet je geven en daarna moet je ze nemen.quote:Op woensdag 2 november 2011 02:55 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Serieus, probeer niet eerst zo enthousiast mij met cactusje op te zadelen om daarna je hand uit je broek te trekken om lingerie te posten en daarna cactus zelf te regelen
Ja maar bij haar is het dus de kunst om der goed te daten en dan dus niks te doenquote:Op woensdag 2 november 2011 03:01 schreef Flepke het volgende:
[..]
Eerst moet je geven en daarna moet je ze nemen.
Hoezo? Ze heeft geen salmonella hoor.quote:Op woensdag 2 november 2011 03:03 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
Ja maar bij haar is het dus de kunst om der goed te daten en dan dus niks te doen
Wel aan likken?quote:Op woensdag 2 november 2011 03:08 schreef WokkelKardinaal het volgende:
't is alsof je een snoepje krijgt dat prima is. De lol zit erin om em niet op te eten. Omdat het kan.
Dikke lol ja.quote:Op woensdag 2 november 2011 03:08 schreef WokkelKardinaal het volgende:
't is alsof je een snoepje krijgt dat prima is. De lol zit erin om em niet op te eten. Omdat het kan.
Die zijn ook nodig.quote:Op woensdag 2 november 2011 03:13 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
Hmja beetje raar uitgedrukt hmm
Maar: hoerdaten
Oh da's niet zo moeilijk, gewoon dreigen en hij gaat vanzelf.quote:Op woensdag 2 november 2011 03:16 schreef ValHallen het volgende:
Wacht, jaag ik nu serieus Flepke weg? Ik wist wel dat God me een kracht had gegeven.
Nouja ik snap hem wel. Hij is in de veronderstelling dat ik homo ben en hij durft zijn nummer niet te geven.quote:Op woensdag 2 november 2011 04:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh da's niet zo moeilijk, gewoon dreigen en hij gaat vanzelf.
PM met m'n nummer ontvangen?quote:Op woensdag 2 november 2011 04:31 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nouja ik snap hem wel. Hij is in de veronderstelling dat ik homo ben en hij durft zijn nummer niet te geven.
SORRY NEWBIE SPIJT ME ENORMquote:Op woensdag 2 november 2011 09:52 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Morgen. Doe niet zo schreeuwen.
Weet ik niet, ik zou eigenlijk somber moeten zijn.quote:Op woensdag 2 november 2011 09:55 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Nou goed, je hebt me wel laten lachen nu. Waarom ben je zo blij?
quote:Op woensdag 2 november 2011 10:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik zou eigenlijk somber moeten zijn.
Nou Robin enzo.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:02 schreef Newbie114 het volgende:
[..]blijf maar lekker blij dat is leuker.
Hoezo somber dan?
Als je het nutteloos vind, rot dan op.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:12 schreef stbabylon het volgende:
Zit ik hier in het meest nutteloze topic van FOK! of zo? (HVJJN)
Lezenquote:Op woensdag 2 november 2011 10:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je het nutteloos vind, rot dan op.
Dat vind ik prima. Die hoe voel ik me nou dump kan ik niet tegen.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:17 schreef Catbert het volgende:
Krijgen we weer "dit is een slowchat geworden" geneuzel?
Helaas dat is precies wat we hier doen.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat vind ik prima. Die hoe voel ik me nou dump kan ik niet tegen.
Nee hoor, nu niet meer. Ik heb het vakkundig in de kiem gesmoord.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Helaas dat is precies wat we hier doen.
Heel goed en kut tegelijk.quote:
Geen geheim, geen techniek. Gewoon doen wat je leuk lijkt, hopelijk vindt diegene tegen wie je praat het ook leukquote:
Precies. Technieken werken niet. Alle vrouwen zijn anders, elke situatie is anders.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:29 schreef Sinji het volgende:
Dat is geen techniek, thats the normal guy way
Ook van die broeken met wijde pijpen en kettingen draan?quote:Op woensdag 2 november 2011 10:34 schreef formerjellybean het volgende:
Mogguh net pas wakker dus ik heb goed geslapen. En Loka neuzel niet zo over je kleding , als je het zelf leuk vind en graag wil dragen boeiuh wat een ander vind.
Ik heb zelf ook gothic kleding gedragen en ja er zullen best mensen zijn geweest die het niet leuk vonden maar boeiuh voor hun dan .
bron?quote:Op woensdag 2 november 2011 10:34 schreef Sinji het volgende:
Élke vrouw houdt van grappig, intelligent, zelfverzekerd en sociaal vaardig.
wijde broeken ja geen kettingen . Was altijd een beetje eigengereid in mijn kleding keuze ouders vonden het niets maar op een gegeven moment gaven ze het wel op.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:36 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ook van die broeken met wijde pijpen en kettingen draan?
Is wel erg breed, want ik kan niet elke vorm van humor waarderen. Intelligent is tof, maar niet als dat op zo'n studiebol manier is.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:34 schreef Sinji het volgende:
Élke vrouw houdt van grappig, intelligent, zelfverzekerd en sociaal vaardig.
Als ik zou spitten zou ik er wel een kunnen vinden denk ik. Maar dit is mijn ervaring. Vindt maar eens een vrouw die zulke eigenschappen niet aantrekkelijk vindt.quote:
Wat is een naar waakzaamheid?quote:Op woensdag 2 november 2011 10:40 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
wijde broeken ja geen kettingen . Was altijd een beetje eigengereid in mijn kleding keuze ouders vonden het niets maar op een gegeven moment gaven ze het wel op.
Was zelfs zo dat in de jaren negentig dat ik een naar waakzaamheid ging en toen had je een boel van die hippykleding met wijde pijpen etc en plateauzolen naar school ging en op mijn school zaten alleen maar kinderen die into rap waren . Ik werd daar op school ook met scheve ogen aangekeken maar het boeide me niet ik voelde me er lekker bij.
En dat is erg want?quote:Op woensdag 2 november 2011 10:29 schreef Sinji het volgende:
Dat is geen techniek, thats the normal guy way
Wat Myreala zegt, het is te breed gezegd.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:42 schreef Sinji het volgende:
[..]
Als ik zou spitten zou ik er wel een kunnen vinden denk ik. Maar dit is mijn ervaring. Vindt maar eens een vrouw die zulke eigenschappen niet aantrekkelijk vindt.
Waakzaamheid was een club die in de jaren 90 heel veel mellow housemuziek gedraaid werd en trok heel veel landelijk publiek net zoals de IT en de Roxy toenquote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:54 schreef formerjellybean het volgende:
Het is inderdaad dat je het wel moet kunnen hebben. Zoals Kat von D van La Ink die vind ik er geweldig in uitzien maar dat is ook gewoon omdat het haar eigen stijl is en bij haar past soms heb je ook wannabees die het wel willen dragen om er bij te horen maar het totaal niet past want je ziet gewoon dat ze er niet lekker bij voelen.
Hier ook redelijk uitgeslapen , was wel even nodig. Straks onze minimeet hierzoquote:Op woensdag 2 november 2011 11:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
Morgen allemaal, wat heb ik lang geslapen zeg..vaag
Tis lekker stil hier, ik ga me even klaarmaken en zo
Minimeet?quote:Op woensdag 2 november 2011 11:07 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Hier ook redelijk uitgeslapen , was wel even nodig. Straks onze minimeet hierzoben wel benieuwd
Inderdaad een date, haha nieuw stel, ben benieuwd wat eruit komtquote:Op woensdag 2 november 2011 11:18 schreef formerjellybean het volgende:
Ja magnetronkoffie en ik hebben om 14.00 afgesproken bij een eetcafe hier in de buurt
Ben ik even blij dat dat voor mij onmogelijk is.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Over 9 maanden het geluid van trappelende voetjes.
EDIT: Bij jullie dan
Whatever makes you sleep well at night hon.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:30 schreef formerjellybean het volgende:
Het is geen date maar een minimeet. Jullie zijn wel erg lekker met voorbarige conclusies trekken.
Uhuh. Jij bent single. Koffie in de magnetron ook. Dit is een versiertopic. En jullie hebben met elkaar afgesproken in een cafe.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:36 schreef formerjellybean het volgende:
ja ga vooral verder met denken dat elke jongen die gewoon met een meisje praat meteen een stelletje word. Ik word een beetje moe van dat soort dingetjesEn als dat zo was dan had ik ondertussen een harem.
als je gisteren goed opgelet had stond ik ook op het niet versierbare lijstje , Ik heb altijd in dit topic aangegeven dat ik niet date. Ik zie het gewoon als een gezellige manier om mensen die ik hier ken te ontmoeten maar niet als een date.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:41 schreef Sinji het volgende:
[..]
Uhuh. Jij bent single. Koffie in de magnetron ook. Dit is een versiertopic. En jullie hebben met elkaar afgesproken in een cafe.
Klinkt als een date, maar als je zegt van niet dan geloof ik je op je woord
Er komt niks uit bij jou?quote:Op woensdag 2 november 2011 11:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat dat voor mij onmogelijk is.
Jawel.quote:
Ik hoop voor je dat koffie dat ook zo zietquote:Op woensdag 2 november 2011 11:44 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
als je gisteren goed opgelet had stond ik ook op het niet versierbare lijstje , Ik heb altijd in dit topic aangegeven dat ik niet date. Ik zie het gewoon als een gezellige manier om mensen die ik hier ken te ontmoeten maar niet als een date.
Als zij dat duidelijk aangeeft dan weet koffie ook dat hij niks hoeft te proberen.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:49 schreef Sinji het volgende:
[..]
qoq
Ik hoop voor je dat koffie dat ook zo ziet
Dat is een waar punt.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Jawel.
Maar mijn versierskills zijn de beste anticonceptie die er is.
Dacht 't niet, dan heb je niet goed gelezenquote:Op woensdag 2 november 2011 11:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Over 9 maanden het geluid van trappelende voetjes.
EDIT: Bij jullie dan
Ook geen laptop waar je alsnog op het netwerk komt of heb je alleen een IPad ??quote:Op woensdag 2 november 2011 11:55 schreef Myraela het volgende:
Ik krijg mijn iPad niet op het schoolnetwerk. Ik faal. Hard.
Neem niet alles zo serieus kerel.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dacht 't niet, dan heb je niet goed gelezen
Zie het dan maar als ontmoeting en we wonen toevallig dicht bij elkaar, dus waarom niet?
Mijn laptop doet het wel, maar ik wil mijn clickable prototype demonstreren op de iPad.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:58 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ook geen laptop waar je alsnog op het netwerk komt of heb je alleen een IPad ??
Wees blij, mijn schoolnetwerk is 'beveiligd'. Voelt iemand zich geroepen om me te helpen met het netwerk neerhalen?quote:Op woensdag 2 november 2011 11:55 schreef Myraela het volgende:
Ik krijg mijn iPad niet op het schoolnetwerk. Ik faal. Hard.
Whow, waarom krijg ik altijd dit soort reacties?quote:Op woensdag 2 november 2011 11:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Neem niet alles zo serieus kerel.![]()
Veel plezier in ieder geval.
Misschien omdat je alles zo serieus lijkt te nemen?quote:Op woensdag 2 november 2011 12:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Whow, waarom krijg ik altijd dit soort reacties?![]()
Maar bedankt, zal vast wel leuk worden.
En 't is tenminste leuker dan bijvoorbeeld de hele dag op een forum rondhangen
Ik ben wel toe aan het ontmoeten van nieuwe mensen, vind het daarom wel jammer dat er zaterdag niet zo veel komen, maar er komen er tenminste wel een aantal
Gewoon doen, is gewoon effe gezellig zijn dan.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Whow, waarom krijg ik altijd dit soort reacties?![]()
Maar bedankt, zal vast wel leuk worden.
En 't is tenminste leuker dan bijvoorbeeld de hele dag op een forum rondhangen
Ik ben wel toe aan het ontmoeten van nieuwe mensen, vind het daarom wel jammer dat er zaterdag niet zo veel komen, maar er komen er tenminste wel een aantal
Ruilen? Hier is het weer een kutloze dag.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:06 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kon me er ook eindelijk weer toe zetten mijn bed uit te komen
En het is nu al een kutdag.
Jij mag helemaal niet op internet?quote:Op woensdag 2 november 2011 12:00 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Wees blij, mijn schoolnetwerk is 'beveiligd'. Voelt iemand zich geroepen om me te helpen met het netwerk neerhalen?![]()
(jk)
Waarschijnlijk heb jij nuttige dingen te doen, ik heb niet echt zin om wat te gaan doen vandaag.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ruilen? Hier is het weer een kutloze dag.
Alhoewel, ik heb het niet zo op kutten.
Welk liefdesleven ???quote:Op woensdag 2 november 2011 12:10 schreef heloef het volgende:
Ik vind het leven heel leuk nu.
Vreemd aangezien ik mijn liefdesleven alweer aan het verneuken ben.
Blijkbaar zorgt je liefdesleven er soms ook voor dat je het leven minder leuk vindtquote:Op woensdag 2 november 2011 12:10 schreef heloef het volgende:
Mijn potentiële.quote:
Zo vroeg op de dag al? Wat heb je misdaan?quote:Op woensdag 2 november 2011 12:10 schreef heloef het volgende:
Schoonmaken, sporten, naar de apotheek en stageverslag maken. Niet echt nuttig. Wiskunde proefwerk?quote:Op woensdag 2 november 2011 12:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb jij nuttige dingen te doen, ik heb niet echt zin om wat te gaan doen vandaag.
Ik blijf wel op bed liggen en ga tot 2 uur vannacht wiskunde leren en af en toe hier mijn tijd verdoen.
Niks.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo vroeg op de dag al? Wat heb je misdaan?
Calculus tentamen, dat boek heeft 1200 bladzijdenquote:Op woensdag 2 november 2011 12:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo vroeg op de dag al? Wat heb je misdaan?
[..]
Schoonmaken, sporten, naar de apotheek en stageverslag maken. Niet echt nuttig. Wiskunde proefwerk?
Ga naar de winkel en flirt met de cassiere.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Niks.
Ik weet niet wat ik moet doen.
Blergh. Succes.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Calculus tentamen, dat boek heeft 1200 bladzijden
Nee ik heb het meisje wat ik wil al gevonden.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga naar de winkel en flirt met de cassiere.
Hallo.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik heb het meisje wat ik wil al gevonden.
Er zwemmen altijd meer vissen in de zee, heloefquote:Op woensdag 2 november 2011 12:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Goed bezig Heloef. Wanneer zie je haar weer?quote:Op woensdag 2 november 2011 12:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Doe een strikje om haar heen dan heb je haar versierdquote:Op woensdag 2 november 2011 12:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ben jij homo?quote:Op woensdag 2 november 2011 12:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ruilen? Hier is het weer een kutloze dag.
Alhoewel, ik heb het niet zo op kutten.
Jammer, ik had het wel leuk gevonden als we ook een homo in de reeks zouden hebbenquote:Op woensdag 2 november 2011 12:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee. Ik heb het gewoon niet op kutten.
Was jij het maar, dan wist ik tenminste hoe te handelen.quote:
Maar ik wil Robin.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Er zwemmen altijd meer vissen in de zee, heloef
Niet.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed bezig Heloef. Wanneer zie je haar weer?
Ik vind het wel wat hebben als mannen durven toe te geven dat ze ook op mannen geilenquote:Op woensdag 2 november 2011 12:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jammer, ik had het wel leuk gevonden als we ook een homo in de reeks zouden hebben
Je zou haar ook kunnen stalkenquote:Op woensdag 2 november 2011 12:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Was jij het maar, dan wist ik tenminste hoe te handelen.
[..]
Maar ik wil Robin.
[..]
Niet.
hoezo had je het dan wel geweten.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Was jij het maar, dan wist ik tenminste hoe te handelen.
Daarom, daar kan ik goed over meepratenquote:Op woensdag 2 november 2011 12:19 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind het wel wat hebben als mannen durven toe te geven dat ze ook op mannen geilen
Sorry. Maar ik vind een tampeloeris wel mooier dan een kut.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jammer, ik had het wel leuk gevonden als we ook een homo in de reeks zouden hebben
Je hebt haar 06 of mail of facebook of wat het ook is jullie jongelingen ook gebruiken?quote:
Ik ken wel iemand uit deze reeks die je daar alle tips over kan gevenquote:Op woensdag 2 november 2011 12:19 schreef formerjellybean het volgende:
Je zou haar ook kunnen stalken
Hehe dit is de eerste keer in 6 maanden dat ik iemand daadwerkelijk wil.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ah joh, over een week wil je weer een ander, tis de leeftijd maar
Wat is normaal?quote:Op woensdag 2 november 2011 12:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Daarom, daar kan ik goed over meepraten![]()
Voel je je weer wat normaler?
Not sure if serious. I'm afraid seriousquote:Op woensdag 2 november 2011 12:19 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Date roggelen en escaleren maar.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
hoezo had je het dan wel geweten.
Oh echt? Ik vind zo'n wormvormig aanhangsel niet echt heel mooi.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sorry. Maar ik vind een tampeloeris wel mooier dan een kut.Wat niet is kan nog komen natuurlijk. Maar vrouwen zijn lief en zacht.
25.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:21 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Oh echt? Ik vind zo'n wormvormig aanhangsel niet echt heel mooi.
Hoe oud ben jij dan?
Fijnquote:Op woensdag 2 november 2011 12:20 schreef Lokasenna het volgende:
Wat is normaal?
Maar mijn 'filosofische bui' is over ja.
Waarom ben jij al de tweede die dat zegt?quote:Op woensdag 2 november 2011 12:19 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nee, nee en een soort van ja.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt haar 06 of mail of facebook of wat het ook is jullie jongelingen ook gebruiken?
Nee zo'n mislukte vleesbloem is mooi.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:21 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Oh echt? Ik vind zo'n wormvormig aanhangsel niet echt heel mooi.
Hoe oud ben jij dan?
quote:
quote:Op woensdag 2 november 2011 12:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee zo'n mislukte vleesbloem is mooi.
Ik ben moe van het raden. Vertel eens het hele verhaal.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom ben jij al de tweede die dat zegt?
[..]
Nee, nee en een soort van ja.
Ik las net nog even wat van die dingen en ik vond het nog best wel dichterlijk enzoquote:
Ja, 8 jaar verschil is best veel op deze leeftijd.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:22 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En dan noem je iemand van 17 een jongelingJij broekie
Ja, want je doet vrije tijd en werk tegelijk. Zeer handig dusquote:Op woensdag 2 november 2011 12:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, 8 jaar verschil is best veel op deze leeftijd.
Algemene vraag: is flirten tijdens werk handig?
Als het doel alleen flirten is, kan het prima. Wil je haar batsen, dan not so much.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, 8 jaar verschil is best veel op deze leeftijd.
Algemene vraag: is flirten tijdens werk handig?
Ja dat is wel waar, maar daar blijf ik dan ook gewoon ver bij uit de buurt.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Uitzonderingen daargelaten. Je hebt echt vieze, lelijke, kromme, mislukte piemels
Haha, ik hoop het voor hem. Zou wel wat zijn zeg.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:24 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Trouwens niet op haten. Robin heeft er ook 1.
Als 'ie vies is, moet je denk ik wat selectiever zijn in de gozers waar je het bedje mee induiktquote:Op woensdag 2 november 2011 12:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Uitzonderingen daargelaten. Je hebt echt vieze, lelijke, kromme, mislukte piemels
Verstandig. Stel je voor dat je dat in je zou krijgen..the horrorquote:Op woensdag 2 november 2011 12:26 schreef Myraela het volgende:
Ja dat is wel waar, maar daar blijf ik dan ook gewoon ver bij uit de buurt.
Nou ik heb sportclinics op school.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben moe van het raden. Vertel eens het hele verhaal.
*popcorn pakt.
Waarom niet? Ik moet haar eerst nog losweken van haar vriend trouwens.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:26 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Als het doel alleen flirten is, kan het prima. Wil je haar batsen, dan not so much.
Misschien moet er een piemeltopic komen.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja dat is wel waar, maar daar blijf ik dan ook gewoon ver bij uit de buurt.
Jij hebt nooit afbeeldingen van piemels op internet gezien? Hmm, vandaar.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
Als 'ie vies is, moet je denk ik wat selectiever zijn in de gozers waar je het bedje mee induikt
Dat is niet iets waar ik vaak op zoek naar ben of zoquote:Op woensdag 2 november 2011 12:28 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij hebt nooit afbeeldingen van piemels op internet gezien? Hmm, vandaar.
Wil je een relatie met haar dan?quote:Op woensdag 2 november 2011 12:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom niet? Ik moet haar eerst nog losweken van haar vriend trouwens.
Kijk jij snapt het.quote:
Maar Robin is zo leuk dat ik het haar vergeef.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:24 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Trouwens niet op haten. Robin heeft er ook 1.
Die heb ik niet!quote:Op woensdag 2 november 2011 12:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dan zie je haar toch volgende keer bij die clinics, of is het eenmalig?quote:Op woensdag 2 november 2011 12:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ik heb sportclinics op school.
Tijdens die sportclinics zag ik haar.
Dat is het verhaal.
Dat bestaat.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien moet er een piemeltopic komen.
Waarom niet?quote:Op woensdag 2 november 2011 12:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat is niet iets waar ik vaak op zoek naar ben of zo
Is er.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Misschien moet er een piemeltopic komen.
Jij googlet nooit op "vieze piemels"? Vreemd....quote:Op woensdag 2 november 2011 12:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat is niet iets waar ik vaak op zoek naar ben of zo
Mwah, weet niet of ik al aan een relatie toe ben. Maar ze is wel de leukste die ik in tijden ben tegengekomen.quote:
Hoef ik niet, ik weet hoe groot de mijne isquote:Op woensdag 2 november 2011 12:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ik kan me voorstellen dat je hem wilt vergelijken met die van andere mannen enzo
Maar misschien is dat wel een rare gedachte, ik weet het niet.
Ik heb 3 van die clinics moeten doen en die heb ik al gehad.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan zie je haar toch volgende keer bij die clinics, of is het eenmalig?
Anders gewoon facebooken en merken of je gedeelde interesses hebt.
Hiermee impliceer je iets, maar ik wil je niet in verlegenheid brengen.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ik kan me voorstellen dat je hem wilt vergelijken met die van andere mannen enzo
Maar misschien is dat wel een rare gedachte, ik weet het niet.
Nice.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat bestaat.
En bezorgde mij een tijdelijke identiteit's crisis.
KPD.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nice.Is in keldertje zeker?
KPDquote:Op woensdag 2 november 2011 12:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nice.Is in keldertje zeker?
Je wilt niet weten hoeveel computers ik al heb moeten ontwormen van mensen die beweerden dat hij "zomaar" zo traag werdquote:Op woensdag 2 november 2011 12:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jij googlet nooit op "vieze piemels"? Vreemd....
Dat ik mijn kut vergelijk met vrouwen op internet?quote:Op woensdag 2 november 2011 12:31 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hiermee impliceer je iets, maar ik wil je niet in verlegenheid brengen.
Waarom is dat jammer? Grijp je kans Heloef!quote:Op woensdag 2 november 2011 12:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb 3 van die clinics moeten doen en die heb ik al gehad.
Ze heeft een redelijk goede muzieksmaak.
Beetje jammer dat ze me geaccepteerd heeft op Feestboek.
Ik was het woordje "niet" vergeten er voor te zetten.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom is dat jammer? Grijp je kans Heloef!
Dat is toch het keldertje? Van de week maar eens toegang vragen dan.quote:
Nee dat is niet het Keldertje.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is toch het keldertje? Van de week maar eens toegang vragen dan.
Nee, KPD is porno. KEL is SM en heftigere shit.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is toch het keldertje? Van de week maar eens toegang vragen dan.
Hahaha. Deed ik vroeger wel eens bij mijn huisgenoten. Homepage op gayporn zetten ofzo. Needless to say, hilarity ensued.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoeveel computers ik al heb moeten ontwormen van mensen die beweerden dat hij "zomaar" zo traag werd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |