Dat zijn toch wel de details waarin ik als man ben geïnteresseerd.quote:Op woensdag 2 november 2011 02:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij niet geïnteresseerd bent in mij(n dingen) .
Dan weet je het bij deze als nog.quote:Op woensdag 2 november 2011 02:12 schreef Flepke het volgende:
Dat zijn toch wel de details waarin ik als man ben geïnteresseerd.
Het lijkt me best wel raar om te doen als werk eigenlijk.quote:Op woensdag 2 november 2011 02:12 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Als het binnen de tijd is. Als de wekker gaat en we zijn nog bezig is het een gewone ending
quote:Op woensdag 2 november 2011 02:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jammer, anders had je mij ook een paar van die ogen mogen geven
Niet extreem maar zoiets vraagt meer om een speciale gelegenheid dan voor naar de uni of iets dergelijks. Er staat zelfs costume bij.quote:Op woensdag 2 november 2011 02:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Volgens mij is het een redelijk normaal overkomend model, tot net onder knielengte en met een bovenkant die je kunt dichtrijgen.
Het is dit jurkje:
http://www.simplicity.com/p-1702-misses-costumes.aspx
Dat is niet te extreem, toch?
Kom je snuffelstage doen. Ze zoeken nog mensenquote:Op woensdag 2 november 2011 02:13 schreef Lokasenna het volgende:
Het lijkt me best wel raar om te doen als werk eigenlijk.
Maar ik zou het best een keer willen uitproberen, het lijkt me wel apart om te voelen.
Je mag mij best neuken voor 100 euro ofzo hoor. Weet je ook eens hoe het andersom voelt.quote:Op woensdag 2 november 2011 02:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het lijkt me best wel raar om te doen als werk eigenlijk.
Maar ik zou het best een keer willen uitproberen, het lijkt me wel apart om te voelen.
WTFquote:Op woensdag 2 november 2011 02:13 schreef Flepke het volgende:
[ afbeelding ]
Alsjeblieft. Zit nog wel een vlieg aanvast
Slaap je lekkerder als ik zeg dat het niet zo is?quote:
Weet jij hoe het voelt om 100 euro te betalen om te neuken dan?quote:Op woensdag 2 november 2011 02:14 schreef Flepke het volgende:
Je mag mij best neuken voor 100 euro ofzo hoor. Weet je ook eens hoe het andersom voelt.
Jaquote:Op woensdag 2 november 2011 02:15 schreef Flepke het volgende:
Slaap je lekkerder als ik zeg dat het niet zo is?
[ afbeelding ]
Dat weet ik nadat ik diezelfde 100 euro heb verdiend door te neuken. Moet wel in balans blijven natuurlijk.quote:Op woensdag 2 november 2011 02:15 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Weet jij hoe het voelt om 100 euro te betalen om te neuken dan?
Ik ken verder niet echt sites met patronen voor dit soort kleding...quote:Op woensdag 2 november 2011 02:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet extreem maar zoiets vraagt meer om een speciale gelegenheid dan voor naar de uni of iets dergelijks. Er staat zelfs costume bij.Als galajurk kan zoiets heel leuk zijn bijvoorbeeld.
Je bent echt nog maagd. How cutequote:Op woensdag 2 november 2011 02:16 schreef Flepke het volgende:
Dat weet ik nadat ik diezelfde 100 euro heb verdiend door te neuken. Moet wel in balans blijven natuurlijk.
Heb je wel eens gehoord van vliegvissen? die komen ook wel eens in je oog.quote:
Nuut. Ik ken alleen piemelvisjes en vissen die schimmel van je voeten af vretenquote:Op woensdag 2 november 2011 02:19 schreef Flepke het volgende:
Heb je wel eens gehoord van vliegvissen? die komen ook wel eens in je oog.
Een vliegvis is dit:quote:Op woensdag 2 november 2011 02:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nuut. Ik ken alleen piemelvisjes en vissen die schimmel van je voeten af vreten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die wil je niet in je oog hebben, en je wil er al helemaal geen foto's van zien als hij in iemands anders oog zit
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
quote:Op woensdag 2 november 2011 02:22 schreef Flepke het volgende:
Een vliegvis is dit:Das om andere visjes te vissenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik haat vis. Het stinkt en het is goor![]()
Nou aardig wat piemels floaten in mijn boatquote:Op woensdag 2 november 2011 02:23 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Mij lijkt het niks maar whatever floats your boat
Ruik eens tussen je benen danquote:Op woensdag 2 november 2011 02:23 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Das om andere visjes te vissen![]()
Ik haat vis. Het stinkt en het is goor
Kom een keer stage lopen bij haar dan. Openstaan voor nieuwe dingen enzo.quote:Op woensdag 2 november 2011 02:23 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Mij lijkt het niks maar whatever floats your boat
Ik ruik niks, maar dat is wel een reden waarom het me zo goor lijkt om te moeten beffenquote:
Ik kan je nog wel wat leren als je wil Wokkel.quote:Op woensdag 2 november 2011 02:24 schreef Flepke het volgende:
Kom een keer stage lopen bij haar dan. Openstaan voor nieuwe dingen enzo.
Niet dat ik vaak aan piemels zuig maar piemelbrie lijkt me ook geen delicatesse.quote:Op woensdag 2 november 2011 02:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik ruik niks, maar dat is wel een reden waarom het me zo goor lijkt om te moeten beffen![]()
![]()
![]()
Respect voor jullie mannen, maar mijn ding zou het niet zijn. Ik denk dat ik homo was gewerden als ik een man was geweest.
Jullie kennen elkander toch via fok? Denk dat ze best wel openstaat (quote:Op woensdag 2 november 2011 02:27 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Misschien wel cactus, maar zolang ik student ben ben jij te duur
Nog nooit gehad. Ik zoek blijkbaar alleen schone mannen uitquote:Op woensdag 2 november 2011 02:25 schreef Flepke het volgende:
Niet dat ik vaak aan piemels zuig maar piemelbrie lijkt me ook geen delicatesse.
Gratis? Dat zou dan bijna een date zijnquote:Op woensdag 2 november 2011 02:28 schreef Flepke het volgende:
Jullie kennen elkander toch via fok? Denk dat ze best wel openstaat () voor een vriendenprijsje / eventueel gratis.
Schone mannen zoeken jou uit.quote:Op woensdag 2 november 2011 02:28 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nog nooit gehad. Ik zoek blijkbaar alleen schone mannen uit
date =/= zakelijke ontmoetingquote:Op woensdag 2 november 2011 02:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Gratis? Dat zou dan bijna een date zijn
Was er bijna in getrapt.quote:Op woensdag 2 november 2011 02:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik leef liever in de illusie dat ik bepaal wie ik pijp
Je bent op me afgeknapt hè?quote:Op woensdag 2 november 2011 02:35 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Flepke, probeer je me nu een cactus te laten datenfoeiii
Je wilt het wel he? Geef maar toe.quote:Op woensdag 2 november 2011 02:35 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Flepke, probeer je me nu een cactus te laten datenfoeiii
quote:
quote:Op woensdag 2 november 2011 02:36 schreef Flepke het volgende:
Ze is een beest in bed en een plant buiten bed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |