Not sure if serious. I'm afraid seriousquote:Op woensdag 2 november 2011 12:19 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Je zou haar ook kunnen stalken
Date roggelen en escaleren maar.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
hoezo had je het dan wel geweten.
Oh echt? Ik vind zo'n wormvormig aanhangsel niet echt heel mooi.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sorry. Maar ik vind een tampeloeris wel mooier dan een kut.Wat niet is kan nog komen natuurlijk. Maar vrouwen zijn lief en zacht.
25.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:21 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Oh echt? Ik vind zo'n wormvormig aanhangsel niet echt heel mooi.
Hoe oud ben jij dan?
Fijnquote:Op woensdag 2 november 2011 12:20 schreef Lokasenna het volgende:
Wat is normaal?
Maar mijn 'filosofische bui' is over ja.
Waarom ben jij al de tweede die dat zegt?quote:Op woensdag 2 november 2011 12:19 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Je zou haar ook kunnen stalken
Nee, nee en een soort van ja.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt haar 06 of mail of facebook of wat het ook is jullie jongelingen ook gebruiken?
Nee zo'n mislukte vleesbloem is mooi.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:21 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Oh echt? Ik vind zo'n wormvormig aanhangsel niet echt heel mooi.
Hoe oud ben jij dan?
quote:
quote:Op woensdag 2 november 2011 12:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee zo'n mislukte vleesbloem is mooi.
Ik ben moe van het raden. Vertel eens het hele verhaal.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom ben jij al de tweede die dat zegt?
[..]
Nee, nee en een soort van ja.
Ik las net nog even wat van die dingen en ik vond het nog best wel dichterlijk enzoquote:
Ja, 8 jaar verschil is best veel op deze leeftijd.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:22 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En dan noem je iemand van 17 een jongelingJij broekie
Ja, want je doet vrije tijd en werk tegelijk. Zeer handig dusquote:Op woensdag 2 november 2011 12:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, 8 jaar verschil is best veel op deze leeftijd.
Algemene vraag: is flirten tijdens werk handig?
Als het doel alleen flirten is, kan het prima. Wil je haar batsen, dan not so much.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, 8 jaar verschil is best veel op deze leeftijd.
Algemene vraag: is flirten tijdens werk handig?
Ja dat is wel waar, maar daar blijf ik dan ook gewoon ver bij uit de buurt.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Uitzonderingen daargelaten. Je hebt echt vieze, lelijke, kromme, mislukte piemels
Haha, ik hoop het voor hem. Zou wel wat zijn zeg.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:24 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Trouwens niet op haten. Robin heeft er ook 1.
Als 'ie vies is, moet je denk ik wat selectiever zijn in de gozers waar je het bedje mee induiktquote:Op woensdag 2 november 2011 12:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Uitzonderingen daargelaten. Je hebt echt vieze, lelijke, kromme, mislukte piemels
Verstandig. Stel je voor dat je dat in je zou krijgen..the horrorquote:Op woensdag 2 november 2011 12:26 schreef Myraela het volgende:
Ja dat is wel waar, maar daar blijf ik dan ook gewoon ver bij uit de buurt.
Nou ik heb sportclinics op school.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben moe van het raden. Vertel eens het hele verhaal.
*popcorn pakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |