Zo vroeg op de dag al? Wat heb je misdaan?quote:Op woensdag 2 november 2011 12:10 schreef heloef het volgende:
Ik vind het leven heel leuk nu.
Vreemd aangezien ik mijn liefdesleven alweer aan het verneuken ben.
Schoonmaken, sporten, naar de apotheek en stageverslag maken. Niet echt nuttig. Wiskunde proefwerk?quote:Op woensdag 2 november 2011 12:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb jij nuttige dingen te doen, ik heb niet echt zin om wat te gaan doen vandaag.
Ik blijf wel op bed liggen en ga tot 2 uur vannacht wiskunde leren en af en toe hier mijn tijd verdoen.
Niks.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo vroeg op de dag al? Wat heb je misdaan?
Calculus tentamen, dat boek heeft 1200 bladzijdenquote:Op woensdag 2 november 2011 12:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo vroeg op de dag al? Wat heb je misdaan?
[..]
Schoonmaken, sporten, naar de apotheek en stageverslag maken. Niet echt nuttig. Wiskunde proefwerk?
Ga naar de winkel en flirt met de cassiere.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Niks.
Ik weet niet wat ik moet doen.
Blergh. Succes.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Calculus tentamen, dat boek heeft 1200 bladzijden
Nee ik heb het meisje wat ik wil al gevonden.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga naar de winkel en flirt met de cassiere.
Hallo.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik heb het meisje wat ik wil al gevonden.
Er zwemmen altijd meer vissen in de zee, heloefquote:Op woensdag 2 november 2011 12:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Goed bezig Heloef. Wanneer zie je haar weer?quote:Op woensdag 2 november 2011 12:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Doe een strikje om haar heen dan heb je haar versierdquote:Op woensdag 2 november 2011 12:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ben jij homo?quote:Op woensdag 2 november 2011 12:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ruilen? Hier is het weer een kutloze dag.
Alhoewel, ik heb het niet zo op kutten.
Jammer, ik had het wel leuk gevonden als we ook een homo in de reeks zouden hebbenquote:Op woensdag 2 november 2011 12:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee. Ik heb het gewoon niet op kutten.
Was jij het maar, dan wist ik tenminste hoe te handelen.quote:
Maar ik wil Robin.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Er zwemmen altijd meer vissen in de zee, heloef
Niet.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed bezig Heloef. Wanneer zie je haar weer?
Ik vind het wel wat hebben als mannen durven toe te geven dat ze ook op mannen geilenquote:Op woensdag 2 november 2011 12:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jammer, ik had het wel leuk gevonden als we ook een homo in de reeks zouden hebben
Je zou haar ook kunnen stalkenquote:Op woensdag 2 november 2011 12:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Was jij het maar, dan wist ik tenminste hoe te handelen.
[..]
Maar ik wil Robin.
[..]
Niet.
hoezo had je het dan wel geweten.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Was jij het maar, dan wist ik tenminste hoe te handelen.
Daarom, daar kan ik goed over meepratenquote:Op woensdag 2 november 2011 12:19 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind het wel wat hebben als mannen durven toe te geven dat ze ook op mannen geilen
Sorry. Maar ik vind een tampeloeris wel mooier dan een kut.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jammer, ik had het wel leuk gevonden als we ook een homo in de reeks zouden hebben
Je hebt haar 06 of mail of facebook of wat het ook is jullie jongelingen ook gebruiken?quote:
Ik ken wel iemand uit deze reeks die je daar alle tips over kan gevenquote:Op woensdag 2 november 2011 12:19 schreef formerjellybean het volgende:
Je zou haar ook kunnen stalken
Hehe dit is de eerste keer in 6 maanden dat ik iemand daadwerkelijk wil.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ah joh, over een week wil je weer een ander, tis de leeftijd maar
Wat is normaal?quote:Op woensdag 2 november 2011 12:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Daarom, daar kan ik goed over meepraten![]()
Voel je je weer wat normaler?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |