Haha ja, staat zo vreselijk onverzorgd op zo een jonge leeftijd, zeker als het proces van de baardgroei over het gezicht nog bezig. Net als mensen op die leeftijd met een kale kop, zie je er 1) uit alsof je gabber bent of 2) dat je een ziekte hebt.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:02 schreef Myraela het volgende:
Baarden op 17jarige staan gewoon stom.Goede baardgroei of geen baardgroei gaarne.
ik zeg niks meer voordat cactus weer over de zeik gaat.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat was toch het probleem, haar adem stonk naar kut.
Forceert zij dit of kies jij ervoor?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:10 schreef tijnbrein het volgende:
Maandag dat meisje van Paiq weer gezien weer bij een concert voor de veranderingErg gaaf concert. Wel een beetje gemengde gevoelens over het contact met haar. Ik denk toch dat er voorlopig alleen vriendschap inzit.
Friendszone dus?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:10 schreef tijnbrein het volgende:
Maandag dat meisje van Paiq weer gezien weer bij een concert voor de veranderingErg gaaf concert. Wel een beetje gemengde gevoelens over het contact met haar. Ik denk toch dat er voorlopig alleen vriendschap inzit.
Denk je dat je kans maakt om vanuit friendzone een relatie te krijgen? Het antwoord is namelijk NEE.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:10 schreef tijnbrein het volgende:
Mijn ervaring is dat die kans next to nothing is...quote:Op woensdag 2 november 2011 20:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Denk je dat je kans maakt om vanuit friendzone een relatie te krijgen?
Precies. Of 't moet seks met je ex zijn oid'squote:Op woensdag 2 november 2011 20:15 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat die kans next to nothing is...
Als een man bij mij in de friendzone beland, kan het vanaf daar alleen maar minder worden of gelijk blijven.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:15 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik krijg niet echt hoogte van wat ze nu precies wil en wat ze van mij vindt. En andersom weet ik wat ik nu van haar vind.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:11 schreef Sinji het volgende:
[..]
Forceert zij dit of kies jij ervoor?
Hoezo?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Friendszone dus?
Jammer...
Waarom?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:16 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Als een man bij mij in de friendzone beland, kan het vanaf daar alleen maar minder worden of gelijk blijven.
Want friendszone == ik wil geen intieme relatie met jouquote:Op woensdag 2 november 2011 20:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik krijg niet echt hoogte van wat ze nu precies wil en wat ze van mij vindt. En andersom weet ik wat ik nu van haar vind.
[..]
Hoezo?
next to nothing eh...quote:Op woensdag 2 november 2011 20:15 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Edit: ah, we zijn het eens
Als je nog steeds niet hebt gezoend dan is dan gaat dat ook niet meer gebeuren. Je hebt 2 kansen onbenut gelaten.quote:
Dan moetje je meer als een klootzak gedragen. Daar houden jongere vrouwen namelijk van. Zeker als 't een klootzak met een dikke wallet isquote:Op woensdag 2 november 2011 20:17 schreef Bartholomeus het volgende:
Maar toch ben ik er heel goed in op een of andere manier. Die friendzone houdt van mij ofzo
Inderdaad, friendszone hoeft niet verkeerd te zijn, alleen als één van jullie liever meer zou willen wordt het lastig, anders betekent het alleen maar dat je er een vriendschap aan overhoudt, wat ook zeker leuk is.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik krijg niet echt hoogte van wat ze nu precies wil en wat ze van mij vindt. En andersom weet ik wat ik nu van haar vind.
[..]
Hoezo?
Omdat als ik wel interesse in hem had gehad hij niet in de friendzone was beland, maar in mijn bedquote:
Mannen willen geen friendszone, tenzij daar een goeie reden voor isquote:Op woensdag 2 november 2011 20:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Inderdaad, friendszone hoeft niet verkeerd te zijn, alleen als één van jullie liever meer zou willen wordt het lastig, anders betekent het alleen maar dat je er een vriendschap aan overhoudt, wat ook zeker leuk is.
Als jij ooit een relatie zou krijgen met iemand uit je friendszone zou ik me een ongeluk schrikken denk ikquote:Op woensdag 2 november 2011 20:17 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
next to nothing eh...
dat klinkt dan niet echt hoopvol nee...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |