Niet iedereen ziet dat zo, jeweet.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:43 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ja waarom niet? Knappe blondine met blauwe ogen, grote tieten en grote kont. What's not to like.
Zolang ze maar niet zo een dikke varkenskop hebben, gadveredamme wat is dat lelijk, elke dag de Burger Zoo in je huis.quote:
Zak over haar kop en neuken maarquote:Op woensdag 2 november 2011 21:45 schreef Keyos het volgende:
[..]
Zolang ze maar niet zo een dikke varkenskop hebben, gadveredamme wat is dat lelijk, elke dag de Burger Zoo in je huis.
Je hebt het dus niet zo op dikke vrouwen, duidelijk.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:45 schreef Keyos het volgende:
[..]
Zolang ze maar niet zo een dikke varkenskop hebben, gadveredamme wat is dat lelijk, elke dag de Burger Zoo in je huis.
Dat lijkt me ook meer dan logisch.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:45 schreef Keyos het volgende:
[..]
Deze man. Waarom gooi jij je eigen ruiten altijd in?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zak over haar kop en neuken maar
Die NS plaszak komt nu handig van pas, wel even een naamverandering doorvoeren.quote:
Ik zeg het jullie denken hetquote:Op woensdag 2 november 2011 21:49 schreef Sinji het volgende:
[..]
Deze man. Waarom gooi jij je eigen ruiten altijd in?Succes met het regelen van de dames hier.
Oh hai, heb je vrijdagavond zin om wat te doen met mij?quote:
quote:Op woensdag 2 november 2011 21:43 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ja waarom niet? Knappe blondine met blauwe ogen, grote tieten en grote kont. What's not to like.
quote:
quote:Op woensdag 2 november 2011 21:44 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ze is aardig, behulpzaam, naief en heeft altijd zin.
En ik maar denken dat ik een botte lompe lul wasquote:Op woensdag 2 november 2011 21:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zak over haar kop en neuken maar
Tja, het kan wel klikken maar als je haar onaantrekkelijk vindt, heeft het weinig zin imo.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:49 schreef Keyos het volgende:
[..]
Die NS plaszak komt nu handig van pas, wel even een naamverandering doorvoeren.
@Mrk
Klopt, maar wie weet vind ik er ooit één hoor waar het mee klikt, ik laat mij verassen, al zijn de odds vrij laag.
Hahaha inderdaad zegquote:Op woensdag 2 november 2011 21:49 schreef Sinji het volgende:
[..]
Deze man. Waarom gooi jij je eigen ruiten altijd in?Succes met het regelen van de dames hier.
Waarom haal je mijn quotes er dan bij?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:53 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
En ik maar denken dat ik een botte lompe lul was
waarom zo lang wachten heloefquote:Op woensdag 2 november 2011 21:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh hai, heb je vrijdagavond zin om wat te doen met mij?
quote:
Op de vraag "what's not to like" antwoord jij "innerlijk". Je zult het getuige je reactie wel anders bedoeld hebben maar ik begreep eruit dat je haar karakter nou niet echt je van het vindquote:Op woensdag 2 november 2011 21:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom haal je mijn quotes er dan bij?
Is dit de doordenker ?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:54 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
waarom zo lang wachten heloef
nog een nacht zonder jou
dat trek ik niet
al trek jij misschien wel
Ze heeft wel humor die meid.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:54 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
nog een nacht zonder jou
dat trek ik niet
quote:Op woensdag 2 november 2011 21:54 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
nog een nacht zonder jou
dat trek ik niet
Oh het ging over haar.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:55 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Op de vraag "what's not to like" antwoord jij "innerlijk". Je zult het getuige je reactie wel anders bedoeld hebben maar ik begreep eruit dat je haar karakter nou niet echt je van het vind
Mooie ode aan het rukkenquote:Op woensdag 2 november 2011 21:54 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
nog een nacht zonder jou
dat trek ik niet
Wel aardig van je het alsnog zo te zeggenquote:Op woensdag 2 november 2011 21:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh het ging over haar.
Ik dacht gewoon bot van bot over vrouwen in het algemeen.
Verkeerd geïnterpreteerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |