Het gaat om allebei.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:34 schreef Keyos het volgende:
[..]
Hé , het gaat om het innerlijk hé![]()
Blijft de grootste bullshit ooit
Lant PM/DM je foto eensquote:
ssst vertel dat nu niet.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Iedereen weet dat als er zo'n opmerking in het topic staat, die alleen van Tijn kan zijn
Uiteraard, ik kan bijvoorbeeld, hoe aardig een meid ook is, écht geen harde plasser krijgen als iemand tientallen kilo's meer weegt dan ik.quote:
Daar ben ik het dus niet mee eens. Sure, je moet het er wel op kunnen, om het maar even plat te brengen, maar ik vind de persoonlijke klik en karaktermatch veel belangrijker. Liever iemand die niet in positieve danwel negatieve wijze opvalt qua uiterlijk maar die wel heel goed bij mij past en met wie ik heel gelukkig kan worden dan een of andere bloedmooie vrouw waar ik eigenlijk niet mee door 1 deur kan. En nog eens wat: over 50 jaar zijn we allemaal oud en rimpeligquote:Op woensdag 2 november 2011 21:34 schreef Keyos het volgende:
[..]
Hé , het gaat om het innerlijk hé![]()
Blijft de grootste bullshit ooit
Het meisje wat ik leuk vind heeft zulk prachtig rood haar.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:38 schreef Keyos het volgende:
[..]
Uiteraard, ik kan bijvoorbeeld, hoe aardig een meid ook is, écht geen harde plasser krijgen als iemand tientallen kilo's meer weegt dan ik.
Altho rood haar veel zal fixen
Er op fappenquote:Op woensdag 2 november 2011 21:40 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
wat ga je daarmee doen dan
En je weet wat ze zeggen over meisjes met rode haren. En het is waar, kan ik je meldenquote:Op woensdag 2 november 2011 21:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Het meisje wat ik leuk vind heeft zulk prachtig rood haar.
Ik begin er langzaam een fetisj te voor ontwikkelen.
Zich er op aftrekken in de trein.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:40 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Join the club zou ik denken, bijna al mijn vorige vriendinnen zijn rood harige ( en dan ook natuurlijk rood) , kwam er laatst pas achter doen ik er eens goed aan dacht.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Het meisje wat ik leuk vind heeft zulk prachtig rood haar.
Ik begin er langzaam een fetisj te voor ontwikkelen.
Inderdaad. Uiterlijk is simpelweg heel belangrijk. Zie je altijd en overal weer terug.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:38 schreef Keyos het volgende:
[..]
Uiteraard, ik kan bijvoorbeeld, hoe aardig een meid ook is, écht geen harde plasser krijgen als iemand tientallen kilo's meer weegt dan ik.
Altho rood haar veel zal fixen
Wat?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:40 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En je weet wat ze zeggen over meisjes met rode haren. En het is waar, kan ik je melden
Gaat nog wat worden als de plaszakjes ingevoerd gaan wordenquote:
Ok, ik word dus serieus gewoon een ouwe lul, thank you very muchquote:
Want?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:41 schreef Supersoep het volgende:
Ga je Lanterfanteraar hosselen, Tijnbrein?
Iemand zou dat eens moeten doen.
Plaszak en zaadzak voortaan.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:41 schreef Keyos het volgende:
[..]
Gaat nog wat worden als de plaszakjes ingevoerd gaan worden
Ja waarom niet? Knappe blondine met blauwe ogen, grote tieten en grote kont. What's not to like.quote:
Innerlijk.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:43 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ja waarom niet? Knappe blondine met blauwe ogen, grote tieten en grote kont. What's not to like.
Zien of ze gelijk hebben. En ik ben onwijs nieuwsgierig hoe je eruit ziet.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:40 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nee cactusquote:Op woensdag 2 november 2011 21:41 schreef Supersoep het volgende:
Ga je Lanterfanteraar hosselen, Tijnbrein?
Iemand zou dat eens moeten doen.
Okee dus de ideale fuckbuddy.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:44 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ze is aardig, behulpzaam, naief en heeft altijd zin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |