Ik heb een onwijs toffe gast een keer moeten afwijzen omdat zijn feromonen echt te walgelijk waren. Het is wel degelijk een dealbreaker.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:09 schreef Sinji het volgende:
Lol, alsof feromonen de enige factor zijn in attractie. Het heeft allemaal te maken met hoe je een vrouw kan laten voelen
Vooral makkelijk.quote:
Elfjesquote:Op woensdag 2 november 2011 21:19 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
samen als elfjes strijden tegen het kwaad
ja
Je bent goed op de hoogte lees ik.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:19 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
samen als elfjes strijden tegen het kwaad
ja
hmm dat onderzoek ken ik nietquote:Op woensdag 2 november 2011 21:18 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik doelde op de korte termijn eigenlijk. Onderzoeken spreken elkaar nogal tegen hierop, dus ik ga het niet zomaar voor waar aannemen. Het orgaan dat die feromonen registreert schijnt bij mensen namelijk nogal onderontwikkeld te zijn.
Hmm... geloof je direct hoorquote:Op woensdag 2 november 2011 21:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geloof je het niet dan?
Samen LotRO spelen, romantisch hoor
Jammer dat er de laatste jaren alleen maar butt spelen uitkomen die LotR gerelateerd zijnquote:Op woensdag 2 november 2011 21:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geloof je het niet dan?
Harry Potter en dan ga ik haar betoveren met mijn toverstafquote:Op woensdag 2 november 2011 21:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geloof je het niet dan?
War in the North, moet ik nog kopenquote:Op woensdag 2 november 2011 21:23 schreef Keyos het volgende:
[..]
Jammer dat er de laatste jaren alleen maar butt spelen uitkomen die LotR gerelateerd zijn(er is toch recent een nieuwe uit).
Overigens voor deze categorie heb ik wel een leuke bezigheid :"Game of Thrones kijken" , werkt misschien nog aanstekelijk voor een nachtelijk avontuurtje ook want daar wordt een partij in gerampetampt.
Zekerweten ! Komt gelukkig in 2 delen ook, is het niet gelijk huilen geblazen na één bioscoopbezoek. Ik ga jammer genoeg geen tijd vinden voor War of the North, tentamenweek en Skyrim volgende week hebben mij even gereserveerd.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
War in the North, moet ik nog kopen![]()
Maar het was de afgelopen jaren juist wat stiller rondom LotR?
Binnenkort met The Hobbit gaat het weer los denk ik
Ikquote:Op woensdag 2 november 2011 21:26 schreef lanterfanteraar het volgende:
wie kan newbie omschrijven qua uiterlijk
Er is bijvoorbeeld een artikel over uit 2001, maar zo zijn er wel meer. Er zijn iig onderzoekers die vermoeden dat het orgaan niet eens functioneel is bij de mens, anderen denken dat het amper werkt en er zijn blijkbaar ook weer mensen die er het complete verliefdheid gebeuren aan toe schrijven.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hmm dat onderzoek ken ik niet
is het recent?
heb me er al een paar jaar niet mee bezig gehouden (mijn interesse werd toen gewekt door die docu dus was er wat over gaan lezen zo)
Ik ben eigenlijk meer benieuwd naar jouw uiterlijkquote:Op woensdag 2 november 2011 21:26 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:26 schreef lanterfanteraar het volgende:
Lanterfanteraar is knapquote:Op woensdag 2 november 2011 21:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk meer benieuwd naar jouw uiterlijk
ik geloof je meteenquote:Op woensdag 2 november 2011 21:27 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Er is bijvoorbeeld een artikel over uit 2001, maar zo zijn er wel meer. Er zijn iig onderzoekers die vermoeden dat het orgaan niet eens functioneel is bij de mens, anderen denken dat het amper werkt en er zijn blijkbaar ook weer mensen die er het complete verliefdheid gebeuren aan toe schrijven.
quote:Op woensdag 2 november 2011 21:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk meer benieuwd naar jouw uiterlijk
Je laat de ladies zich wel speciaal voepen heh. Playa playaquote:Op woensdag 2 november 2011 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Harry Potter en dan ga ik haar betoveren met mijn toverstaf
Iedereen weet dat als er zo'n opmerking in het topic staat, die alleen van Tijn kan zijnquote:Op woensdag 2 november 2011 21:32 schreef Sinji het volgende:
[..]
[..]
Je laat de ladies zich wel speciaal voepen heh. Playa playa
Ja het loopt dus allemaal nogal uiteen, maar ik geloof zelf in ieder geval niet zo dat de werking zo enorm groot is van die feromonen bij mensen. Sowieso zijn er allerlei theorieën over verliefdheid, lijkt me ook lastig zoiets goed te onderzoeken en echt iets vast te kunnen stellen erover.quote:
Hé , het gaat om het innerlijk héquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |