En jij qua handelingen? Waar allemaal? Waren er mensen bij?quote:Op woensdag 2 november 2011 22:05 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
dat is wel een goede aanvulling van jou wijffie
ga je gang, Lokasenna!
Dat staat er toch?quote:
Gelukkig had ik dit al verteld hier en /care als iemand daar een probleem mee heeftquote:Op woensdag 2 november 2011 22:06 schreef Sinji het volgende:
[..]
Gaattie nog antwoorden ook. Het is een strikvraag, de vlegel!
quote:Op woensdag 2 november 2011 21:54 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
waarom zo lang wachten heloef
nog een nacht zonder jou
dat trek ik niet
al trek jij misschien wel
wat bedoel je precies met TomTom gesprek, ja ik klap snel dicht, dat is zo fucked up. Dat ik het gesprek niet meer kan sturen ineens.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:04 schreef Keyos het volgende:
[..]
Yep, de drempel om te gaan is vaak vrij hoog, zolang je maar loskomt op het moment dat je er bent, zolang het maar geen TomTom gesprek gaat worden, dan zit er een aardige error in.
Dat laatstequote:Op woensdag 2 november 2011 22:06 schreef Lokasenna het volgende:
Ik op een hotelkamer in aanwezigheid van mijn slapende ouders, in een koeienschuur, op de fiets toen ik kranten bezorgde (hele uitdaging nog trouwens).
Waaaa , ochtendkrantje ga ik vanuit ? Doe zelf een ochtendkrantje maar ik heb me hier gelukkig niet schuldig aan gemaaktquote:Op woensdag 2 november 2011 22:06 schreef Lokasenna het volgende:
Ik op een hotelkamer in aanwezigheid van mijn slapende ouders, in een koeienschuur, op de fiets toen ik kranten bezorgde (hele uitdaging nog trouwens).
Dat bed lag lekker.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:08 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Mja.... vraag me alleen af waarom je nou jezelf gaat rukken op het bed van je moeder
Ja, en hopen dat niemand wakker was en naar buiten keekquote:Op woensdag 2 november 2011 22:08 schreef Keyos het volgende:
[..]
Waaaa , ochtendkrantje ga ik vanuit ? Doe zelf een ochtendkrantje maar ik heb me hier gelukkig niet schuldig aan gemaakt
Ik dacht even dat ik de enige was.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:08 schreef Cactus1 het volgende:
wtf am I readingIk wil van sommige mensen niet eens denken aan dat ze fappen, laat staan dat ik wil weten waar ze het doen
Whyyquote:Op woensdag 2 november 2011 22:06 schreef Lokasenna het volgende:
Gewoon, alsof er totaal geen vaart of spontaniteit in het gesprek aanwezig is. Misschien moet je eens een meid zoeken die druk en enthousiast is, sleept je als het goed is helemaal mee ( en zo niet, maak je dan zorgen).quote:Op woensdag 2 november 2011 22:07 schreef Rockefeller- het volgende:
[..]
wat bedoel je precies met TomTom gesprek, ja ik klap snel dicht, dat is zo fucked up. Dat ik het gesprek niet meer kan sturen ineens.
Sorry schat, ik zal het niet meer doen.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:08 schreef Cactus1 het volgende:
wtf am I readingIk wil van sommige mensen niet eens denken aan dat ze fappen, laat staan dat ik wil weten waar ze het doen
Heb ik ook eens gedaan.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:08 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Mja.... vraag me alleen af waarom je nou jezelf gaat rukken op het bed van je moeder
Je benen over het stuur en wrijven maar terwijl je een heuveltje afgaat?quote:Op woensdag 2 november 2011 22:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nieuwsgierigheid? Drang om dingen uit te proberen?
Misschien moeten wij het gewoon gaan neuken. Dan zal ik niet meer vertellen waar ik allemaal fapquote:Op woensdag 2 november 2011 22:08 schreef Cactus1 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |