Je bent er al 17 mee geworden, aan jou de keus of je zo ook de komende 17 jaar wil doorbrengen. Van janken word je lelijk hoorquote:
Ik zie de post al voor me:quote:Op woensdag 2 november 2011 20:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat zeggen de chatmeisjes van Kree ook altijd en weet je wat voor een advies ik hem dan geef? Flikker haar je lijst uit. Het is dat ik geen admin ben, anders had ik je verbannen voor deze onrelevante post
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Mooi ik ookquote:
Grand Theft Auto 5, een spel waar je mensen op straat kan neerknallen, batsen met hoeren en ze daarna neerknallen, rijden door steden en..... het is nog gaaf ook.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:01 schreef formerjellybean het volgende:
Welk spel is GTA V ?? Zie die afkorting en er zitten hier genoeg spelletjes nerds die het wel weten
Omdat ze niet meer terugkomen om te chattenquote:Op woensdag 2 november 2011 21:00 schreef mrk.n het volgende:
Waarom? Stel ik zou met iemand chatten die ik leuk vind en ik word gebeld, ga ik het telefoontje niet laten schieten voor dat meisje. Wie weet hoe belangrijk 't telefoontje is dus vanwaar zo negatief denken.
Het gaat hier om een MSN gesprek met een kennis van mij.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:01 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Kun je hier wat meer over vertellen?
Details?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Het gaat hier om een MSN gesprek met een kennis van mij.
Kom je dan even op de cam?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die laatste is wel geil hoor, vooral als hij erbij zou zeggen: ik zal aan je denken!
Oh ok iemand was er nog enthousiast over en meldde het 3 keer , dus vroeg het me even af.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:02 schreef Keyos het volgende:
[..]
Grand Theft Auto 5, een spel waar je mensen op straat kan neerknallen, batsen met hoeren en ze daarna neerknallen, rijden door steden en..... het is nog gaaf ook.
Ik moet ff schijten. Brb.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:02 schreef tijnbrein het volgende:
Mooi ik ookvertel eens wat over jezelf.
Gevalletje : "Die zie je nooit meer ...... terug".quote:Op woensdag 2 november 2011 21:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die laatste is wel geil hoor, vooral als hij erbij zou zeggen: ik zal aan je denken!
Oh, dan wordt het anders. Alhoewel ik niet meteen negatief zou denken als iemand niet terugkomt. Ik laat mijn msn namelijk vaak aanstaan terwijl ik met iemand in gesprek ben die ik wel interessant vind, word ik vervolgens gebeld voor 'n halfuur door familie uit het buitenland bijvoorbeeld, ga ik heen en weer lopen en vergeet ik vervolgens mijn msngesprek en ga ik andere dingen doen.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Omdat ze niet meer terugkomen om te chattenLees chatlogs maar na, dan snap je het wel. Ik ben absoluut niet negatief, maar weet wel wanneer dit excuus wordt gebruikt als manier om van iemand af te komen.
Ligt eraan, als je ook op hem geilt is het wel leukquote:Op woensdag 2 november 2011 21:05 schreef Keyos het volgende:
[..]
Gevalletje : "Die zie je nooit meer ...... terug".
Ik ben kree niet, ik ga geen chatlogs posten.quote:
Nee zou ik ook niet doen, grote fout van mij geweestquote:Op woensdag 2 november 2011 21:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben kree niet, ik ga geen chatlogs posten.
Oke, dat zal ik dan maar respecterenquote:Op woensdag 2 november 2011 21:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben kree niet, ik ga geen chatlogs posten.
Volgens mij is het technisch onmogelijk om feromonen te hebben die niemand aan trekkenquote:Op woensdag 2 november 2011 21:04 schreef Bartholomeus het volgende:
Meer categorie 4 hier denk ik. Volgens mij mis ik gewoon de chemie, verder ben ik een prima gozer voor zover je zoiets over jezelf kunt zeggen
Waar heb jij 't over?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:07 schreef heloef het volgende:
Het is wel een vrouw, maar gewoon een klasgenoot.![]()
Genoeg details lieve mensen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |