Vrouwen die janken vanwege buikpijn.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:33 schreef Quickie_Brat het volgende:
Ik heb straks al als een baby zitten janken... OM NIKS!
Ik kan dan zelfs huilen om een komedie.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:36 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Vrouwen die janken vanwege buikpijn door hormonen.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kan dan zelfs huilen om een komedie.
Terecht!quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:42 schreef Garisson72 het volgende:
Jaaa ja, je mag al in mijn bad. Djiezus..
Mijn bad is terecht? Ik was 'm niet kwijt heur.quote:
Ik was eerder nooit chagrijnig, maar verging alleen van de pijn, pas toen ik aan de pil ging begon dat.quote:
Dat ze er in mag, Sterker nog, ondertussen dat ze in bad ligt sprint jij naar de supermakrt om lekkere dingetjes voor haar te regelen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:45 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Mijn bad is terecht? Ik was 'm niet kwijt heur.
Tampons en maandverband.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat ze er in mag, Sterker nog, ondertussen dat ze in bad ligt sprint jij naar de supermakrt om lekkere dingetjes voor haar te regelen.
En neem gelijk even tampons en maandverband mee als je er toch bent.
Serieus? Wow ik hoor echt van iedereen andersom.. wat kut voor je manquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik was eerder nooit chagrijnig, maar verging alleen van de pijn, pas toen ik aan de pil ging begon dat.
Dit, serieus dat vind ik zo verschrikkelijk goorquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:47 schreef Chai het volgende:
Maandverband.
Vieze bebloede matras tussen je benen hebben, gebruik gewoon minitampons.
Nou het valt wel mee hoor, maar het is wel een beetje, dus ik vind het wel heel stom.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Serieus? Wow ik hoor echt van iedereen andersom.. wat kut voor je man
Voor de nacht heb ik juist de meeste problemen. Heb dat in het begin een keer gedaan, maar ik slaap de hele nacht op mijn zij en het verfrommelt helemaal?quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:52 schreef liesje1979 het volgende:
Voor de nacht heb ik totaal geen problemen met verband, dan bloed je toch bijna niet? Overdag vind ik tampons ook fijner.
Oh nee daar heb ik geen last van, maar dat komt misschien omdat ik op mijn buik slaap.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Voor de nacht heb ik juist de meeste problemen. Heb dat in het begin een keer gedaan, maar ik slaap de hele nacht op mijn zij en het verfrommelt helemaal?
Zo is het maar net, ook bij mijn zusje vind ik soms tampons in de douche, ze is zestien. Bah, vies. Vrouwen kunnen heel vies zijn en de sporen die ze soms achterlaten in de badkamer.quote:
gebruikte?quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:56 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Zo is het maar net, ook bij mijn zusje vind ik soms tampons in de douche, ze is zestien. Bah, vies.
Nou nee, ik ga ondertussen sporten. Fijne avond nog!quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:47 schreef liesje1979 het volgende:
Dat ze er in mag, Sterker nog, ondertussen dat ze in bad ligt sprint jij naar de supermakrt om lekkere dingetjes voor haar te regelen.
HAAHAHAHAHAHA WTF, gadverdamme zegquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:56 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Zo is het maar net, ook bij mijn zusje vind ik soms tampons in de douche, ze is zestien. Bah, vies. Vrouwen kunnen heel vies zijn en de sporen die ze soms achterlaten in de badkamer.![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:56 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Zo is het maar net, ook bij mijn zusje vind ik soms tampons in de douche, ze is zestien. Bah, vies.
Sporten? Ook gij Brutus?quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:57 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nou nee, ik ga ondertussen sporten. Fijne avond nog!
Ongesteld schat?quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:33 schreef Quickie_Brat het volgende:
God, god, god. Wat is dat toch *&%&&*^(@()^$-irritant zeg. "Die tijd van de maand"
![]()
![]()
![]()
Ik heb straks al als een baby zitten janken... OM NIKS!En nu zou ik het liefst met een kettingzaag de straat op gaan en willekeurige mensen van hun ledematen ontdoen
![]()
.
En chagrijnig!!!! Zooooo!! Niet te filmen!!Er hoeft nu maar 1 persoon iets verkeerds te doen, en echt, ik sta niet voor mezelf in
.
Vroegah had ik dit nooit zo, of zelfs helemaal niet, maar de laatste tijd wordt het erger en erger.
Gelukkig heb ik een warm kruikjeen straks ga ik me ziek eten aan chocola
Het viel te proberen natuurlijk. Sportze.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:57 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nou nee, ik ga ondertussen sporten. Fijne avond nog!
no shit, dat vinden vrouwen gay.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Da willik ookquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:41 schreef Spiky-Hair het volgende:
Ik ken het.... wat ik dan altijd doe is het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
whehehee moet ik het zelf vol laten lopenquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Waarom lig jij nog niet in bad?
Dan zet je 'm toch even aan het werk? Ik zie het probleem nietquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:11 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
whehehee moet ik het zelf vol laten lopenen eerst schoonmaken
dooie spinnen eruit halen
want dat doet garisson nooit
hallo kunnen die vrouwmensen hier mijn vraag beantwoorden?quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:06 schreef gogosweden het volgende:
[..]
no shit, dat vinden vrouwen gay.
vrouwen willen geen pussy's zegt iedereen toch?
Ja!quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij is al de bink aan het uithangen op de sportschool natuurlijk en laat Q_B in haar sop gaarkoken. Mannen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan zet je 'm toch even aan het werk? Ik zie het probleem niet
Ik gooi snachts altijd het grootste maandverband wat er bestaat erin. Met vleugeltjes. En dan nog lekken he?quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh nee daar heb ik geen last van, maar dat komt misschien omdat ik op mijn buik slaap.
Ze zijn ook allemaal hetzelfde hequote:Op dinsdag 1 november 2011 19:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij is al de bink aan het uithangen op de sportschool natuurlijk en laat Q_B in haar sop gaarkoken. Mannen.
We willen mannen stoer en mannelijk uiteraard. Behalve in die periode.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:12 schreef gogosweden het volgende:
[..]
hallo kunnen die vrouwmensen hier mijn vraag beantwoorden?
Én dan nog eigenlijk heel erg ontevreden reageren en heel boos worden omdat hij het verkeerde gehaald heeftquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
nogal veeleisend zijn jullie zegquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We willen mannen stoer en mannelijk uiteraard. Behalve in die periode.
Hoezo, het is toch heel simpel?quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:16 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nogal veeleisend zijn jullie zeg
Kuthormonen!quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:15 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Én dan nog eigenlijk heel erg ontevreden reageren en heel boos worden omdat hij het verkeerde gehaald heeft![]()
Best sneu dan
kraamverbandquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:13 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Ik gooi snachts altijd het grootste maandverband wat er bestaat erin. Met vleugeltjes. En dan nog lekken he?Ik slaap blijkbaar heel wild
Damn! Sterkte!quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:17 schreef simmu het volgende:
[..]
kraamverband![]()
na de kinderen (nadat ik de kinderen gekregen heb dus, laatste nu bijna 2 jaar geleden. dit ter verheldering voor de meelezende heren) gutst het er de eerste 2 dagen dusdanig bizar heftig uit dat enkel dubbel (!) kraamverband niet lekt.
het zit wel comfortabeler dan die andere. een troost.
Ik krijg nu beelden voor ogen die ik eigenlijk niet wilde zien.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:17 schreef simmu het volgende:
[..]
kraamverband![]()
na de kinderen (nadat ik de kinderen gekregen heb dus, laatste nu bijna 2 jaar geleden. dit ter verheldering voor de meelezende heren) gutst het er de eerste 2 dagen dusdanig bizar heftig uit dat enkel dubbel (!) kraamverband niet lekt.
Yeahquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jonguh, ik weet dat TS een vrouw is. Wij zijn didgeridoo-sisters je weetz.
Wow! Dat lijkt me pas erg!!quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:17 schreef simmu het volgende:
[..]
kraamverband![]()
Met een strategisch in bed neergelegde handdoek zodat je tenminste niet elke dag je bed moet verschonen als het wel misgaat.quote:
ja, maar dan zonder die fucking irritante kraamtentonderbroekquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:22 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Wow! Dat lijkt me pas erg!!![]()
Zoiets dus? En dan x 2???
[ afbeelding ]
celstofmatjequote:Op dinsdag 1 november 2011 19:24 schreef trovey het volgende:
[..]
Met een strategisch in bed neergelegde handdoek zodat je tenminste niet elke dag je bed moet verschonen als het wel misgaat.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:22 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Wow! Dat lijkt me pas erg!!![]()
Zoiets dus? En dan x 2???
[ afbeelding ]
Dat is natuurlijk nooit een pretje.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:25 schreef simmu het volgende:
[..]
ja, maar dan zonder die fucking irritante kraamtentonderbroek![]()
zo erg dat ik mijn dochtertje van 3 (zindelijkheidstrainign is aan de orde heren, dan is meekijken hip) dan weghou bij de wc als ik ga, want dat wurm schrikt zich de tering als die dan ziet wat er in de pot zit
Happy periods bestaan niet.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:28 schreef Piye het volgende:
Ik had me ongesteldheid eigenlijk veel leuker voorgesteld door die reclames.
Vrouwen aan de stuur is bloed aan de muur, helaas blijft het niet bij muren.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:28 schreef Piye het volgende:
Alsof ze een lotusbloem zijn jaquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:28 schreef Piye het volgende:
quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:28 schreef Piye het volgende:
Zeg, ga jij eens heel gauw weer terug die zandbak in.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:30 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Vrouwen aan de stuur is bloed aan de muur, helaas blijft het niet bij muren.
Nou misschien zou je dat eens moeten proberen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:33 schreef trovey het volgende:
[..]![]()
Ja hoor, we dartelen met bloemetjes in ons haar door een bloemenweide heen.
Veel te leuk hier.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zeg, ga jij eens heel gauw weer terug die zandbak in.
ga eens naast ts staan lieverdquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:30 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Vrouwen aan de stuur is bloed aan de muur, helaas blijft het niet bij muren.
Geen bloemenweide aanwezig hier.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:34 schreef Piye het volgende:
[..]
Nou misschien zou je dat eens moeten proberen.
Toch niet als ze bloedt?quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:35 schreef simmu het volgende:
[..]
ga eens naast ts staan lieverd![]()
kom dan! durf je wel!
Ja want huppelen terwijl je bij elk sprongetje een sloot bloed verliest en je rug/buik verkampen, is werkelijk fantastischquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:34 schreef Piye het volgende:
[..]
Nou misschien zou je dat eens moeten proberen.
Een heul slootquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja want huppelen terwijl je bij elk sprongetje een sloot bloed verliest en je rug/buik verkampen, is werkelijk fantastisch
Oh ja, heerlijk die steken door je onderbuik heen...echt aan te raden om dan te gaan huppelen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja want huppelen terwijl je bij elk sprongetje een sloot bloed verliest en je rug/buik verkampen, is werkelijk fantastisch
Zei ik sloot? Ik bedoel kanaal.quote:
Parkjes? Bossen? Tuin?quote:
Niet bijdehand doen als je het niet hebt geprobeerd.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En jij weet dat het werkt uit welke ervaring precies?quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:48 schreef Piye het volgende:
[..]
Parkjes? Bossen? Tuin?
[..]
Niet bijdehand doen als je het niet hebt geprobeerd.
vergeet de littekenpijn niet van de keizersneequote:Op dinsdag 1 november 2011 19:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geboren als meisje.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En jij weet dat het werkt uit welke ervaring precies?
Dat snap ik ook niet, een eierdopje krijg je nog wel opgenomen met een tampon. Ok de tampon zal ook gewoon vocht opnemen, maar het lijkt mij sterk dat ze maar voor 1/15 vol met bloed zitten en dan nog zo, nou ja bloederig ogen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:41 schreef liesje1979 het volgende:
Het schijnt de hoeveelheid van een eierdopje te zijn, ik ga er vanuit dat dat door een man bedacht is want dat kan natuurlijk nooit kloppen.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:35 schreef simmu het volgende:
[..]
ga eens naast ts staan lieverd![]()
kom dan! durf je wel!
je kan het zelf testen met zo'n cupje. tis alleen vrij ellendig om dat ding eruit te krijgen met het bloed er dan nog wel inquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:55 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet, een eierdopje krijg je nog wel opgenomen met een tampon. Ok de tampon zal ook gewoon vocht opnemen, maar het lijkt mij sterk dat ze maar voor 1/15 vol met bloed zitten en dan nog zo, nou ja bloederig ogen.
Ja dat kan ik niet. Ik kan tegelijk mobiel bellen, mascara opdoen en koffie zetten, maar wat jij beschrijft is onmogelijk.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:58 schreef simmu het volgende:
je kan het zelf testen met zo'n cupje. tis alleen vrij ellendig om dat ding eruit te krijgen met het bloed er dan nog wel in
Geloven dat jij een vrouw bentquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jonguh, ik weet dat TS een vrouw is. Wij zijn didgeridoo-sisters je weetz.
Goed gezegd, mate.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:47 schreef Jeremy_Clarksun het volgende:
Never trust something that bleeds for five days and still doesn't die.
daar red ik het anderhalf uur op. hooguit...en die cupjes gebruik ik dus niet meer. dit vanwege, nou ja, zie dipkip's commentaarquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:04 schreef BabyB het volgende:
Tampons maat Super (of super plus) een idee voor sommigen hier..?
maatbeker klaarzetten in de pleepotquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:01 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja dat kan ik niet. Ik kan tegelijk mobiel bellen, mascara opdoen en koffie zetten, maar wat jij beschrijft is onmogelijk.
Ja dat zou van de zotte zijn.quote:
Pics of het deed niet gebeurenquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:17 schreef Piye het volgende:
[..]
Half man half paard (paard van onder).
Pics van mijn pik?quote:
Van je half paard half man lijfquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:21 schreef Piye het volgende:
[..]
Pics van mijn pik?Dat mag niet volgens mij.
Ik moest door een bloemenweide heen huppelen hè, anders klopt het niet met de reclame?quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:48 schreef Piye het volgende:
[..]
Parkjes? Bossen? Tuin?
[..]
Niet bijdehand doen als je het niet hebt geprobeerd.
Nee, dank jequote:Op dinsdag 1 november 2011 19:58 schreef simmu het volgende:
[..]
je kan het zelf testen met zo'n cupje. tis alleen vrij ellendig om dat ding eruit te krijgen met het bloed er dan nog wel in
Er schijnt ook verschil te zitten tussen de verschillende merken tampons, bij dezelfde maat neemt de ene neemt meer op dan de andere. Ik gebruikte eerder altijd OB maar tegenwoordig neem ik altijd die van AH, en die bevallen me goed. Weet niet of je deze al geprobeerd hebt? Misschien een tipquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:05 schreef simmu het volgende:
[..]
daar red ik het anderhalf uur op. hooguit...en die cupjes gebruik ik dus niet meer. dit vanwege, nou ja, zie dipkip's commentaarman, dat voelt me daar toch viesssssss!
maar het lucht wel ff lekker op zoquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kom op, je kan elke maand gaan zeiken over je feestje. Gaat er geen verandering in brengen oid.
dat zei mijn man net ookquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:36 schreef RHood314 het volgende:
Ach schat, ik wil je wel nemen hoor...dan voel je er ff niks meer van
Past er bij mij niet in. Mini vind ik soms al naar pijnlijkquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:04 schreef BabyB het volgende:
Tampons maat Super (of super plus) een idee voor sommigen hier..?
krappe kutquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:38 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Past er bij mij niet in. Mini vind ik soms al naar pijnlijk
Nee ik heb een paardenpik die de helft van mijn lijf vormt (ik ben maar heel klein).quote:
Ja dat is wel waar inderdaad, dan ben je gedoemd om je elke maand kut te voelen (hihi no pun intendedquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:27 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik moest door een bloemenweide heen huppelen hè, anders klopt het niet met de reclame?![]()
Boehoequote:Op dinsdag 1 november 2011 20:50 schreef Quickie_Brat het volgende:
En nu begint mijn rug zo heel zeurderig pijn te doehoehoeeen. Wehehehee
Al een pijnstiller naar binnen geplopt?....oraal dan hèquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:50 schreef Quickie_Brat het volgende:
Dat is altijd zo. Neem een aspirine.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:50 schreef Quickie_Brat het volgende:
Zonnebank, bad, massage, kopje thee en veel liefdequote:Op dinsdag 1 november 2011 20:50 schreef Quickie_Brat het volgende:
Het stinkt ook altijd zo lekker naar rotte vis he. En van die harde stukjes er in!quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:49 schreef Quickie_Brat het volgende:
Ik kende die cups ook helemaal nog niet![]()
![]()
![]()
Waarom zou je daar in hemelsnaam voor kiezen??? Nee maar echt serieus?? Ik bedoel: het is groter dan een tampon.... ik begrijp t niet.
Ik hou t bij maandverband.Tampons vind ik vervelend gedoe, en met maandverband zie je snel of je alweer moet verschonen of niet.
Vaginaal werkt ie sneller.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:53 schreef trovey het volgende:
[..]
Al een pijnstiller naar binnen geplopt?....oraal dan hè
Als er harde stukjes inzitten zou ik eens met je vriendin naar de dokter gaanquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:56 schreef RHood314 het volgende:
[..]
Het stinkt ook altijd zo lekker naar rotte vis he. En van die harde stukjes er in!
Werkt niet...spoelt zo weer naar buiten.quote:
Als je zit te voelen of er harde stukjes tussen zitten moet je sowieso even langs de psycholoog.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:58 schreef trovey het volgende:
[..]
Als er harde stukjes inzitten zou ik eens met je vriendin naar de dokter gaan...als het naar rotte vis stinkt trouwens ook.
Hmm rectaal dan maar.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:59 schreef trovey het volgende:
[..]
Werkt niet...spoelt zo weer naar buiten.
Nee, het is nog wel te doenquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:53 schreef trovey het volgende:
[..]
Al een pijnstiller naar binnen geplopt?....oraal dan hè
tis wel makkelijk voor als je graag toch nog leuke dingen zoals sauna of zwemmen ofzo wil doen, alhoewel ik dan van die gynotex dingen liever gebruikquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:49 schreef Quickie_Brat het volgende:
![]()
![]()
Waarom zou je daar in hemelsnaam voor kiezen??? Nee maar echt serieus?? Ik bedoel: het is groter dan een tampon.... ik begrijp t niet.
Ik hou t bij maandverband.Tampons vind ik vervelend gedoe, en met maandverband zie je snel of je alweer moet verschonen of niet.
De enige mensen die ik ken die ze gebruiken zijn van die stinkhippies. Want weet je wel hoeveel bomen er gekapt worden voor maandverband en gebleekte katoen vervuilt de aaaaaarde.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:49 schreef Quickie_Brat het volgende:
![]()
![]()
Alleen als ik even de rode zee mag bevaren.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:10 schreef Quickie_Brat het volgende:
En ik wil ijsBen & Jerry IJs. Wie komt mij ijs brengen?
Hebben ze geen ongebleekte maandverband/tampons dan? Want het is wel vrij nutteloos om die shit te bleken, lijkt me ook niet zo gezond.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:14 schreef Dipkip het volgende:
[..]
De enige mensen die ik ken die ze gebruiken zijn van die stinkhippies. Want weet je wel hoeveel bomen er gekapt worden voor maandverband en gebleekte katoen vervuilt de aaaaaarde.
Als ik menstrueer ben ik niet in een planeetminnende stemming zeehondjes knuppelen klinkt aanlokkelijker dan ooit dus ik vind het een kulargument, maar ok. Wel reuze hip en vegan natuurlijk.
Ik heb een heel dubbel pak van kinderchocolade helemaal opquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:10 schreef Quickie_Brat het volgende:
Wat? Even op haar plek zetten bedoel je. Met de vlakke hand en daarna schreeuwen dat ze zich niet zo moet aanstellen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Er zitten ongetwijfeld nog wat brokken ijs in de vriezer.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:10 schreef Quickie_Brat het volgende:
Slik zo'n ibuprofen/paracetamol slimmie dan ga je je ook beter voelen.quote:
Echt niet, Cornets, Cola ijsjes van Ola gaan d'r zo in. Om maar niet te spreken over schepijs en Ben Yerry ijs, jeweetzelf.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:17 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik heb een heel dubbel pak van kinderchocolade helemaal op![]()
16 reepjes.. in een uur. die zijn ook lekker, ijs is te koud nu toch?
Dat is waar, wat maakt het ook uit.. ja gewoon warm houden.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:18 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Echt niet, Cornets, Cola ijsjes van Ola gaan d'r zo in. Om maar niet te spreken over schepijs en Ben Yerry ijs, jeweetzelf.
Veel te veel gedoequote:Op dinsdag 1 november 2011 20:59 schreef Piye het volgende:
[..]
Als je zit te voelen of er harde stukjes tussen zitten moet je sowieso even langs de psycholoog.
[..]
Hmm rectaal dan maar.
Ik krijg een heel vreemd beeld voor ogen bij deze post.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:18 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Echt niet, Cornets, Cola ijsjes van Ola gaan d'r zo in. Om maar niet te spreken over schepijs en Ben Yerry ijs, jeweetzelf.
vrouwenquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:33 schreef Quickie_Brat het volgende:
God, god, god. Wat is dat toch *&%&&*^(@()^$-irritant zeg. "Die tijd van de maand"
![]()
![]()
![]()
Ik heb straks al als een baby zitten janken... OM NIKS!En nu zou ik het liefst met een kettingzaag de straat op gaan en willekeurige mensen van hun ledematen ontdoen
![]()
.
En chagrijnig!!!! Zooooo!! Niet te filmen!!Er hoeft nu maar 1 persoon iets verkeerds te doen, en echt, ik sta niet voor mezelf in
.
Vroegah had ik dit nooit zo, of zelfs helemaal niet, maar de laatste tijd wordt het erger en erger.
Daarom snap je het dus niet, sommigen hebben wel last.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:19 schreef KwadeAfdronk het volgende:
pak idd ibuprofen dan ben je van de pijn af en hoef je niet zo te zeuren![]()
Ik snap dat sowieso nooit, ik heb nooit ergens last van
Daarom: Morfine.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Daarom snap je het dus niet, sommigen hebben wel last.
En asprientjes werken misschien tegen de lage zeurende rugpijn maar niet tegen het kuthumeur wat er ook bij hoort.
Ik vind het wel een fascinerend topic. Weer eens wat anders.quote:
Bij de natuurvoedingswinkel hebben ze wel iets van maandverband maar dat is zo ruw als euroshoppertoiletpapier. Alle reguliere merken zijn gebleekt en tampons heb ik nooit ongebleekt gezien. Natuurvoedingswinkeldames zijn geloof ik niet zo van de tampons.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:15 schreef Piye het volgende:
Hebben ze geen ongebleekte maandverband/tampons dan? Want het is wel vrij nutteloos om die shit te bleken, lijkt me ook niet zo gezond.
Loopt in ieder geval als een trein.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:33 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik vind het wel een fascinerend topic. Weer eens wat anders.
Ja ik snap dat dus niet waarom ze standaard alles bleken. Met papier kan ik er nog inkomen (maar eigenlijk is dat ook al onzin, alsof je het niet kan lezen als het papier niet wit is), maar ze bleken echt van alles. Stond er laatst bij stil omdat ik ongebleekte vloei ontdekte.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:43 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Bij de natuurvoedingswinkel hebben ze wel iets van maandverband maar dat is zo ruw als euroshoppertoiletpapier. Alle reguliere merken zijn gebleekt en tampons heb ik nooit ongebleekt gezien. Natuurvoedingswinkeldames zijn geloof ik niet zo van de tampons.
Of als een kut in die tijd van de maand.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:50 schreef trovey het volgende:
[..]
Loopt in ieder geval als een trein.
Jouw muts kan dus niet tegen bleek? En als je nu ooit je anus of schaamlippen wilt laten bleken?quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:43 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Bij de natuurvoedingswinkel hebben ze wel iets van maandverband maar dat is zo ruw als euroshoppertoiletpapier. Alle reguliere merken zijn gebleekt en tampons heb ik nooit ongebleekt gezien. Natuurvoedingswinkeldames zijn geloof ik niet zo van de tampons.
Waarom zou je DAT nu weer willen???quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:51 schreef RHood314 het volgende:
[..]
Jouw muts kan dus niet tegen bleek? En als je nu ooit je anus of schaamlippen wilt laten bleken?
Jonguh 1001 redenen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:52 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Waarom zou je DAT nu weer willen???![]()
Ik gebruik gewoon gebleekte tampons, ik had het over hippies.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:51 schreef RHood314 het volgende:
Jouw muts kan dus niet tegen bleek? En als je nu ooit je anus of schaamlippen wilt laten bleken?
Ik ben blij dat ik een jongen ben als ik dit soort reacties leesquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:57 schreef simmu het volgende:
die bleek is zo erg nog niet, die plastic plakrand is het ergstedat gaat broeien en dus eindig je elke keer met een jeukende kut. ook nog eens
daar helpt geen enkele gedachte over huppelen in een bloemenwei tegen. kraamverband heeft niet zo'n dikke laag plaspul trouwens
het ziet er vreselijk uit als je zo'n pak opentrekt, maar je kan lullen wat je wil: het is wel lekker comfy en zacht
Nou ja volgens mij moet het eerste bleekmiddel waarbij niet op de verpakking hoeft te staan dat je aanraking met de huid moet voorkomen nog uitgevonden worden, dus ik kan me niet voorstellen dat het geen kwaad kan.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:58 schreef Dipkip het volgende:
Daarom gebruik ik tampons, van maandverband krijg ik jeuk.
Of dat bleek chloor whatever wel of niet slecht is kunnen wij denk ik niet bepalen.
Mensen zouden sowieso vaker luiers moeten dragen. Echt een verademing om niet op te hoeven staan om naar de wc te gaan.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:59 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik een jongen ben als ik dit soort reacties lees
Maar er zit geen bleekmiddel IN, het is gebleekt materiaal.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:03 schreef Piye het volgende:
Nou ja volgens mij moet het eerste bleekmiddel waarbij niet op de verpakking hoeft te staan dat je aanraking met de huid moet voorkomen nog uitgevonden worden, dus ik kan me niet voorstellen dat het geen kwaad kan.
Ik weet het, maar er blijven wel altijd sporen achter en door de jaren heen heeft dat wel invloed denk ik.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:04 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Maar er zit geen bleekmiddel IN, het is gebleekt materiaal.
Net zoals witte T-shirts, en kopieerpapier. Waar ook allemaal geen waarschuwing op staat (maar die je ook niet in je kut stopt, dat is dan ook weer zo).
Een beetje FOK!ker moet minstens 2 maal per dag zijn "rommel" opruimen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:59 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Alles went en uiteindelijk gaat het ook weer ophouden....na een jaartje of -35-40.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:59 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Ja en dan is het weer "boehoe ik zit in de overgangquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:11 schreef trovey het volgende:
[..]
Alles went en uiteindelijk gaat het ook weer ophouden....na een jaartje of -35-40.
Een beetje man houd het 7 dagen opquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:07 schreef luckass het volgende:
[..]
Een beetje FOK!ker moet minstens 2 maal per dag zijn "rommel" opruimen.
Gewoon omgekeerde pubertijd.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:12 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja en dan is het weer "boehoe ik zit in de overgang".
christusquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:57 schreef simmu het volgende:
die bleek is zo erg nog niet, die plastic plakrand is het ergstedat gaat broeien en dus eindig je elke keer met een jeukende kut. ook nog eens
daar helpt geen enkele gedachte over huppelen in een bloemenwei tegen. kraamverband heeft niet zo'n dikke laag plaspul trouwens
het ziet er vreselijk uit als je zo'n pak opentrekt, maar je kan lullen wat je wil: het is wel lekker comfy en zacht
Dat schijnt daarna te komen...osteoporose noemt men dat, zak je vanzelf centimeters in(buiten het feit dan dat je sneller botten breekt)quote:
Ja dat je sowieso gaat krimpen weet ik, maar ik dacht misschien heb je dan wel de pech dat je in de overgang even snel 10 centimeter verliest en dat het daarna langzamer gaat.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:19 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat schijnt daarna te komen...osteoporose noemt men dat, zak je vanzelf centimeters in(buiten het feit dan dat je sneller botten breekt)![]()
Mannen zijn er trouwens ook niet helemaal gevrijwaard van.
Jammer, geen foto, daar gaat m'n inkoppertje.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:28 schreef Robophatt het volgende:
Ongesteld worden
We worden ons hele leven gestraft omdat we vrouwen zijn. Ofja, tot we in de overgang raken, maar dan zijn we toch al lelijk en dik
10 cm in korte tijd....dat zou hele rare gevolgen hebben.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:20 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja dat je sowieso gaat krimpen weet ik, maar ik dacht misschien heb je dan wel de pech dat je in de overgang even snel 10 centimeter verliest en dat het daarna langzamer gaat.
Nou het zou wel die rimpels verklaren.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:35 schreef trovey het volgende:
[..]
10 cm in korte tijd....dat zou hele rare gevolgen hebben.
Neen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:42 schreef marleenhoofd- het volgende:
Gebruiken jullie de pil niet dan? Zo van al het gedoe af.
Moet je doen joh. 11 euro per half jaar, je voelt je prettig en je krijgt ook nog eens geen kinderen die meer dan 11 euro per half jaar kosten, dus het is ook financieel een goede investering.quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:39 schreef Piye het volgende:
[..]
Nou het zou wel die rimpels verklaren.
Ik wel maar dan nog moet ik zo 3-4x per jaar wel een stopweek nemen, anders krijg ik doorbraakbloedingen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:42 schreef marleenhoofd- het volgende:
Graag pics van je doorbraakbloedingen?quote:Op woensdag 2 november 2011 00:58 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik wel maar dan nog moet ik zo 3-4x per jaar wel een stopweek nemen, anders krijg ik doorbraakbloedingen.
Als man oordelen over iets wat alleen bij de vrouw voorkomt.quote:
weet je wel hoe hard dat het libido vermoordt? mijn wederhelft gaat al huilen bij de gedachte alleen alquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:42 schreef marleenhoofd- het volgende:
Wat is dit voor onzin? Dat is echt niet bij iedereen zo hoor.quote:Op woensdag 2 november 2011 09:15 schreef simmu het volgende:
[..]
weet je wel hoe hard dat het libido vermoordt? mijn wederhelft gaat al huilen bij de gedachte alleen al
quote:Op woensdag 2 november 2011 01:22 schreef trovey het volgende:
[..]
Als man oordelen over iets wat alleen bij de vrouw voorkomt.
Zo blij dat dat bij mij niet gebeurt :/ Ik heb echt geluk met de pil: nul bijwerkingen.quote:Op woensdag 2 november 2011 09:15 schreef simmu het volgende:
[..]
weet je wel hoe hard dat het libido vermoordt? mijn wederhelft gaat al huilen bij de gedachte alleen al
Maar ook in mijn stopweken merk ik er ook weinig van. 2 a 3 dagen lichte bloedingen en geen pijn.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:58 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik wel maar dan nog moet ik zo 3-4x per jaar wel een stopweek nemen, anders krijg ik doorbraakbloedingen.
Geen last van.quote:Op woensdag 2 november 2011 09:15 schreef simmu het volgende:
[..]
Bij mij wel hoor.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zei ik sloot? Ik bedoel kanaal.
Het schijnt de hoeveelheid van een eierdopje te zijn, ik ga er vanuit dat dat door een man bedacht is want dat kan natuurlijk nooit kloppen.
Ineens "plons"en niets helpt om het tegen te houdenquote:Op woensdag 2 november 2011 12:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij mij wel hoor.
Sloten met bloed verliezen.
mijn vriendin kan er nog steeds geen genoeg van krijgen. gvd wat een uitputtings slag soms.quote:Op woensdag 2 november 2011 09:15 schreef simmu het volgende:
[..]
Denkbeeldige pornosterren tellen niet mee hè?quote:Op woensdag 2 november 2011 13:47 schreef Postalz het volgende:
[..]
mijn vriendin kan er nog steeds geen genoeg van krijgen. gvd wat een uitputtings slag soms.
was het maar waarquote:Op woensdag 2 november 2011 13:50 schreef trovey het volgende:
[..]
Denkbeeldige pornosterren tellen niet mee hè?![]()
Oh het staat er een beetje raar. Ik bedoelde juist dat het geen sloten waren.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:45 schreef trovey het volgende:
[..]
Ineens "plons"en niets helpt om het tegen te houden....ja, ken ik nog uit mijn hele jonge jaren.
Met een beetje geluk gaat het minder worden als je ouder gaat worden.
Vast wel mannelijke Fokkers aanwezig die je willen helpen.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:52 schreef Postalz het volgende:
[..]
was het maar waar.
ik kan mijn vriendin gewoon niet bijhouden
Gewoon een mini gebruiken danquote:Op woensdag 2 november 2011 13:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh het staat er een beetje raar. Ik bedoelde juist dat het geen sloten waren.Totaal niet. Nog minder kan bijna niet.
Zo'n super tampon zou ik nooit vol krijgen.
Oh jezus christus wat een taalquote:Op woensdag 2 november 2011 13:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh het staat er een beetje raar. Ik bedoelde juist dat het geen sloten waren.Totaal niet. Nog minder kan bijna niet.
Zo'n super tampon zou ik nooit vol krijgen.
ja had ook niet anders verwacht. alleen is dat een no-go voor mijquote:Op woensdag 2 november 2011 14:03 schreef trovey het volgende:
[..]
Vast wel mannelijke Fokkers aanwezig die je willen helpen.
quote:Op woensdag 2 november 2011 15:42 schreef EnterToets het volgende:
Vrouwen die elkaar steunen door 'meid' te zeggen![]()
![]()
x1000
Dat dus. Ik heb 'm vier jaar en al zeker drie jaar geen tampons of whatever gekocht.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:43 schreef finsdefis het volgende:
Neem gewoon een spiraal ofzo, tering
Ik zie niet in wat dat er mee te maken heeft, maar ja. Hoezo?quote:Op woensdag 2 november 2011 16:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan jij tenminste 2 maanden zonder masturbatie en seks.
Nee dat kan niet. Ga je mentaal van achteruit.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat dat er mee te maken heeft, maar ja. Hoezo?
Niks van gemerkt.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee dat kan niet. Ga je mentaal van achteruit.
Stoere meid hoorquote:Op woensdag 2 november 2011 15:52 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Dat dus. Ik heb 'm vier jaar en al zeker drie jaar geen tampons of whatever gekocht.
Sowieso is dat ge-PMS volgens mij vaak een kutsmoesje van labiele vrouwen die zich dan eindelijk 'mogen' laten gaan.
ooit wil ze zwanger worden en dan is ze driedubbel de pisangquote:
Waarom? Word je onvruchtbaar van dat ding dan?quote:Op woensdag 2 november 2011 16:21 schreef simmu het volgende:
[..]
ooit wil ze zwanger worden en dan is ze driedubbel de pisang![]()
en dan staan wij klaar met de link naar DIE! opmerking toen
met spiraal kan je niet zwanger worden nee. dus dan moet die eruit, liefst een beetje op tijd zodat alle hormonen ook op tijd het lijf uit zijn (dus mag ze dan een tijdje pms feesten en ongesteld worden) en daarna is ze zwanger: een wandelende hormonenbomquote:Op woensdag 2 november 2011 16:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Waarom? Word je onvruchtbaar van dat ding dan?
hetzelfde geldt voor pillekes hoorquote:Op woensdag 2 november 2011 16:26 schreef simmu het volgende:
[..]
met spiraal kan je niet zwanger worden nee. dus dan moet die eruit, liefst een beetje op tijd zodat alle hormonen ook op tijd het lijf uit zijn (dus mag ze dan een tijdje pms feesten en ongesteld worden) en daarna is ze zwanger: een wandelende hormonenbom
Ik vraag me ook af of dat niet met alle anticonceptie voor vrouwen geldt.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:30 schreef finsdefis het volgende:
[..]
hetzelfde geldt voor pillekes hoordan mag je vaak zelfs een jaar wachten totdat alle zooi eruit is
Je weet niet eens of ik wel zwanger wil worden.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:21 schreef simmu het volgende:
[..]
ooit wil ze zwanger worden en dan is ze driedubbel de pisang![]()
en dan staan wij klaar met de link naar DIE! opmerking toen
Niet met mirena spiraal.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af of dat niet met alle anticonceptie voor vrouwen geldt.
4 fok-topics in de maand?quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:36 schreef Meloewa het volgende:
Oh god![]()
Elke vrouw zou zo'n topic moeten aanmaken over hun maandelijkse probleempje
dingen kunnen veranderen. voordat ik kinderen kreeg had ik ook niet elke maand dubbelkraamverband nodig tenslotte! man, wat relaxt was dat, 4 daagjes normaal bloedverlies. nu zit het eerst een week dwars, dan 2 dagen bloeden als een rund gevolgd door dan die 4 daagjes rustig en normaal ongesteld. bluhquote:Op woensdag 2 november 2011 16:48 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Je weet niet eens of ik wel zwanger wil worden.![]()
Daarnaast heb ik sowieso voor ik een spiraaltje had nooit deze klachten gehad.
Dus vrouwen die wel die klachten hebben zijn labiele vrouwen die zulke klachten als excuus gebruikenquote:Op woensdag 2 november 2011 16:48 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Je weet niet eens of ik wel zwanger wil worden.![]()
Daarnaast heb ik sowieso voor ik een spiraaltje had nooit deze klachten gehad.
eisprongtijd is blije wederhelft tijd hierquote:Op woensdag 2 november 2011 16:52 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
Er zijn ook vrouwen die juist dan extra geil zijn![]()
![]()
![]()
![]()
Wat het extra frustrerend maakt als je vrijgezel bentquote:Op woensdag 2 november 2011 16:52 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
Er zijn ook vrouwen die juist dan extra geil zijn![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 november 2011 16:55 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Dus vrouwen die wel die klachten hebben zijn labiele vrouwen die zulke klachten als excuus gebruiken![]()
Hallo simpele brein
Ik geloof het gelijk, dat idee heb ik ook altijd bij "ik had wat te veel gedronken".quote:Op woensdag 2 november 2011 15:52 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Dat dus. Ik heb 'm vier jaar en al zeker drie jaar geen tampons of whatever gekocht.
Sowieso is dat ge-PMS volgens mij vaak een kutsmoesje van labiele vrouwen die zich dan eindelijk 'mogen' laten gaan.
SHIT nu baal ik heel erg dat ik niet heb gepost wat ik eerder wilde posten.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:55 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Dus vrouwen die wel die klachten hebben zijn labiele vrouwen die zulke klachten als excuus gebruiken![]()
Hallo simpele brein
Voor 50 euro (exclusief reiskosten) kan ik je daar wel mee helpen hoor.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:56 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Wat het extra frustrerend maakt als je vrijgezel bent
quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:33 schreef Quickie_Brat het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
.
.
quote:Op woensdag 2 november 2011 17:46 schreef Quickie_Brat het volgende:
Jongens? Maken jullie geen ruzie in mijn topicje?
Vrede op aarde enzo
quote:En nu zou ik het liefst met een kettingzaag de straat op gaan en willekeurige mensen van hun ledematen ontdoen .
En chagrijnig!!!! Zooooo!! Niet te filmen!! Er hoeft nu maar 1 persoon iets verkeerds te doen, en echt, ik sta niet voor mezelf in .
Homoquote:Op woensdag 2 november 2011 18:18 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Dit topic![]()
Alle vrouwen die hele verhalen hier posten![]()
![]()
Sws vrouwen die overdreven klagen![]()
![]()
![]()
Mannen![]()
![]()
Manwhorequote:Op woensdag 2 november 2011 17:30 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik geloof het gelijk, dat idee heb ik ook altijd bij "ik had wat te veel gedronken".
[..]
SHIT nu baal ik heel erg dat ik niet heb gepost wat ik eerder wilde posten.
Trovey zei namelijk dat mannen niet kunnen oordelen over iets dat alleen vrouwen hebben en ik dacht bij mezelf "als het een vrouw was werd er wel een andere reden gebruikt om die mening te diskwalificeren". Ik postte het echter niet en het had zo mooi kunnen zijn.
[..]
Voor 50 euro (exclusief reiskosten) kan ik je daar wel mee helpen hoor.
Wie ben jijquote:Op woensdag 2 november 2011 17:46 schreef Quickie_Brat het volgende:
Jongens? Maken jullie geen ruzie in mijn topicje?
Vrede op aarde enzo
Eisprongtijdquote:Op woensdag 2 november 2011 18:32 schreef trovey het volgende:
[..]
Wie ben jij![]()
Geef ons die bitch van gisteren weer eens terug.
Stemmingswisselingen horen ook bij PMSquote:Op woensdag 2 november 2011 18:32 schreef trovey het volgende:
[..]
Wie ben jij![]()
Geef ons die bitch van gisteren weer eens terug.
Dan heb je weer met andere uitscheiding te maken waar je weer niks van wilt weten.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:23 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Je zou het bijna worden na dit topic idd
Terug naar de biologielesquote:
Oh ja, Jekyll en Hydequote:Op woensdag 2 november 2011 18:34 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Stemmingswisselingen horen ook bij PMS
Wauw heb je die grap zelf bedacht?quote:Op woensdag 2 november 2011 18:36 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
Ik weiger iets te vertrouwen dat een aantal dagen achter elkaar bloedt en niet daaraan sterft.
HIJ HEEFT HEM IIG NIET UIT SOUTHPARK.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:38 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
[..]
Wauw heb je die grap zelf bedacht?
Ben je ook in je maandelijkse shit?quote:Op woensdag 2 november 2011 18:38 schreef trovey het volgende:
[..]
Terug naar de biologieles....zo snel is de eisprong nou ook weer niet na de menstruatie.
quote:Op woensdag 2 november 2011 18:36 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
Ik weiger iets te vertrouwen dat een aantal dagen achter elkaar bloedt en niet daaraan sterft.
Neequote:Op woensdag 2 november 2011 18:39 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
[..]
Ben je ook in je maandelijkse shit?
quote:Op woensdag 2 november 2011 18:30 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
[..]
Manwhoremiss is ze wel donders lekker
dit vraagt om pics!
Nee hoor, ik corrigeer alleen als het moet....als er niet is opgelet bij biologieles bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:41 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon 24/7 losse handjes?
Haha, dat valt wel mee. PMS sowieso. Vrouwen die fucking kwaad gaan doen omdat ze 'hormonale wisselingen hebben'. Normaal doen is niet zo moeilijk. Gewoon stil blijven en knikken. Niks aan de hand dan.quote:
Jij kent echt de inwerking van hormonen niet hè?quote:Op woensdag 2 november 2011 19:00 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
[..]
Haha, dat valt wel mee. PMS sowieso. Vrouwen die fucking kwaad gaan doen omdat ze 'hormonale wisselingen hebben'. Normaal doen is niet zo moeilijk. Gewoon stil blijven en knikken. Niks aan de hand dan.
Zeg dan wel heel precies welke, anders sta je als man zo voor dat rek van iene miene mutte..quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kk smerig steek haar neerquote:Op woensdag 2 november 2011 19:03 schreef Garisson72 het volgende:
Kom ik thuis, ligt TS daar een beetje in mijn bad, met d'r klonten en slierten en bonkjens.![]()
Ga nog meer overdrijvenquote:Op woensdag 2 november 2011 19:03 schreef Garisson72 het volgende:
Kom ik thuis, ligt TS daar een beetje in mijn bad, met d'r klonten en slierten en bonkjens.![]()
Dit heb ik altijd dus niks om je druk over te maken.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:33 schreef Quickie_Brat het volgende:
En nu zou ik het liefst met een kettingzaag de straat op gaan en willekeurige mensen van hun ledematen ontdoen![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |